hehequote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gut, wat vervelend dat ik 3FM hier niet kan ontvangen. Vooral vanavond.
Inteelt'show'
Het wordt morgen de hele dag 'Oh, wat was hij/zij toch goed gisteren. Laten we het nog eens terugluistere, wat prachtig!!'quote:
Jup, en waarschijnlijk niet alleen morgen maar de komende dagen en dan uiteraard ook een Nederlandse artiest (Ilse, oid) als MH. We zullen het wel gaan horen de komende tijd..quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het wordt morgen de hele dag 'Oh, wat was hij/zij toch goed gisteren. Laten we het nog eens terugluistere, wat prachtig!!'
Ik durf gewoon niet terug naar Nederland van de spanningquote:Op donderdag 23 april 2009 17:41 schreef TheZapster het volgende:
Ik kan gewoon niet luisteren van de spanning
Ilse is een goede kandidaat inderdaad, single is nog niet zo lang uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, en waarschijnlijk niet alleen morgen maar de komende dagen en dan uiteraard ook een Nederlandse artiest (Ilse, oid) als MH. We zullen het wel gaan horen de komende tijd..
Jup en de plaat is ook wel redelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ilse is een goede kandidaat inderdaad, single is nog niet zo lang uit.
Maar de artiest o zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup en de plaat is ook wel redelijk.
Helaas welquote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar de artiest o zo voorspelbaar.
Ik ga zo het restaurant van het Golden Tulip-hotel es ff uitproberenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:11 schreef -Hans- het volgende:
Zo, lunch time! ff snel wat McDonalds f00d scoren.Honger
Ja wrijf het maar in.. het verschil moet er wezenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga zo het restaurant van het Golden Tulip-hotel es ff uitproberen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja wrijf het maar in.. het verschil moet er wezen. Maar eet smakkelijk alvast ! zal wel prima eten zijn
.
En dat in freaking Belgie?! damn, het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Slechter dan eergisteren kan iig niet, toen ze bij een of ander vaag hotel in het restaurant geen friet meer hadden
. "Allee, de friet is gedaan hè."
Haai !quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef MarijeH het volgende:Hoe gaat het hier.
Nog eenvoor gerard ekdom voor het draaien van binnen van Marco Borsato. Zat gewoon mee te playbacken op mn stage.
Idd, des te beter. Alleen dit erachter is een beetje fout. Al vind ik dit ook geen slechte plaat, maar toch. Ben benieuwd hoe ze live is, ga het in augustus uitvindenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, super plaat dit van hun. Hoor je niet vaak
Ja hier gaat het ook goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haai !. Volgens mij wel goed en met jou dan??
Po Po Po Pokerface
Volgens mij super slecht, maar ik zal eerlijk zeggen dat ik wel onder de indruk ben van Pokerface en Just Dance! Ik vind dat serieus erg toffe platen. Pokerface moest even groeien, maar is eigenlijk nog steeds wel heel tof.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Idd, des te beter. Alleen dit erachter is een beetje fout. Al vind ik dit ook geen slechte plaat, maar toch. Ben benieuwd hoe ze live is, ga het in augustus uitvinden.
Ben ik met je eens. Ach, als het niks is ben ik zo naar een andere artiest toe. Viva festivals.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij super slecht, maar ik zal eerlijk zeggen dat ik wel onder de indruk ben van Pokerface en Just Dance! Ik vind dat serieus erg toffe platen. Pokerface moest even groeien, maar is eigenlijk nog steeds wel heel tof.
Nou, dat McDonalds f00d mag ook geen naam hebben, maar dat was te verwachten
Just dance vond ik wel aardig, Pokerface was en is kut imho.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij super slecht, maar ik zal eerlijk zeggen dat ik wel onder de indruk ben van Pokerface en Just Dance! Ik vind dat serieus erg toffe platen. Pokerface moest even groeien, maar is eigenlijk nog steeds wel heel tof.
Afwachten maar... Gelukkig kloppen de geruchten in die rubriek van niet dan welquote:Q-Music weer in gesprek met Gerard Ekdom. Q ziet in Ekdom de ideale dj in het tijdslot na Ruud de Wild.
bron: radio.nl
Hap, slik en weg en over een half uur weer opnieuw hongerquote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, dat McDonalds f00d mag ook geen naam hebben, maar dat was te verwachten
Kan toch best kloppen dat Q naar Ekdom kijkt? Hij is tenslotte een prima DJquote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef -Hans- het volgende:
Nou, de geruchten over Ekdom naar Q-music duiken *ineens* weer op..
[..]
Afwachten maar... Gelukkig kloppen de geruchten in die rubriek van niet dan wel.
idd, over 30 minuten weer honger.. Naja, met een te volle maag is het lastig aanmoedigenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hap, slik en weg en over een half uur weer opnieuw honger
Nee, dan maar een lekkere:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ekdom wel goed zit op 3 met Arbeidsvitaminen, EkStra Weekend en Ekdom in de nacht ik denk dat hij dat niet zomaar laat varenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef -Hans- het volgende:
Nou, de geruchten over Ekdom naar Q-music duiken *ineens* weer op..
[..]
Afwachten maar... Gelukkig kloppen de geruchten in die rubriek van niet dan wel.
Gerard en Michiel zitten prima zo, hoor ik ze tenminste nog.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan toch best kloppen dat Q naar Ekdom kijkt? Hij is tenslotte een prima DJ
Maar dat wil gelukkig nog niet zeggen dat Ekdom ook wil
Laat Giel maar naar Q gaan, en dan Gerard van 6 tot 10, en Michiel de AV, of andersom
Weinig aan toe te voegenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan toch best kloppen dat Q naar Ekdom kijkt? Hij is tenslotte een prima DJ
Maar dat wil gelukkig nog niet zeggen dat Ekdom ook wil
Laat Giel maar naar Q gaan, en dan Gerard van 6 tot 10, en Michiel de AV, of andersom
Dat mag van mij ook wel jaquote:Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gerard en Michiel zitten prima zo, hoor ik ze tenminste nog.
Giel weg, en Domien in de ochtend
Zoveel programma's, vrijheid in programma's maken, en eigen muzikale inbreng zal hij daar absoluut niet krijgen!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat ekdom wel goed zit op 3 met Arbeidsvitaminen, EkStra Weekend en Ekdom in de nacht ik denk dat hij dat niet zomaar laat varen
En redelijk wat vrijheid denk ik, maar voor het geld is Q denk ik toch een betere optie. Maar ik betwijfel of dat de belangrijkste reden is voor Gerard.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat ekdom wel goed zit op 3 met Arbeidsvitaminen, EkStra Weekend en Ekdom in de nacht ik denk dat hij dat niet zomaar laat varen
Voor Giel is het niet zo moeilijk om weg te komen. Hij moet gewoon zeggen dat hij het voor 100% eens is met het partijprogramma van Geert Wilders en dan hebben ze een stok om hem mee af te ranselen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:44 schreef themauster het volgende:
Trouwens van mij mag de hele programmering om:
Giel weg en Coen en Sander ook !
06.00-09.00 Domien is wakker
09.00-12.00 Arbeidsvitaminen
12.00-14.00 Stenders eetvermaak
14.00-16.00 Rabradio
16.00-19.00 Nieuw programma( 1 van de BNN presentatoren)
19.00-22.00 Metmichiel
Ik luister ook al de hele week Radio 2quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Againzender het volgende:
Jaren 70 op Radio 2, prima alternatief !
Dat kan ik alleen maar aanraden.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik luister ook al de hele week Radio 2
Durven ze nooit aan bij 3FM denk ik, Domien is nog te onbekend. Michiel zou logischer zijn, die heeft het programma natuurlijk ook al een aantal keer gedaan, sinds serious request is hij flink bekend, en hij heeft gewoon veel meer ervaring. En met z'n journalistieke achtergrond zit je met het ochtendnieuws ook wel goed denk ikquote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook wel jaDomien is een goede ochtend dj
Wie houdt je tegen?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen maar aanraden.
Wanneer komt er een apart Radio 2-topic?
Ik durf het niet aan vanwege de periode tussen 26 en 31 december. Dan reageert er bijkans niemand vanwege de almachtige Top2000.quote:
Dat kan dan toch ook in het radio 2 topic? Serious Request gaat ook gewoon in deze reeks op.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan vanwege de periode tussen 26 en 31 december. Dan reageert er bijkans niemand vanwege de almachtige Top2000.
Geef het op, het gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Marc63 het volgende:
Iedereen champagne in huis gehaald voor als Nikkihaar award wint?
Droom jij maar lekker verder.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geef het op, het gaat niet gebeuren.
Die faalhazen van de PvdA weer.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef borisz het volgende:
De JSF toestellen komen er nou ja volgend jaar dan. Het besluit wordt een jaartje uitgesteld.
Dit was een EW-versie.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:32 schreef Red_85 het volgende:
verneuk ff een nummer.
Laat het Fuck YOU gewoon door de ether klinken of zend het niet uit.
En een leuke ookquote:Op donderdag 23 april 2009 19:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit was een EW-versie.
Michiel en Gerard hebben er geen enkele moeite mee 'Fuck You' naturel uit te zenden.
Mja. Waarom zouden ze dat doen? Storing oid?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef gerbenp het volgende:
Ekstra Weekend gevoel op dit moment nu, veel leuker!
Ik rolde bijna mijn bed uit van het lachen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef Marc63 het volgende:
Alle 13 van de pot gerukt
Antiroos liet em vannacht ook al horen
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Tot nu toe alleen maar goede muziekkeuzes.
Hopelijk komt Nikki van een ijskoude kermis thuis.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog paar uurtjes en de awards zijn over
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk komt Nikki van een ijskoude kermis thuis.
Niet gelijk gaan kwijlenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Dio...
Ik ga ff Nikki'snieuwste videoblog bekijken.
Nee er kwam wat uitquote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, Jacqueline was ff uit elkaar.
De afscheidsconcerten zijn nog niet geweest hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
uit elkaar in de zin van gestopt
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, Jacqueline was ff uit elkaar.
Ja, daarom moest ze uit elkaarquote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee er kwam wat uit, ze is gekloont
ik zie alleen een posterquote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat is de webcam stream slecht zeg
Gelukkig dat dat idiote voorstel van Hans Hoogervorst van de baan is. Die man komt ook echt alleen op voor de belangen van zakenlui.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je kan opgelucht ademhalen
'AFM mag tophypotheek niet verbieden'
Da's hun afscheidssingle voor het Nederlandsche volk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar als ze uit elkaar zijn in de zin van ze zijn gestopt waarom hebben ze dan dat nieuwe kweelende stukje bagger op de radio?
Het is een twijfel nicht eerst pvda toen vvdquote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat idiote voorstel van Hans Hoogervorst van de baan is. Die man komt ook echt alleen op voor de belangen van zakenlui.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef purplerose het volgende:
is die bertolf trouwens dat rare ventje die wel es korte stukjes speelt bij DWDD
blond en mager scharminkel met een emo haarlok
owja ik dacht al ik zie steeds een posterquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
mms://emil02.omroep.nl/3fm_awards-2009
Toen ik hem voor het eerst hoorde, waren mijn gedachten bij Michael Bublé.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef purplerose het volgende:
is die bertolf trouwens dat rare ventje die wel es korte stukjes speelt bij DWDD
dr kut zal nooit meer hetzelfde zijn voor dr ventquote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ze uit elkaar.
De politiek toont zich weer ouderwets wispelturig vandaag. Eerst het geval dat de AFM, die toch door de overheid in het leven is geroepen om toezicht te houden en de consument te beschermen, toch maar geen politiek gevoelige maatregelen af mag kondigen (die politici zitten natuurlijk ook allemaal in de zak van de projectontwikkelaars en banken) en nu weer dat halfbakken JSF 'akkoord'quote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans je kan opgelucht ademhalen
'AFM mag tophypotheek niet verbieden'
Wat leuk dat Ilse haar zusje mee laat doenquote:
Ja dus, wat een raar menneke is dat zegquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat leuk dat Ilse haar zusje mee laat doen
Ook zo een gaylordquote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen ik hem voor het eerst hoorde, waren mijn gedachten bij Michael Bublé.
Dat is Lucky Fonz III toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef purplerose het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
dr kut zal nooit meer hetzelfde zijn voor dr ventondanks dat de verpleegkundige altijd zegt dat dat allemaal even strak wordt als daarvoor.
Het goeie antwoord is.....NEEN! het wordt nooit meer zo strak, komkommer in een gang gooien idee wordt het dan
Is Lucky Fonz III niet de huiszanger van DWDD?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja dus, wat een raar menneke is dat zeg
net zo vaag als die stotterende chick
ook zo'n doos, denkt zeker ook dat ze kan zingenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
net zo vaag als die stotterende chick
Ik stem voor verplichte keizersnedesquote:Op donderdag 23 april 2009 20:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
dr kut zal nooit meer hetzelfde zijn voor dr ventondanks dat de verpleegkundige altijd zegt dat dat allemaal even strak wordt als daarvoor.
Het goeie antwoord is.....NEEN! het wordt nooit meer zo strak, komkommer in een gang gooien idee wordt het dan
Awards zijn op Ned3.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef themauster het volgende:
is trouwens op die tijdelijke webcamstream ook de awards strax te volgen?
Dat was onze knuffel pianistje tochquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is Lucky Fonz III niet de huiszanger van DWDD?
Dat is één, maar het is nog erger dat dj's menen haar een podium te moeten biedenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook zo'n doos, denkt zeker ook dat ze kan zingen
Jammer want ik kan nu niet naar Ned3 kijken vriendin wil House zienquote:
Of een gynaecoloog die wel kan naaienquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik stem voor verplichte keizersnedes
Drink voorzichtigquote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef Sersjee het volgende:
Nou, ik kan de spanning haast niet aan, dus ik ga me maar overgeven aan m'n traditionele donderdagavondritueel. Ik zie vannacht wel wie er gewonnen heeft...
Heb ik nog naast gestaan toen ie jaaaaren geleden op de Firato (herinnert u zich deze nog?) op de motorkap van een auto stond te trommelenquote:
Zoals mijn vader zou zeggen: ze ken niet zingen, en ze ken niet praten, waarom horen we haar dan nog??quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is één, maar het is nog erger dat dj's menen haar een podium te moeten bieden![]()
.
ja die moet het zijn, lucky fonz IIIquote:
Dat heb ik bij alle personen vanavond behalve ilsequote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is één, maar het is nog erger dat dj's menen haar een podium te moeten bieden![]()
.
ja ik zat fout, sowwiequote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is Lucky Fonz III niet de huiszanger van DWDD?
Pappa AZquote:Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zoals mijn vader zou zeggen: ze ken niet zingen, en ze ken niet praten, waarom horen we haar dan nog??
ik heb het niet van een vreemdequote:
- zap -quote:
uitscheuren is wat anders dan gewoon zo uitgerekt zijn omdat er een kinderhoofd door moestquote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of een gynaecoloog die wel kan naaien
Keizersnedequote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
uitscheuren is wat anders dan gewoon zo uitgerekt zijn omdat er een kinderhoofd door moest
je bekken is uitmekaar geweest en je baarmoederhals ook, nee dat wordt nooit meer zo kinderlijk strak als dat mannen graag willen![]()
Heb er nog weinig van gemerktquote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
uitscheuren is wat anders dan gewoon zo uitgerekt zijn omdat er een kinderhoofd door moest
je bekken is uitmekaar geweest en je baarmoederhals ook, nee dat wordt nooit meer zo kinderlijk strak als dat mannen graag willen![]()
Bier zuipen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef purplerose het volgende:
en wat staat michiel nou te doen als we alleen maar de 3fm awards horen?
dan heb jij gewoon een dikke pik maatje komkommerquote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb er nog weinig van gemerkt![]()
ja zo wil ik ook me geld wel verdienenquote:
PR moet er maar even op gaan zitten, dan is het probleem verholpenquote:
't Toeval wil dat hij net een groen flesje aan zijn mond zette toen ik je post las en toen keek naar de streams.quote:
ik smoor hem wel met me (kut)lippen hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
PR moet er maar even op gaan zitten, dan is het probleem verholpen
Zot meiske is het toch ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Wat vaag zeg, Annemieke wil nooit op de 3fm webcam komen, maar wel op tv?
huhquote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Geen hond hier vindt diequote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef superjojo het volgende:
Vinden jullie hier Alain Clark wel allemaal heel goed? Want anders begrijp ik zijn populariteit echt niet, niemand die ik ken (incluis mezelf) luistert ernaar.
Zoals Hans Teeuwen dat zo mooi kan verwoorden: Ongeïnspireerde bagger! Zeurderige kutstem en veel te catchy/poppy/breezah...quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef superjojo het volgende:
Vinden jullie hier Alain Clark wel allemaal heel goed? Want anders begrijp ik zijn populariteit echt niet, niemand die ik ken (incluis mezelf) luistert ernaar.
TV en radio zijn twee verschillende dingen!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Is zeker door de beveiliging geglipt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
ongelofelijk! Alberto bij de 3FM Awards. dat dit kan in Nederland
NEe, en Anouk, Blof, Racoon, Kane, Krezip, van Velzen en de Jeugd van Tegenwoordig ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef superjojo het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is zeker door de beveiliging geglipt.
Staat ook zo mooi.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
en bedankt Anouk voor de medewerking aan de graphics
dat zag er heel vet uit idd, zo'n kartonnen bord ertussenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
en bedankt Anouk voor de medewerking aan de graphics
Ze was vast de enige die kon.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Ilse de Lange![]()
Ze blijft maar prijzen pakken.
Waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
Gast, moet je nog een leven zoeken ofzo?
Waarom loopt hij geen park te checken?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:39 schreef DJ_Ryow het volgende:
ongelofelijk! Alberto bij de 3FM Awards. dat dit kan in Nederland
Idd. Mond dichthouden en lekker zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef purplerose het volgende:
als yolanthe dr bek houdt vind ik dr zoooo hot
lekkere ronde vormen, lekkere tetten
Zelfs op die manier schop ik haar mijn bed uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Mond dichthouden en lekker zijn.
Yolanthe moet zo snel mogelijk op de eerste boot naar Siberië gezet worden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:47 schreef Susi het volgende:
Ja ik kan niet wachten, ik vind het heel spannend.
Whatever.
Oh WT, dat is verbazend
Mwah....quote:Op donderdag 23 april 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelfs op die manier schop ik haar mijn bed uit.
tv geeft je 5 extra kiloo's gratis en voor nietsquote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tv maakt dik zeggen ze wat ziet annemieke er dik uit is ze zwanger ?
Doe maar niet. Dat is mijn onderzoeksgebiedquote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yolanthe moet zo snel mogelijk op de eerste boot naar Siberië gezet worden.
Het zegt genoeg over hoe KANSLOOS deze 'awards' zijn. Verspilling van belastinggeldquote:Op donderdag 23 april 2009 20:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
in een jaar dat we niet optreden eigenlijk.... wow fail
Ik niet dit is zo'n tegenvallerquote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef superjojo het volgende:
GEM is live helemaal niet goed![]()
![]()
Maar dat wist ik eigenlijk ook al.
Ik heb ze in december 2x gezien en beide keren vond ik het wel goed. Een van die keren stonden ze in de kou in Enschede (Surprisetruck) en het klonk nog goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef superjojo het volgende:
GEM is live helemaal niet goed![]()
![]()
Maar dat wist ik eigenlijk ook al.
Het is nog hypocriet ook, want tot een paar jaar terug vond o.a. Giel al die Nederlandse bands helemaal geen ruk aan, en werd Jan Smit en co. nog op de wansmaak woensdag gedraaid (nacht).quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over hoe KANSLOOS deze 'awards' zijn. Verspilling van belastinggeld. Leuk feest voor de dj's en rest van de incestbende.
Ik moet toch zien hoe Nikkiquote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef purplerose het volgende:
Eigenlijk vraag ik me toch wel af waarom wij nog naar 3fm luisteren als je zo ons gekanker terugleest![]()
Agreed.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over hoe KANSLOOS deze 'awards' zijn. Verspilling van belastinggeld. Leuk feest voor de dj's en rest van de incestbende.
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dat is mijn onderzoeksgebied
Laat die droom varen, het gaat niet lukken, het kennet!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet toch zien hoe Nikkihaar award in ontvangst neemt?
Ik vind dit ook heel triest, wat jullie zitten te schelden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef purplerose het volgende:
Eigenlijk vraag ik me toch wel af waarom wij nog naar 3fm luisteren als je zo ons gekanker terugleest![]()
en dat Gem hoef ik dus ook niet live te gaan checken had ik daar behoefte aan mogen hebben
Ah oké, maar vorige week in Groningen waren ze op hetzelfde niveau als nu op tv. Hit Me Tv was toen wel leuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ze in december 2x gezien en beide keren vond ik het wel goed. Een van die keren stonden ze in de kou in Enschede (Surprisetruck) en het klonk nog goed.
Ja maar doet ze niet dagelijks en wij luisteren wel dagelijksquote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik moet toch zien hoe Nikkihaar award in ontvangst neemt?
Normaal luister ik ook Kink, maar ik wacht op Novastar.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ik vind dit ook heel triest, wat jullie zitten te schelden.
Zet de radio lekker uit, en ga naar Kink of weet ik het wat.
Of ga SkyRadioluisteren.
Ik vind het wel gezellige radio, en nu Guus Meeuwis!
Dat dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Normaal luister ik ook Kink, maar ik wacht op Novastar.
Voorproefje voor jou:quote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat die droom varen, het gaat niet lukken, het kennet!
Die andere score die je bedoelt was 9 maanden geledenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Joost scoort ook twee keer in één week.
Als we nog even een paar jaar wachten, is Jan Smit genomineerd voor Pop en Blof en Racoon voor alternative.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef purplerose het volgende:
noem je dit alternative :/ dit is gewoon pop hoor
Absoluut, gewoon beste artiest algemeen. Van iedereen die hier staat zonder twijfel.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:56 schreef Christiaan het volgende:
Hij verdient een award, maar niet in deze categorie.
Of beste live.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Absoluut, gewoon beste artiest algemeen. Van iedereen die hier staat zonder twijfel.
Waar moet dat heen met de alternativequote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als we nog even een paar jaar wachten, is Jan Smit genomineerd voor Pop en Blof en Racoon voor alternative.
Van die hier staan jaaa..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Absoluut, gewoon beste artiest algemeen. Van iedereen die hier staat zonder twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |