abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68915123
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:26 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben vandaag bij een sexshop geweest en daar hadden ze er ook een, die was een stuk kleiner als de 2 plaatjes hier in het topic en die leek me wel wat practischer. Maar ik heb hem niet gekocht want die kostte 90 euro.
90 euro voor een plastic bandje wat je om je tong moet doen, pfff en dat blijft zeker niet zitten

Ken je beter een tongpiercing laten zetten plus een tongpiercing (vibrator) kopen, veel goedkoper en het blijft in ieder geval zitten, hahaha
  maandag 11 mei 2009 @ 19:53:32 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68915942
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:32 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

90 euro voor een plastic bandje wat je om je tong moet doen, pfff en dat blijft zeker niet zitten

Ken je beter een tongpiercing laten zetten plus een tongpiercing (vibrator) kopen, veel goedkoper en het blijft in ieder geval zitten, hahaha
Idd, dat ding ga ik niet meer kopen. Heb al wat anders gekocht

Een tongpiercing zou ik best willen maar ik durf het niet Lijkt me erg pijnlijk en er is best een kans dat het gaat ontsteken oid en het is erg slecht voor de tanden.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_68962458
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:53 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Idd, dat ding ga ik niet meer kopen. Heb al wat anders gekocht

Een tongpiercing zou ik best willen maar ik durf het niet Lijkt me erg pijnlijk en er is best een kans dat het gaat ontsteken oid en het is erg slecht voor de tanden.
Nee joh tongpiercing doet echt geen pijn, tis alleen een eng idee. Navel doet veeeeel pijner in ieder geval, tong voel je niets.
En slecht voor de tanden valt ook wel mee hoor, je moet gewoon later overstappen naar een plastic piercing geen probleem. Valt allemaal reuze mee
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:19:12 #29
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_68980672
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:58 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Nee joh tongpiercing doet echt geen pijn, tis alleen een eng idee. Navel doet veeeeel pijner in ieder geval, tong voel je niets.
En slecht voor de tanden valt ook wel mee hoor, je moet gewoon later overstappen naar een plastic piercing geen probleem. Valt allemaal reuze mee
Dat had ik niet gedacht, ik dacht dat dat heel pijnlijk zou zijn. Dan moet ik er nog maar eens over nadenken
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:47:09 #30
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_68981610
Hm, ik kan verklappen dat de tongpieringversie helemaal geen effect heeft. Zowel bij een dame als heer. M'n vriendin en ik hebben allebei een tongpiercing, en het geprobeerd.
En je krijgt er ook verrekte snel een lamme tong van. Zwaar irritant
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')