quote:Op maandag 6 april 2009 07:40 schreef livelink het volgende:
Bij Giel Beelen zijn altijd de afvallers van X-factor op maandag te gast, maar Laurens komt niet omdat hij het te ver rijden vindt. Geen slimme opmerking van iemand die het nog wil maken. Het kan best zijn dat hij gewoon de meerwaarde niet ziet van het verschijnen in het programma van Giel Beelen, maar hiermee versterkt hij meteen weer het beeld van de arrogante jongen. Ach ja, ik zou er niet om rouwen als we hem nooit meer zien.
quote:Op maandag 6 april 2009 09:45 schreef Michellee het volgende:
Hij zou vanochtend bij dat ochtendprogramma van RTL 4 zijn....maar hij was te laat, dus heeft het telefonisch gedaan...
quote:
Game on...quote:Op maandag 6 april 2009 10:12 schreef Cracka-ass het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat een mentaliteit, wat een houding!!
Onzin, wat hem veel stemmen heeft gekost is zijn manier van zichzelf presenteren op tv en zijn zangquote:Op maandag 6 april 2009 10:52 schreef livelink het volgende:
In het telefooninterview met RTL Vandaag gaf hij aan dat het hem waarschijnlijk veel stemmen heeft gekost dat hij met Eva gezoend had en gaf hij Jennifer een beetje de schuld daarvan omdat zij dat naar buiten had gebracht.
Lijkt me niet. Zijn doelgroep geeft niet om zang en wel om roddel en achterklap.quote:Op maandag 6 april 2009 11:35 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Onzin, wat hem veel stemmen heeft gekost is zijn manier van zichzelf presenteren op tv en zijn zang.
quote:Op maandag 6 april 2009 10:52 schreef livelink het volgende:
In het telefooninterview met RTL Vandaag gaf hij aan dat het hem waarschijnlijk veel stemmen heeft gekost dat hij met Eva gezoend had
quote:Op maandag 6 april 2009 16:35 schreef UltraR het volgende:
Als er iemand een nerd + nepgast is ben jij het wel kbenhetzat.
Ken je het spreekwoord: al gaat een kneus zonder humor de trol uithangen op internet, het is en blijft een kansloos figuur?
Nee? Jammer, had wel goed bij jou gepast.
Daarbij is dit het topic over Laurens, niet over Jamal. Waarom Crosspost je dit?
Ken je het spreekwoord:quote:Op maandag 6 april 2009 16:35 schreef UltraR het volgende:
Als er iemand een nerd + nepgast is ben jij het wel kbenhetzat.
Ken je het spreekwoord: al gaat een kneus zonder humor de trol uithangen op internet, het is en blijft een kansloos figuur?
Nee? Jammer, had wel goed bij jou gepast.
Daarbij is dit het topic over Laurens, niet over Jamal. Waarom Crosspost je dit?
Als ie dat zegt heeft ie gewoon een punt, nu kwam het nogal lui over.. slecht voor zijn reputatie... voor zover ie die uberhaupt had....quote:Op maandag 6 april 2009 18:49 schreef Mr.G het volgende:
De afstand Hulst - Hilversum is ook aanzienlijk natuurlijk cq niet te bereizen op Giel tijdstip en zijn ouders hebben ook gewoon een baan natuurlijk.
Dat Hulst is echt een isolement. Geen treinen, slechts sporadisch een bus etc.
Je snapt het nietquote:Op maandag 6 april 2009 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Afspraken (als dat zo is) niet nakomen bij RTL is foute boel, maar Giel afzeggen zonder ooit toegezegd te hebben (als dat zo is) vind ik niet zo erg. Kan me er wel wat bij voorstellen.
Ben ik de enige die de link niet kan openen?quote:Op maandag 6 april 2009 18:53 schreef Paul het volgende:
Hier het fragment van bij Giel: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)90406-06.wma?start=1:47:32
Als die nog niet geplaatst was..
Kijk anders op giel.vara.nlquote:Op maandag 6 april 2009 19:11 schreef Yscoo het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de link niet kan openen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |