abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_67694780
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef KbenHetZat het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zie eigenlijk een heel onzeker menneke.
Dat denk ik ook, maar hij is dan ook nog maar 19.
pi_67694954
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:06 schreef KbenHetZat het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zie eigenlijk een heel onzeker menneke.
Dat zeg ik. Onzekerheid vertaald zich erg vaak in schijnbare arrogantie. Dat hoor je HEEL vaak, dat mensen denken dat iemand arrogant is, wanneer ze van binnen zichzelf opvreten. Lijkt mij bijvoorbeeld niet leuk om maar de hele tijd te horen dat je er zo leuk uit ziet terwijl je daar staat omdat je leuk wilt zingen. Hij wist zelf dondersgoed dat hij de minste zanger was, maar ja, als je een droom hebt dan ga je er gewoon voor. X-factor heeft hij in ieder geval genoeg.

En je kan het ook omdraaien. Zou iemand als Eva echt iets beginnen met een koele, afstandelijke, arrogante bal? Dacht het niet, daar zou zij nooit voor gaan!
pi_67695032
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:10 schreef robster16 het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Onzekerheid vertaald zich erg vaak in schijnbare arrogantie. Dat hoor je HEEL vaak, dat mensen denken dat iemand arrogant is, wanneer ze van binnen zichzelf opvreten. Lijkt mij bijvoorbeeld niet leuk om maar de hele tijd te horen dat je er zo leuk uit ziet terwijl je daar staat omdat je leuk wilt zingen. Hij wist zelf dondersgoed dat hij de minste zanger was, maar ja, als je een droom hebt dan ga je er gewoon voor. X-factor heeft hij in ieder geval genoeg.

En je kan het ook omdraaien. Zou iemand als Eva echt iets beginnen met een koele, afstandelijke, arrogante bal? Dacht het niet, daar zou zij nooit voor gaan!
Dat klopt wel denk ik. In ieder geval is dat wel mijn ervaring. Dat mensen heel afstandelijk kunnen overkomen tot soms zelfs arrogant, maar dat ze eigenlijk van binnen heel onzeker zijn. Ze weten zich dan niet echt goed een houding te geven en dan gaan ze verstarren. Ik vond ook dat je bij Laurens een groot verschil kon zien tussen hoe hij was tijdens de eerste rondes in vergelijking met de liveshows. Ik denk dat hij in werkelijkheid een heel vriendelijk karakter heeft.
pi_67695071
Desalniettemin zoog hij tijdens de liveprogramma's. Ik bedoel hij is niet de enige die onzeker is, want dat zijn ze allemaal. Het is namelijk een wedstrijd . Dus terecht dat hij uit is.
pi_67695118
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:16 schreef Desmonkey het volgende:
Desalniettemin zoog hij tijdens de liveprogramma's. Ik bedoel hij is niet de enige die onzeker is, want dat zijn ze allemaal. Het is namelijk een wedstrijd . Dus terecht dat hij uit is.
Ja het is terecht dat hij eruit is. Het kan niet zo zijn dat iemand wordt ontzien omdat ie onzeker is. Een goede artiest kan nog steeds een hele goede performance geven ook al barst ie van de zenuwen. Dus daar mag zeker op geselecteerd worden vind ik.
pi_67695128
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef Gracefulkitty het volgende:

[..]

Dat klopt wel denk ik. In ieder geval is dat wel mijn ervaring. Dat mensen heel afstandelijk kunnen overkomen tot soms zelfs arrogant, maar dat ze eigenlijk van binnen heel onzeker zijn. Ze weten zich dan niet echt goed een houding te geven en dan gaan ze verstarren. Ik vond ook dat je bij Laurens een groot verschil kon zien tussen hoe hij was tijdens de eerste rondes in vergelijking met de liveshows. Ik denk dat hij in werkelijkheid een heel vriendelijk karakter heeft.
Ditto, ik denk ook dat dat zo is. En inderdaad, er zijn meer mensen die onzeker zijn, maaar Laurens voelde wel die druk op zijn schouders liggen en wist dat t niet lang meer ging duren. Oh well, die zien we nog wel ergens!
  zaterdag 4 april 2009 @ 00:33:08 #257
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_67695389
Ik vind het wel jammer

Maarja, hij heeft het ver geschopt!
  zaterdag 4 april 2009 @ 00:38:55 #258
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67695501
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 4 april 2009 @ 02:23:52 #259
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_67696955
Werd tijd
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_67697054
Jammer hij komt echt als een schatje op mij over en heeft ook nog z'n smoeltje en die prachtlengte mee.
pi_67698160
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 02:38 schreef Regina7 het volgende:
Jammer hij komt echt als een schatje op mij over en heeft ook nog z'n smoeltje en die prachtlengte mee.
nog effe en je komt klaar!
Al die types die op Laurens stemmen zijn ook van die mensen die op Jim stemden bij Idols. Van die tienertjes die alleen kijken naar de kop die erop zit (alhoewel ik zowel Laurens als Jim niet bepaald knap vind) en de slechte zang op de koop toenemen.
Gelukkig won gisteren de zangkwaliteit van het uiterlijk en daarom is Laurens zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr terecht naar huis gestuurd.
pi_67698177
Tja, ik kan nu niet zeggen dat het me verbaasd.
Het enige wat me wel verbaasde was dat Jamal met hem bij de laatste twee zat.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_67698181
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 02:38 schreef Regina7 het volgende:
Jammer hij komt echt als een schatje op mij over en heeft ook nog z'n smoeltje en die prachtlengte mee.


Jij bent zeker zo'n type dat minstens 15 smsjes verstuurt om je idool zoveel mogelijk te steunen? Daar gaat je zakgeld van deze week weer.
pi_67698244
ahhh kijk mijn voorspelling komt uit
zoals ik al zei deze week eruit

Mooi dan kunnen nu tenminste de "echte"zangers doorgaan
en zijn we verlost van oorpijn, vreemde smoelen , en vooral arrogantie

game on
pi_67698501
De groeten, ik zal je niet missen

  zaterdag 4 april 2009 @ 10:15:00 #266
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_67698886
Ik kon het deze week weer niet live kijken, dus keek ik alle optredens inclusief die van Laurens online. De video van Laurens was alleen een beetje defect, waardoor ik alleen maar een klein stukje van het beeld kon zien. Laurens was het hele optreden niet te zien, en ik kon er gewoon niet naar luisteren. Pas toen ik naar de jury commentaren had doorgespoeld en Laurens weer in beeld kwam was hij weer helemaal te tolereren.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_67699306
ehm even een domme vraag, maar heb het gemist en te lui om te zoeken etc, maar met wie stond laurens in de sing off?
...and that's the way the cookie crumbles.
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:20:47 #268
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67699719
Ik vond zijn (gebrek aan) reactie op Stacey na de stemming van een bedenkelijk niveau. Slechte verliezer.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 4 april 2009 @ 11:52:45 #269
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_67700353
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 10:49 schreef hetismijrobbert het volgende:
ehm even een domme vraag, maar heb het gemist en te lui om te zoeken etc, maar met wie stond laurens in de sing off?
Met Jamal.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_67700373
Terecht eruit, wel jammer dat er nu geen sopfactor meer is in het programma.
pi_67700436
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik hem gisteravond zo slecht nog niet vond, maar wel het minste potentie heeft van alle finalisten dus terechte exit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67701053
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:10 schreef Liesbatty het volgende:

[..]

uuuh.. weet je hoe laurens z'n familie is toevallig?


En door heel dit topic krijgt Laurens alleen maar meer aandacht, wat er voor gaat zorgen dat iedereen nog drieduizend keer meer op hem gaat stemmen, vooral de mensen die hem kennen.
Hierdoor ga ik alleen nog maar meer smsjes sturen, en gun ik het hem nóg meer.
en wat betreft de zangles, nee die heeft nooit gehad. En wat betreft het zingen zelf; hou jullie kop, jullie kunnen het vast duizend keer beter, of niet dan? Laat dat maar eens blijken.
Hij zit in de liveshows voor een reden, en niet omdat hij stacey zou neuken ofzo... wacht maar, hij laat nog wel zien wat hij kan xD

[P]otverdorie
  zaterdag 4 april 2009 @ 12:33:44 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67701133
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_67701604
terechte exit, hij heeft een beetje het Eric Bouwman gehalte... die gozer uit idols die een leuk bekkie had en genoeg humor, maar niet 100% zangtalent... wat ze al zeiden, zeker iets voor televisieland als ie een beetje wordt meegenomen
pi_67701767
Eric had wel veel meer flair hoor. Was minder knap, maar had veel uitstraling en kwam erg sympathiek over.
pi_67701817
Alle gekleurde deelnemers blijven over. Is de PVDA ook weer blij.
pi_67701911
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:06 schreef widmfan7 het volgende:
Alle gekleurde deelnemers blijven over. Is de PVDA ook weer blij.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67702528
Was cynisch bedoeld. Irma,Luigiano en Rev N'Ros zijn gewoon beter dan Whatever,Laurens en Hester
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:43:19 #279
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67702586
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:06 schreef widmfan7 het volgende:
Alle gekleurde deelnemers blijven over. Is de PVDA ook weer blij.
Het viel mij ook op dat het aandeel relatief groot is. Maar ze kunnen in elk geval wel zingen

(wat de pvda daarmee te maken heeft, ontgaat me)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67706599
Wat had ik 100x liever Rob ipv Laurens gezien in de liveshows. Die had er zeker nog ingezeten
Maar goed Laurens was Stacey's toyboy.
pi_67706882
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 13:40 schreef widmfan7 het volgende:
Was cynisch bedoeld. Irma,Luigiano en Rev N'Ros zijn gewoon beter dan Whatever,Laurens en Hester
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_67707042
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 16:53 schreef widmfan7 het volgende:
Wat had ik 100x liever Rob ipv Laurens gezien in de liveshows. Die had er zeker nog ingezeten
Maar goed Laurens was Stacey's toyboy.
Juist daarom raar dat ze Laurens eruit stemde.
Ik had verwacht dat ze op Laurens stemde (om hem erin te houden dus) en het aan het percentages van de stemmen van het publiek over zou laten.
Ik vraag me overigens wel af wat er dan uitgekomen zou zijn...
Uitgesproken...
pi_67707166
Ik denk dat dan Laurens door was gegaan omdat hij bij jonge meisjes populairder is dan Jamal denk ik. Het had wat mij betreft niet uitgemaakt want ik vind Laurens en Jamal allebei saaie figuren in het programma.
pi_67707209
Ik begrijp idd ook niet waarom iedereen zo enthousiast is over Jamal.
Boeit totaal niet
Geen artiestengehalte

(maar dat is voor in een ander topic denk ik )
Uitgesproken...
pi_67711292
Hij heeft het knap lang volgehouden. Verder was het gewoon lang niet goed genoeg, maar hij deed zijn best.
That's all folks!
pi_67714409
Dit is echt een terechte exit
pi_67718832
Ook al dit het verkeerde topic: ik zie het ook niet in Jamal. Hij heeft zijn kop al niet mee en ik houd niet van dat R&b-gezever.. Gordon wel, dus die wordt lyrisch als ook maar 1 donker iemand zo'n riedeltje doet..

Maar ja.. hij stond tegenover Laurens... en ook al deed Laurens het best aardig deze keer, er zit inderdaad geen groei in. Het wordt niet elke keer beter.

En tja... dan moet Stacey kiezen. Eerst zou ze meteen voor haar adonis Laurens gaan, maar ja die heeft haar nu laten zitten voor een grietje uit Whatever, dus dan is de keuze duidelijk.. zij liet hem deze keer zitten
pi_67725212
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 @ 12:29 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Die heeft zich ook niet meer laten zien, idd
Typisch toch. Met de staart tussen de benen weggeslopen. (En let op, nu komt er ineens een reply )
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_67736437
Ze hebben gezoend, en het leuk samen. Bron: Laurens .
  zondag 5 april 2009 @ 19:07:52 #290
88233 Steve
Still the best.
pi_67736477
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben gezoend, en het leuk samen. Bron: Laurens .
Stacey of Eva?
Nou ja, ze passen allebei niet echt erbij eigenlijk.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_67736500
Eva .
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 april 2009 @ 19:10:25 #292
163650 Greys
pi_67736526
Ik vond het de minst goede zanger die er bij zat, maar hij had wel meer de X-factor (wat mij betreft dan) dan Jamal Die vind ik wel weer aardig zingen, maar nul komma nul X-factor hebben.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67736541
Het blijft een plaatje!
pi_67736794
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
Ik vond het de minst goede zanger die er bij zat, maar hij had wel meer de X-factor (wat mij betreft dan) dan Jamal Die vind ik wel weer aardig zingen, maar nul komma nul X-factor hebben.
Jamal zijn X-factor zit netjes opgeborgen in zijn boxer
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_67737596
Opgelost, slotje
[P]otverdorie
pi_67739792
Laurens te gast bij Live & Cooking:
http://www.dexfactor.nl/2009/04/05/laurens-vertelt/
pi_67746502
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben gezoend, en het leuk samen. Bron: Laurens .
Hij zei verder ook dat er geen liefde was tussen de 2...
  maandag 6 april 2009 @ 07:40:43 #298
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_67749208
Bij Giel Beelen zijn altijd de afvallers van X-factor op maandag te gast, maar Laurens komt niet omdat hij het te ver rijden vindt. Geen slimme opmerking van iemand die het nog wil maken. Het kan best zijn dat hij gewoon de meerwaarde niet ziet van het verschijnen in het programma van Giel Beelen, maar hiermee versterkt hij meteen weer het beeld van de arrogante jongen. Ach ja, ik zou er niet om rouwen als we hem nooit meer zien.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_67751048
Hij zou vanochtend bij dat ochtendprogramma van RTL 4 zijn....maar hij was te laat, dus heeft het telefonisch gedaan...
  maandag 6 april 2009 @ 10:07:57 #300
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67751540
Top, die komt er wel
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')