abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_69582593
registreer om deze reclame te verbergen
Bah, het is hier weer helemaal mis
Ik ga dinsdag maar weer eens contact opnemen met de huisarts voor een herhalingsinjectie.
  zondag 31 mei 2009 @ 20:25:14 #252
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_69583189
quote:
Op zondag 31 mei 2009 15:15 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik moet altijd wel lachen om mensen die ontkennen dat ze hooikoorts hebben. Een collega van me niest zich momenteel te barsten. Ik zeg, dat is een overduidelijk geval van hooikoorts, hij: nee hoor, ik ben gewoon verkouden
Die heb ik ook zo één. "Zo, last van hooikoorts?" "Nee hoor, ik ben nergens allergisch voor maar ik word wel elk voorjaar verkouden."
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_69583401
Pfff, dit is echt vreselijk! Een paar rode ogen.. loop de hele dag te janken lijkt het wel.
+ dat eeuwige gesnotter. Ik word er helemaal kriegel van.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_69583550
Ik zit nu ook op het punt dat de Aldipilletjes niet heel goed meer werken..

Ik reed net in een auto met pollenfilter, heerlijk, ik kon weer ademen. Nu ik thuis ben is het weer mis..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69584352
Ok, zo erg als vandaag is het nog nooit geweest. Overgeven, koorts, holtes ontstoken, ogen tranen, jeukend gehemelte. Ik krijg nog geen slok water weg. Heb Flixonase gekregen, en wellicht helpt dat me er bovenop. Ik heb me zelden zo slecht gevoeld.
pi_69584507
Ik heb nasonex en puf nu elke ochtend en avond, dat werkt wel redelijk goed tot nu toe naast de andere medicijnen.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_69584592
Ik heb tijdens mijn hooikoorts periode ook ontzettend jeuk in mijn oren Hebben meer mensen dat of komt dat van iets anders?
<>
pi_69584636
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef Swindler het volgende:
Ik heb tijdens mijn hooikoorts periode ook ontzettend jeuk in mijn oren Hebben meer mensen dat of komt dat van iets anders?
Ik heb dat ook. Erg irritant, want de verleiding is groot om er met een wattenstaafje in te gaan. Op die manier heb ik al vaker een ontsteking opgelopen.
  zondag 31 mei 2009 @ 21:27:19 #259
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_69584962
Vandaag was weer een drama. Verder weinig last dit seizoen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_69585260
Komt gewoon door de aanhoudende droogte. Die onweersbuitjes zijn leuk voor een uur, maar het heeft al twee maanden niet een dag of twee dagen langdurig geregend. Gevolg: hele lucht bezaaid met pollen. Ik heb er dit jaar ook meer last van dan vorig jaar, omdat de droogteperiode veel langer is.
  zondag 31 mei 2009 @ 22:17:17 #261
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_69586406
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
Komt gewoon door de aanhoudende droogte. Die onweersbuitjes zijn leuk voor een uur, maar het heeft al twee maanden niet een dag of twee dagen langdurig geregend. Gevolg: hele lucht bezaaid met pollen. Ik heb er dit jaar ook meer last van dan vorig jaar, omdat de droogteperiode veel langer is.
Klinkt logisch
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_69586969
En daar zit helaas geen verandering in de komende week/weken
Hoor ik die Griekse melodie...
  zondag 31 mei 2009 @ 22:43:39 #263
72712 Renesite
Deze exkutmod is geverifieerd
pi_69587197
Ik gebruik cetrizine. prima
 | <3 Triquester...
HET IS RENÉ MET EEN STREEPJE-OP-DE-LAATSTE-E!!!!
pi_69592790
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:43 schreef Renesite het volgende:
Ik gebruik cetrizine. prima
Ik ook. In de bijsluiter stond maximaal 10mg per dag. Ik nam al een week 30mg per dag.
  maandag 1 juni 2009 @ 01:33:14 #265
251438 Mertofzo
ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu
pi_69592818
man, het lijkt alsof ik ook last van me longen probeer te krijgen, ik krijg amper lucht + ben kortademig dinsdag bloed laten prikken bij dokter om te kijken waarvoor ik precies allergisch voor ben.
pi_69592823
Ik dacht er overheen gegroeid te zijn, jarenlang nauwelijks klachten gehad. Tot gisteren, wat een pluisjes allemaal zeg.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69595106
Mijn ogen zaten dichtgeplakt toen ik wakker werd & ze jeuken nonstop. Fijn, .
He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
  maandag 1 juni 2009 @ 11:00:57 #268
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_69596763
Volgens allergieradar.nl is het ergste rond 1 juli voorbij hier (omg. Amsterdam). Jammer dat het alleen al de laatste 4 dagen telkens een dag opschuift.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:23:16 #269
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_69597186
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:32 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ik ook. In de bijsluiter stond maximaal 10mg per dag. Ik nam al een week 30mg per dag.
Lijkt me niet echt gezond. Ik was vorige week bij de ha en besprak mijn allergie nog eens, en ik mag absoluut niet meer nemen (Aerius) dan in de bijsluiter staat. Ook niet als ik me zo ziek voel dat ik niet kan werken...
Het is wel echt bagger nu! En dat terwijl ik eigenlijk de hele tuin op orde wilde maken. Net 3 kwartier gedaan, zit nu maar weer binnen
Geluk is een richting, geen punt
pi_69597316
mijn huid jeukt en is rood in de hals, kan dat ook van hooikoorts of is het wat anders.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:37:35 #271
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_69597505
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:59 schreef YPPY het volgende:
De kruidvat pillen werkten bij mij tot een paar dagen terug. Nu is het echt goed mis. Voel me zo beroerd. Vanochtend koffie op om mijn ogen open te kunnen houden En ik heb al 3 jaar geen koffie gedronken. Nu dus helemaal rillerig daarvan. Regen, waar ben je?
Inderdaad, ik snak naar de regen!
Ik heb Xyzal, maar dat werkt ook niet meer zoals eerst. Misschien maar weer even naar de ha..
Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 1 juni 2009 @ 12:29:53 #272
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_69598883
Wat een k*tweekend Laat de regen maar komen, wat een drama om buiten te zijn En binnen gaat het ook nog lekker verder.
"Gelukkig" is Mei voorbij, dat is samen met Juni de rotste maand
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_69600825
Ik heb dit jaar ook extreem last van hooikoorts gehad. Tot kuren van prednison aan toe. Hielp mooi niks allemaal. Zo gauw zo'n kuur afgelopen was liep ik weer te snotteren, tranende ogen ga zo maar door.
Maar deze week kwam de oplossing. Van een vrouw die veel weet van natuurlijke hulpmiddeltjes kreeg ik een advies.
Niet meteen gaan rennen als je het leest, ze zei me een pissebed door te slikken.
Ten einde raad heb ik dat gedaan. Stelt eigenlijk weinig voor. Je vangt zo'n dingetje, en je doet net alsofhet een klein paracetamolletje is. Niet op bijten of zo, gewoon doorslikken. Ze gaan in je maag toch meteen dood door het maagzuur.
En je mag ervan denken wat je wil, maar ik loop nu lekker buiten met droge ogen, en zonder de ene zakdoek na de andere te verslijten. Dus het was het waard. 1 pissebed per jaar, en je hooikoorts is klaar.
Het is geen onzin.
Gutopboale
pi_69601214
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef Mapani het volgende:
Ik heb dit jaar ook extreem last van hooikoorts gehad. Tot kuren van prednison aan toe. Hielp mooi niks allemaal. Zo gauw zo'n kuur afgelopen was liep ik weer te snotteren, tranende ogen ga zo maar door.
Maar deze week kwam de oplossing. Van een vrouw die veel weet van natuurlijke hulpmiddeltjes kreeg ik een advies.
Niet meteen gaan rennen als je het leest, ze zei me een pissebed door te slikken.
Ten einde raad heb ik dat gedaan. Stelt eigenlijk weinig voor. Je vangt zo'n dingetje, en je doet net alsofhet een klein paracetamolletje is. Niet op bijten of zo, gewoon doorslikken. Ze gaan in je maag toch meteen dood door het maagzuur.
En je mag ervan denken wat je wil, maar ik loop nu lekker buiten met droge ogen, en zonder de ene zakdoek na de andere te verslijten. Dus het was het waard. 1 pissebed per jaar, en je hooikoorts is klaar.
Het is geen onzin.
  maandag 1 juni 2009 @ 14:11:48 #275
251438 Mertofzo
ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu
pi_69601742
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef Mapani het volgende:
Het is geen onzin.
moet je de pissebed ook nog wassen net als appels?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')