was bij dr. laban, van bergman kliniek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:47 schreef MdMa98 het volgende:
ik zal voor je informeren, mijn ex (helaas, ja) heeft het bij bergman laten doen, prima resultaat
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:49 schreef Starr_003 het volgende:
Volgensmij vraagt TS advies omtrent de kliniek waar ze naartoe zal gaan (en welke arts). De keuze om een borstvergroting te ondergaan heeft ze allang gemaakt!!
Dank voor je reactie!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
was bij dr. laban, van bergman kliniek.
naar volle tevredenheid
Zo te merken baal je nog dat t uit is met je ex-vriendin. Hoop voor je dat je snel een leuke meid treft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:15 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
your welcome, wel balen, kan ze nu niet meer vasthouden
heb je interesse?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:35 schreef fee83 het volgende:
[..]
Zo te merken baal je nog dat t uit is met je ex-vriendin. Hoop voor je dat je snel een leuke meid treft.
Ik heb er idd bij nagedacht dat de prothesen om de 10/15jr verwisseld moeten worden.Zo ook met mijn vriend besproken(ook risico's e.d.)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:39 schreef Enfermera het volgende:
Ik begrijp op zich wel dat je een grotere cup wil hebben, maar ik vraag me af of dat je zelfbeeld wat tussen je oren zit aanpast.
Daarbij moet je de prothesen elke 10/15 jaar vervangen. Ik werk zelf als verpleegkundige op een afdeling plastische chirurgie in een academisch ziekenhuis (dus reconstructief, niet cosmetisch), en ik zie wel wat gevallen waarbij het fout is gegaan, en dat ziet er gewoon niet mooi uit.. Denk wel goed na over de risico's, want die zitten aan elke ingreep verbonden.
Dank voor je reactie, fijn om te horen dat het bij een vriendin van je goed en naar wens gegaan isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:57 schreef pinquit het volgende:
een vriendin van mij is bij de Parkkliniek in R'dam geweest, bij dr. Nio, ook helemaal naar wens geloof ik
helaasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:47 schreef MdMa98 het volgende:
ik zal voor je informeren, mijn ex (helaas, ja) heeft het bij bergman laten doen, prima resultaat
In dit geval waren het vrouwen die al van jongs af aan problemen hadden met hun borsten, 1 vrouw had vaak cysten en ontstekingen, later bleek het ook borstkanker te zijn. Na een borstbesparende operatie te hebben ondergaan heeft ze toch implantaten ook genomen, maar er kwam kapselvorming dus moesten ze weggehaald worden. Dat is een van de complicaties bij implantaten, echt een lichaamsvreemd voorwerp. Daardoor moesten ze er weer uit, maar je huid is dan wel opgerekt en dat ziet er helaas gewoon minder mooi uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:38 schreef fee83 het volgende:
[..]
Ik heb er idd bij nagedacht dat de prothesen om de 10/15jr verwisseld moeten worden.Zo ook met mijn vriend besproken(ook risico's e.d.)
Je geeft aan dat je in je werk ook mensen ziet waarbij het fout gegaan is, welke fouten zijn dat dan en waar lag het aan?
Maar als jij je er zelf niet prettig bij voelt en vind dat je kleine borsten hebt, waarom niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:59 schreef Ascendancy het volgende:
Bijna geen enkele man vindt het uiteindelijk mooier. Misschien als je over straat loopt, maar daar zijn betere oplossingen voor. Uiteindelijk heb je liever iets wat echt voelt en er natuurlijk uit ziet.
Omdat vrouwen een te positief beeld hebben van de borstvergroting.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:13 schreef Zaith het volgende:
[..]
Maar als jij je er zelf niet prettig bij voelt en vind dat je kleine borsten hebt, waarom niet?
Besides, het gaat hier niet om de keuze; of die goed of fout is. Want voor haar is het goed, aangezien het haar eigen keuze is. En ik vind het in veel gevallen ook wel mooi.
Succes er mee meid, helaas heb ik zelf geen ervaring met de klinieken. Maar ik zal vanaf Fok! voor je toekomstige operatie juigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |