hehequote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gut, wat vervelend dat ik 3FM hier niet kan ontvangen. Vooral vanavond.
Inteelt'show'
Het wordt morgen de hele dag 'Oh, wat was hij/zij toch goed gisteren. Laten we het nog eens terugluistere, wat prachtig!!'quote:
Jup, en waarschijnlijk niet alleen morgen maar de komende dagen en dan uiteraard ook een Nederlandse artiest (Ilse, oid) als MH. We zullen het wel gaan horen de komende tijd..quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het wordt morgen de hele dag 'Oh, wat was hij/zij toch goed gisteren. Laten we het nog eens terugluistere, wat prachtig!!'
Ik durf gewoon niet terug naar Nederland van de spanningquote:Op donderdag 23 april 2009 17:41 schreef TheZapster het volgende:
Ik kan gewoon niet luisteren van de spanning
Ilse is een goede kandidaat inderdaad, single is nog niet zo lang uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, en waarschijnlijk niet alleen morgen maar de komende dagen en dan uiteraard ook een Nederlandse artiest (Ilse, oid) als MH. We zullen het wel gaan horen de komende tijd..
Jup en de plaat is ook wel redelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ilse is een goede kandidaat inderdaad, single is nog niet zo lang uit.
Maar de artiest o zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup en de plaat is ook wel redelijk.
Helaas welquote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar de artiest o zo voorspelbaar.
Ik ga zo het restaurant van het Golden Tulip-hotel es ff uitproberenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:11 schreef -Hans- het volgende:
Zo, lunch time! ff snel wat McDonalds f00d scoren.Honger
Ja wrijf het maar in.. het verschil moet er wezenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga zo het restaurant van het Golden Tulip-hotel es ff uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |