abonnement Unibet Coolblue
pi_67962488
Henk & Henk, Het Goede Doel, toerden het afgelopen jaar langs festivals met hun nieuwe cd ‘Gekkenwerk’. De cd was ook het hele jaar te downloaden op de site van IT-Staffing.nl, die samen met Het Goede doel de activiteiten van Viafrica ondersteunden. Als je de cd nog wilt downloaden moet je snel zijn. Hij is nog tot 13 april 2009 te downloaden vanaf www.it-staffing.nl.

In Ahoy was de grote finale. Henk Temming en Henk Westbroek hebben over de loop van de jaren een hoop muzikale vrienden leren kennen, en een mooie selectie kwam geheel belangeloos meezingen.

Frank Boeijen, Sieb van der Ploeg (De Kast), Tim Akkermans (ex-Di-rect), George Kooymans (Golden Earring), Ruud de Wild, Hans Vandenburg (Gruppo Sportivo), Alderliefste en een grote selectie ondersteunende bandleden maakten er een non-stop 210 durend muziekaal feest van.

Ruud de Wild maakte zijn zangdebuut, wat hem best goed af ging! Ook leuk was de manier waarop Henk&Henk hun duet met Herman van Veen en Spinvis zongen. Herman zat in New York, en Spinvis in Berlijn, en op de grote schermen werden de studio opnamen getoond. Henk&Henk zongen live, en op de schermen zongen Herman en Spinvis mee.

De avond was gezellig, en je merkte wel dat de oude bekende hits van Het Goede Doel en de gasten de zaal goed meekregen. Het was aan het einde zelfs even Sinterklaas . Tim sloot af met Henk W met ‘Nooduitgang’. Dat dit puur toeval was werd nog even extra uitgelegd door Henk, en heeft dus niets te maken met het stoppen van Tim bij Di-rect.

Tijdens het concert werden op de grote schermen ook beelden uit Afrika getoond waar Henk&Henk heen zijn geweest. De medewerkers van IT-staffing die in Afrika ondersteuning gaan geven met het aanleggen en beheren van IT werden ook genoemd.

Al met al een leuke muzikale avond, die flink divers was.

Er waren ook twee FOK!Fotografen aanwezig. De foto's van 1 fotograaf heb je al kunnen zien op de FrontPage. Hierbij ook de foto's van FOK!Fotograaf Jeroen van Phreud.net

































Met dank aan Jeroen voor de tekst
ijs_beer fan!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 12 april 2009 @ 23:15:09 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_67964043
Jaja ik was erbij met de kaartjes van FOK
Was een leuke avond, alleen kende ik niet alle nummers nog van het nieuwe album
Leuk dat de Kast kwam zingen vooral En natuurlijk de kneiters van het goede doel

GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 12 april 2009 @ 23:51:16 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_67965282
Waarom zijn er trouwens bijna alleen maar foto's van het laatste gedeelte van het concert ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Trouwste user 2022 maandag 13 april 2009 @ 00:10:15 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_67965936
Leuk om te zien.

Alleen jammer van Syb.

Verder had ik er wel bij willen zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 13 april 2009 @ 12:43:56 #5
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_67973575
Er staan 2 dezelfde foto's bij.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  FOK!fotograaf maandag 13 april 2009 @ 13:49:55 #6
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_67975093
Nog wat afvallers die het niet tot de frontpage hebben gered:























Het was wel een leuke avond. Hoewel ik absoluut geen fan ben van De Kast moet ik zeggen dat het me live niets tegenviel. Ook dient dat gezegd te worden van het optreden van Ruud de Wild.

Ook nog een compliment voor de muziekkanten van Het Goede Doel, vooral voor de saxofonist.

[ Bericht 9% gewijzigd door Buurvrouw_Rietman op 13-04-2009 13:58:42 ]
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_67998020
Wat was het GAAF. Supermuzikanten, supersfeer, jammer dat Frank Boeijen niet meer weet waar hij moet invallen.. Ruud de Wild kan maar beter zijn plaatjes blijven draaien
Vond het publiek maar lauw. Verder echt genoten. Kan hier weer ff op teren.
  FOK!fotograaf donderdag 16 april 2009 @ 09:20:51 #8
18921 freud
Who's John Galt?
pi_68062084
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:51 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn er trouwens bijna alleen maar foto's van het laatste gedeelte van het concert ?
Omdat je met 1 foto van Henk&Henk ze eigenlijk allemaal wel gehad hebt . En trust me, er zijn echt wel foto's verspreid van het concert. Alleen Alderliefste staat er niet tussen zie ik.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')