abonnement Unibet Coolblue
pi_86947169
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Check :Y
Die mage is toch een vrouw? M'n character had d'r laatst vanachteren genomen, toen ik eerst d'r vriendjes had vermoord :')

Eerst ff een Silence spell casten, en toen was het appeltje eitje :P
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 17:11:55 #152
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86947322
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef lkb9000 het volgende:
Daar ben ik ook wel eens doodgegaan ja :')
Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaan :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 17:12:21 #153
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86947339
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die mage is toch een vrouw? M'n character had d'r laatst vanachteren genomen, toen ik eerst d'r vriendjes had vermoord :')

Eerst ff een Silence spell casten, en toen was het appeltje eitje :P
Mage is een man, er zitten nog wel 2 female rogues in die cave :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_86949103
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mage is een man, er zitten nog wel 2 female rogues in die cave :P
Damn,ik vond het al zo nauw aanvoelen -O-
Dat krijg je he, als er te weinig fakkels branden :')
Children of the night. What music they make.
pi_86952152
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jamaar komop, ik speel het al JAREN, weet precies wat ik kan verwachten... en dan NOG doodgaan :')
Hoogmoed door ervaring :P
pi_86967323
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]