quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zozo paul haalt ze wel binnen
Doet 'ie goed ook al heb ik helemaal niets met zijn showquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Nouja, veelbekeken programma, dus artiesten komen graag
.
Praat me bij, waarom moet Den Bosch verliezenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Sense of Dance.
Den Bosch nog 2 punten achter op weert, hoop dat ze verliezen! Grunn lijkt te gaan winnen.
Paul heeft natuurlijk artiesten groot gemaaktquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Nouja, veelbekeken programma, dus artiesten komen graag
.
Mocht Den Bosch verliezen dan moeten ze nog een keer aan de bak en gezien de tussenstand bij Rotterdam -Groningen is Groningen na vanavond klaar en kunnen zich dan mooi goed gaan voorbereiden op een treffen tegen Weert of Den Bosch. Daarnaast staat de druk tijdens de laatste wedstrijd vol op Den Bosch en misschien kan Weert in Den Bosch wel voor een stunt zorgen en Weert ligt ons welquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Praat me bij, waarom moet Den Bosch verliezen
groetenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ben ff filmpie kiekentot 22:00
Kijken of deze beter is dan vorige week , had er vorige keer geen link mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Nog 30 seconden en Grunn 3 punten voor. Spannend !!!!! Bijna Sense of Dance time
Beelden zijn vanavond of morgen te zien op de tvquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kijken of deze beter is dan vorige week , had er vorige keer geen link mee.
Ga ik morgen zeker even kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, morgen pas Lady Gaga bij Paul de Leeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |