Zelfde hier, maar dat vind ik heel normaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:19 schreef wise het volgende:
Ik moet muziek luisteren. Er gaat geen dag voorbij dat ik muziek geluisterd heb.
leven zonder tv ja, maar zonder muziek
Dat is geen tick maar normaal.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:15 schreef Dark_Killah het volgende:
ALTIJD even op de computer moeten, ook al kom ik om 7 uur 's ochtends doodmoe thuis van een lange nacht stappen, ik MOET op de computer.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:14 schreef maffemaniak het volgende:
Mijn Tic: Knakken met zo ongeveer elk botje in mijn lichaam.
Als ik M&M's eet doe ik het soms kleur na kleur. Eerst groen op, dan rood, etcquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef Olment het volgende:
Eet nootjes/dropjes/snoepjes of andere dingen met 1 tegelijk en tel ook hoeveel ik er gegeten heb, dit moet op een "mooi" getal uitkomen voordat ik ermee stop. (10-25-100)
Ik heb precies hetzelfde, laat altijd een restje staan. Dan krijg ik het ook echt niet meer op, maar het is gewoon telkens een klein restje. Elke dag weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef maffemaniak het volgende:
Ow ik heb er nog 1.
Altijd met het avond eten laat ik het laatste hapje staan omdat ik vol zit! Dan denk ik, dat laatste hapje gaat er echt niet meer in!
Dit heb ik met winegums. Eerst is het Paars/rood/groen/geel/oranje =)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als ik M&M's eet doe ik het soms kleur na kleur. Eerst groen op, dan rood, etc
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:14 schreef maffemaniak het volgende:
Mijn Tic: Knakken met zo ongeveer elk botje in mijn lichaam.
Ik was het van plan, maar heb net vakantie gehad en ben nog wat mild.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef Desunoto het volgende:
En nu is het maar wachten op de eerste die zegt: "fouten in TT's verbeteren"...
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:32 schreef Scootmobiel het volgende:
Zelf heb ik er geen eigenlijk, maar m'n vader wel... Het eerste wat-ie doet als-ie 's morgens naar beneden komt, is onder het kussen van de bank kijken of er niet per ongeluk wat onder ligt.![]()
En datzelfde onzinnige ritueel herhaalt hij dan nog een keer of vijf/zes per dag, soms doet-ie het zelfs binnen tien minuten nóg een keer.
Alleen omdat er OOIT weleens een keer een zakdoek van hem onder terechtgekomen is, en een keer wat koekkruimels.
Was het weer zo ver? Denk dat ik inmiddels recordhouder ben in foutieve teksten, excuus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Toch maar even een w toegevoegd om gedoe te voorkomen. Jammer dat het nodig is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |