abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77233014
en ts al wat laten doen?
  maandag 25 januari 2010 @ 14:27:22 #27
53151 T42
Pinball Wizard
pi_77248093
leef je nog ts? of ware de dokters niet goed?
pi_82830355
Hallo allemaal,

Ben een heel tijd weggeweest uit dit forum,aangezien er veel naast serieuze reactie's ook flauwekul werd geschreven. Ik wilde dit topic toch nog even netjes afsluiten.

Ik ben nu een half jaar geleden geopereerd en voel me inmiddels een stuk beter. Ik heb best een langzaam herstel gehad. Het is zeker niet nix, zo'n borstvergroting. De protheses zijn dual plane geplaats, oftewel tuussen de borsspieren.

Ik had dus een cup 70AA en heb nu 70E, een heel groot verschil dus.Ik moet nog steeds wennen aan de grootte.Al lijkt (zo hoor ik van anderen) het niet zo groot als het klink met maat 70E.
Ik droeg wel BH maat 75A,maar dus een heel verkeerde bh maat (zoals zoveel vrouwen).

fee83
pi_82830768
Van AA naar E Maar je sprak eerst over een B/C cup. Dat is nogal een verschil.
maar veel succes en plezier ermee
pi_82831207
Is inderdaad wat anders dan een B/C cup, how come?
pi_82831444
Mja E klinkt ook groter dan het is, 70E best wel mee. Al vraag ik me wel af hoe dat eruit ziet bij iemand die normaal AA had ja.
pi_82879724
De PC had ook niet verwacht dat het bij mij een bhmaat 70E zou worden.Ik heb 300 CC gekregen.Bij de een valt het kennlijk kleiner of groter dan de ander. Ik was er eerst wel wat teleurgesteld over hoor.Ik wilde juist lekker bh's shoppen,maar dat word nu lastig met maat 70E, dan is een klein maatje nog gemakkelijker.
Met silliconen borsten kom je soms(en bij mij dus ook)ook sneller op een grote bh maat, natuurlijke borsten zijn toch anders. als natuurlijke borsten een cup 70e hadden zou het een heel verschil zijn dan met "nep borsten".
Ook hangt het af van de vorm vd borsten.heb je peervormige borsten dan heb je een kleinere bh maat dan als je ronde volle borsten hebt.
pi_104384375
@TS en hoe voelt nu een jaar later? Ik ben ook aan het twijfelen om te doen maar ik zou dan voor een C gaan. E hoeft voor mij ook niet daar ik ook nog fanatiek sport. Heeft de arts met je besproken dat het een E zou worden of kwam je uit de narcose en had je een E ipv B/C?
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')