quote:Geachte heer/mevrouw,
Enige tijd geleden heb ik een product van u gekocht, het stond te koop op marktplaats.
Dit is wat er stond: Te koop, Windows XP-met serial en activation crack.
Ik heb dus direct gereageerd want voor de prijs hoef ik het niet te laten (¤3).
Na deze een tijd te hebben gebruikt kreeg ik wat rare storingen, Windows Update
werkte niet meer zoals het hoort, na meerdere keren proberen heeft u dit probleem
nog steeds niet opgelost. Wanneer word hier wat aan gedaan? In de tussentijd heb
ik een andere versie kunnen kopen (Een speciale editie, deze hoefte niet te activeren,
en hierbij werkt het updaten wel) maar deze was erg duur (¤10!!). Nu is mijn vraag,
kan dit nou niet anders? En is het mogelijk van u geld terug te krijgen omdat ik dankzij
u nu een nieuwe versie heb moeten aanschaffen die wel ruim 3x zo duur was.
Hier stonden ook nog eens meerdere serialnummers in, hetgeen ook erg vervelend was.
Daarnaast heb ik ook vaak last van virussen wat op mijn macbook niet voorkomt.
Wilt u mij uit de brand helpen?
Met vriendelijke groeten,
Andre Pieters.
Aan Daihatsuquote:Geachte heer/mevrouw,
Voor ik mijn vraag stel wil ik het volgende even kwijt:
Al jaren rij ik naar tevredenheid een Daihatsu Cuore, zo'n oud type.
Nu ben ik aan het kijken naar een andere en het spreekt me allemaal
erg aan. Vooral de prijs, dat is dan ook de reden van mijn reactie.
Waarom maken jullie niet een auto, zo goedkoop als jullie normaal doen,
maar dan met de kwaliteit van een grote Duitse auto. (Audi S8/Mercedes S500/BMW M5)
Zo kunnen jullie veel meer verdienen nietwaar? En dan wil ik natuurlijk wel de eerste
zijn die er een koopt, of krijgt want het is mijn idee.
In afwachting van uw reactie verblijvende,
Andre Pieters
quote:Unox Consumentenservice
Unilever Bestfoods NL/Unox
Antwoordnummer 5467
3000 VB
Rotterdam
Bijlagen: 1
Betreft: Klacht Unox Stevige tomatensoep, prod. Code L41403145B, T.H.T. 11-2006.
Geachte heer/mevrouw,
Enige dagen geleden kocht ik een blik Unox Stevige Tomatensoep bij een filiaal van Super de Boer supermarkten te Helmond, waar ik mijn dagelijkse boodschappen doe. Omdat ik zeer ontevreden ben over het gekochte product heb ik mijn klacht voorgelegd aan de klantenservice van deze winkel maar ben naar u doorverwezen.
Ik ben niet tevreden over dit product om de volgende redenen:
Het etiket belooft een stevige tomatensoep, “gemaakt met alleen de beste, verse groenten”. Het woord groenten wekt de indruk dat uw soep, naast tomaten, meerdere soorten verse groente bevat. Buiten de schamele 1% prei en wat papperige stukjes ui heb ik tot mijn spijt verder geen groenten in uw soep kunnen ontdekken. Ik kan me niet voorstellen dat u met genoemde verse groenten doelt op de gebruikte gepelde tomaten en tomatenpuree, welke doorgaans niet vers maar juist geconserveerd zijn.
Voor mij zou bovenstaande constatering geen onoverkomelijk probleem zijn geweest wanneer ik de smaak van de soep als “fris en vol” had ervaren, zoals het etiket wil doen geloven. Erger nog, de soep is zuur, veel te flauw en dus allerminst stevig te noemen. Zelfs met de toegevoegde smaakversterker is het u niet gelukt een smaakvolle tomatensoep te bereiden of iets dat hierop lijkt. Ik vraag me daarom ook af welke kruiden en specerijen zijn gebruikt om te zijn gekomen tot dit eindproduct.
De aangetroffen soepballen zijn op zijn zachtst gezegd smerig en deden eerder denken aan een hap natte spons, dan aan een lekker balletje gehakt, welke een goede kop tomatensoep volgens oud gebruikt hoort te completeren. Een soepbal wordt van vlees gemaakt maar of dat ook bij uw ballen het geval is betwijfel ik.
De vermicelli was wel goed maar ik vraag me af hoe het u gelukt is dit in de soep te laten “zweven”. Vermicelli zakt toch altijd naar de bodem? Ik verheug me bij het eten van een kop (tomaten)soep juist altijd op de laatste hap overheerlijke vermicelli, voor mij en velen met mij, een ware traktatie.
Ik heb me trouwens strikt gehouden aan de op het blik vermeldde bereidingswijze, ik heb de soep al roerende aan de kook gebracht en vervolgens niet doorgekookt. Het bereiden van een portie soep uit blik is voor mij een zeer eenvoudige handeling, waar ik, gezien mijn jarenlange bliksoepervaring, erg geroutineerd in ben. Met gepaste trots mag ik zeggen dat het koken van soep, al dan niet uit blik, in het verleden altijd zonder noemenswaardige problemen is verlopen.
Ik verzoek u, gezien de ondermaatse kwaliteit van het geleverde product, het door mij betaalde bedrag van ¤ 1,03 te retourneren, op bankrekening ***************************** te Helmond.
De aankoopbon heb ik bijgevoegd. Het leek me overigens geen goed idee dat ook met de soep te doen. Voor de zekerheid heb ik het restant van de tomatensoep ingevroren, welke ik desgevraagd beschikbaar zal stellen voor eventueel nader onderzoek. Ik breng hiervoor wel ¤ 5,- administratiekosten en ¤ 5,50 verzendkosten in rekening, welke vooraf dienen te worden voldaan. Ik verzoek u met klem bovengenoemde aankoopbon aan mij terug te sturen. Ik heb deze (originele) kassabon nodig bij het indienen van een vergelijkbare klacht over de op de bon genoemde blikken Ravioli van een andere bekende levensmiddelenfabrikant.
Ik hoop voor u dat het leed een beetje wordt verzacht door het gegeven dat u niet de enige leverancier bent die haar klanten dusdanig teleurstelt met ernstige negatieve smaakervaringen, als in dit geval.
Mijn avondmaaltijd, waar ik erg veel waarde aan hecht, was totaal verpest. Ik ben van mening dat ik door uw toedoen emotionele schade heb geleden. Daarom lijkt mij een (financieel) gebaar uwerzijds zeker gepast. Ik laat de beslissing hierover aan u over, vertrouwende op een voor beide partijen bevredigende oplossing van dit soepconflict.
Gezien mijn betrokkenheid in deze kwestie zou ik graag door u op de hoogte gehouden willen worden van verdere ontwikkelingen en toekomstige veranderingen van uw tomatensoep proces en de door u getroffen maatregelen om de consument in de toekomst weer te voorzien van een kop “UNOX stevige tomatensoep” zoals deze bedoeld is.
Ik hoop overigens in de toekomst gewoon weer het oude, vertrouwde “Unox-gevoel” te mogen ervaren zoals ik van u gewend ben en dat het gebeuren snel vergeten is, zodat de relatie tussen beide partijen spoedig zal herstellen.
Ik wacht uw reactie af.
Met vriendelijke soepgroet,
Hugo **********
*Let op: Bijgeleverde Tupperware verpakking blijft ten alle tijden eigendom van ondertekende en dient uiterlijk binnen dertig dagen, schoon en in goede staat te worden geretourneerd. Wanneer hieraan geen gehoor gegeven wordt zullen de vervanginskosten worden doorberekend.
Nee, nooit reactie mogen ontvangen en dus ook de soep niet opgestuurd naar Unox.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef teamlead het volgende:
ooit gemaild waar je Tupperware verpakking blijft?
Dat je niet eerst verder leest, valt tegen. Er is al eerder gemeld dat ik een spelfoutje heb gemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef lighted het volgende:
Ik zou het nog grappiger vinden als je minder spelfouten zou maken Alkaline.
Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ikquote:Dommelsch Bier Consumentenservice
Postbus 719
5550 AS Dommelen
Hugo **********
Betreft: Gevalletje mislukt sixpack
Bijlagen: 1
Helmond 7-7-5
Geachte heer / mevrouw,
Ik ben een echte bierdrinker. Bier, bier en nog eens bier. Als 20 glazen thuistapbier geen tien euro had gekost, had ik zeker zo’n glimmende biertender in mijn bezit gehad.
Daarom maak ik graag gebruik van jullie verpakkingsservice. Bier in blikjes, handig ingesnoerd in een strakgetrokken folie, dit vergezeld door een fraai ontworpen opdruk.
Voorheen kocht ik flesjes, per krat. Kei handig maar op den duur slibde mijn gehele tuin dicht en nu ben ik dus overgestapt op blikjes, welke ik kan bekostigen met de door mij opgebouwde indrukwekkende verzameling bierkratten.
Vandaag kocht ik een “six-pack” Dommelsch pilsener. Dit bleek niet geheel juist te zijn. Mijn “sixpack” bleek een ordinair “5-1 combipack”. Tot nu toe niets ernstigs maar nu komt het: Naast vijf blikken heerlijk Dommelschbier, bleek de verpakking een blik “Hoegaarden” te bevatten. (zie bijlage).
Ik was ernstig teleurgesteld.
Nu ben ik geen zeikerd verder, ik kan met deze ondermaatse prestatie uwerzijds, gemakkelijk leven. Dat blikje Hoegaarden heb ik direct opgedronken, ik heb namelijk geleerd het lekkerste voor het laatst te houden.
U heeft trouwens geluk dat ik eerst deze brief ben gaan schrijven, voordat ik al dat bier achter mijn kiezen had. Anders was dit vast en zeker op een conflict uitgelopen.
Toch heb ik nog een vraag. Dommelsch komt uit Dommelen, Hoegaarden uit Hoegaarden. Ik woon in Helmond (maar dat is nu even niet relevant).
Hoe kunnen die blikjes nou dik 96 kilometer uit koers raken?
Vriendelijke groet,
Hugo ***********
zeurkous.. tis gewoon een geniale briefquote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef lighted het volgende:
Ik zou het nog grappiger vinden als je minder spelfouten zou maken Alkaline.
Ik las verder en helaas bleef het niet bij 1 spelfout.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:29 schreef _Alkaline het volgende:
[..]
Dat je niet eerst verder leest, valt tegen. Er is al eerder gemeld dat ik een spelfoutje heb gemaakt.
Ik weet niet over welk schrijven je hebt hebt, maar het beste is om niet zo te zeiken, voegt namelijk weinig toe.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:28 schreef lighted het volgende:
Ik zou het nog grappiger vinden als je minder spelfouten zou maken Alkaline.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Conflict het volgende:
Nog een van mij uit 2005
[..]
Ik ga het binnenkort weer oppakken denk ik
Die van Alkaline, dat zeg ik toch? Misschien moet je eerst verder lezen. En naar mijn mening voegt het wel wat toe, als je graag een bedrijf in de maling wilt nemen is correct Nederland wel bevordelijk. Anders moet je je maar als de "gebrekkig sprekende buitenlander" voordoen.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik weet niet over welk schrijven je hebt hebt, maar het beste is om niet zo te zeiken, voegt namelijk weinig toe.
Ook hierop nooit iets terug gehoordquote:Consumentenservice Super de Boer
Antwoordnummer 130
7900 VB Hoogeveen
21-08, Ede
betreft: kiezelsteentje in krentenbol
bijlage: het gewraakte steentje + etiket
Geachte Heer/Mevrouw
Op 13 juli 2006 liep ik met een tevreden lach op mijn gezicht de Super de Boer aan de Bellestijn in Ede uit. Die glimlach werd veroorzaakt door het vooruitzicht op een lekkere krentenbol van uw huismerk, waar ik de volgende ochtend na een stevige fietstocht naar mijn werk mijn tanden in zou gaan zetten.
Over de smaak van uw krentenbollen niets dan lof; ze zijn altijd erg lekker. Misschien blijft er soms een enkel takje hangen aan een rozijn, maar daar doe je niks aan. Maar wat ik in de 3e krentenbol uit het zakje aantrof, was minder prettig, en dit wil ik dan ook graag even met u delen. Opeens beet ik op iets erg hards. Na inspectie bleek het een klein kiezelsteentje van ongeveer 8 mm in doorsnede te zijn. Het is maar goed dat er in de kies waarmee ik beet geen vulling zit: die zou wel eens schade kunnen oplopen door zo’n kauwactie. Zichtbare schade aan het gebit is er gelukkig niet, dus ik dank mijn tandarts dan ook stilletjes dat hij me vroeger fluoride pilletjes liet slikken “zodat je later grote en sterke tanden krijgt jongeman!”
Ik zal u eerlijk vertellen dat ik de eerste weken na het steentjesincident niet meer in 4 machtige happen een krentenbol durfde te verzwelgen, iets wat me voorheen wel lukte. Voortaan zou ik met kleine peuzelhapjes moeten eten, minutieus met mijn snijtanden elke vierkante millimeter van de bol bevoelend, voordat ik verder durfde te gaan. Een verschrikkelijk vooruitzicht…Gelukkig is dit allemaal snel weer goedgekomen, en inmiddels eet ik weer met veel plezier mn krentenbollen. En ik koop ze nog steeds gewoon bij mijn buurtsuper!
Waar ik met dit schrijven heen wil, weet ik eigenlijk ook niet zo goed. Ik begrijp dat dit soort voorvallen overmacht zijn, en dat u daar als supermarkt weinig aan kunt doen. Geen enkele klant zit tenslotte te wachten op krentenbollen die door een panel voorgekauwd en bewezen steen-proof zijn.
Met een rondleiding in de krentenbollenbakkerij of het recept ben ik wel heel blij. Misschien biedt u ook krentenbol-eet-trainingen aan voor getraumatiseerde bijters?
Graag verneem ik uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Gripper
quote:Met een rondleiding in de krentenbollenbakkerij of het recept ben ik wel heel blij. Misschien biedt u ook krentenbol-eet-trainingen aan voor getraumatiseerde bijters?
Oké dit schoot mij te binnen. Ik ben nog op zoek naar meer inspiratie.quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik ben een enorme liefhebber van de Chicken2night. Naar mijn mening een geweldig product wat ook erg makkelijk is klaar te maken.
Nu heb ik alleen een vraag over dit product. Vaak hou ik een restje over wanneer ik Chicken2night heb klaargemaakt en wil ik dat de volgende ochtend alsnog veroberen. Helaas is Chicken2night een avond product en gaat dat dus niet. Misschien is het een idee voor u om een speciale ochtendversie te fabriceren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |