quote:froukje zien lopendat was pas mooi
beste uitzicht wat iemand uit zn kantoor kan hebben haha
neuh maar mss als link wat meer de jongeren kant op gaat ipv kijk hoe we vliegen bla bla bla hebben ze wel een kans t er goed van af te brengen , maarn u eerst de leden nog.
En het antwoord komt ook. Over 2 weken.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Noud_ het volgende:
De enige redenen voor m'n lidmaatschap waren Froukje en 3 op reis.
De reden van mijn lidmaatschapquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder hun wordt het minder ..
Ja, jammer. Maar het lijkt een onmogelijke opgave. Die positivo's hoor je in dit topic ook niet echt meer.quote:
Lekkere sterke idealen heb je dan. Je wordt toch lid van een omroep, niet van een persoon?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De reden van mijn lidmaatschap, ga mijn lidmaatschap direct weer opzeggen
Lid worden van een omroep heeft toch helemaal niks met idealen te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:19 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Lekkere sterke idealen heb je dan. Je wordt toch lid van een omroep, niet van een persoon?
Als jij indirect een bijdrage kan leveren aan de bewustwording op het gebied van duurzaamheid door lid te worden van een publieke omroep, en je doet het voor die reden, wordt je lid uit oogpunt van idealen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Lid worden van een omroep heeft toch helemaal niks met idealen te maken.
ik ben lid van llink omdat t mn buren zijn bij mn kantoor , kijk het nooit maar support ze wel een beetje,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als jij indirect een bijdrage kan leveren aan de bewustwording op het gebied van duurzaamheid door lid te worden van een publieke omroep, en je doet het voor die reden, wordt je lid uit oogpunt van idealen.
Ik denk dat hier maar weinig mensen zijn die andere motieven hebben om lid te zijn van LLiNK?
Heb ik het ooit gehad over idealenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:19 schreef w8jij17 het volgende:
[..]
Lekkere sterke idealen heb je dan. Je wordt toch lid van een omroep, niet van een persoon?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als jij indirect een bijdrage kan leveren aan de bewustwording op het gebied van duurzaamheid door lid te worden van een publieke omroep, en je doet het voor die reden, wordt je lid uit oogpunt van idealen.
Ik denk dat hier maar weinig mensen zijn die andere motieven hebben om lid te zijn van LLiNK?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |