abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 mei 2009 @ 22:36:11 #26
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68922194
Volgens de snor komt ook Koevermans
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 11 mei 2009 @ 22:40:19 #27
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_68922385
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Paul het volgende:
Volgens de snor komt ook Koevermans
Zou wel een aardig duo zijn voorin denk ik, maar goed, we wachten het af.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 mei 2009 @ 22:42:03 #28
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68922459
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zou wel een aardig duo zijn voorin denk ik, maar goed, we wachten het af.
Anyways ze zijn dus bezig met aanvallers
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_68925053
Ik maak me nu meer druk om de verdediging..

Dickoh verliest het zelfs van drol van Dijk. Hoe sneu. Wormgoor is ook niet veel. Dus wat hebben we dan nog over?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 08:10:47 #30
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68928503
Koevermans - Van Wolfswinkel is inderdaad niet een verkeerd duo, maar acht de kans dat Van Wolfswinkel komt veel groter dan Koevermans, die bijvoorbeeld ook in beeld is bij Feyenoord. Van Wolfswinkel is ook in beeld bij AZ, Twente en Ajax, maar hij wil spelen en die kans is bij die clubs natuurlijk een stuk minder.

In de defensie moet er zeker wat bij, zeker in het centrum en breedteversterkingen voor op de flanken, zeker als je naar de gele kaarten van Nesu kijkt
pi_68929299
quote:
Op maandag 11 mei 2009 23:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik maak me nu meer druk om de verdediging..

Dickoh verliest het zelfs van drol van Dijk. Hoe sneu. Wormgoor is ook niet veel. Dus wat hebben we dan nog over?
Wat zit je toch altijd te zeiken op Van Dijk joh! Het meerendeel van NL vind hem 1 van de beste verdedigengde middenvelders van de eredivisie, maar jij ziet het niet!!!! Volgens vond jij Silberbauer 3 maand geleden ook nog een prutser en waardeloze voetballer voor onze fc.

Wormgoor was 1 van de grootste namen van de ajaks-jeugdopleiding en zou de opvolger van Heitinga worden voordat die daar weggetrapt werd. Die zal heus nog wel een balletje kunnen raken... Mike van der Kooij deed het vorig seizoen ook niet slecht, die zien we alleen weinig dit seizoen.
pi_68934827
Silberbauer ben ik mee om, weet je nog. Hij zegt zelf ook dat hij in de begintijd (1e paar maanden) niet goed speelde. Nu speelt hij wel goed. Ik heb hem overigens nooit waardeloos of prutser genoemd volgens mij. Enkel dat ik het geen topper vond op dat moment.

Van Dijk is gewoon een eigenwijze kwast die denkt het te snappen maar te lui is om te werken het laatste jaar. Vond hem bij Roda en het eerste jaar bij Utreg veel en veel beter en feller spelen. Maar misschien vergelijk ik teveel met JP, wat wel een echte man is. Ik wil een leider op het veld, maar die is er niet in mijn ogen.

Wormgoor zal best een balletje kunnen trappen, maar waarom zijn dan zowel van Dijk als Dickoh een eerdere keus op die positie??

Over Nesu de post ervoor. Ik heb het gevoel dat het volgend seizoen wel mee zal gaan vallen. Vooral in de eerste seizoenshelft pakte hij veel nutteloze gele kaarten (met als stip op 1 de kaart bij feyenoord uit). Ik heb het gevoel dat hij meer in evenwicht is en beter nadenkt na de winterstop en sindsdien een stuk minder kaarten pakt. Ik kan helaas zo snel geen overzichtje vinden (heb internet via UMTS door verhuizing) dus ik staaf het op gevoel en niet op cijfers.
pi_68945230
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:15 schreef Tha_Duck het volgende:
Silberbauer ben ik mee om, weet je nog. Hij zegt zelf ook dat hij in de begintijd (1e paar maanden) niet goed speelde. Nu speelt hij wel goed. Ik heb hem overigens nooit waardeloos of prutser genoemd volgens mij. Enkel dat ik het geen topper vond op dat moment.

Van Dijk is gewoon een eigenwijze kwast die denkt het te snappen maar te lui is om te werken het laatste jaar. Vond hem bij Roda en het eerste jaar bij Utreg veel en veel beter en feller spelen. Maar misschien vergelijk ik teveel met JP, wat wel een echte man is. Ik wil een leider op het veld, maar die is er niet in mijn ogen.

Wormgoor zal best een balletje kunnen trappen, maar waarom zijn dan zowel van Dijk als Dickoh een eerdere keus op die positie??

Over Nesu de post ervoor. Ik heb het gevoel dat het volgend seizoen wel mee zal gaan vallen. Vooral in de eerste seizoenshelft pakte hij veel nutteloze gele kaarten (met als stip op 1 de kaart bij feyenoord uit). Ik heb het gevoel dat hij meer in evenwicht is en beter nadenkt na de winterstop en sindsdien een stuk minder kaarten pakt. Ik kan helaas zo snel geen overzichtje vinden (heb internet via UMTS door verhuizing) dus ik staaf het op gevoel en niet op cijfers.
Klopt idd dat je je mening over Silberbauer daarna veranderde, maar ik noemde het juist omdat je het in het begin niet zo goed zag ( lees geen voetbal verstand hebt) En dat ik daarom denk dat je als niet kenner naar Van Dijk kijkt...

mbt. 3e keus van wormgoor; Omdat ze misschien van dijk en dickoh liever niet passeren, ik gok maar wat hoor...

Ik vond zelf Nesu voor de winterstop beter dan erna.... laatste tijd echt simpele ballen over de zijlijn verspelen enz... maar gaat iig er wel altijd voor en dat maakt een hoop goed!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:00:12 #34
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_68945405
Volgens mij willen ze Dickoh slijten deze zomer, zijn contract loopt na volgend seizoen af, en er scheen toch interesse te zijn uit Frankrijk ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_68959707
@jojo:
Geen voetbalverstand lol

Nesu was inderdaad beter voor de winterstop, maar dat kan ook komen omdat de teamprestaties toen beter waren. Dan valt een verdediger veel positiever op omdat hij minder te doen heeft en meer naar voren speelt. Het werken kan je hem niet ontzeggen inderdaad, werkt erg hard!

En Silberbauer WAS ook klote he in het begin
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:03:38 #36
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68962628
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:57 schreef Tha_Duck het volgende:
@jojo:
Geen voetbalverstand lol

Nesu was inderdaad beter voor de winterstop, maar dat kan ook komen omdat de teamprestaties toen beter waren. Dan valt een verdediger veel positiever op omdat hij minder te doen heeft en meer naar voren speelt.
Sorry, maar dat is dus echt complete onzin. Ook in teams die onder druk staan, kunnen verdedigers in positieve zin opvallen, juist omdat ze dan meer te doen hebben
pi_68963172
Klopt, maar een team onder druk zal sneller kiezen om een bal uit het veld te trappen in plaats van weer naar voren te brengen zoals in de eerste seizoenshelft wel gebeurde. Een team onder druk heeft maar 1 doel: de bal weg van het doel. Hoe boeit niet. Een team met minder druk zal veel meer opbouwen.

Ook zal de wisseling centraal achterin invloed hebben. Eerst Schut en Keller, en nu wisselend. Dat is voor een links en rechtsback ook ff wennen.

Ik zei het overigens niet helemaal goed lees ik nu terug, ik bedoel minder te doen op verdedigend gebied. Naar voren spelen is altijd makkelijker dan onder druk staan, hoewel je bij beiden in positieve en negatieve zin kan opvallen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:25:00 #38
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68963360
Sorry, maar daar ben ik het dus niet mee eens. Het ligt aan je spelersmateriaal hoe ze met die druk omgaan en hoe ze onder die druk uitkomen.

Wat Silberbauer betreft, als je matches in de voorbereiding op dit seizoen had gezien, dan was je al overtuigd geweest, daar kon je de klasse van hem al zien. Hij is inderdaad wat minder begonnen, maar op basis van wat hij in de voorbereiding liet zien, was het slechts een kwestie van tijd dat dat eruit zou komen.

Ook ik snap die kritiek op Van Dijk niet zo ... Gregoor van Dijk is inderdaad een van de betere verdedigende middenvelders in Nederland en belangrijk voor de balans in het elftal.
pi_68967709
Op zich snap ik de kritiek op Van Dijk wel, die heeft toch een minder seizoen achter de rug als je het vergelijkt met die van vorig jaar.

Maar in principe is het een prima middenvelder, misschien dat alle randzaken dit seizoen hem parten hebben gespeeld als aanvoerder zijnde.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_68971965
De randzaken en hoe hij erbij loopt. Hangende schouders, weinig coachen (wat ik zie, kan anders zijn in kleedkamer/trainingsveld!!) en zijn gezicht staat niet echt vrolijk. Ik weet niet, ik heb het idee dat hij niet meer op zijn plek is en er geen zin meer in heeft. En daar hou ik niet van, je moet trots zijn dat je bij Utreg mag spelen.

@eilanden:
De voorbereidingen zeggen me weinig. Sanmartean, Rossini, Douglas en noem maar op waren in de voorbereiding of bij vlagen ook aardig. Maar is dat iets geworden? De een was constant geblesseerd, de ander te stom om voor de duvel te dansen en de 3e te klein en te voorspelbaar. En dan kan ik ook Maachi nog wel even aanhalen als geweldenaar. Nee, dat zegt me niets. Pas als je een half tot heel seizoen stabiel presteert en wat klaarmaakt dan ben je in mijn ogen een echte vent. En Silberbauer heeft dat meer dan bewezen voor mij.
pi_68972436
Maar een iets anders. Zijn nu veel berichten over spitsen die gehaald moeten worden enzo. Als ik het even op een rijtje zet welke aanvallers we hebben in het eerste:

Loval - George - vd Gun - Ali B - Skoubo - Vandenbergh - Randy Wolters - Rafael Uiterloo - Frank vd Zwan

Als iedereen blijft en fit is dan kan er toch bijna geen aanvaller meer bij? Ik zie vd Gun wel vertrekken, maar de rest zie ik zo snel niet gaan. Tenzij je een echte kwaliteitsverbetering toevoegt (Koevermans misschien) is er toch niet echt een dikke noodzaak?

Middenveld gaat ook wel, als alles beetje bij elkaar blijft moet het geen probleem vormen.

Achterhoede wordt langzaam een zorgenkindje. Schut weer lange tijd weg, Dickoh haalt het niet lijkt het. Daar rommelt er het een en ander.

Maar dan komen we bij de keeper. de Ruiter is een leuke jongen, maar is hij echt goed genoeg voor Utreg op dit moment? Hij gaat regelmatig niet vrijuit, en echt heel zeker kwam hij met name in het begin niet over. Nu is da allemaal wel wat gegroeid natuurlijk, maar echt de uitstraling van Vorm mist hij. Achter hem staat nu Krul, die heeft nog geen enkele wedstrijd in het 1e gekeept. Moeilijk om die dan ook te beoordelen. Vorm is en blijft echter een zorgenkindje, elke keer weer iets. In potentie 1 van de beste keepers op de Nederlandse velden. Maar kunnen we van hem op aan?

Zou het niet verstandig zijn om Krul te verhuren naar een 1e divisieclub (zoals bij Vorm) zodat hij speelt. de Ruiter als 3e en nu 2e keeper en dan een goede keeper aantrekken die kan wedevijeren met Vorm? Of de Ruiter dumpen/verhuren en een nieuwe keeper die minder is dan Vorm maar beter dan de Ruiter erbij zodat die 2e keeper kan worden? Maar wie zou je dan moeten bellen? Ik ken zo 123 geen keepers die weg willen.
pi_68972709
Je zou Stefan Postma kunnen halen als reservedoelman ?

Kunnen we ook nog lachen om de spreekkoren van tegenstanders.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_68972871
Dan hebben we in ieder geval wat lol volgend seizoen

Ik zat net nog te denken aan verhoeven, dan heb je in ieder geval de snackbar elke dag leeg
  woensdag 13 mei 2009 @ 16:49:52 #44
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_68983711
quote:
Utrecht-trainer haalt eindelijk diploma

FC Utrecht-trainer Ton du Chatinier heeft zijn trainerscursus met succes doorlopen. De Domstedelingen staan volgend jaar dus onder leiding van een echte gediplomeerde coach.

Begin dit jaar ontstond er opschudding nadat de Utrechters een onbevoegde trainer hadden aangesteld. Hij mocht van de KNVB, als assistent, de pionnen neerzetten op het trainingsveld, maar niet de eindverantwoording dragen over het eerste elftal.

Negende

Du Chatinier volgde eind 2008 Willem van Hanegem op. Dit jaar eindigde FC Utrecht op de negende plaats in de Eredivisie. Ze spelen daarmee nog playoffs voor een plekje in de Europa League.

De oefenmeester had tijdens de cursus natuurlijk ook een spelersgroep onder zijn hoede. "Ondertussen moest ik ook mijn volle aandacht bij deze opleiding houden. Naast driedaagse sessies in Zeist maakte ik ook nog allerlei werkstukken. Na verschillende beoordelingen, onlangs nog tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord, en het eindgesprek woensdagmorgen, deden ze me de mededeling dat het allemaal naar wens was", aldus de trainer op de website van FC Utrecht.
spitsnieuws
  woensdag 13 mei 2009 @ 18:35:20 #45
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_68987102
Volgens VI heeft de FC interesse in Kah van Roda
pi_68992402
Aan de ene kant lijkt het me wel een goede verdediger, maar heb m ook vaak rare dingen zien doen.

Ik zou eerder proberen Erik Pieters te huren/kopen, en 'm dan naast Keller zetten komend seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_69006085
quote:
Zuid-Afrikaans international claimt interesse FC Utrecht
14/05/2009 09:45

Daine Klate is toe aan een stap omhoog. De 24-jarige international van Zuid-Afrika claimt de belangstelling van twee clubs uit de Eredivisie.

Volgens Klate is FC Utrecht een van de geïnteresseerde clubs. 'Hopelijk ga ik er in juli naartoe voor een stage en zie ik of ze me willen vastleggen', zei de aanvaller tegen het Zuid-Afrikaanse Football365. 'NEC heeft ook belangstelling getoond.'

Klate heeft vijf seizoenen achter de rug bij Supersport United, waar zijn contract nog een jaar doorloopt. Voor de international is dat lang genoeg. 'Ik ben al lang hier en merk dat ik toe ben aan een volgende club, op een hoger niveau en met meer uitdagingen.'

Klate pakte dit seizoen zijn tweede titel in Zuid-Afrika op rij. De viervoudige international, die op de linkerflank uit de voeten kan, heeft 109 competitiewedstrijden voor Supersport United op zijn naam staan. Daarin maakte hij negentien doelpunten.
vi.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_69007675
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 18:35 schreef Eilanden het volgende:
Volgens VI heeft de FC interesse in Kah van Roda
Kah is een prima verdediger, maar hij spoort niet. Af en toe klapt ie snoeihard in om niets. Nee, daar heb je meer ongein van dan plezier. Zeker met een speler als Nesu ernaast die toch genoeg kaarten pakt al zelf.

Pieters terugkopen is geen optie voor mij. Je gaat weg, en dat is het. Niet van die Perez praktijken. Eventueel verhuur zou nog kunnen. Maar wat moeten we met nog een linksback van dat niveau? Of centraal in gaan zetten?
pi_69007699
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kah is een prima verdediger, maar hij spoort niet. Af en toe klapt ie snoeihard in om niets. Nee, daar heb je meer ongein van dan plezier. Zeker met een speler als Nesu ernaast die toch genoeg kaarten pakt al zelf.

Pieters terugkopen is geen optie voor mij. Je gaat weg, en dat is het. Niet van die Perez praktijken. Eventueel verhuur zou nog kunnen. Maar wat moeten we met nog een linksback van dat niveau? Of centraal in gaan zetten?
Centraal zetten dus, dat is ook zijn originele positie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:34:45 #50
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69050293
Hoe concreet is dat Van Wolfswinkel verhaal nu eigenlijk? Los van of jullie nog een spits nodig hebben, heeft hij een clausule dat 'ie voor Utrecht betaalbaar is of gaat Van Seumeren z'n portemonnee trekken?

Succes/Sterkte in de play-offs tegen Groningen trouwens...
quote:
Du Chatinier moet schipperen met defensie FC Utrecht

15/05/2009 11:10

In de aanloop naar het play-offduel met FC Groningen kent trainer Ton du Chatinier veel onzekerheden. Vooral in de verdediging is de spoeling dun.

Over de invulling van de achterste linie breekt Du Chatinier zijn kop. Sander Keller en Francis Dickoh kampen met kleine pijntjes, terwijl Tim Cornelisse en keeper Wesley de Ruiter door griep zijn geveld. Het viertal is onzeker voor de ontmoeting van zaterdag in de Galgenwaard.

Loïc Loval mag dan fit zijn, de aanvaller is tegen FC Groningen ook niet van de partij. Door zijn twee gele kaarten in de play-offs van afgelopen seizoen is hij geschorst voor het eerste barrageduel met FC Groningen. Du Chatinier kan evenmin een beroep doen op de geblesseerden Michel Vorm (ziekte van Pfeiffer), Ali Boussaboun (enkel), Simon Cziommer (bovenbeen) en Alje Schut (knie).
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')