abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:17:35 #151
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69196927
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hoop ook echt dat Relapse 2 kei hard gaat worden, het laatste voor het beste bewaren toch? Ik ga er wel vanuit dat het goed gaat komen.
Ik ga er ook vanuit.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69197234
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er nog wel wat laatste toepassingen worden gedaan aan Relapse 2, en wie weet schrijft hij er nog wat bij. Overigens nog steeds geen nieuws over enige tourdata
Had hij niet ergens in een interview gemeld dat hij niet ging touren ofzo? Dat meende ik te lezen in 1 van deze topics te lezen.

Ik zou graag willen, maar de mensen die ik ken houden niet van Eminem. Die gaan liever naar Sensation ofzo.
pi_69197508
Iemand dit wel eens gezien? Best wel grappig

  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:44:08 #154
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_69197846
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Had hij niet ergens in een interview gemeld dat hij niet ging touren ofzo? Dat meende ik te lezen in 1 van deze topics te lezen.

Ik zou graag willen, maar de mensen die ik ken houden niet van Eminem. Die gaan liever naar Sensation ofzo.

Hahaha zelfde hier. Ik ken ook niemand meer die ik mee kan sleuren naar Eminem. Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat hij zijn laatste tour heeft moeten cancelen. Want het is altijd een spektakel.

Dus ik hoop dat er wel een Europese tour komt Is die ons ook wel een beetje verschuldigd.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:52:38 #155
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69198185
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:44 schreef Spougle het volgende:

[..]

Hahaha zelfde hier. Ik ken ook niemand meer die ik mee kan sleuren naar Eminem. Ik vind het trouwens nog steeds jammer dat hij zijn laatste tour heeft moeten cancelen. Want het is altijd een spektakel.

Dus ik hoop dat er wel een Europese tour komt Is die ons ook wel een beetje verschuldigd.
Mja, de meeste die ik ken houden ook niet erg van de muziek van hem. En m'n ex treitert me de laatste tijd dat zij Eminem wel rond 2001 live heeft gezien terwijl ik altijd een fan was en zij ' toevallig ' tickets had met haar voormalige vriend van toen.

Anywayz, of het nu in Amerika of Europa zal zijn, ik zal tickets kopen, en waarschijnlijk sleur ik gewoon wel wat mensen mee. Als ze echt niet willen ga ik wel in mn eentje, dat vind ik echt geen probleem desnoods sleur je FOKkers mee.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69198610
Jay-Z was dit jaar ook een feest, WAT een optreden.

Lijkt me tof om Em live te zien.
  Forum Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 23:48:16 #157
35723 crew  GGMM
pi_69210436
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

hahaahahahahahahaha
wat?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_69210687
ik vind Kim ook niet echt vet ofzo hoor. Dat jankende steeds van haar er doorheen en hem schreeuwend...nee vind het niets.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_69210809
quote:
At first, I'm like all right
You wanna throw me out? That's fine!
But not for him to take my place, are you out you're mind?
This couch, this TV, this whole house is mine!
How could you let him sleep in our bed?
Dit vond ik nogal een sterk stuk uit het nummer, ook door persoonlijke ervaringen
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:13:29 #160
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_69211149
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

wat?
Kim is toch niet een van z'n slechtste nummers ooit, kom op man. Encore staat vol met fucking garbage. En er zijn genoeg betere tracks dan The Way I Am. Case in point: Renegades, Kill You, Role Model, plus nog materiaal ism D12 en Dre waarop hij een hoger niveau haalt dan The Way I Am (wat verder geen slechte track is).

bitch i'mma kill you/like a murder weapon i'mma conceal you/in a closet with mildew, sheets, pillows and film you/fuck with me/i've been through hell, shut the hell up/i'm trying to develop these pictures of the devil to sell 'em

Maar de meest geniale blijft toch

and you can't stop me/from dropping each march/with a brand new cd/for these fucking retards
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:13:55 #161
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_69211161
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:00 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dit vond ik nogal een sterk stuk uit het nummer, ook door persoonlijke ervaringen
Ja man Kim is voor ons emo motherfuckers.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  Forum Admin woensdag 20 mei 2009 @ 00:20:19 #162
35723 crew  GGMM
pi_69211313
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Kim is toch niet een van z'n slechtste nummers ooit, kom op man. Encore staat vol met fucking garbage. En er zijn genoeg betere tracks dan The Way I Am. Case in point: Renegades, Kill You, Role Model, plus nog materiaal ism D12 en Dre waarop hij een hoger niveau haalt dan The Way I Am (wat verder geen slechte track is).

bitch i'mma kill you/like a murder weapon i'mma conceal you/in a closet with mildew, sheets, pillows and film you/fuck with me/i've been through hell, shut the hell up/i'm trying to develop these pictures of the devil to sell 'em

Maar de meest geniale blijft toch

and you can't stop me/from dropping each march/with a brand new cd/for these fucking retards
Ik vind 'Kim' een waardeloos "nummer", maar idd 'een van de'. Als je het bij Encore gooit heb je een hele slechte cd.

Vind 'The Way I am' stukken beter dan 'Kill you' en 'Criminal', puur vanwege hetgene wat Boomlaars al zei. Neemt niet weg dat de twee voorbeelden die jij noemt ook goed zijn idd.


Beautifull, 3 A.M. en We made you live video:
http://www.mediafire.com/?5mnojjjzgim
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_69212014
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vind 'Kim' een waardeloos "nummer", maar idd 'een van de'. Als je het bij Encore gooit heb je een hele slechte cd.

Vind 'The Way I am' stukken beter dan 'Kill you' en 'Criminal', puur vanwege hetgene wat Boomlaars al zei. Neemt niet weg dat de twee voorbeelden die jij noemt ook goed zijn idd.


Beautifull, 3 A.M. en We made you live video:
http://www.mediafire.com/?5mnojjjzgim
Ik wist niet dat er al een video uit was voor beautiful?? [kan hem hier niet downloaden want zit met een download limiet ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Forum Admin woensdag 20 mei 2009 @ 01:03:09 #164
35723 crew  GGMM
pi_69212117
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er al een video uit was voor beautiful?? [kan hem hier niet downloaden want zit met een download limiet ]
Het is een live video, niet dé video.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 20 mei 2009 @ 02:27:29 #165
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_69216934
Heerlijk Album
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:06:53 #167
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_69219196
quote:
en wat staat er bij ons op #1: Guus motherfucking Meeuwis
pi_69219741
quote:
LOL, Em verdient iig weer genoeg centjes door dit album Denk dat hij binnen no time een aantal keer silver/gold of misschien wel platinum gaat ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:35:11 #170
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_69220408
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef kalinho het volgende:
Dat Ken Kaniff stuk was wel droog. Ik heb ook wel ff gelachen om Paul "About Christopher Reeve...you know the guy's that, right? "

Deja Vu vind ik steeds beter worden; beschrijft wel mooi hoe je gaat denken als je echt in zo'n trip zit
zeikmode on
Hij zegt volgens mij 'you know the guy's DEAD, right?'
zeikmode off
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:24 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Persoonlijke mening vond het echt bergafwaarts gaan met al die waardeloze imitaties van rednecks en het constante zelfde geblaat over zijn moeder ed.

Role model blijft toch wel een schoolvoorbeeld van Eminem op zijn best .
ik The Eminem Show echt een vet album.

Business
Square Dance
Soldier - een van de beste van het album
Cleaning out my closet, is het thema misschien wat saai maar wel vet uitgevoerd.
Superman
Halies Song
Say What You Say - dis naar Jermaine Dupri
Till I Collapse
Allemaal vet

Zelfs de 'grappige' 1st single van het album Without Me vind ik zelfs nog vet. (Beter dan Lose Yourself of The Real Slim Shady)
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:36:34 #171
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69220464
quote:
Wat een held.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_69220742
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:35 schreef AgeEll het volgende:

[..]

zeikmode on
Hij zegt volgens mij 'you know the guy's DEAD, right?'
zeikmode off
Ik weet wel zeker dat hij dat zegt.
pi_69222097
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:35 schreef AgeEll het volgende:


Zelfs de 'grappige' 1st single van het album Without Me vind ik zelfs nog vet. (Beter dan Lose Yourself...)
Ik hoop dat je Just Lose It bedoeld? Lose Yourself vind ik écht vet.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat hij dat zegt.
Ja. Soort van typefout ofzo? Ik had het al gezien (omdat iemand anders het op de vorige pagina al zei) maar ben te lui het te veranderen.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_69222406
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef kalinho het volgende:


Ja. Soort van typefout ofzo? Ik had het al gezien (omdat iemand anders het op de vorige pagina al zei) maar ben te lui het te veranderen.
Ik betwijfel het.
pi_69222470
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:31 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik betwijfel het.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')