abonnement Unibet Coolblue
pi_69393960
Niet weten wat sedert betekent . In sommige teksten vind ik het zelfs mooier staan dan 'sinds'.
pi_69400480
ik heb lichte minachting jegens bepaalde fok!kers sedert ik dit topic heb gelezen...

[ Bericht 5% gewijzigd door sevenjs op 25-05-2009 22:41:25 ]
snap at the wrong time
pi_69413054
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:03 schreef Robinhoo het volgende:
Die vraag 18, daar had ik dus nog echt nooit van gehoord. ( Wiskunde A)
Die had ik expres niet geoefend bij bijles omdat we dat toch niet zouden krijgen. ><
pi_69414413
Ik heb geklaagd over vraag 21 van het wiskunde A1 examen.
De vraag was veel te onduidelijk gesteld, het was me nou niet duidelijk of ik de inleg (die 45e) er af moest halen of niet.
Werd een beetje misleid door de bovenstaande informatie.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:43:35 #155
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_69414416
Waar klaag ik? kan dat alleen via de telefoon of ook anders?
Lalalalala
pi_69414445
http://laks.eindexamens.nu/eindexamenklachtenlijn/

of inderdaad 035-6719889 bellen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:46:35 #157
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_69414517
bellen word het dan maar
Lalalalala
pi_69415355
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef Givemeabreak het volgende:
Ik heb geklaagd over vraag 21 van het wiskunde A1 examen.
De vraag was veel te onduidelijk gesteld, het was me nou niet duidelijk of ik de inleg (die 45e) er af moest halen of niet.
Werd een beetje misleid door de bovenstaande informatie.
Vraag 21 was niet fout hoor. Als je de inzet eraf haalde kwam je tot de zelfde conclusie. Maar dan moet je wel de goede inzet eraf halen. 45 Euro. Als je dit hebt zal het echt niet fout worden gerekend.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:17:06 #159
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_69415419
Grieks was kut zeg
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69415975
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:14 schreef anneloeska het volgende:

[..]

Vraag 21 was niet fout hoor. Als je de inzet eraf haalde kwam je tot de zelfde conclusie. Maar dan moet je wel de goede inzet eraf halen. 45 Euro. Als je dit hebt zal het echt niet fout worden gerekend.
Klopt, de vraag was niet fout en je kwam tot dezelfde conclusie. Maar, ik was gewoon bang dat ze die vraag fout zouden rekenen en het was toch ook niet duidelijk of je de inleg er af moest halen of niet? Daarom vond ik gewoon dat hij onduidelijk was gesteld. Ja ik weet niet precies hoe ik dit moet uitleggen haha.
pi_69416484
Volgens mij kan je bij Frans Havo op vraag 2 ook D antwoorden ipv alleen A:

hier even de vraag + bijbehorende alinea:

Qu'est-ce qui est vrai d'après le 2e alinéa?

A En cosmétique, un emploi restreint de la PPD est permis.
B Les effets négatifs de la PPD ont diminué ces dernières années.
C Selon l'AFSSAPS, la PPD doit être interndite dans les tatouages noir.
D Si la PPD dépasse la concentration de 6%, elle cause des allergies de peau.

La PPD est connue pour provoquer des allergies de la peau. En cosmétique, elle n'est autorisée que dans les teintures pour cheveux, à une concentration de 6% au maximum. Elle entraîne l'apparition d'eczéma. Huit déclarations d'effets indésirables ont été signalées en 2004, neuf en 2005 et 16 en 2006. Trois personnes ont été hospitalisées l'année dernière, dont un enfant au corps couvert d'eczéma. L'AFSSAPS demande aux médicins d'informer leurs patients des risques des tatouages noirs à base de henné. Elle diffusera aussi un avertissement ans les agences de voyages.

en ik lees het weer en je kan ook concluderen dat het ook D is. tenzij iemand mij dit anders kan bewijzen?

Nog niet geklaagd trouwens, maar ik vroeg me gewoon af of er mensen zijn die dit ook gezien hebben & er bestond geen speciaal topic voor frans HAVO
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:27:56 #162
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_69417848
lol maar 4 klachten voor oude stijl.... was grandioos moeilijk heb net 10 minuten aan de tel gehangen over vraag 4 die niet in de lesstof van ThiemeMeulenhof (de Geo) word behandeld... gingen ze vragen of het de pers in mocht lol :S
Lalalalala
pi_69417928
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef poffu het volgende:
lol maar 4 klachten voor oude stijl.... was grandioos moeilijk heb net 10 minuten aan de tel gehangen over vraag 4 die niet in de lesstof van ThiemeMeulenhof (de Geo) word behandeld... gingen ze vragen of het de pers in mocht lol :S
Komt waarschijnlijk doordat er maar erg weinig oude stijl doen, en alleen maar goed toch als het in de pers komt
pi_69419729
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef poffu het volgende:
lol maar 4 klachten voor oude stijl.... was grandioos moeilijk heb net 10 minuten aan de tel gehangen over vraag 4 die niet in de lesstof van ThiemeMeulenhof (de Geo) word behandeld... gingen ze vragen of het de pers in mocht lol :S
Wordt toch aan iedereen met een goede klacht gevraagd?
pi_69420094
De vage vraagstellingen bij HAVO AK, nieuwe stijl.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:31:50 #166
155008 Fip
Jezus redt
pi_69421689
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:28 schreef Fip het volgende:
Ik heb geklaagd omdat er duiven door de gymzaal vlogen grappig maar ook vervelend
Vandaag weer En dit keer ga ik ze maar es bellen want mijn school leert dus ook gewoon niet van fouten. Het eerste kwartier vloog er constant een duif heen en weer, nu ook over hoofden van leerlingen enzo.
pi_69422692
Ik heb mijn eerste klacht ooit over biologie ingestuurd.
Er was een vraag over een monogame vogelsoort, en als goed antwoord stond er dat meerdere mannetjes bij een vrouwtje zaten bij het broeden.
Wat dus niet monogaam is.

[ Bericht 1% gewijzigd door _Loki op 26-05-2009 21:16:43 ]
pi_69423276
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Fip het volgende:

[..]

Vandaag weer En dit keer ga ik ze maar es bellen want mijn school leert dus ook gewoon niet van fouten. Het eerste kwartier vloog er constant een duif heen en weer, nu ook over hoofden van leerlingen enzo.
'tf, hoe komen die duiven binnen dan?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:15:24 #169
155008 Fip
Jezus redt
pi_69425453
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Hanneke12345 het volgende:

[..]

'tf, hoe komen die duiven binnen dan?
Door de ramen. Aan de buitenkant zitten altijd heel veel duiven (want onder een afdakje dus daar zitten ze lekker droog, de kutbeesten). Maar omdat ze telkens die ramen zo ver openzetten (terwijl ze ook gewoon halfopen kunnen enzo) vliegen die rotbeesten naar binnen.
pi_69425539
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:39 schreef Delichris het volgende:
De vage vraagstellingen bij HAVO AK, nieuwe stijl.
Idd, maar was verder wel te doen toch?
pi_69425594
Havo bio vond ik trouwens lastiger dan de overige examens.. ( behalve wiskunde dat ik slecht heb gemaakt)

[ Bericht 1% gewijzigd door hardromacore op 26-05-2009 18:32:46 ]
pi_69427541
damn vandaag scheikunde 1 vwo gehad.. Ging nergens over! Weer hetzelfde verhaal, als je het vergelijkt met voorgaande jaren was dit gewoon veel moeilijker!:s
Afgelopen 6 jaar hebben ze altijd op tijdvak 1 én tijdvak 2 gevraagd om aminozuren aan elkaar te binden. Dat is denk ik wat mensen ook het makkelijkste vinden. Altijd minstens 3 punten voor te verdienen. En vandaag vroegen ze dat niet eens.. Maar maak een schets van biobrandstofcel
Je hebt 2 boeken, samen 400 blz. halve blz gaat over biobrandstofcel en ja dat vragen ze..
pi_69432741
Dat heet Mierenneuken.

Zo ging het bij biologie ook ><
pi_69436208
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:13 schreef Afg14611 het volgende:
damn vandaag scheikunde 1 vwo gehad.. Ging nergens over! Weer hetzelfde verhaal, als je het vergelijkt met voorgaande jaren was dit gewoon veel moeilijker!:s
Afgelopen 6 jaar hebben ze altijd op tijdvak 1 én tijdvak 2 gevraagd om aminozuren aan elkaar te binden. Dat is denk ik wat mensen ook het makkelijkste vinden. Altijd minstens 3 punten voor te verdienen. En vandaag vroegen ze dat niet eens.. Maar maak een schets van biobrandstofcel
Je hebt 2 boeken, samen 400 blz. halve blz gaat over biobrandstofcel en ja dat vragen ze..
als je echt de examens van voorgaande jaren hebt gemaakt, of althans goed hebt bekeken, dan ben je ook een dergelijke opgave tegengekomen iig in 2008-II. (andere heb ik niet gemaakt xD)

ja het was best wel kut.. vraag 2, 17 en 18 niet gemaakt, omdat ik er alleen maar bang van werd maar bij het nakijken viel het toch nog wel mee. ik kwam zelf uit op 44 punten. voldoende
pi_69455919
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:15 schreef Fip het volgende:

[..]

Door de ramen. Aan de buitenkant zitten altijd heel veel duiven (want onder een afdakje dus daar zitten ze lekker droog, de kutbeesten). Maar omdat ze telkens die ramen zo ver openzetten (terwijl ze ook gewoon halfopen kunnen enzo) vliegen die rotbeesten naar binnen.
was dit soms bij jou?
quote:
Het is inmiddels al weer moeilijk voor te stellen, maar de afgelopen dagen was het warm in Nederland, zo warm zelfs dat veel scholen besloten tot drastische maatregelen als het openzetten van ramen. Met alle gevolgen van dien… Op een school in Leiden zorgde deze zorg voor de temperatuur van de examenkandidaten tot het herhaald binnentreden van een Duif in de examenzaal. Het is vooralsnog onbekend wat de intenties van het gevleugelde dier waren, maar voorzorgsmaatregelen zijn inmiddels door de school genomen om de ongewenste gast in het vervolg buiten de deur te houden. Het LAKS kan niet anders dan hopen op niet al te hoge temperaturen zodat kandidaten niet met andere problemen blijven zitten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 27 mei 2009 @ 20:20:37 #176
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69466313
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef blingbling11 het volgende:

[..]

was dit soms bij jou?
[..]
!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_69466796
Ik heb een klacht gemeld over Wiskunde, dat de formulekaart bij ons niet aan het begin aanwezig was,
die eerst gehaald moesten worden, wat 10 minuten duurde en stress en concentratieverlies opleverde.

Voor de rest heb ik niet geklaagd, omdat ik de rest vd examens wel goed te doen vond
pi_69480191
ik heb gemeld dat mijn vriendin niet wil neuken tijdens de examens.. .daar raak ik ram opgefokt van!! en kan ik me niet meer concentreren op mijn eigen leerwerk... verdomme!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:45:20 #179
219078 Rbnn
Schitterend van Roem
pi_69481302
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:01 schreef _Loki het volgende:
Ik heb mijn eerste klacht ooit over biologie ingestuurd.
Er was een vraag over een monogame vogelsoort, en als goed antwoord stond er dat meerdere mannetjes bij een vrouwtje zaten bij het broeden.
Wat dus niet monogaam is.
Heb ik ook geklaagd.
...
pi_69482467
Er stond zoiets als: Meerdere mannetje proberen het vrouwtje te versieren, ze kiest daar 1 uit en daar blijft ze haar hele leven mee samen..
Dus die steentjes bij het nest (baltsgedrag) kan door meerdere vogels gedaan zijn, en heeft ze er 1 uit gekozen.. valt mee toch
pi_69485591
Maar dan hebben ze eerst van dat baltsgedrag, dan kiest ze er eentje uit, gaat broeden en dan komen ze weer terug?
Het is gewoon heel onlogisch met de uitleg die erbij stond.
pi_69497821
ik heb 3 klachten over het aardrijkskunde examen van vmbo-tl gemeld.

vraag 16,27 en 32.

vraag 16: ik vond de vraagg/bron onduidelijk. Je moest antwoorden naar welk werelddeel de minste toeristen heen gingen, dit moest je doen d.m.v. bron 13.
Maar bron 13 laat (volgens de legenda) de procentuele toename van de groei van het toerisme zien, dus ik vind dat je die vraag niet goed kan maken.

vraag 27: je moest op de lege plekken woorden invullen over de lange kringloop. (makkelijke vraag dacht ik ) bij punt 1 lijkt het alsof dat verdamping is, maar volgens het antwoordenblad is dat condensatie, dus staat dat 1tje onduidelijk.

vraag 32: Zoetwater heeft 3 toepassingen. het wordt gebruikt in:
- huishodoudens
- industrie
- landbouw.

toen moest je invullen welke het is op: wereldniveau, in rijke landen, en in arme landen.
In het antwoordenboekje staat 2keer landbouw, ik heb dat dus fout want ik heb ze allemaal 1 keer gedaan, er stond ook nergens dat je ze meerdere keren mag gebruiken.

dit waren mijn klachten



[ Bericht 0% gewijzigd door d_b01 op 28-05-2009 18:22:56 ]
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:55:09 #183
252108 Len93
That's what she said.
pi_69500041
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:39 schreef d_b01 het volgende:
vraag 16: ik vond de vraagg/bron onduidelijk. Je moest antwoorden naar welk werelddeel de minste toeristen heen gingen, dit moest je doen d.m.v. bron 13.
Maar bron 13 laat (volgens de legenda) de procentuele toename van de groei van het toerisme zien, dus ik vind dat je die vraag niet goed kan maken.
Hoe kleiner het blokje, des te minder toeristen, ik had hem ook fout en had Amerika (omdat daar de minste toename was)
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:39 schreef d_b01 het volgende:
vraag 27: je moest op de lege plekken woorden invullen over de lange kringloop. (makkelijke vraag dacht ik ) bij punt 1 lijkt het alsof dat verdamping is, maar volgens het antwoordenblad is dat condensatie, dus staat dat 1tje onduidelijk.
Dat had ik dus ook, als ze die 1 dan midden in die wolk zetten.
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:39 schreef d_b01 het volgende:
vraag 32: Zoetwater heeft 3 toepassingen. het wordt gebruikt in:
- huishodoudens
- industrie
- landbouw.

toen moest je invullen welke het is op: wereldniveau, in rijke landen, en in arme landen.
In het antwoordenboekje staat 2keer landbouw, ik heb dat dus fout want ik heb ze allemaal 1 keer gedaan, er stond ook nergens dat je ze meerdere keren mag gebruiken.
Stond nergens dat 't niet meerdere keren gebruikt mocht worden, maar wederom, dit had ik ook
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_69506824
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Len93 het volgende:

[..]

Hoe kleiner het blokje, des te minder toeristen, ik had hem ook fout en had Amerika (omdat daar de minste toename was)
[..]

Dat had ik dus ook, als ze die 1 dan midden in die wolk zetten.
[..]

Stond nergens dat 't niet meerdere keren gebruikt mocht worden, maar wederom, dit had ik ook
we hebben dezelfde fouten

ik zat nog te twijfelen over vraag 8, maar dat is eigenlijk gewoon topografie dus had ik kunnen weten...
pi_69512549
quote:
vraag 32: Zoetwater heeft 3 toepassingen. het wordt gebruikt in:
- huishodoudens
- industrie
- landbouw.

toen moest je invullen welke het is op: wereldniveau, in rijke landen, en in arme landen.
In het antwoordenboekje staat 2keer landbouw, ik heb dat dus fout want ik heb ze allemaal 1 keer gedaan, er stond ook nergens dat je ze meerdere keren mag gebruiken.
Dat is de enige klacht die ik heb ingedient, vraag 29 vond ik trouwens ook gewoon zwaar kut maargoed dat is mijn probleem denk ik. Vraag 32 klopt gewoon niet, over vraag 16:

De kleur van de blokjes gaf gewoon aan hoeveel % het gestegen was, in de vraag zelf stond duidelijk dat het ging om het aantal toeristen naar die werelddelen. Weet bijna zeker dat dit niet veranderd wordt.

Over de kringloop zat ik zelf inderdaad ook te twijfelen, het was veel te vaag neergezet. Het kon of condensatie zijn of verdamping...gelukkig keek ik toen naar een ander en wist ik dat het 'infiltratie' was en niet 'drainage' .

Maar ik ben het eens met die vraag over de kringloop & vraag 32, die ander...denk beter lezen volgende keer.
Normaal ben ik ook niet zo'n klaag type hoor, ik zie wel waar het schip strandt meestal en mijn cijfers zijn toch goed genoeg om me nergens zorgen om te maken maar vraag 32 is gewoon absurd en ik denk dat die ook wel geschrapt gaat worden.
pi_69519737
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:47 schreef Sierieoes. het volgende:

[..]

Dat is de enige klacht die ik heb ingedient, vraag 29 vond ik trouwens ook gewoon zwaar kut maargoed dat is mijn probleem denk ik.
Die vraag vond ik juist wel te doen (die had ik ook goed )
quote:
De kleur van de blokjes gaf gewoon aan hoeveel % het gestegen was, in de vraag zelf stond duidelijk dat het ging om het aantal toeristen naar die werelddelen. Weet bijna zeker dat dit niet veranderd wordt.
Ik ben het met je eens, maar het werd daardoor wel onduidelijk, dus ik blijf hopen dat dit wel veranderd wordt.
quote:
Over de kringloop zat ik zelf inderdaad ook te twijfelen, het was veel te vaag neergezet. Het kon of condensatie zijn of verdamping...gelukkig keek ik toen naar een ander en wist ik dat het 'infiltratie' was en niet 'drainage' .
Ik dacht dus juist dat dat drainage was
quote:
Maar ik ben het eens met die vraag over de kringloop & vraag 32, die ander...denk beter lezen volgende keer.
Normaal ben ik ook niet zo'n klaag type hoor, ik zie wel waar het schip strandt meestal en mijn cijfers zijn toch goed genoeg om me nergens zorgen om te maken maar vraag 32 is gewoon absurd en ik denk dat die ook wel geschrapt gaat worden.
Ik klaag normaal ook nooit, maar in dit geval heb ik toch een uitzondering gemaakt

ik ben nu wel klaar en heb vakantie
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:17:35 #187
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_69630448
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:47 schreef Sierieoes. het volgende:

[..]

Dat is de enige klacht die ik heb ingedient, vraag 29 vond ik trouwens ook gewoon zwaar kut maargoed dat is mijn probleem denk ik. Vraag 32 klopt gewoon niet, over vraag 16:

De kleur van de blokjes gaf gewoon aan hoeveel % het gestegen was, in de vraag zelf stond duidelijk dat het ging om het aantal toeristen naar die werelddelen. Weet bijna zeker dat dit niet veranderd wordt.

Over de kringloop zat ik zelf inderdaad ook te twijfelen, het was veel te vaag neergezet. Het kon of condensatie zijn of verdamping...gelukkig keek ik toen naar een ander en wist ik dat het 'infiltratie' was en niet 'drainage' .

Maar ik ben het eens met die vraag over de kringloop & vraag 32, die ander...denk beter lezen volgende keer.
Normaal ben ik ook niet zo'n klaag type hoor, ik zie wel waar het schip strandt meestal en mijn cijfers zijn toch goed genoeg om me nergens zorgen om te maken maar vraag 32 is gewoon absurd en ik denk dat die ook wel geschrapt gaat worden.
Vraag 32 is geschrapt:
Examenvraag 'afgekeurd' na klachten
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_69631694
vmbo examen

is het überhaupt mogelijk om daarvoor te zakken?
hardcoholic
pi_69632099
Hoger niveau.

Is het mogelijk dat mensen ooit normaal gaan doen over VMBO ?

[ Bericht 44% gewijzigd door GlowMouse op 03-06-2009 14:30:27 ]
pi_69634257
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef Sierieoes. het volgende:
Hoger niveau.

Is het mogelijk dat mensen ooit normaal gaan doen over VMBO ?


Krijg ongezien de tyfus.
Je taalgebruik tekent je wel zeg.

(begrijp je wat ik bedoel?)
pi_69634387
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef Sierieoes. het volgende:
Hoger niveau.

Is het mogelijk dat mensen ooit normaal gaan doen over VMBO ?


Krijg ongezien de tyfus.
Zoals hierboven vermeld,

Zeer goed voorbeeld van een VMBO leerling
hardcoholic
pi_69646971
Vergat even dat ik niet op GeenStijl zat.

Even om m'n punt duidelijk te maken, ja, vmbo is makkelijk. Ik heb het examen met twee vingers in m'n neus gehaald maar er zijn wel degelijk normale VMBO leerlingen die hun uiterste best voor moeten doen om te slagen, als je ze dan zo gaat beledigen "kun je daar wel voor zakken? lolololol" kun je het toch verwachten dat dat niet geapprecieerd wordt? Dit was namelijk niet de eerste keer dat ik zo'n bericht hier las en hopelijk ben ik een beetje duidelijk, mocht je toch door willen gaan met het beledigen van VMBO leerlingen puur omdat de meesten niet goed kunnen leren (kan net zo goed ADD oid. zijn) of nu eenmaal minder inzicht hebben dan een Gymnasium student ben je daar toe in je volle recht maar weet wel dat je jezelf er eigenlijk belachelijk mee maakt.

[/end-rant]

Maargoed, vraag 32 is geschrapt dus er was wel degelijk aanleiding tot klagen.
pi_69651843
mwa vind het nogal kansloos dat die vraag geschrapt is. Als je het examen geleerd hebt (lijkt me wel) en je ziet die vraag waar een vreemd woord moet ingevuld worden terwijl het woord, wat je al een keer gebruikt hebt, er wel goed in past. Dan neem je die toch nog een keer?


/edit

dit was de vraag, nu maak je het in mijn ogen nog simpeler

Zoetwater heeft verschillende toepassingen. Het wordt gebruikt in:
− huishoudens
− industrie
− landbouw

􀃆 Vul de volgende drie zinnen met deze begrippen aan.
Schrijf de cijfers 1, 2 en 3 op het antwoordblad en zet er het juiste begrip achter.
Op wereldniveau wordt het meeste zoetwater gebruikt voor …1…
In rijke landen wordt het meeste zoetwater gebruikt voor …2…
In arme landen wordt het meeste zoetwater gebruikt voor …3…
hardcoholic
pi_69653047
Elke van de antwoorden zou theoretisch op elke plek kunnen alleen 'huishoudens' zou ik nooit neergezet hebben bij 'arme landen' . Wanneer je 3 opties krijgt en je krijgt 3 zinnen en er staat nergens in de vraag vermeld dat je woorden meerdere keren mag gebruiken dan lijkt het me gewoon dat je er 3 invult.

Normaal staat het namelijk wel bij de vraag aangegeven "Let op! er blijft één woord over!"

"Let op! je kunt woorden meerdere keren gebruiken"


ect.

Nouja, jij had het misschien anders gedaan maar ik denk dat veel havo'ers en waarschijnlijk VWO'ers ook gewoon 1 woord bij elke zin hadden ingevult.


(jammer dat je niet inging op 90% van me bericht waar het voor bedoelt was, ik hoop dat je begreep waar ik zo boos/raar reageerde)
pi_69654303
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef Ferdii het volgende: en zet er het juiste begrip achter.
Begrip is enkelvoud.
pi_69657946
Heb nog helemaal niets gemeld, maar ik zit te twijfelen over kunst (tehatex) Havo.. Veel vragen vond ik nogal vaag en ver gezocht.
pi_69660317
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:39 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Begrip is enkelvoud.
betekend dus dat je niet twee begrippen op één plaats moet invullen
hardcoholic
pi_69679315
Ik heb geklaagd over Engels omdat bij een paar meerkeuzevragen meerdere antwoorden mogelijk waren, die gewoon op hetzelfde sloegen ><''
pi_69705860
Heb over Duits geklaagd, over die chineze kleurbetekenissen... rood en wit kon ik nog wel vinden, maar dat roze voor liefde staat? Er stond alleen dat er hartjes op de wasmachines stonden geloof ik
pi_69814218
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:18 schreef bloempje-tams het volgende:
Heb over Duits geklaagd, over die chineze kleurbetekenissen... rood en wit kon ik nog wel vinden, maar dat roze voor liefde staat? Er stond alleen dat er hartjes op de wasmachines stonden geloof ik
Wtf kutopdracht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')