quote:Ouders op bezoek, broodjes in de oven. Andersom leek me geen slimme optie.
Waarom zou je willen slapen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:25 schreef muisje-eliza het volgende:
kennieslapenie
*proest*quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/
[..]![]()
Idd. Met een limiet van minimaal 2 jaar oude albums was dat al voorkomen. Maarja, dan trek je minder luisteraars. Ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef Maruna het volgende:
sorry hoor, maar 3FM stelt me erg teleur met de lijst die ze hebben gefabriceerd... bandjes die nog geen jaar op de radio te horen zijn behoren echt niet in de top 20, laat staan de top 10 van beste albums aller tijden...
Is meer ter leering ende vermaeck, omdat de opzet hetzelfde is (beste platen aller tijden).quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:51 schreef Sersjee het volgende:
Lekker boeiend wat StuBru draait... 3FM is geen StuBru. Net zoals 3FM geen KinkFM of KX is.
Inmiddels verwerkt met de 3fm lijst. Toch nog redelijk afwisselendquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vervolg van de lijst van StuBru:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul niet verkeerd daar.
Enjoy!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef themauster het volgende:
Op naar de Euroborg voor FC Groningen-FC Utrecht
Als radio 2 of 538 zo'n lijst maken zien die er anders uit dan die van 3FM. Zinloze vergelijking imnsho, andere doelgroep dus een andere lijst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is meer ter leering ende vermaeck, omdat de opzet hetzelfde is (beste platen aller tijden).
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vervolg van de lijst van StuBru:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul niet verkeerd daar.
Lijkt me stug. L.A. woman staat nl. niet op the Doors. Doe maarquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
The Doors - L.A Woman
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat 3FM ook L.A woman gaat draaien straks.
Niet? O, jammer. Ik gok, Waiting for the sun, staat die er wel op? Die mogen ze dan ook draaien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me stug. L.A. woman staat nl. niet op the Doors. Doe maarThe end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |