Hoi
Ik ga binnenkort de badkamer aanpakken. Nu zit ik met een dilemma; gaan we wel of niet in het bad douchen?
Het is een heel klein badkamertje: 1.80 diep en 2.43 breed.
De lange kant zit daarnaast ook nog eens onder het schuine dak:
![]()
Het bad is nu een 170x70; als ik erin ga liggen zit ik met mijn voeten IN de wcpot en is er ook weinig te genieten (je ligt erin als cake in een bakvorm). Ergo we willen een groter bad.
(het douchegordijn zweeft dus ook niet in de ruimte nu; aan de kant waar ie nu lijkt te zweden klemt hij tegen het schuine dak).
Mijn vrouw heeft nu verzonnen dat we het knieschot wel 10cm naar achteren kunnen zetten (zou technisch inderdaad kunnen, daar is de ruimte voor) en dan de volgende indeling kunnen maken.
Dan kan er een 190x90 in, eventueel met een bubbelgebeuren. Maar dan moeten we ook gaan douchen in dat bad.
![]()
Zijn er goede voors en tegens hiervoor te bedenken? Voor mijn gevoel is het een waardevermindering voor het huis omdat je een bad + douche reduceert tot alleen bad, maar zijn er nog andere aandachtpunten / redenen het wel/niet te doen ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?