abonnement Unibet Coolblue
pi_68970883
Vriend van mij zegt dat Galatasaray in Amsterdam is voor van Nistelrooy... (Van internet/tv)
pi_68971281
Van Nistelrooy is gewoon in Madrid. Waarom zouden ze naar amsterdam gaan voor van nistelrooy en hij is juist 1 van die namen die genoemd wordt die NIET verkocht zal worden.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68971548
Ja ik SMSde ook terug dat die vriend 1.000.000.000 krijgt als van Nistelrooy naar Galatasaray gaat
pi_68971635
Galatasaray zit achter babel aan maar denk niet dat se Ruud kunnen betalen. Misschien is Saviola iets voor hun

Saviola vertrekt bij Real Madrid
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:09:02 #205
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68971730
Werd tijd dat die nepspits een keer oprot. Enige goede dat ie ooit heeft gedaan is Barça verraden
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69030226
Voor wat het waard is: heel Real Madrid is ongeveer al gesignaleerd deze week bij het tennistoernooi van Madrid: Heinze, Raul, Sneijder, Robben, Saviola en Gago, het heeft iig met Real Madrid te maken .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:47:32 #207
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69082631
Kaka naar Madrid volgens Marca., als Perez de nieuwe Pres. wordt dan.

Real betaalt 63 miljoen en Kaka gaat 8 miljoen netto per jaar verdienen.
Hij gaat dan tekenen voor 5 jaar.

quote:
Pues el primero de la nueva era de los galácticos será Kaká.
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:46:43 #208
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69086929
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 17 mei 2009 @ 13:48:48 #209
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69116036


Wederom een matige vertoning.

Tijd voor een nieuw seizoen, met hopelijk versterkingen in de achterhoede. Garay is natuurlijk een zekerheidje, maar daarmee ben je er nog lang niet.

Ik hoop dat Florentino - of iemand anders als hij het godzijdank niet wordt - verder kijkt dan alleen maar aanvallende spelers met een prijskaartje. Want Ronaldo en Kaká zijn wel extreem goed, maar voorkomen niet dat je twee of drie tegengoals krijgt in een wedstrijd.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:37:59 #210
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69185328
quote:
Cannavaro naar Juventus

TURIJN- Fabio Cannavaro keert terug bij Juventus. De Italiaanse international tekent bij de club in Turijn een contract voor een jaar, maakte Juventus dinsdag bekend.

Het contract van de 35-jarige verdediger bij zijn huidige club Real Madrid loopt aan het einde van dit seizoen af. De fans van Juventus waren de afgelopen weken niet al te enthousiast over een mogelijke rentree van de aanvoerder van het Italiaanse elftal.

Cannavaro verliet de club in 2006, toen de Turijnse club wegens betrokkenheid bij een omkoopschandaal als straf een divisie lager moest gaan spelen.

(ANP)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69185373
Dat gerucht ging natuurlijk al een tijdje, maar nu is het dan echt rond.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:46:39 #212
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69185643
Hoe wordt er door jullie tegen het galatico project aangekeken?
Want wat ik zo apart vindt is dat Real toch minder met de jeugdopleiding doet dan andere clubs.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:22:50 #213
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69186941
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Wayoflife_ het volgende:
Hoe wordt er door jullie tegen het galatico project aangekeken?
Want wat ik zo apart vindt is dat Real toch minder met de jeugdopleiding doet dan andere clubs.
Er wordt genoeg mee gedaan, het probleem is alleen dat wanneer er een groot talent is, hij de kans niet krijgt omdat er al teveel goede spelers in het eerste spelen.

Kijk naar Soldado, is echt een goede spits, maar omdat Van Nistelrooij, Ronaldo, Raúl, Higuaín en Saviola er waren kreeg hij gewoonweg geen kans. Mata bijvoorbeeld zag dat al aankomen en wilde weg. Nu speelt hij de sterren van de hemel bij een club waar hij wél de kans krijgt, Valencia dus. Negredo vind ik echt een wereldtopper in spe, maar ook hij zal - als hij teruggehaald wordt - het heel moeilijk krijgen met de terugkerende Van Nistelrooij, Raúl, Higuaín en Huntelaar.

Spelers uit de jeugdopleiding van Real Madrid spelen overal ter wereld, maar krijgen dus doorgaans weinig tot geen kans het te proberen in het eerste. En dat is meteen het probleem wat ik heb met "Galáctico-project", waarbij er eerst over de grens gekeken wordt naar versterkingen, in plaats van de jeugdopleiding. Gelukkig zijn er nog altijd spelers die het wel lukt om door te stromen naar het eerste. Kijk alleen al naar Miguel Torres, Javi García en Rubén de la Red. Bovendien hikken Miquel Palanca en Alberto Bueno er al een tijdje tegenaan.

Het voordeel dat Barcelona heeft is dat die cantera op dit moment gewoon de meeste kwaliteit heeft. En het feit dat Pep, die voorheen de jeugd coachte, spelers als Sergio Busquets en Bojan zelf al onder zijn hoede heeft gehad, is ook een voordeel te noemen natuurlijk. Zo'n voortdurende trainerswissel bij Real Madrid helpt daar niet aan mee.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:12:28 #214
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69190404
Geruchten gaan dat Wenger naar Madrid gaat, dat is wel iemand die graag met jong talent werkt..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69190688
Zou ook goed zijn voor Huntelaar .
  dinsdag 19 mei 2009 @ 15:28:48 #216
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69190921
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:12 schreef venomsnake het volgende:
Geruchten gaan dat Wenger naar Madrid gaat, dat is wel iemand die graag met jong talent werkt..
Ik heb dan liever een Spanjaard. Zo iemand als Míchel bijvoorbeeld. Al zou dat wel lullig zijn, om twee keer in twee jaar tijd de trainer van Getafe te jatten . Of Camacho nog een kans geven. Maar dat laatste zal wel niets worden als Pérez terugkeert.

Overigens zou ik ook niet geheel rouwig zijn als Juande blijft, al houdt dat waarschijnlijk wel in dat die miljoenen die aan Van der Vaart zijn besteed over de balk zijn gegooid.

Wenger ben ik niet zo'n fan van. Mede doordat ie dan standaard met derderangs Fransmannetjes komt aanzetten, die best leuk kunnen voetballen maar weinig inzicht hebben.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:25:02 #217
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69199379
En niet te vergeten altijd minder ervaren zijn als echte toppers.

Ik moet toegeven dat Wenger wel een neus voor talent heeft en het ook nog knap is omdat in het veld te presenteren.

Maar ik geloof dat in het voetbal alles met een reden gebeurt en dat dus ook ALS (speculatie ten top) Wenger zou kiezen voor Real Madrid, het een hint kan zijn dat er voor talenten voor de jeugd meer kansen komen.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:51:56 #218
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69200450
Wat Perez voor Real zou zoeken is een soort wat Cruijff voor Barca is, die de hele club 1 identieke speelwijze kan geven vanaf de F'jes tm het eerste elftal. Ik weet niet of Wenger daar de man voor is, maar z'n speelwijze is iig wel mooi om te zien.

Van mij mag hij wel komen. Ik denk dat hij dan eindelijk tot z'n recht komt. Bij Arsenal heeft hij toch altijd met een wat kleiner budget gewerkt dan de rest van de topclubs. Hij kon dan ook niet echt spelers van 30 of 40 miljoen halen. Als hij dat bij Real wel mag, in combinatie met z'n oog voor talent, dan kan dat denk ik wel goed uitpakken. Het enige dat ik vrees is dat hij na 1 of 2 seizoenen geen prijzen winnen ontslagen zal worden, terwijl je eigenlijk een lang termijn project wilt hebben. Maarja, in Spanje zijn ze niet van de lange termijn.

Wat je overigens over de jeugdspelers zegt vind ik niet echt kloppen Weeb. Noem 4 spelers op die uit de jeugd van Real komen, die in het eerste elftal van Real geen kans hebben gehad en die nu in een ander topelftal spelen. En noem dan niet een Mata, die bij een matig Valencia (vorig jaar en dit jaar misschien weer geen CL) leuk mee doet. Ik heb het over echte grote clubs. Ik kan alleen Arbeloa opnoemen. Als die spelers waar jij het over hebt echt top zouden zijn, dan zouden ze vanzelf wel bij de grote clubs terecht komen, wat dus niet het geval is.

De spelers die blijven, die nemen vaak gewoon genoegen met bank zitten bij de grootste club van de wereld. De spelers die weggaan die willen liever bij een veel mindere club basis staan (begrijpelijk).

Als Wenger zou komen zouden we Cesc waarschijnlijk ook wel halen. Die is natuurlijk super.

De speler die ik eigenlijk het liefst zie komen is Ribery.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69225696
quote:
Real Madrid en 'td' Predrag Mijatovic uit elkaar
Datum: 20-mei-2009 13:45

Predrag Mijatovic (foto, links) is met onmiddelijke ingang vertrokken als technisch directeur bij Real Madrid. ‘Met wederzijdse instemming’ gaan beide partijen uit elkaar, zo meldt Real in een verklaring.

Mijatovic werkte drie seizoenen als ‘td’ van Real. In die periode werd De Koninklijke twee keer kampioen, in 2007 en 2008. De afgelopen tijd kreeg de Serviër veel kritiek. Reals matige seizoen zou zijn veroorzaakt door een falend aankoopbeleid.

De toekomst van Mijatovic bij Real was toch al hoogst onzeker; voorzitter in spe Florentino Pérez wil de bezem halen door de hele organisatie. (MA)
pi_69226868
dit was geen verrassing. iedereen wist dat dit zou gebeuren. de vraag was wanneer precies. nu weten we dat ook.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:26:52 #221
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69245677
Ik vind dat Mijatovic het niet slecht heeft gedaan. Hij kocht vaak jonge talentvolle spelers aan. Niet echt spelers van 28 ofzo die het al gemaakt hadden voor 50 miljoen.

Goede aankopen vind ik Ruud, Higuain, Sneijder, Huntelaar, Diarra 1, Diarra 2, Pepe en Robben. Daarnaast haalde uit 2 titels na een periode dat Perez er een zooitje van had gemaakt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69268022
quote:
Kaka: "Ik zal iedereen vertellen dat ik blijf"
21 mei 2009

Kaka zal ook de komende transferperiode lokroepen van andere clubs negeren. Dat zegt de Braziliaanse topspeler op de website van zijn club AC Milan. "Ik zal iedereen vertellen dat ik blijf. Ik ga echt niet weg hier", belooft de begaafde middenvelder.

Kaka wordt zo'n beetje elke zomer en winter gekoppeld aan een andere topclub. Manchester City probeerde het in de winterstop nog met astronomisch hoge bedragen, maar de Engelse club liep een blauwtje.
jammer voor Real
pi_69274603
quote:
'Hugo Sanchez nieuwe trainer Real'

MADRID - Florentino Perez heeft een concurrent gekregen in de strijd om het voorzitterschap bij Real Madrid. De voormalige penningmeester Juan Onieva kondigde donderdag aan dat hij meedoet aan de verkiezingen, die op 14 juni plaatsvinden. Mocht Onieva gekozen worden, dan haalt hij ex-Real Madrid-speler Hugo Sanchez als trainer naar de Spaanse hoofdstad. De Mexicaan is een clubicoon in Bernabéu.

Terwijl Perez vooral stemmen probeert te winnen met de aankondiging dat hij weer grote sterren naar Madrid gaat brengen, wil Onieva vooral inzetten op Spaanse spelers.

De ’Koninklijke’ heeft een nieuwe preses nodig, nadat Ramon Calderon begin dit jaar zijn functie neerlegde. (ANP/DPA)
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:54:19 #224
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69288434
Juan Onieva
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  vrijdag 22 mei 2009 @ 18:12:46 #225
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69298695
Onieva

Nadat hij gisteren heeft aangegeven verkiesbaar te stellen, laat hij vandaag weten het toch maar niet te doen. Lekkere organisatie.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69306102
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 18:41 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

jammer voor Real
Alsof ze daar, op Perez na, wakker van zullen liggen.

Kaka is zwaar over the hill. Voor een bedrag van ruim 60 miljoen haal je twee veel betere spelers. Ik noem een Xabi en Ribery bijvoorbeeld.
pi_69306279
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alsof ze daar, op Perez na, wakker van zullen liggen.

Kaka is zwaar over the hill. Voor een bedrag van ruim 60 miljoen haal je twee veel betere spelers. Ik noem een Xabi en Ribery bijvoorbeeld.
Nee man, Kaka is een baas.
AC Milan is nu gewoon kut.
pi_69310559
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alsof ze daar, op Perez na, wakker van zullen liggen.

Kaka is zwaar over the hill. Voor een bedrag van ruim 60 miljoen haal je twee veel betere spelers. Ik noem een Xabi en Ribery bijvoorbeeld.
Kaka over de hill . Leg dat eens uit
pi_69310610
Ik heb Kaka nog altijd een stuk hoger zitten dan die 2 andere spelers die hij noemt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69310710
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Fukjoeman het volgende:

[..]

Kaka over de hill . Leg dat eens uit
Oh vergeef me, we hebben de laatste 2 jaar echt intens van hem genoten.



Nee maar even serieus. De ware klasse mis ik nu toch wel behoorlijk lang bij hem. Natuurlijk, hij heeft de nodige pech gehad met zijn blessureleed maar wanneer hij fit was nam hij zelden het team, welke de laatste twee jaar steeds meer afbrokkelt, op sleeptouw. De Kaka uit 2007, die wil ik zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door Cyberia18 op 22-05-2009 23:33:41 ]
pi_69311125
Als ik AC Milan zie(en ik geef toe, dat is lang niet elke week), is Kaka de enige die wat leven brengt in een ploeg die verder 1-dimensionaal en fantasieloos is. Maar die jongen is verliefd op Milan, zijn hart moet gebroken zijn voordat hij ervoor kiest om te vertrekken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_69311564
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Oh vergeef me, we hebben de laatste 2 jaar echt intens van hem genoten.



Nee maar even serieus. De ware klasse mis ik nu toch wel behoorlijk lang bij hem. Natuurlijk, hij heeft de nodige pech gehad met zijn blessureleed maar wanneer hij fit was nam hij zelden het team, welke de laatste twee jaar steeds meer afbrokkelt, op sleeptouw. De Kaka uit 2007, die wil ik zien.
Dus dan concludeer je dat hij over de hill is? Topspelers excelleren nooit alleen en Milan is inderdaad in verval.
  zondag 24 mei 2009 @ 22:53:09 #233
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69367102


Tweede helft was waardeloos, maargoed ik verwacht ook geen wonderen met Javi García en Dani Parejo. En als je dan prachtgoals van Santana en Keita tegen krijgt, maakt het zo'n verliespartij in een duel dat toch nergens meer om ging al te meer dragelijk.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 25 mei 2009 @ 11:13:39 #234
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69376469
Javi Garcia is een van de grotere talenten uit de jeugd Weeb.

Wanneer kom je met dat lijstje dat echt goed genoeg is om bij ons basis te staan?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 25 mei 2009 @ 11:22:24 #235
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69376702
ik demk zomaar dat dit een van de laatste wedstrijden is van juande ramos
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:28:51 #236
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69376872
Ik denk zelf dat Juande nog wel een goede kans maakt om te blijven. Hier zijn verschillende redenen voor.

De eerste is dat de meeste coaches waar Perez in is geinteresseerd niet willen komen: Ancelloti, Mourinho en Wenger.

De 2de reden is dat Ramos erg populair is bij de aanhang. Dit kunnen we concluderen als we naar de resultaten kijken van verschillende enquetes op de sport websites. Perez kijkt hier altijd naar, ook bij het doen van nieuwe aankopen. Ramos krijgt bij de laatste enquete 33% van de stemmen. De nummer 2 kreeg er volgens mij niet meer dan 5.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69377129
denk dat ramos zoveel stemmen kreeg omdat er gewoonweg niemand anders wil maar ik denk dat real in de zomer echt wel iets beter kan vinden dan ramos.

hij deed het wel beter dan schuster maar ben zeker niet tevreden over de manier van spelen. het is tijd om grote veranderingen te doen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69377637
Is het niet eens tijd voor een langere periode zonder onrust? Dus gewoon de coach aanhouden, rust bewaren en pas over langere tijd beoordelen...
  maandag 25 mei 2009 @ 12:32:27 #239
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69378743
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:37 schreef TheClown1 het volgende:
denk dat ramos zoveel stemmen kreeg omdat er gewoonweg niemand anders wil maar ik denk dat real in de zomer echt wel iets beter kan vinden dan ramos.

hij deed het wel beter dan schuster maar ben zeker niet tevreden over de manier van spelen. het is tijd om grote veranderingen te doen.
Ik denk dat het feit dat niemand wil komen niks te maken heeft met de resultaten van de enquete. De mensen zullen stemmen wat ze graag willen, niet wat ze verwachten. Als er gevraagd wordt welke spelers er moeten komen noemen ze allemaal sterren, niet namen van wie ze denken dat die wel of niet kunnen komen.

Ramos heeft in het verleden bij Sevilla laten zien dat zijn spel verschrikkelijk aantrekkelijk kan zijn, mits hij de juiste spelers heeft. Bij Real is er, buiten Robben, niemand die op de flanken kan spelen zoals Ramos z'n systeem nodig heeft. Ik denk dan ook dat hij met de juiste spelers wel attractief voetbal kan spelen.

Aantrekkelijker dan een Ancelotti of Mourinho, die imo toch altijd redelijk verdedigend ingesteld spelen. Dat is denk ik ook de reden waarom ze zo slecht uit de enquetes komen. Als jij denkt dat er in de zomer wel een betere trainer te vinden is, dan hoor ik graag welke.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69379077
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef jojomen4 het volgende:

Aantrekkelijker dan een Ancelotti of Mourinho, die imo toch altijd redelijk verdedigend ingesteld spelen. Dat is denk ik ook de reden waarom ze zo slecht uit de enquetes komen. Als jij denkt dat er in de zomer wel een betere trainer te vinden is, dan hoor ik graag welke.
Dit is mijn reden waarom dergelijke trainers naar Real moeten komen. De ploeg krijgt veel doelpunten tegen en hoopt eigenlijk te winnen door er zelf meer te maken. Is een tactiek wat in de basketbalwereld als run and gun gezien wordt. Ik ben zelf geen voorstander hiervan.

Een trainer als Mourihno die liever een goede verdediging neerzet lijkt me nou juist de koers die Real meot gaan varen. Minder doelpunten tegen krijgen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 25 mei 2009 @ 12:57:08 #241
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69379501
Dus je hebt Real het afgelopen half jaar niet gevolgd?

Veel partijen gewonnen met degelijk voetbal en ontzettend weinig goals tegen. Dat hit en run was er onder Ramos niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69379840
3 tegen doelpunten tegen Real Mallorca
3 tegen uit bij Villarreal
3 tegen uit bij Valencia
6 tegen thuis tegen Barca
4 tegen uit bij liverpool

82 gemaakt en 50 tegen gekregen. ik weet niet precies hoeveel tegen onder ramos maar deze cijfers hierboven zijn niet al te best.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 25 mei 2009 @ 13:31:19 #243
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69380535
Haha, mooie statistieken zo! 3 wedstrijden die nergens meer om gaan terwijl 2 van die 3 teams om CL voetbal strijden.

Dat we 2 keer totaal zijn weggeblazen door Liverpool en Barca klopt. Maar, om tot een indicatief gemiddelde te komen horen we de extreme niet mee te nemen.

Volgens mij hebben we onder Ramos, tm Barcelona het minst aantal tegendoelpunten gekregen in de geschiedenis van Real, en het meest aantal punten.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69381383
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef TheClown1 het volgende:
3 tegen doelpunten tegen Real Mallorca
3 tegen uit bij Villarreal
3 tegen uit bij Valencia
6 tegen thuis tegen Barca
4 tegen uit bij liverpool

82 gemaakt en 50 tegen gekregen. ik weet niet precies hoeveel tegen onder ramos maar deze cijfers hierboven zijn niet al te best.
Als je even kijkt naar de reeks in de Primera division vanaf toen Ramos kwam zie je dat hij na de eerste wedstrijd van Barcelona 17 van de 18 wedstrijden heeft gewonnen waarbij 12x de 0 is gehouden. Dat is best indrukwekkend te noemen. Dat Barcelona zo weinig punten verspeeld is gewoon pech voor Real. En na Barcelona thuis is het al gespeeld zoals WeebI al zei.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:17:26 #245
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69381759
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Rejected het volgende:

En na Barcelona thuis is het al gespeeld zoals WeebI al zei.
Dat zei jojo, maar ik ben het er wel mee eens.

Desondanks vond ik niet dat het spel nu geweldig was. Veel van die clean sheets werden enkel behaald door geniale reddingen van Casillas, in plaats van dat de defensie nu briljant stond te verdedigen. Als die defensie versterkt kan worden - en met komst van Garay is mijns inziens stap één al binnen - dan denk ik dat het volgend seizoen een stuk beter zal gaan.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69381926
Casillas heeft het team dit seizoen maar al te vaak gered van gigantische nederlagen. Dit is dus een van die dingen die verbeterd moet worden.
Ramos vind ik zelf nou niet echt goed in verdedigend opzicht en daarom liever een andere trainer dus. een andere type trainer maar wie......dat durf ik niet te zeggen.

indien ramos blijft kunnen vele nederlanders alvast hun koffers gaan pakken.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69382208
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:17 schreef WeebI het volgende:

[..]

Dat zei jojo, maar ik ben het er wel mee eens.
  maandag 25 mei 2009 @ 14:49:40 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69382615
Gago, Heinze en Cannavaro zijn eigenlijk gewoon dikke stront. Dus dan is het nog best knap dat we zo weinig goals tegen kregen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69382741
Cannavaro is weg. Heinze zal ook wel vertrekken en Gago, tja....die zal nog wel een tijdje blijven. je hebt iemand nodig als een Gattuso bij ac milan. die is er ook wel in de naam van Diarra. er moet een sterke centrale verdediger komen
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 25 mei 2009 @ 16:10:17 #250
234795 sezten
El genius
pi_69385289
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef TheClown1 het volgende:
3 tegen doelpunten tegen Real Mallorca
3 tegen uit bij Villarreal
3 tegen uit bij Valencia
6 tegen thuis tegen Barca
4 tegen uit bij liverpool

82 gemaakt en 50 tegen gekregen. ik weet niet precies hoeveel tegen onder ramos maar deze cijfers hierboven zijn niet al te best.
4 thuis tegen Sevilla
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:17:43 #251
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69385539
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef sezten het volgende:

[..]

Dat was onder Schuster, prutser.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69501503
Manuel Pellegrini de nieuwe trainer? (Cadena SER)
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:41:30 #253
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69503752
Dat ziet er wel naar uit. Daarnaast is Kaka ook binnen zeggen ze. En Perez de nieuwe president omdat de andere kandidaten niet de 57 miljoen euro bij elkaar konden krijgen die nodig is (X-percentage van het totale budget).

Ik vrees het ergste, want Perez brengt de hele vorige crew mee, al die mensen die geen nee konden zeggen en hem alles maar lieten beslissen. En tot nu toe is z'n strategie exact hetzelfde, al verpakt hij het misschien iets anders. Veel sterren, meer spanjaarden (maar dat zegt elke kandidaat) en de jeugd (die toch nooit een kans krijgt).

Pellegrini vind ik wel ok. al ligt hij er na 3 maanden uit als het niet lekker loopt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:46:30 #254
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69503915
Pellegrini lijkt me geen hele verkeerde. Heeft al aangetoond dat ie een sterk team kan bouwen met relatief beperkte middelen. Als ie dan ook even Santi meeneemt mag ie van mij best komen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:50:43 #255
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69506094
Wat moet Santi bij ons dan? Bankzitten?

Ze zeggen dat Kaka al binnen is, dat er nog onderhandeld wordt over het bedrag van Ronaldo. En dat ze interesse hebben in Villa en Silva + Xabi Alonso. Als hij al die namen zou halen, dan haal je 6 basisspelers. Terwijl er nu enkele spelers lopen die ook nog wel basis kunnen staan. Lijkt me bijna teveel van het goede. Silva en Villa hoef ik niet echt.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 31 mei 2009 @ 21:06:23 #256
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69584324
Santi zie ik liever komen dan al die anderen (behalve Silva). En voor zover ik weet is er nog helemaal niemand daadwerkelijk binnen, dus het blijft vooralsnog koffiedik kijken.



Vandaag voor de vijfde maal op rij verloren. Maakt op zich niet uit, sterker nog, ik ben er persoonlijk wel blij mee omdat Osasuna en Getafe nu allebei veilig zijn. Zelfs Sporting gaat niet terug naar de Segunda.

Tijd voor een nieuw topic, en daar hoort natuurlijk een nieuw seizoen bij
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69584630
Zelfs 5x op rij vind je niet erg? Is toch schokkend dat ze de laatste 4 wedstrijden weggooien met 11 tegengoals?

Moet je nagaan, als ze die 4 wonnen waren ze kampioen geweest. Ja, ik weet dat dit theoretisch gelul is
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 1 juni 2009 @ 01:25:37 #258
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69592634
Nee, ik vind het niet erg. Jammer hooguit.

En tja, als ze die allemaal gewonnen hadden, had Barça niet al die duels met een B-opstelling gespeeld. Kampioen waren we toch niet meer geworden na de 2-6.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 1 juni 2009 @ 03:03:29 #259
234795 sezten
El genius
pi_69594215
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef WeebI het volgende:

[..]

Dat was onder Schuster, prutser.
Je punt
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 1 juni 2009 @ 09:27:42 #260
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69595317
quote:
Pérez officieel nieuwe voorzitter van Real Madrid

Florentino Pérez is de nieuwe preses van Real Madrid. De afgetreden landskampioen van Spanje maakte na middernacht bekend dat de 62-jarige Madrileen en ondernemer de enige overgebleven kandidaat is in de presidentsverkiezingen en dat hij maandag om 13:00 uur in het Santiago Bernabéu aan de Spaanse media zal worden voorgesteld.

De laatste weken bleef de zakenmagnaat, die tussen 2000 en 2006 reeds de hoogste sportbestuurder van los Merengues was, als enige over in de verkiezingen. Juan Onieva besloot zich terug te trekken omdat zijn beoogde vice-voorzitter Calos González zich niet beschikbaar wilde stellen. Eduardo García besloot uit de strijd te stappen omdat hij de bankgarantie van ruim 57 miljoen euro niet kon verkrijgen.

Net als tijdens zijn vorige regeerperiode mikt Pérez op grote namen. Hij wil volgens diverse Spaanse media driehonderd miljoen euro vrijmaken voor nieuwe spelers. Kaká (AC Milan) en Xabi Alonso (Liverpool) moeten de eerste nieuwe aankopen worden, terwijl hij de strijd om Cristiano Ronaldo (Manchester United) nieuw leven hoopt in te blazen. De huidige selectie, waaronder de Nederlanders, leeft in onzekerheid over haar toekomst.

Voor de invulling van zijn technische staf schermt Pérez met de namen van Jorge Valdano (technisch directeur), Zinedine Zidane (technisch adviseur) en Villarreal-coach Manuel Pellegrini als hoofdtrainer. De laatstgenoemde zegt van niets te weten. Onder leiding van Pérez won Real Madrid twee landstitels, twee Spaanse Super Cups, een Champions league, een Europese Super Cup en een Wereldbeker voor Clubteams.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 1 juni 2009 @ 12:58:07 #261
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69599604
quote:
Op maandag 1 juni 2009 03:03 schreef sezten het volgende:

[..]

Je punt
Mijn punt is dat TheClown het over tegendoelpunten onder Ramos had. En dan kom jij aan met die 3-4 tegen Sevilla. Als je dat niet snapt kan ik het ook nog uitleggen met plaatjes of gebarentaal.

--

Een zwarte dag met het aanstellen van Florentino Pérez. Ik kan alleen maar hopen dat hij geleerd heeft van zijn fouten.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69602067
Times bericht dat de zaakwaarnemer van Kaka zegt dat een deal met oa Chelsea niet doorgaat, omdat Kaka liever naar Real Madrid wil. Verderop in het artikel staat ook dat het 'waarschijnlijk' is dat Ribery voor de Madrilenen kist.

Ben benieuwd wanneer het circus van Perez daadwerkelijk geopend wordt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 1 juni 2009 @ 14:47:03 #263
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69602738
Real blijft in voetballand gewoon de allergrootste club, ook al heeft het een paar jaar in Europa niks te vertellen gehad. Dat snappen alle voetballers, alleen bij de fans dringt dat niet door.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69602880
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]


En nu maar kijken welke sterren er wel of niet komen.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:01:35 #265
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69603135
quote:
Villarreal en Real Madrid eens over Pellegrini

MADRID - Manuel Pellegrini volgt Juande Ramos naar alle waarschijnlijkheid op als trainer van Real Madrid.

De Spaanse voetbalclub heeft maandag een akkoord bereikt met Villarreal, de huidige werkgever van Pellegrini. Dat maakte de clubleiding van Villarreal bekend.

De 55-jarige Chileen had nog een contract tot 2010 bij Villarreal. Pellegrini zal volgens Spaanse bronnen bij Real Madrid een tweejarig contract ondertekenen. 'De Koninklijke' betaalt naar verluidt 4 miljoen euro voor de nieuwe coach.

nu
En alweer een nieuwe trainer
pi_69604984
Perez

Daar gaan we weer met het solisten circus. Oftewel, dat word niks.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_69607225
quote:
Zidane gaat voorzitter Pérez van advies voorzien

Geschreven op maandag, 1 juni om 16:50

Zinedine Zidane is maandag toegetreden tot het organigram van Real Madrid. De voormalig middenvelder wordt de adviseur van de nieuwe voorzitter Florentino Pérez en mag aanschuiven bij bestuursvergaderingen, zo bericht de Spaanse recordkampioen via de officiële kanalen. Zidane beëindigde drie jaar geleden zijn actieve loopbaan.

Pérez maakte Zidane in 2001, tijdens diens eerste termijn (2000-2006), de duurste voetballer aller tijden door hem voor 75 miljoen euro over te nemen van Juventus. De Fransman, die deze maand 37 jaar wordt, stond in totaal vijf seizoenen in het Santiago Bernabéu onder contract en speelde op het WK van 2006 zijn laatste officiële duel.

De nieuwe algemeen directeur luistert naar de naam van de Argentijn Jorge Valdano, die in het verleden speler en trainer van De Koninklijke was. Miguel Pardeza, eveneens oud-speler, wordt als technisch directeur verantwoordelijk voor het aankoopbeleid. De oud-aanvaller deed in die functie eerder ervaring op bij Real Zaragoza.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:04:21 #268
234795 sezten
El genius
pi_69608364
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:58 schreef WeebI het volgende:

[..]
Mijn punt is dat TheClown het over tegendoelpunten onder Ramos had. En dan kom jij aan met die 3-4 tegen Sevilla. .
Ja en ik had het niet over tegen doelpunten onder Ramos maar tegen doelpunten over het hele seizoen.
Dan kan je wel zielig met je gebarentaal en plaatjes nog even popularistisch gaan doen, maar ach, dat ben jij.

(Zie je, ik kan het ook, zo moeilijk is het niet)
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 1 juni 2009 @ 21:09:42 #269
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69614970
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:04 schreef sezten het volgende:

[..]

Ja en ik had het niet over tegen doelpunten onder Ramos maar tegen doelpunten over het hele seizoen.
Dan kan je wel zielig met je gebarentaal en plaatjes nog even popularistisch gaan doen, maar ach, dat ben jij.

(Zie je, ik kan het ook, zo moeilijk is het niet)
In dat geval snap ik niet waarom je daarover begint. Het slaat namelijk nergens op.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 1 juni 2009 @ 21:52:16 #270
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69616800
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:09 schreef WeebI het volgende:

[..]

In dat geval snap ik niet waarom je daarover begint. Het slaat namelijk nergens op.
Weet je wat ik niet snap Weeb. Dat je nog op die mongool reageert.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 1 juni 2009 @ 21:53:20 #271
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69616848
Achja, iedereen zijn gebreken
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_69630491
quote:
Kaká zendt Pérez duidelijke boodschap

Geschreven op dinsdag, 2 juni om 11:09

Nu Florentino Pérez herkozen is als voorzitter van Real Madrid zal de naam van Kaká weer veelvuldig in de wandelgangen klinken. De Braziliaan heeft echter helemaal geen zin in een hete zomer en hoopt met een duidelijke verklaring een eind te kunnen maken aan de speculaties. “Ik zeg dit voor de laatste keer: ik wil bij AC Milan blijven”, aldus de international, die over een doorlopend contract in de modestad beschikt.

Kaká wordt haast in iedere transferperiode in verband gebracht met een transfer. In de winterstop was Manchester City nog concreet, maar omdat de Braziliaan een overgang niet zag zitten ging de recorddeal destijds niet door. Pérez zou in de komende maanden een nieuwe poging namens Real Madrid willen wagen. Kaká stelt echter dat de president zich de moeite kan besparen.

“Ik wil hier blijven”, zei Kaká. “Verder ga ik er deze zomer niet veel meer over zeggen, aangezien ik niet verkeerd gequote wil worden. Aan de miljoenen fans van Milan kan ik verzekeren dat ik hier gelukkig ben en dat ik niet wil vertrekken. Ik heb al diverse malen herhaald dat ik in Milaan wil blijven en zeg het nu weer. Hopelijk kan men mij nu met rust laten.” Kaká heeft reeds zes jaar bij Milan achter de rug.
Dat is alvast nummer een.
pi_69630554
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

En alweer een nieuwe trainer
Dat Ramos weg ging was toch gewoon de bedoeling? Lijkt me wel een erg goede zet dit, hij heeft het bij Villarreal gewoon geweldig gedaan. Alleen jammer dat de voorzitter hem weer met allerlei voetballers op gaat schepen die hij niet wil
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_69630693
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Weet je wat ik niet snap Weeb. Dat je nog op die mongool reageert.
Idd wat een kneus die gast.
pi_69631542
Geen Kaka dan maar Ronaldo en Ribery en andere grote namen. Die perez gaat echt wel een poging doen, ondanks deze uitspraken
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69637372
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:04 schreef TheClown1 het volgende:
Geen Kaka dan maar Ronaldo en Ribery en andere grote namen. Die perez gaat echt wel een poging doen, ondanks deze uitspraken
Dan heb ik uit een goede bron vernomen dat Perez Kaka op zijn volgevreten buik kan schrijven.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:05:44 #277
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69644236
Volgens vrijwel alle spaanse media zitten Galliani en de vader van Kaka nu in Madrid aan de onderhandelingstafel met Perez. Het openingsbod van Madrid op Kaka zou 70 miljoen bedragen.

Bron, Bron, Bron

Lijkt er dus op dat hij wel naar Madrid gaat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69644273
70 miljoen is wel erg veel
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:07:56 #279
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69644306
Tja, Perez he...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69644373
Ik heb blijkbaar iets gemist, maar waarom stapt Ramos op of waarom is hij ontslagen?

Was hij slechts tijdelijk door het ontslag van Schuster of had hij een langer contract?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:52:34 #281
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69646290
Zoals verwacht dus Kaka naar Real voor 65 miljoen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69646355
65 miljoen. Sick. Alsof één speler er even voor gaat zorgen dat Real dichter bij Barcelona in de buurt komt.

Wel goed voor de shirtjesverkoop.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_69646479
Gekke is alleen dat ik hem vandaag nog heb zien zeggen dat hij helemaal niet geinteresseerd is om Milan te verlaten. Vandaag.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:02:54 #284
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69646823
Jij volgt het voetbal toch? Dat zou je moeten weten dat dat niet zo gek is.

President: "Deze speler verkopen we niet!"

Dag later wordt speler verkocht.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:21:51 #285
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69647646
Volgens MARCA is het rond en is Kaka nu een speler van Madrid. Het zou gaan om 65 miljoen euro, en Kaka gaat voor 5 jaar tekenen.

Volgende week wordt hij gepresenteerd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69647717
Hoppa. Jammer dat het geen nieuw transferrrecord is.
pi_69647793
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:02 schreef jojomen4 het volgende:
Jij volgt het voetbal toch? Dat zou je moeten weten dat dat niet zo gek is.

President: "Deze speler verkopen we niet!"

Dag later wordt speler verkocht.
Ik wil niet elke voetballer over 1 kam scheren, en bij mij staat Kaka te boek als een intelligente jongen die voor bepaalde waarden staat en zich niet laat leiden door de waan van de dag.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:25:20 #288
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69647795
AS meldt dat Chelsea ineens met een enorm bod is gekomen, en dat het dus nog niet rond is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:34:17 #289
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69648265
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:25 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik wil niet elke voetballer over 1 kam scheren, en bij mij staat Kaka te boek als een intelligente jongen die voor bepaalde waarden staat en zich niet laat leiden door de waan van de dag.
En daarom heeft hij 3 weken met ManCity zitten onderhandelen. Nah...Hij is net als de rest! Ze willen allemaal bij Real voetballen!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:36:58 #290
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_69648375
Van mij hoeft hij echt niet te komen hoor, als waar is wat As meld. De vader van Kaka heeft de onderhandelingen net stop gezet omdat Chelsea dus met een bod komt. Hij lijkt alleen op geld uit te zijn, vandaar m'n City opmerking ook eerder. Als ik Perez was, dan had ik m'n bod nu terug getrokken en Chelsea hem voor 40 miljoen over laten nemen. Want als 1 van beide partijen zich terug trekt, dan zullen er ook geen tegenbiedingen komen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_69648419
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:21 schreef venomsnake het volgende:
Volgens MARCA is het rond en is Kaka nu een speler van Madrid. Het zou gaan om 65 miljoen euro, en Kaka gaat voor 5 jaar tekenen.

Volgende week wordt hij gepresenteerd.
MARCA schrijft wel meer onzin.

Kaka blijft gewoon waar ie is
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69648608
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:34 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

En daarom heeft hij 3 weken met ManCity zitten onderhandelen. Nah...Hij is net als de rest! Ze willen allemaal bij Real voetballen!
Milan wilde die transfer door zijn strot duwen. Ik heb Kaka voor en na die saga horen zeggen dat hij helemaal niet naar City wil.

Misschien dat hij ooit wel voor Madrid wil spelen, maar hij zal er werkelijk uit getrapt moeten worden wil dat deze zomer zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:46:38 #293
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_69648757
Hij kun je nog graag bij Milan willen voetballen als Milan zo graag van je af wil?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69648859
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Milan wilde die transfer door zijn strot duwen. Ik heb Kaka voor en na die saga horen zeggen dat hij helemaal niet naar City wil.
En ook niet naar Real. Milan wil duidelijk cashen nu hij nog de leeftijd heeft. En in Pato hebben ze in principe al een vervanger voor hem.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:52:07 #295
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_69648992
Is Pato nou echt zo goed?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69649091
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:52 schreef Klopkoek het volgende:
Is Pato nou echt zo goed?
Aardig, maar net als Robinho een enorme dartel. Heeft nog veel te leren.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:58:35 #297
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69649291
ik hoop eigenlijk dat Kaka er juist weer van opbloeit, ik vond het maar matig de laatste 2/3 jaar.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:59:21 #298
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_69649320
Precies, dat is mijn indruk ook als ik toevallig eens Milan zie spelen.

Spelers als Kaka, Gerard enzo heb je veel meer aan.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69649515
Wtf, Kaka dus naar Real amper 12 uur na die uitspraak van hem? Maakt hem lekker geloofwaardig
pi_69650372
Ik hoop dat Kaka zijn oude niveau weer kan halen, laatste jaren is het toch duidelijk minder geweest.

Leuke aankoop, voor teveel geld, dat dan wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')