Die heb ik ook zo één. "Zo, last van hooikoorts?" "Nee hoor, ik ben nergens allergisch voor maar ik word wel elk voorjaar verkouden."quote:Op zondag 31 mei 2009 15:15 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om mensen die ontkennen dat ze hooikoorts hebben. Een collega van me niest zich momenteel te barsten. Ik zeg, dat is een overduidelijk geval van hooikoorts, hij: nee hoor, ik ben gewoon verkouden
Ik heb dat ook. Erg irritant, want de verleiding is groot om er met een wattenstaafje in te gaan. Op die manier heb ik al vaker een ontsteking opgelopen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:15 schreef Swindler het volgende:
Ik heb tijdens mijn hooikoorts periode ook ontzettend jeuk in mijn orenHebben meer mensen dat of komt dat van iets anders?
Klinkt logischquote:Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef Saekerhett het volgende:
Komt gewoon door de aanhoudende droogte. Die onweersbuitjes zijn leuk voor een uur, maar het heeft al twee maanden niet een dag of twee dagen langdurig geregend. Gevolg: hele lucht bezaaid met pollen. Ik heb er dit jaar ook meer last van dan vorig jaar, omdat de droogteperiode veel langer is.
Lijkt me niet echt gezond. Ik was vorige week bij de ha en besprak mijn allergie nog eens, en ik mag absoluut niet meer nemen (Aerius) dan in de bijsluiter staat. Ook niet als ik me zo ziek voel dat ik niet kan werken...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:32 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ook. In de bijsluiter stond maximaal 10mg per dag. Ik nam al een week 30mg per dag.
Inderdaad, ik snak naar de regen!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:59 schreef YPPY het volgende:
De kruidvat pillen werkten bij mij tot een paar dagen terug. Nu is het echt goed mis. Voel me zo beroerd. Vanochtend koffie op om mijn ogen open te kunnen houden En ik heb al 3 jaar geen koffie gedronken. Nu dus helemaal rillerig daarvan. Regen, waar ben je?![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef Mapani het volgende:
Ik heb dit jaar ook extreem last van hooikoorts gehad. Tot kuren van prednison aan toe. Hielp mooi niks allemaal. Zo gauw zo'n kuur afgelopen was liep ik weer te snotteren, tranende ogen ga zo maar door.
Maar deze week kwam de oplossing. Van een vrouw die veel weet van natuurlijke hulpmiddeltjes kreeg ik een advies.
Niet meteen gaan rennen als je het leest, ze zei me een pissebed door te slikken.
Ten einde raad heb ik dat gedaan. Stelt eigenlijk weinig voor. Je vangt zo'n dingetje, en je doet net alsofhet een klein paracetamolletje is. Niet op bijten of zo, gewoon doorslikken. Ze gaan in je maag toch meteen dood door het maagzuur.
En je mag ervan denken wat je wil, maar ik loop nu lekker buiten met droge ogen, en zonder de ene zakdoek na de andere te verslijten. Dus het was het waard. 1 pissebed per jaar, en je hooikoorts is klaar.
Het is geen onzin.
moet je de pissebed ook nog wassen net als appels?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:40 schreef Mapani het volgende:
Ik heb dit jaar ook extreem last van hooikoorts gehad. Tot kuren van prednison aan toe. Hielp mooi niks allemaal. Zo gauw zo'n kuur afgelopen was liep ik weer te snotteren, tranende ogen ga zo maar door.
Maar deze week kwam de oplossing. Van een vrouw die veel weet van natuurlijke hulpmiddeltjes kreeg ik een advies.
Niet meteen gaan rennen als je het leest, ze zei me een pissebed door te slikken.
Ten einde raad heb ik dat gedaan. Stelt eigenlijk weinig voor. Je vangt zo'n dingetje, en je doet net alsofhet een klein paracetamolletje is. Niet op bijten of zo, gewoon doorslikken. Ze gaan in je maag toch meteen dood door het maagzuur.
En je mag ervan denken wat je wil, maar ik loop nu lekker buiten met droge ogen, en zonder de ene zakdoek na de andere te verslijten. Dus het was het waard. 1 pissebed per jaar, en je hooikoorts is klaar.
Het is geen onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |