abonnement Unibet Coolblue
pi_86947169
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Check :Y
Die mage is toch een vrouw? M'n character had d'r laatst vanachteren genomen, toen ik eerst d'r vriendjes had vermoord :')

Eerst ff een Silence spell casten, en toen was het appeltje eitje :P
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 17:11:55 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86947322
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef lkb9000 het volgende:
Daar ben ik ook wel eens doodgegaan ja :')
Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaan :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 17:12:21 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86947339
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die mage is toch een vrouw? M'n character had d'r laatst vanachteren genomen, toen ik eerst d'r vriendjes had vermoord :')

Eerst ff een Silence spell casten, en toen was het appeltje eitje :P
Mage is een man, er zitten nog wel 2 female rogues in die cave :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_86949103
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mage is een man, er zitten nog wel 2 female rogues in die cave :P
Damn,ik vond het al zo nauw aanvoelen -O-
Dat krijg je he, als er te weinig fakkels branden :')
Children of the night. What music they make.
pi_86952152
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaan :')
Hoogmoed door ervaring :P
pi_86967323
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaan :')
Geen schande, als je begint heb je gewoon nog geen enkele weerstand daartegen, en kun je makkelijk op je flikker krijgen. Wat wel zo is, is dat ik vroeger altijd helemaal fysiek afgemaakt werd door die Snowy Granius (in de eerste Blades-quest), maar dat ik die tegenwoordig makkelijk afmaak. Ik zou wel raar staan te kijken als ik daar op die brug weer eens doodga.

Ook begint het bij mij weer een beetje te kriebelen dankzij dit topic. Heb in de zomervakantie wel een restart gemaakt, maar het is al vrij snel weer verwaterd, en voor je het weet denk je er niet meer aan. Wil nu eens echt bezig als Telvanni voor de verandering. Binnenkort nieuwe poging? Misschien weet iemand nog een leuke mod of zo...
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 01:08:55 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86967594
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Damn,ik vond het al zo nauw aanvoelen -O-
Dat krijg je he, als er te weinig fakkels branden :')
Hovv jonguh, ouwe relnicht!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 01:09:45 #158
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86967607
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Geen schande, als je begint heb je gewoon nog geen enkele weerstand daartegen, en kun je makkelijk op je flikker krijgen. Wat wel zo is, is dat ik vroeger altijd helemaal fysiek afgemaakt werd door die Snowy Granius (in de eerste Blades-quest), maar dat ik die tegenwoordig makkelijk afmaak. Ik zou wel raar staan te kijken als ik daar op die brug weer eens doodga.

Ook begint het bij mij weer een beetje te kriebelen dankzij dit topic. Heb in de zomervakantie wel een restart gemaakt, maar het is al vrij snel weer verwaterd, en voor je het weet denk je er niet meer aan. Wil nu eens echt bezig als Telvanni voor de verandering. Binnenkort nieuwe poging? Misschien weet iemand nog een leuke mod of zo...
Ik zie het verband tussen mijn opmerking en je "Geen schande, als je begint..." niet? :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_86971347
quote:
Op woensdag 29 september 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zie het verband tussen mijn opmerking en je "Geen schande, als je begint..." niet? :D
Je bent gewoon slecht :')
Children of the night. What music they make.
  woensdag 29 september 2010 @ 12:17:07 #160
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86975453
quote:
Op woensdag 29 september 2010 00:55 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Geen schande, als je begint heb je gewoon nog geen enkele weerstand daartegen, en kun je makkelijk op je flikker krijgen. Wat wel zo is, is dat ik vroeger altijd helemaal fysiek afgemaakt werd door die Snowy Granius (in de eerste Blades-quest), maar dat ik die tegenwoordig makkelijk afmaak. Ik zou wel raar staan te kijken als ik daar op die brug weer eens doodga.

Ook begint het bij mij weer een beetje te kriebelen dankzij dit topic. Heb in de zomervakantie wel een restart gemaakt, maar het is al vrij snel weer verwaterd, en voor je het weet denk je er niet meer aan. Wil nu eens echt bezig als Telvanni voor de verandering. Binnenkort nieuwe poging? Misschien weet iemand nog een leuke mod of zo...
Ik ben door dit topic ook weer begonnen, nu als volledige mage (en had het ineens ook best makkelijk in de eerste blades quest :P)
Heb wel heel wat mods geladen en heb de wiki veel nodig. Het is een fantastisch spel, maar je merkt toch dat de interface veel werk nodig had/heeft en dat de informatie niet altijd volledig is.
In een volgende installment moeten ze (naast heel veel andere zaken :P) vooral alchemy eens goed aanpakken. Verzamelen moet makkelijker gaan (wellicht een toggle aanzetten, dat je automatisch verzamelt, en ingredients lichter). En de interface meer gericht op de effects, voor sneller overzicht en resultaat. Oblivion heeft iig al duidelijk betere alchemy, maar het kan nog leuker imo.
En enchanten is cool, ik heb het net pas ontdekt, ik snapte daar nooit wat van. Deze game had echt een tutorial nodig... Het zou alleen tof zijn als falen niet zo duur zou zijn terwijl je vaak faalt. Voor succes krijg je dan wel weer een enorme experience boost. Daardoor wordt autosave/autoload te aantrekkelijk. Liever zie ik dat je wat experience krijgt van falen (op zich is iets maken al een beloning op zich) en dat het niet zo lang duurt om iets in elkaar te zetten. En het is suf dat alle 'constant' spells een grote soul vereisen, ik wil gewoon een constant light spell op m'n mantel omdat het tof is :{w
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 14:37:12 #161
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86980646
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je bent gewoon slecht :')
:( *pimpslap*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 14:39:31 #162
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86980730
quote:
Op woensdag 29 september 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zie het verband tussen mijn opmerking en je "Geen schande, als je begint..." niet? :D
Ooooh shit nu zie ik het :D Jij bedoelt niet mijn ervaring maar het lvl en het gebrek aan weerstand tegen dingen _O-

Dan nog klaag ik, want ieder ander char van me sloeg die lui zo in mekaar zonder dat ze hulp nodig hadden van heals... daar baal ik van.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 29 september 2010 @ 15:54:51 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86983928
En nu heb ik ontzettend veel zin om te gaan spelen, maar ik zit bij m'n vriendin en die heeft Morrowind niet ;( En om het nu nog even te downloaden... ik wacht wel tot vanavond, dan ben ik weer thuis :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_87002962
Verdomme...
*grijpt Morrowind weer uit de kast*
Carpe Noctem!
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_87007325
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Verdomme...
*grijpt Morrowind weer uit de kast*
Carpe Noctem!
14.gif
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_87008124
Net een mixje van combat en magic gemaakt, een Dunmer Spellblade (eigen ontwerp):

- long blade
- heavy armor
- block
- destruction
- conjuration

- medium armor (eigenlijk faal, maarja)
- enchant
- illusion
- restoration
- blunt weapon

Ook leuk om snel aan geld te komen (incl. een modje):

- richcreeper mod, geeft die knakker iets van 200k ofzo
- ga naar ghorak manor in caldera en jat alle orc armor uit een kist
- doe de mage guild quest om galbedir een fake soul gem te geven, jat alle soulgems
- verkoop alles aan de creeper
- profit!

:D

Iedereen kende hem waarschijnlijk al, maar mochten er mensen zijn die nu pas Morrowind ontdekken, alstu! (ik begon Morrowind ook pas in 2005 ofzo te spelen ;) ).
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 30 september 2010 @ 08:58:07 #167
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_87010411
shit, tijd om het spel maar een keer op te starten.

:9 :9
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  donderdag 30 september 2010 @ 10:45:37 #168
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87013138
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:58 schreef wise het volgende:
shit, tijd om het spel maar een keer op te starten.

:9 :9
Wow, zijn textures zijn bovendien ook prachtig :o
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_87023931
quote:
Op donderdag 30 september 2010 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net een mixje van combat en magic gemaakt, een Dunmer Spellblade (eigen ontwerp):

- long blade
- heavy armor
- block
- destruction
- conjuration

- medium armor (eigenlijk faal, maarja)
- enchant
- illusion
- restoration
- blunt weapon

Ook leuk om snel aan geld te komen (incl. een modje):

- richcreeper mod, geeft die knakker iets van 200k ofzo
- ga naar ghorak manor in caldera en jat alle orc armor uit een kist
- doe de mage guild quest om galbedir een fake soul gem te geven, jat alle soulgems
- verkoop alles aan de creeper
- profit!

:D

Iedereen kende hem waarschijnlijk al, maar mochten er mensen zijn die nu pas Morrowind ontdekken, alstu! (ik begon Morrowind ook pas in 2005 ofzo te spelen ;) ).
Je kan ook gewoon in de Construction Set een miljoen drakes in een kist plempen en die ergens op het plein in Balmora zetten, vergezeld van een kist met daarin 100 Grand Soulgems :D
Children of the night. What music they make.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:58:24 #170
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87024284
ALS ik dit spel weer uit de kast wil halen, dan zal ik mods moeten gebruiken ;(
Want ik wil wel met puike graphics spelen. Het nadeel van mods vind ik echt dat ze voor mijn gevoel elkaar altijd overlappen er ik altijd wel weer ergens een bug tegen kom.

En die mods van hierboven, dat is gewoon valsspelen, da's toch geen drol aan met een spel als dit?
pi_87025310
Ik heb het ook niet elke keer gedaan als ik een nieuw spel opstartte. Soms heb gewoon geen zin om weer veel tijd kwijt te zijn aan spullen verkopen etc.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 30 september 2010 @ 16:28:14 #172
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_87025765
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb het ook niet elke keer gedaan als ik een nieuw spel opstartte. Soms heb gewoon geen zin om weer veel tijd kwijt te zijn aan spullen verkopen etc.
I know gast, iedereen zijn/haar eigen speltactiek ook! Ik zit wat dat betreft ook wel een beetje met de tijd. Omdat morrowind minder casual is, duurt het levelen vaak ook langer (maar er zit meer variatie in vind ik)
pi_87025954
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:58 schreef RickoKun het volgende:
ALS ik dit spel weer uit de kast wil halen, dan zal ik mods moeten gebruiken ;(
Want ik wil wel met puike graphics spelen. Het nadeel van mods vind ik echt dat ze voor mijn gevoel elkaar altijd overlappen er ik altijd wel weer ergens een bug tegen kom.

En die mods van hierboven, dat is gewoon valsspelen, da's toch geen drol aan met een spel als dit?
De enige mods die ik gebruik zijn richcreeper, better bodies & heads, en eentje om het landschap wat levendiger te maken (bitter coast nogwat) :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_87026155
Better Bodies/Heads idd, en verder alle officiele mods van Bethesda (Bitter Coast sounds, Adamantium armor etc), en verder richCreeper.
Children of the night. What music they make.
pi_87028113
Wat voor spul is Adamantium ookalweer, medium of heavy? Kan me nl. een armorset herinneren waarvan je zeker wist dat het heavy was... bleek het medium te zijn :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')