abonnement Unibet Coolblue
pi_111182048
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:21 schreef a6yrOld het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)y-45-piece-set-36203
[ afbeelding ]

Prima schroevendraaier met 45 bitjes. Kwaliteit lijkt op eerste oog prima, nog niet heel actief kunnen testen. Links de schroevendraaier, daarnaast een flexibele slang om om een hoek te kunnen schroeven, werkt uitstekend. daarnaast een verlengstuk. kortom een prima setje om computers uit/in elkaar te schroeven. Note: Bij opening was het pakketje beschadigd met losse bitjes door het bakje en het bakje zelf sluit niet meer, ticket aangemaakt bij Dx, ze sturen nu een nieuw product en mag deze houden *O*

http://www.dealextreme.co(...)cal-wristwatch-58483
[ afbeelding ]
Horloge ook op Dx gekocht, zit prima en werkt naar behoren. Als je s'ochtends wakker wordt staat die soms stil maar dat is een kleine moeite voor de prijs. Ik gebruik het als werkhorloge in een magazijn en wordt dus niet al te voorzichting behandeld. Maar nog geen defecten of zelfs maar krassen in het scherm. Zeer goed horloge en het ziet er ook nog is stijlvol uit.

BuyinCoins spulletjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De krimper werkt prima volgens een vriend van mij (ICT'er) niet goedkoper te krijgen in nederland. Ondersteund RJ45,11,12. Gele striptool is niet veel waard. De plugjes en caps zijn ook van uitstekende kwaliteit. plugjes rj45 kosten in een gemiddelde groothandel volgens mijn vriend een eurotje of 20 voor 50 stuks. Hier krijg je er 100 voor 3 euro, compleet dezelfde kwaliteit.

Dat blauwe ding met een smiley is om statische elektriciteit weg te halen voordat je een computer in elkaar schroeft. ik heb het nog niet werkend gekregen maar weet niet of dat aan mijzelf ligt of aan dat apparaat :')

Verder nog een kabelslot voor de laptop inclusief 2 sleutels, werkt naar behoren voelt alleen wat fragiel aan.
Had deze ook besteld, was ook stuk aangekomen, bleef niet dicht. Heb de moeite niet eens genomen om een ticket aan te maken, want denk dat die dingen toch elke keer stuk gaan.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 17:55:19 #202
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111297234
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:58:17 #203
376645 sunshine71
live laugh & love
pi_112220001
2 x iets besteld. Eerste keer zonder versnelde levertijd.. Hoefde niks bij te betalen maar duurde 4 weken. Tweede keer wilde ik het sneller hebben. Uiteraard werd ook de verzendkosten hoger en helaas ook invoerrechten. Uiteindelijk was t al met al niet voordelig.
sunshine71
  woensdag 30 mei 2012 @ 16:13:37 #204
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_112220960
Goeie review joh.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 31 mei 2012 @ 20:09:31 #205
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_112278913
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 02:28 schreef Besjah het volgende:
Wat is jullie mening over miniinthebox, of moet deze vraag ergens anders?
Slechte site kwaliteit is er zeer slecht
Say whaaaat?
pi_112630788
Ik wil glaag twee hond bestellen met extla mihoen
Hallo
  donderdag 14 juni 2012 @ 16:16:28 #207
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_112890735


Eindelijk de review van m’n Brainwavz HM3’s. Had ze al een tijdje hier in Nederland. En ook in gebruik, want het is toch wel een lekker setje! Maar meer daarover later.

Heb ze beteld bij MP4Nation omdta ik eerder ook al veel Brainwavz bij hun vandaan heb. En bijna alle Brainwavz die ik heb ontvangen bevallen uitstekend. Het merk met naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit verhouding voor koptelefoons en oortjes.



Via EMS laten verzenden omdat ik ze toen snel wou hebben, kost iets extra.. maar uiteindelijk wel top snel binnen.
En mijn eerste indruk, de verpakking/doos was.. GROOT! De welbekende bruine envelop, alleen A3 formaat of groter, niet helemaal gevuld.. toch een groot pakketje :D
“ USB drive 20$ value” Als customs invorce vond ik natuurlijk ook opmerkelijk, maar wel mooi! Daardoor gelukkig geen belasting af hoeven dragen over dit mooie setje.



Toen ik de verpakkiing opende kwam mij een aangename verassing tegemoet, een echt uitzonderlijk mooie verpakking voor de HM3’s!
Kwaliteit’s doos, mooi venster waar het product door te zien is, felle kleuren. Wel even wat anders dan geen doos of z’n halfbakken doos die ik uit china gewend ben. Het openen van de doos was iets lastiger omdat deze juist zo stevig was, maar dat is geen probleem.
In de doos trof ik naast de HM3’s zelf ook een mooi setje standaard assesoires.



Bij het nader bestuderen van de HM3’s kom ik tot dezelfde conclusie als bij de verpakking. Een mooi westerse uitstraling en kwaliteit. De mate van afwerking kan van chinese producten nog wel is ondermaats zijn, maar hier zitten geen braampjes ofzo aan.
Hij voelt lekker stevig aan, en de gebruikte materialen hebben ook meer de uitstraling van kwaliteit van van die synthetische na-maak troep :)



Qua geluidskwaliteit was het even wennen. Het was wel even een contrast met de Sennheiser PXC350’s die ik bij m’n bureau gebruik. Deze zijn heel precies en hebben enorm veel detail.
De HM3’s hebben een lekkere extra bas in vergelijking tot wat ik nu heb. Wat ik gewend ben van de Brainwavz dus. Maar in tegenstelling tot goedkope koptelefoons die ik uit china heb mogen ontvangen gaat deze bass bij de HM3’s niet ten koste van veel detail of de ‘volheid’ van het geluid.
Na een paar weken deze koptelefoon veel gebruikt te hebben (onderweg en op de Universiteit) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit wel echt een Top koptelefoon vind voor wie van een beetje van bas houd maar niet voor Monsters ofzo wilt gaan waar de bass al-overheersend is.

Qua comfort is het ook even wennen, de oorshelpen zijn net van het formaat waar ze on-ear zijn. Maar dan wel weer groot genoeg om de druk gelijkmatig over het hele oor te verdelen. Eerst voelt het alsof ze een beetje ‘klein’ zijn, maar naar het verstellen van de lengte en even een uurtje op hebben merk je daar eigenlijk bijna niets meer van. En nu naar een paar weken gebruik is het gewoon een heerlijk verlengstuk van je hoofd geworden.



Naast de HM3 zit er in het pakket ook een paar asseoires die altijd welkom zijn. Een 3.5mm naar 6.5mm verloopje voor in je versterker of DJ set. Altijd handig, en ook een garantiekaart welke je recht geeft op 1 jaar volledige garattie! :) Goeie service.
Opvallende assesoires is de twee extra ear-pads die er standaard bij komen. Mooi dat ze er dus vanuitgaan dat kopetelefoon zo lang mee gaat dat de earpads tzt versleten zullen zijn en je deze dus zelf zonder extra kosten of iets dergelijks kunt vervangen!





Voor het geld dat je voor de HM3 neer teld krijg je een mooie koptelefoon die kwalitatief zeker niet onder doet voor sennheiser of andere westerse merken.
Qua geluid zit de koptelefoon in de iets meer bass heavy range, maar met genoeg detail om elke normale gebruiker tevreden te stellen.
Dus een leuke koptelefoon voor een goed prijsje!

Mp4Nation verkoopt ze hier :)


(ps. ik weet dat er bij conrad een koptelefoon verkocht wordt, die er hetzelfde uit ziet, maar vast andere drivers heeft ;) )

[ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 14-06-2012 16:21:55 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 16 juni 2012 @ 01:08:07 #208
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_112957775
2.4GHz Bluetooth V3.0 Handsfree Stereo Headset

Besteld op 4 juni 2012 bij DealExtreme, $24.60.

Ik zocht al geruime tijd naar een Bluetooth stereo headset. In de reguliere winkels (Saturn, MM, Dixons etc.) waren ze gemiddeld 80 euro. Bij DealExtreme voor nog geen 25 dollar.

12 juni kwam eindelijk mijn pakketje binnen, met nog wat andere spullen. Ik vond het toch nog snel gaan, 8 dagen tussen bestellen en ontvangen. De verpakking was enorm goed, en ik moest grof gereedschap gebruiken om het te openen, liever dat dan anders. In de product verpakking zat het volgende:

USB 2.0 to Mini USB cable.


AC 100~240V / 2-flat-pin plug / 28cm-cable.


Cyber Blue BSH10 Bluetooth Stereo headset


Aangezien ik de kabel en de power adapter niet nodig had, ga ik daar niet op in. Dit beland in de grote kist met kabels en stekkers.

Eerste indruk.
Nu de headset, die veel kleiner uitvalt dan verwacht (maar dat is wel logisch). Ik kreeg hem eerst niet aan de praat, want Chinese handleiding, ik ben niet zo goed met die taal. Ik liet hem dus een avondje in de oplader. Na een paar uur was hij wel goed opgeladen, en klaar om ontdekt te worden.

Verbinden.
Eerst even het aanzetten van de headset. Je moet vrij lang de middelste knop indrukken met een telefoon icoontje. Dan knippert er een blauw led-lampje en daarna blauw en rood om en om. Ik gebruikte mijn telefoon (HTC Desire HD) om verbinding te maken. Binnen 5 seconden vond de HTC de headset.

De toetsen/opties.
Er zitten twee skip toetsen op de oorschelp (heb er geen ander woord voor). Het voelt redelijk stevig aan, al blijft het natuurlijk wel plastic, dus vrij fragiel als je te hard drukt. Het skippen met de toetsen van nummers gaat snel. De ander twee knopjes zijn voor de volume, en ook dat is echt netjes.

De grote telefoneer toets in het midden werkt ook prima. Het maakte direct contact met mijn telefoon, en ik kon makkelijk via de knoppen op de headset het gesprek bedienen (volume regelen, gesprek beëindigen/starten). Wat mij wel opviel was dat bij het telefoneren ik geen haperingen ontdekte. Maar bij het muziek luisteren er lichte haperingen en zelfs onderbrekingen te constateren waren. waarschijnlijk niet krachtig genoeg om continue een gladde verbinding te behouden met mijn telefoon.

Verder is de kwaliteit van het apparaat zelf, zoals eerder gemeld, goed, maar niet heel super. Verwacht dus geen hoogstaande, perfectionistische materialen en/of stabiliteit van de bouw kwaliteit. Hij is lekker makkelijk in te klappen, zodat het een klein pakketje word, en hij is niet zwaar.

Hij ligt lekker in de nek, en ook de oren zijn goed bedekt. Al laat hij wel geluid van buitenaf door. De oren gaan ook niet irriteren. Het is dus absoluut geen Noise Nancelling. Dit is voor mij vrij nieuw, omdat ik dit soort model nog nooit gehad hebt. Ik heb altijd met In-Ear of Over-Ear heb gelopen. Waar ik na het testen van deze eerste On-Ear headset, toch de lichte voorkeur uitbreng voor In-Ear.

Helemaal opgeladen gaat hij ruim 24 uur mee.

Ik ga hem nog testen op mijn laptop. Maar aangezien ik heen Bluetooth op mijn laptop heb, moet ik even wachten tot mijn bestelde Bluetooth adapter binnen is.

Pluspunten:
- Goedkoop (in vergelijking met gemiddelde Bluetooth headsets)
- Zo licht als een veertje
- Makkelijk mee te nemen
- Lange accuduur
- Prima headset om mee te bellen

Minpunten:
- Verbreekt te vaak verbinding bij muziek
- Niet de beste bouwkwaliteit
- Bedekt niet het hele oor
- Geluid is niet zo goed als ik gewend ben van (AKG, Sennheiser)
pi_113762734
Sinds kort heb ik de HTC One X en toen dit toestel uitkwam kwam er ook een HTC Media Link HD.
Met deze accessoire t.w.v. z´n ¤89 kun je op je tv met HDMI-ingang je schermafbeelding 1 op 1 kopïeren op je tv. Dit kan met de Media Link HD draadloos.

Geinig, maar duur grapje, want erg nuttig is het niet verder. Dus maar het Chineze alternatief genomen: $5.94 / ¤4.73 thuisbezorgd.

Je steekt de Micro-USB stekker van de adapter in je telefoon, je sluit een micro-usb kabel in de adapter voor voeding (bijv. je telefoonlader of in mijn geval de USB-poort van de TV) en een HDMI kabel tussen de adapter en de TV. Het is dus wat minder netjes en zeker minder draadloos dan de Media Link HD; maar dat boeit me niet zo.
Enige wat je dus nodig bent is een HDMI-kabel aangezien ik aanneem dat je de telefoonkabel/voeding ook hebt. ;)
Tijd tussen bestellen en levering was wel wat langer dan ik gewend ben; 3 juni besteld; 4 juli (vandaag) binnen.

En het werkt prima. Input op de TV is 720p, 60Hz. Erg tof om zo je telefoon op je tv te zien. Dit opent natuurlijk de deuren voor andere mogelijkheden. bijvoorbeeld een goed spel op je telefoon zetten en met een bluetooth controller besturen. Of makkelijk een presentatie doen op een scherm. You name it.

Een paar afbeeldingen, zo werd het afgeleverd:


En zo is de adapter in gebruik:



(Als m'n broers vanavond even willen meewerken kan ik testen of hun Samsung Galaxy S Plus en HTC Sensation XE er ook mee werken)

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 04-07-2012 15:30:41 ]
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:31:59 #210
327191 RobertNL
For your gear.
pi_113763062
Ziet er geod uit :D, de samsung galaxy S plus en senstation XE hebben heeft geen MHL :) Gaat niet werken dus :)

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 04-07-2012 15:50:52 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:35:51 #211
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_113763246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef RobertNL het volgende:
Ziet er geod uit :D, de samsung galaxy S plus en senstation XE hebben geen MHL :) Gaat niet werken dus :)
Wordt wel in een keer de Huawei D Quad XL (nog) interessant(er) van. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:40:36 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113763466


http://www.tinydeal.com/1(...)e-watch-p-16780.html

Tijden getwijfeld, toch maar een keer gekocht en het valt me eigenlijk 100% mee :).

Horloge voelt erg goed en degelijk aan, redelijk zwaar maar te doen. Uiterlijk is blijkbaar prima, krijg erg veel complimentjes over het model voor men zelfs weet dat het een GSM is.

Qua telefoon, verwacht niet teveel, maar het werkt. Je kan bellen en gebeld worden en zelfs smsen is te doen. Ik gebruik hem eigenlijk alleen maar omdat ik mijn bankzaken niet via mijn zakelijke gsm wil laten lopen. En dat gaat prima verder :).

Al met al geen vervanging voor je dagelijkse GSM, maar als je een extra toestel wil hebben voor smsjes lezen ofzo is dit wel handig, je vergeet hem iig niet :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:45:17 #213
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_113763676
Lol, ik ben wel van de horloges, maar zoiets haal ik niet in huis. :P


Maar goed om te horen dat 'ie meevalt.
Laatste keer dat ik vernam dat iemand zoiets had, was Techmoans video:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 juli 2012 @ 15:46:18 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113763707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef shiznuts het volgende:
Lol, ik ben wel van de horloges, maar zoiets haal ik niet in huis. :P
[ afbeelding ]

Maar goed om te horen dat 'ie meevalt.
Laatste keer dat ik vernam dat iemand zoiets had, was Techmoans video:
Ik zie mensen met grotere normale horloges lopen, zelfs meiden, dus zo debiel groot issie niet :).

Ik heb normale polsen, en hij zit bij mij echt niet zo :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 juli 2012 @ 09:00:53 #215
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_113794766
Schupje GC.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:25:02 #216
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114123994
Jiayu G2 (of JY-G2) Review


Ik heb een Desire Z, maar door de laatste update van Android wordt er telkens besloten om bij het verkeren van elders dan de Sense UI, bijvoorbeeld tijdens het gebruiken van een app, de HTC Sense UI uit te schakelen. Keer je terug naar 'home' komt er eerst 'laden...' te staan en duurt het ff voordat de boel weer loopt, hatelijk irritant. Verder gebruikte ik ernaast een Sony Ericsson met m'n oude nummer, die ik zakelijk gebruik. Die ging wel aardig lang mee, zo'n vijf werkdagen standby, maar m'n veelgebruikte Desire Z met 1300mAh accu, zeker nu ik dit jaar een 3G dataplan erbij heb... tragische prestatie. Daar moest een betere oplossing voor zijn...

› Eerste indruk: 't lijkt een beetje op een Samsung Galaxy II. 't Display is binnenshuis en in de schaduw goed af te lezen, in de zon, zoals eigenlijk elke telefoon, is het toch echt wat lastiger. De pixelbelichting had wat beter gemogen van mij. Sommige telefoons daar is zwart zwart, hier heeft het een licht blauwige waas. Linksboven heeft de telefoon heel licht wat last van bleeding, maar überhaupt niet storend of sterk merkbaar. De resolutie, kijkhoeken, helderheid verder en kleurweergave zijn wel prima. De touchscreen reageert met een zeer aangename sensitiviteit en precisie. Het scherm is uiteraard wel ontvankelijk voor vingerafdrukken.

› Verder... de case laat zich een beetje onprofessioneel openen. Je moet met nagel wat pielen en wrikken en dan komt de case er wel af. Daar gaat de 2050mAh-accu dan. Tezamen met de twee simkaarten. Een ervan aangeduid met 'W' als in WCDMA en de ander 'G' als in 'GSM', dus zo kopbrekend was dat ook weer niet. Geheugenkaartje van 16GB eringemikt en gaan. Voor alles wat erin past toch een erg dun en licht ontwerp.

› Op de achterkant vind je een 8 megapixel camera met flash. De flash is leuk als AF-hulp, echt fijn voor foto's is 'ie niet, hij is vrij blauwig en lokaal. Voorop zit een 0.3 megapixel camera voor bijvoorbeeld Skype. Je kunt daarop best foto's nemen, in videomode gaat echter geloof ik de de shutterspeed omhoog richting de framerate en alles lijkt daardoor met videomode + frontcam veel donkerder. Kan ook een bug zijn, weet ik niet. Maar goed, wil je foto's maken, koop je maar een camera. :P Ik gebruik m'n mobieltje alleen om in de winkel als geheugensteuntje iets op de foto wil zetten waar ik thuis dan meer research naar wil doen en allicht wil gaan kopen en zulk soort dingen. Het geluid dat uit de speakers komt kraakt wat op hoog volume, maar is verder wel bruikbaar. De headphone-jack leent zich natuurlijk uitstekend om naar muziek te luisteren, ook i.c.m. de ingebouwde FM-tuner. ;)

› Performance en Operating system. Android 4.0.3 is in combinatie met de MT6575 erg fijn. Aan een collega laten zien en die was onder de indruk van de snelheid ervan. Out-of-the-box een Antutu score van 3498, dat is net wat beter dan de Samsung Nexus S. De Quadrant benchmark-uitslag out-of-the-box bedraagt een score van 2386 en is daarmee zo goed als 'on par' met de LG Optimus 2X en een stuk beter dan de HTC Desire HD en de Samsung Nexus S. Het werkt erg vloeiend allemaal moet ik zeggen in vergelijking met wat ik hiervoor gewend ben. En m'n Desire Z kostte eind 2010 maar liefst 475 euro meen ik. Dus wat dat betreft kun je niet klagen. Wel komen er geen nieuwe widgets bij lijkt het. Ik wilde een klok/weer-applicatie van de Widget factory ofzo, maar widgets komen niet bij widgets te staan. Ook kan ik op m'n 4.0.3-tablets na het installeren van YouTube een widget plaatsen, maar ook die ontbreekt. Verder kun je spraaksturing gebruiken wat wel leuk is. :Y Taal stond op Engels en heb het toetsenbord van Baidu veranderd in de standaard Google VS Internationaal. Google Play was voorgeïnstalleerd en apps als YouTube laten zich probleemloos installeren.

› WCDMA/GSM dual standby werkt goed. Ook ICS incorporeert dat best aardig met dubbel aanduiding, WCDMA (3G) in blauw en GSM in oranje, alsmede het tonen van beide providers als verbindingsstatus.

› Conclusie nadat ik dit ding een paar uur heb: top! Probeer voor die prijs maar eens iets soortgelijks in Nederland te halen en dan ook nog met DualSIM, quadband en 2050mAh-accu terwijl 'ie toch vrij licht en slank blijft. De speaker en camera's zijn zeer bruikbaar maar niet het beste van het beste, het scherm is weliswaar top, maar heeft nog altijd moeite met zwart=zwart en zonlicht... maar ja, we moeten wel ff beseffen dat we hier een phone hebben die maar een fractie kosten doet van een high-end smartphone. Voor mensen die geen haast hebben... wacht eens op de Jiayu G2S en G3... die hebben nog betere displays, de laatste zelfs een nog betere en dualcore-zijnde processor.

Ik heb niet al teveel tijd om vragen te beantwoorden, maar zal zo even wat foto's bij het verhaaltje plakken. ;)

- Oh ja, de doos zit in een soort plastic tupperwarebox met een kartonnetje eromheen geschoven, daarin dus de phone, met accu, een witte backcover (zwart/wit-versie heb ik dus), een gele plastic beschermcover, screenprotector, leren hoesje, netstroomstekker (USB) met EU-adapterdeel, autoladeradapter, microSD-USB-lezer, USB-kabel, witte in-ears, garantiekaartje of qualitycheckkaartje en instruction-manual (in het Chinees, met plaatjes).

Plaajus:


Hier meer foto's van de Chinese CNET. Hier een samenvatting en specs en hier de officiële site. ;)
Beste kun je deze waarschijnlijk via MisterTao/Zarmark bestellen. Je kunt ook kijken op Aliexpress bijvoorbeeld.

Meer later misschien. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:09:17 #217
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_114147823
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:25 schreef shiznuts het volgende:
Jiayu G2 (of JY-G2) Review
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik heb een Desire Z, maar door de laatste update van Android wordt er telkens besloten om bij het verkeren van elders dan de Sense UI, bijvoorbeeld tijdens het gebruiken van een app, de HTC Sense UI uit te schakelen. Keer je terug naar 'home' komt er eerst 'laden...' te staan en duurt het ff voordat de boel weer loopt, hatelijk irritant. Verder gebruikte ik ernaast een Sony Ericsson met m'n oude nummer, die ik zakelijk gebruik. Die ging wel aardig lang mee, zo'n vijf werkdagen standby, maar m'n veelgebruikte Desire Z met 1300mAh accu, zeker nu ik dit jaar een 3G dataplan erbij heb... tragische prestatie. Daar moest een betere oplossing voor zijn...

› Eerste indruk: 't lijkt een beetje op een Samsung Galaxy II. 't Display is binnenshuis en in de schaduw goed af te lezen, in de zon, zoals eigenlijk elke telefoon, is het toch echt wat lastiger. De pixelbelichting had wat beter gemogen van mij. Sommige telefoons daar is zwart zwart, hier heeft het een licht blauwige waas. Linksboven heeft de telefoon heel licht wat last van bleeding, maar überhaupt niet storend of sterk merkbaar. De resolutie, kijkhoeken, helderheid verder en kleurweergave zijn wel prima. De touchscreen reageert met een zeer aangename sensitiviteit en precisie. Het scherm is uiteraard wel ontvankelijk voor vingerafdrukken.

› Verder... de case laat zich een beetje onprofessioneel openen. Je moet met nagel wat pielen en wrikken en dan komt de case er wel af. Daar gaat de 2050mAh-accu dan. Tezamen met de twee simkaarten. Een ervan aangeduid met 'W' als in WCDMA en de ander 'G' als in 'GSM', dus zo kopbrekend was dat ook weer niet. Geheugenkaartje van 16GB eringemikt en gaan. Voor alles wat erin past toch een erg dun en licht ontwerp.

› Op de achterkant vind je een 8 megapixel camera met flash. De flash is leuk als AF-hulp, echt fijn voor foto's is 'ie niet, hij is vrij blauwig en lokaal. Voorop zit een 0.3 megapixel camera voor bijvoorbeeld Skype. Je kunt daarop best foto's nemen, in videomode gaat echter geloof ik de de shutterspeed omhoog richting de framerate en alles lijkt daardoor met videomode + frontcam veel donkerder. Kan ook een bug zijn, weet ik niet. Maar goed, wil je foto's maken, koop je maar een camera. :P Ik gebruik m'n mobieltje alleen om in de winkel als geheugensteuntje iets op de foto wil zetten waar ik thuis dan meer research naar wil doen en allicht wil gaan kopen en zulk soort dingen. Het geluid dat uit de speakers komt kraakt wat op hoog volume, maar is verder wel bruikbaar. De headphone-jack leent zich natuurlijk uitstekend om naar muziek te luisteren, ook i.c.m. de ingebouwde FM-tuner. ;)

› Performance en Operating system. Android 4.0.3 is in combinatie met de MT6575 erg fijn. Aan een collega laten zien en die was onder de indruk van de snelheid ervan. Out-of-the-box een Antutu score van 3498, dat is net wat beter dan de Samsung Nexus S. De Quadrant benchmark-uitslag out-of-the-box bedraagt een score van 2386 en is daarmee zo goed als 'on par' met de LG Optimus 2X en een stuk beter dan de HTC Desire HD en de Samsung Nexus S. Het werkt erg vloeiend allemaal moet ik zeggen in vergelijking met wat ik hiervoor gewend ben. En m'n Desire Z kostte eind 2010 maar liefst 475 euro meen ik. Dus wat dat betreft kun je niet klagen. Wel komen er geen nieuwe widgets bij lijkt het. Ik wilde een klok/weer-applicatie van de Widget factory ofzo, maar widgets komen niet bij widgets te staan. Ook kan ik op m'n 4.0.3-tablets na het installeren van YouTube een widget plaatsen, maar ook die ontbreekt. Verder kun je spraaksturing gebruiken wat wel leuk is. :Y Taal stond op Engels en heb het toetsenbord van Baidu veranderd in de standaard Google VS Internationaal. Google Play was voorgeïnstalleerd en apps als YouTube laten zich probleemloos installeren.

› WCDMA/GSM dual standby werkt goed. Ook ICS incorporeert dat best aardig met dubbel aanduiding, WCDMA (3G) in blauw en GSM in oranje, alsmede het tonen van beide providers als verbindingsstatus.

› Conclusie nadat ik dit ding een paar uur heb: top! Probeer voor die prijs maar eens iets soortgelijks in Nederland te halen en dan ook nog met DualSIM, quadband en 2050mAh-accu terwijl 'ie toch vrij licht en slank blijft. De speaker en camera's zijn zeer bruikbaar maar niet het beste van het beste, het scherm is weliswaar top, maar heeft nog altijd moeite met zwart=zwart en zonlicht... maar ja, we moeten wel ff beseffen dat we hier een phone hebben die maar een fractie kosten doet van een high-end smartphone. Voor mensen die geen haast hebben... wacht eens op de Jiayu G2S en G3... die hebben nog betere displays, de laatste zelfs een nog betere en dualcore-zijnde processor.

Ik heb niet al teveel tijd om vragen te beantwoorden, maar zal zo even wat foto's bij het verhaaltje plakken. ;)

- Oh ja, de doos zit in een soort plastic tupperwarebox met een kartonnetje eromheen geschoven, daarin dus de phone, met accu, een witte backcover (zwart/wit-versie heb ik dus), een gele plastic beschermcover, screenprotector, leren hoesje, netstroomstekker (USB) met EU-adapterdeel, autoladeradapter, microSD-USB-lezer, USB-kabel, witte in-ears, garantiekaartje of qualitycheckkaartje en instruction-manual (in het Chinees, met plaatjes).

Plaajus:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Hier meer foto's van de Chinese CNET. Hier een samenvatting en specs en hier de officiële site. ;)
Beste kun je deze waarschijnlijk via MisterTao/Zarmark bestellen. Je kunt ook kijken op Aliexpress bijvoorbeeld.

Meer later misschien. ;)
_O_

(misschien vermelden hoeveel je betaald hebt en hoe/waar je 'm precies kan kopen?)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:23:23 #218
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_114715407
FiiO N3 binnen. :) Het Aziatische FiiO kennen we natuurlijk van Chinastores zoals MP4Nation en brengen top audioproducten. FiiO speakers (N3 en de S-series: S3/S5/S9) zijn niet zo makkelijk aan te komen daar ze zich nu alleen nog maar richten op amplifiers denk ik. Products qualitycheck hiervan stamt dan ook van 05-2009. :D Mooi dat ze nog een voorraadje opbewaren in Duitsland. 21e besteld, all-in 19 euro gekost (I love 'Nu kopen óf Beste voorstel' op Ebay (visotrade)), met Hermes-tracking, pakje was 23e aangemeld, 24e opgehaald en vandaag dus binnen.

Mooi setje compacte speakers, erg helder, gebalanceerd en harmonieus. Stroom via USB, dan snoertje rechts (master) naar links (slave) en een lead van stereo-in naar 3.5mm stereo-out van je bronapparaat. Ik edit dit bericht later wel ff voor een uitgebreidere soundsignature-analyse. Het is nogal vroeg om m'n volume te cranken en de boel vol te testen. :P Eerste indruk is in ieder geval goed, ik zou dit best kunnen gebruiken als desktop-setje denk ik. Had ik niet al een 2.1CH 33,- euro-setje van de Lidl met megasound. Qua bass kunnen ze natuurlijk niet mee met een set die een toegewijde subwoofer heeft. Maar het wordt interessant om die later vandaag ff te testen, neem ik dan ook ff een 2.0 Medion computerspeakersetje en m'n portable capsule stereospeakers van de ALDI in mee. :Y


Tja... en hoe portable is 'portable'. Als het compact moet, dan zou ik eerder voor capsules gaan, maar die 'breken apart' op hoog volume en klinken dan in vergelijk wat meer telefonerig. De FiiO's hebben tenminste nog een beetje klankkasten. De stijl is typisch FiiO, zwart plastic (op Ebay ziet het er wat grijzig uit, maar dat is reflectie, ze zijn pikzwart) met wat stilistische accenten op het glanzende front (rest is mat), de rechterspeaker toont een groene LED onder het FiiO-logo wanneer deze aan is. Elke speaker heeft twee rubberen slides eronder voor grip. Verder qua bouwkwaliteit absoluut niks bijzonders, maar wel degelijk.


Controls achterop: lead-in, stereo-out voor linker speaker, powersocket voor USB-kabel (heeft geen USB-kop richting speaker), dan natuurlijk een volume-dial die gaat van off-detent naar max volume. Dan is er nog een 'Dynamic' drukknop, volgens de handleiding voor de 'control of the voices of distortion, when the volume is too large', mja, dat moet ik dan op hoog volume testen, ik merk nu geen verschil met ingedrukt of niet. Verder geen mogelijkheden om trebble en bass aan te passen, maar zoals gezegd, niet echt nodig, want ze klinken erg helder, gebalanceerd en harmonieus. Meer later. ;)



[Upd] Zo, na het middaguur, 'k vind dat de volume wel wat omhoog mag. De 'Dynamic'-knop haalt hier echt niks uit. Verder is het setje beter dan de Medion-speakers en ook de Zolid dubbele stereo capsulespeakers die ik heb. 't Mist net een beetje bass voor echte dance/club-nummers (wat dat betreft is m'n 2.1 Silvercrest-setje met subwoofer dan weer voortreffelijk), maar kun je dat zulke goedkope en portable speakers kwalijk nemen? Voor de rest erg helder, gebalanceerd en harmonieus dus, kan ik niet genoeg benadrukken, verrassend veel detail hoorbaar, heel vloeiend en 'crisp', zonder standaard goedkoop speakerig (laptop-/phonespeaker) te klinken. Verrassend goed is de ruimtelijkheid en gebruik van stereo die voor een erg aangename luisterbeleving zorgen. Deze speakers zijn ideaal voor unplugged muziek, pop en rock, denk: Jack Johnson, Artic Monkeys, RHCP, maar ook R&B/Hiphop, zaken als Kanye West e.d. laten zich hier goed op luisteren.

De speakers zijn erg gevoelig voor wat je ze aanbiedt, ze laten zich dus perfect aansturen door een equilizer waardoor je de muziek nog beter op smaak kunt maken (ik gebruik zelf ALSong (modern skin - black) van ALTools en zet 'em op 'Club'). Je merkt door die gevoeligheid en voorgebrachte details ook veel verschil in opnamekwaliteit. Goede kwaliteit nummers met hoge kbit en studiokwaliteit klinken overweldigend goed in vergelijking met lage bitrate mp3-rips.

Al met al: een goede allrounder, 19 euro all-in well spent, zou ik zeggen. Aanrader! ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:49:37 #219
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_115686469
Mobile Digital Omnidirectional DVB-T Antenna

SKU 8860



Een simpele antenne voor slechts $3.62 om digitale TV via de ether te ontvangen. In mijn geval werkt het verbluffend goed omdat ik vanuit mijn flat rechtstreeks zicht heb op de zendmasten. Ontvangstkwaliteit 90 à 92%. Voldoende om storingsvrij TV te kijken. Publieke zenders zijn vrij te ontvangen, de overige zijn gecodeerd. SD-kwaliteit.

In Nederland worden ze verkocht onder de merknaam Elro voor ¤14,95. Tel uit je winst :Y)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_115834409


Hierbij mijn review van de MK802, ik denk 1 van de bekendste, zoniet de bekendste android mini PC 4.0
Hij komt van www.lightake.com af en kost +-65$ voor de 1 GB versie.. Ik heb het product via DHL laten verzenden en had het pakketje binnen 2 dagen binnen! DHL shipping is dus wel stukje duurder, maar is dus een stuk sneller binnen dan via chinese airmail..



Specificaties (bron: ibood):

quote:
Merk: Rikomagic
Type: MK802+
Android 4.0 Mini PC op USB-stick formaat!
Maakt van elk HDMI-scherm een échte SmartTV
Kleinste draagbare PC ooit
Besturingssysteem: Android 4.0 ICS
Allwinner A10 processor met 1,5 GHz
1GB DDR3 werkgeheugen
4GB interne opslag
Grafische processor: 2D/ 3D/ OpenGL ES2.0(AMD Z430)/ OpenVG1.1(AMD Z160) 27M Tri/sec
Ingebouwde WiFi b/g/n
microSD kaartslot voor geheugenuitbreiding (tot 32GB)
Poorten: Mini 5pin USB/ USB2.0/ HDMI
HDMI uitvoer: 1080p & 2160p
Audio: AAC, AAC+, eAAC+, AMR-NB, AMR-WB, QCP, MP3, WMA, WAV, MIDI, M4A
Video: WMV/ASF/MP4/3GP/3G2M4V/AVI/MJPEG/RV10/DivX/VC-1/MPEG-2/ MPEG-4/H.263/H.264/1280×720P HD 30 fps, 1080P/720×480 D1 30fps
Apps en games installeren van Google Play
Voorgeïnstalleerde apps: Youku,Tudou,QQ,Youtube,Twitter,AngryBird,Office,Gmail,Browser,Skype
Kleur: Zwart
Afmetingen: 89 x 35 x 13.5 mm
Gewicht: 28g

1. Enorm KLEINE mini pc, maar met GROTE mogelijkheden


2. Mini pc, met usb adapter voor externe NTFS schijf, en de receiver voor draadloze muis en toetsenbord.

De Mk802 heeft inmiddels verschillende types, en broertjes/zusjes gekregen...

zo zijn er op dit moment 3 verschillende modellen MK802, met daarin elk 2 soorten, in 2 kleuren [ buiten de special edition cases om] en een aantal GB als opslag (4/8/16/32 GB)

MK802: beschikbaar in zowel zwart en wit (512mb & 1 GB variant) en is de eerste versie van de MK802. komt met een Singlecore 1 Ghz processor en een Mali 400 GPU. Volgens de kenners is er alleen een 512MB versie beschikbaar, en is de 1GB versie een MK802+..

Mk802(+): De Plus editie (die op vele websites gewoon word aangeduid als MK802) is vrijwel identiek aan de MK802 versie, alleen heeft deze meer luchtgaten om oververhitting ( wat bij de eerste MK802 versie nog wel eens voorkwam) te voorkomen. Ook deze is er dus in een zwart/wit variant van 512 MB/ 1 GB variant. Lightake zegt de MK802 te leveren, maar levert dus naar mijn weten de + variant.

MK802 II: Deze stick heeft de zelfde specificaties als zijn voorgangers, maar beschikt over een andere case, waarbij de HDMI poort al in de stick zelf is gemonteerd.. Tevens heeft deze MK802 II beschikking over softwarematige power off.

Hier een overzichtje:



De de MK802/Mk802(+) en de MK802II, verschillen elkaar in prijs nog z'n 10+15$.. namelijk +-60-65$ en de 2de versie is 70-75$.

De soft power aan/off is naar mijn weten ook mogelijk met de MK802(+) versie, doormiddel van updates ( inmiddels zijn er al 2 uitgebracht).. voor de meeste is dus de MK802(+) versie op dit moment de beste keus qua prijs>kwaliteit verhouding.



Features, oftewel de functies/mogelijkheden van de MK802 zijn enorm..
android is een heel open platform met enorm aanbod aan apps met verschillende mogelijkheden,
Dat hoef ik jullie natuurlijk niet te melden!

Wat mogelijkheden om een aanschaf te overwegen van deze mini PC kunnen onder andere de volgende dingen zijn;

• Hem gebruiken als simpele PC voor bijvoorbeeld klein(e) kinderen. Om bijvoorbeeld spelletjes mee te doen.

• Te gebruiken als huiswerk pctje voor een simpele scholieren, zo zijn er zat alternatieven voor het officepakket beschikbaar etc.

• Tegen woordig is een mediaspeler bijna niet weg te denken uit een moderne huiskamer, met deze MK802 stick en de juiste apps is dit zeergoed mogelijk!

• Deze stick is tevens zeer zuinig, en is dus ook geschikt als simpel NAS servertje of webserver..

Hier wat foto's met enkele apps:


1. De XMBC applicatie op de android stick


2. Wat apps uit de market, om bijvoorbeeld een eigen NAS server te maken.


3. Webbrowsing

Doormiddel van het aansluiten van een draadloze toetsenbord en muis, is de mini pc handig te bedienen, mocht je geen toetsenbord en muis beschikbaar hebben, maar je hebt wel een ander android apparaat? kijk dan eens naar de app; Droidmote. Deze app maakt van elk ander android device met wifi een remote voor je MK802!

De receiver neemt natuurlijk 1 usb poort in beslag, en dan zou je in theorie dus nog maar 1 mini USB poort (eventueel Full USB met adaptertje) over hebben. Maar niet getreurd, een simpel usb hubje is de oplossing en werkt prima!

Ook hoor ik veel mensen klagen over het feit dat er geen Ethernet poort op zit, ook dit werkt prima ( zelf niet getest), maar zie : hierin het bewijs dat een ethernet verbinding tot stand kan worden gebracht met een simpel USB to Ethernet adaptertje.



Omdat ik natuurlijk niet alles kan bespreken, heb ik nog een video review gemaakt..
want dat zegt uiteraard meer dan wat tekst en plaatjes..
deze video kun je hier bekijken (+- 20 minuten over inhoud doos, de specificaties, wat enkele mogelijkheden met de stick)




Hierbij dus de eindconclusie..

wil je een leuke gadget, waarmee je bijvoorbeeld je (woon/slaap)kamer tv wil omzetten naar een echte smart tv, dan is dit zeker wat voor jou! voor een prijs van +-50 euro haal je een redelijk snelle stick in huis, met oneindig veel mogelijkheden.. oftewel voor ieder wat wils!

Voordelen: Enorm klein, Goedkoop, 1 GB ram werkt snel, Full HD mogelijk, en hopelijk in de toekomst een leuke XBMC speler. Wifi chip lijkt goed te werken.

Nadelen: Word warm (al geeft dit geen problemen), 2 usb poorten maar ( de rest moet aangevuld worden door hubje, maargoed veel poorten, haalt weer het voordeel weg dat hij nu erg klein is!)



Zoals ik heb gezegd, zou ik kijken of ik eventueel nog wat kon regelen met de prijzen van de MK802 sticks.. Een speciale korting voor FOK members .. Ik heb mijn best gedaan om een zo hoog mogelijke korting te krijgen... Dit is echter 'maar' 5% off geworden,heb nog gevraagd of het wat meer korting kon zijn, echter werd mij medegedeeld dat Lightake al 1 van de goedkoopste is ( en dat is waar zie hier), en daar gaat dus nog eens 5% af..
dus voor +-61$ + freeshipping

gebruik hiervoor coupon; FOKMINIPCLT..

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.. (jammer dat er nog geen officieel topic is voor deze mini sticks,kastjes, behalve het topic op FOK tweakers )

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 21-08-2012 19:41:53 ]
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:01:00 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_115871826
1080p werkt er nog niet zo fijn op? (gezien dat avatar ging stotteren bij jou)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 17:03:01 #222
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_115871921
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Maanvis het volgende:
1080p werkt er nog niet zo fijn op? (gezien dat avatar ging stotteren bij jou)
Geen hardware-acceleratie op Android nog hè... -O-
(Wel op de moeilijk verkrijgbare Raspberry Pi, met mindere specs, die dat wel aankan)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115912777
tvp
  donderdag 23 augustus 2012 @ 21:47:36 #224
327191 RobertNL
For your gear.
pi_115926612
Review WIFI range extender

Aangezien we buiten op het terras en in de schuur geen internet hadden heb ik ongeveer twee weken geleden maar weer eens een aankoop bij mijn vrienden van BIC gedaan. Het betrof een WIFI versterker*. Aangezien deze bestelling afgelopen woensdag is opgehaald bij het postkantoor vond ik het na een dag gebruik wel eens tijd om jullie een update te geven.

Levering, de levering bevond zich in de nette grijze vuilniszak envelop waar BIC vaak in verzend samen met een meter of twee bubbel plastic.

Omvang van de levering :
1x antenne - 5dBi
1x US adapter - output 5v - 2A
1x Versterker - 2W
1x SMA kabel - 15cm

Voelt allemaal heel stevig aan. Als ik een minpuntje zou moeten noemen dan is het de dapter die niet altijd even goed contact heeft met de EU plug (maar dat zou ook aan de EU --> US plug kunnen liggen).
Aangezien ik zelf nog een ''betere'' antenne had liggen (20dBi) heb ik deze gebruikt icm de versterker in plaats van de meegeleverde antenne.

Daarna heb ik maar even een rondje gedaan met mijn telefoon (xperia S) icm WIFI analyser. Hieronder staan de oude en nieuwe waarden + afstand.
Links = oude setup
Rechts = nieuwe setup

<1m:


+-5 meter (3 muren):

+-7.5 meter (4 muren) :

+-15 meter (4 muren):


27 meter alleen met nieuwe setup, 2 meter verder = onbruikbaar signaal (4 muren)


Snelheden zijn bij alle metingen voldoende op 196KB/s audio te streamen (internet radio) en sites snel te laten laden, video heb ik niet geprobeerd.

* Let wel deze mogen zonder vergunning/ontheffing niet aan staan, in bezit hebben daarin tegen is niet verboden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116041722
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef Maanvis het volgende:
1080p werkt er nog niet zo fijn op? (gezien dat avatar ging stotteren bij jou)
zie antwoord shiznuts, idd nog geen hardware versnelling..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')