abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69060372
Al heel lang en graag wil ik een borstvergroting. Van cup A naar B of een kleine C.
Na veel info te hebben opgezocht en gelezen heb ik besloten om een consult te doen bij 2 klinieken, nl.:

Velthuiskliniek en Bergmankliniek.

Ik vroeg me af of er iemand is die ook een borstvergroting heeft ondergaan en wie ervaring heeft met dokter: R.A. de Blécourt of V. Koeijers.

Eind juni heb ik de 2 consulten en hoop ergens in oktober/november geopereerd te kunnen worden.

Alvast bedankt voor jullie reactie's!

Greetz Fee
pi_69061523
ik zal voor je informeren, mijn ex (helaas, ja) heeft het bij bergman laten doen, prima resultaat
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:39:52 #3
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69062963
Ik begrijp op zich wel dat je een grotere cup wil hebben, maar ik vraag me af of dat je zelfbeeld wat tussen je oren zit aanpast.
Daarbij moet je de prothesen elke 10/15 jaar vervangen. Ik werk zelf als verpleegkundige op een afdeling plastische chirurgie in een academisch ziekenhuis (dus reconstructief, niet cosmetisch), en ik zie wel wat gevallen waarbij het fout is gegaan, en dat ziet er gewoon niet mooi uit.. Denk wel goed na over de risico's, want die zitten aan elke ingreep verbonden.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69067753
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:47 schreef MdMa98 het volgende:
ik zal voor je informeren, mijn ex (helaas, ja) heeft het bij bergman laten doen, prima resultaat
was bij dr. laban, van bergman kliniek.
naar volle tevredenheid
pi_69082237
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 10:49 schreef Starr_003 het volgende:
Volgensmij vraagt TS advies omtrent de kliniek waar ze naartoe zal gaan (en welke arts). De keuze om een borstvergroting te ondergaan heeft ze allang gemaakt!!
Thanx dat je het snapt en de daaropvolgende reacties ook trouwens...
De keuze voor een borstvergroting is heus niet na een nachtje slapen gemaakt .
En ik vraag idd om ervaringen en niet om meningen of een borstvergroting nu wel of niet geschikt voor mij is. Tenslotte weten de dierbare mensen om me heen al lang(jaren) van mijn wens af.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:37:22 #6
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69082325
Ik heb je een PM gestuurd, dat envelopje boven je post.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_69082347
zo, alle meningen die mensen menen te moeten spuien, verwijderd. ook de daaruit voortvloeiende discussies, om het overzichtelijk te houden.

van nu af aan met een schone lei verder, TS vraagt ervaringen, géén meningen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69082656
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

was bij dr. laban, van bergman kliniek.
naar volle tevredenheid
Dank voor je reactie!!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:57:46 #9
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69082894
een vriendin van mij is bij de Parkkliniek in R'dam geweest, bij dr. Nio, ook helemaal naar wens geloof ik
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_69083308
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:48 schreef fee83 het volgende:

[..]

Dank voor je reactie!!
your welcome, wel balen, kan ze nu niet meer vasthouden
pi_69085303
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:15 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

your welcome, wel balen, kan ze nu niet meer vasthouden
Zo te merken baal je nog dat t uit is met je ex-vriendin. Hoop voor je dat je snel een leuke meid treft.
pi_69085348
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:35 schreef fee83 het volgende:

[..]

Zo te merken baal je nog dat t uit is met je ex-vriendin. Hoop voor je dat je snel een leuke meid treft.
heb je interesse?
pi_69085389
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:39 schreef Enfermera het volgende:
Ik begrijp op zich wel dat je een grotere cup wil hebben, maar ik vraag me af of dat je zelfbeeld wat tussen je oren zit aanpast.
Daarbij moet je de prothesen elke 10/15 jaar vervangen. Ik werk zelf als verpleegkundige op een afdeling plastische chirurgie in een academisch ziekenhuis (dus reconstructief, niet cosmetisch), en ik zie wel wat gevallen waarbij het fout is gegaan, en dat ziet er gewoon niet mooi uit.. Denk wel goed na over de risico's, want die zitten aan elke ingreep verbonden.
Ik heb er idd bij nagedacht dat de prothesen om de 10/15jr verwisseld moeten worden.Zo ook met mijn vriend besproken(ook risico's e.d.)
Je geeft aan dat je in je werk ook mensen ziet waarbij het fout gegaan is, welke fouten zijn dat dan en waar lag het aan?
pi_69085418
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

heb je interesse?
Heb al een vriend....
pi_69085471
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:40 schreef fee83 het volgende:

[..]

Heb al een vriend....
the lucky bastard
pi_69085488
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 11:57 schreef pinquit het volgende:
een vriendin van mij is bij de Parkkliniek in R'dam geweest, bij dr. Nio, ook helemaal naar wens geloof ik
Dank voor je reactie, fijn om te horen dat het bij een vriendin van je goed en naar wens gegaan is
pi_69085563
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:47 schreef MdMa98 het volgende:
helaas lul niet
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:09:18 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69087389
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:38 schreef fee83 het volgende:

[..]

Ik heb er idd bij nagedacht dat de prothesen om de 10/15jr verwisseld moeten worden.Zo ook met mijn vriend besproken(ook risico's e.d.)
Je geeft aan dat je in je werk ook mensen ziet waarbij het fout gegaan is, welke fouten zijn dat dan en waar lag het aan?
In dit geval waren het vrouwen die al van jongs af aan problemen hadden met hun borsten, 1 vrouw had vaak cysten en ontstekingen, later bleek het ook borstkanker te zijn. Na een borstbesparende operatie te hebben ondergaan heeft ze toch implantaten ook genomen, maar er kwam kapselvorming dus moesten ze weggehaald worden. Dat is een van de complicaties bij implantaten, echt een lichaamsvreemd voorwerp. Daardoor moesten ze er weer uit, maar je huid is dan wel opgerekt en dat ziet er helaas gewoon minder mooi uit.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69279057
leuk dat je je hiervoor aanmeldt, maar spam is niet gewenst op fok.

[ Bericht 94% gewijzigd door Mirjam op 22-05-2009 00:40:24 ]
pi_69279660
Bijna geen enkele man vindt het uiteindelijk mooier. Misschien als je over straat loopt, maar daar zijn betere oplossingen voor. Uiteindelijk heb je liever iets wat echt voelt en er natuurlijk uit ziet.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 22 mei 2009 @ 02:13:19 #21
250039 Zaith
Verdomde kuwt soeplepel
pi_69280648
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:59 schreef Ascendancy het volgende:
Bijna geen enkele man vindt het uiteindelijk mooier. Misschien als je over straat loopt, maar daar zijn betere oplossingen voor. Uiteindelijk heb je liever iets wat echt voelt en er natuurlijk uit ziet.
Maar als jij je er zelf niet prettig bij voelt en vind dat je kleine borsten hebt, waarom niet?
Besides, het gaat hier niet om de keuze; of die goed of fout is. Want voor haar is het goed, aangezien het haar eigen keuze is. En ik vind het in veel gevallen ook wel mooi.

Succes er mee meid, helaas heb ik zelf geen ervaring met de klinieken. Maar ik zal vanaf Fok! voor je toekomstige operatie juigen.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
pi_69290748
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 02:13 schreef Zaith het volgende:

[..]

Maar als jij je er zelf niet prettig bij voelt en vind dat je kleine borsten hebt, waarom niet?
Besides, het gaat hier niet om de keuze; of die goed of fout is. Want voor haar is het goed, aangezien het haar eigen keuze is. En ik vind het in veel gevallen ook wel mooi.

Succes er mee meid, helaas heb ik zelf geen ervaring met de klinieken. Maar ik zal vanaf Fok! voor je toekomstige operatie juigen.
Omdat vrouwen een te positief beeld hebben van de borstvergroting.
Terwijl de verhoudingen minder mooi worden.

Uiteindelijk heeft een borstvergroting op de lange termijn zelden een echt positief resultaat.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:04:58 #23
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69290915
TS, wil je kinderen?
Zo ja, zou je dan niet even wachten nadat je die hebt? Wie weet zijn je borsten daarna een stuk groter..
My mama didn't raise no fool
pi_69291198
@ TS, Wat is je bouw?
  zondag 24 januari 2010 @ 22:49:12 #25
288842 Linnie3
Morgen is vandaag
pi_77231174
Nou de kans dat je borsten na een zwangerschap juist groter worden is niet zo groot hoor. Alleen tijdens de borstvoeding dan hé. Wel moet je oppassen als je nog kinderen borstvoeding wil geven. De melkkanalen kunnen worden doorgesneden Je moet dan via de onderkant de prothese laten maken en niet via de tepel (bron: ***********. Voor de borstvoeding zelf maakt een prothese klaarblijkelijk niets uit. Wellicht gaat het makkelijker omdat er dan wat druk op staat, Maar dat weet ik niet, dat staat er niet bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 25-01-2010 08:24:36 (riekt naar spam) ]
pi_77233014
en ts al wat laten doen?
  maandag 25 januari 2010 @ 14:27:22 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77248093
leef je nog ts? of ware de dokters niet goed?
pi_82830355
Hallo allemaal,

Ben een heel tijd weggeweest uit dit forum,aangezien er veel naast serieuze reactie's ook flauwekul werd geschreven. Ik wilde dit topic toch nog even netjes afsluiten.

Ik ben nu een half jaar geleden geopereerd en voel me inmiddels een stuk beter. Ik heb best een langzaam herstel gehad. Het is zeker niet nix, zo'n borstvergroting. De protheses zijn dual plane geplaats, oftewel tuussen de borsspieren.

Ik had dus een cup 70AA en heb nu 70E, een heel groot verschil dus.Ik moet nog steeds wennen aan de grootte.Al lijkt (zo hoor ik van anderen) het niet zo groot als het klink met maat 70E.
Ik droeg wel BH maat 75A,maar dus een heel verkeerde bh maat (zoals zoveel vrouwen).

fee83
pi_82830768
Van AA naar E Maar je sprak eerst over een B/C cup. Dat is nogal een verschil.
maar veel succes en plezier ermee
pi_82831207
Is inderdaad wat anders dan een B/C cup, how come?
pi_82831444
Mja E klinkt ook groter dan het is, 70E best wel mee. Al vraag ik me wel af hoe dat eruit ziet bij iemand die normaal AA had ja.
pi_82879724
De PC had ook niet verwacht dat het bij mij een bhmaat 70E zou worden.Ik heb 300 CC gekregen.Bij de een valt het kennlijk kleiner of groter dan de ander. Ik was er eerst wel wat teleurgesteld over hoor.Ik wilde juist lekker bh's shoppen,maar dat word nu lastig met maat 70E, dan is een klein maatje nog gemakkelijker.
Met silliconen borsten kom je soms(en bij mij dus ook)ook sneller op een grote bh maat, natuurlijke borsten zijn toch anders. als natuurlijke borsten een cup 70e hadden zou het een heel verschil zijn dan met "nep borsten".
Ook hangt het af van de vorm vd borsten.heb je peervormige borsten dan heb je een kleinere bh maat dan als je ronde volle borsten hebt.
pi_104384375
@TS en hoe voelt nu een jaar later? Ik ben ook aan het twijfelen om te doen maar ik zou dan voor een C gaan. E hoeft voor mij ook niet daar ik ook nog fanatiek sport. Heeft de arts met je besproken dat het een E zou worden of kwam je uit de narcose en had je een E ipv B/C?
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')