Alsof ze daar, op Perez na, wakker van zullen liggen.quote:
Nee man, Kaka is een baas.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof ze daar, op Perez na, wakker van zullen liggen.![]()
Kaka is zwaar over the hill. Voor een bedrag van ruim 60 miljoen haal je twee veel betere spelers. Ik noem een Xabi en Ribery bijvoorbeeld.
Kaka over de hillquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof ze daar, op Perez na, wakker van zullen liggen.![]()
Kaka is zwaar over the hill. Voor een bedrag van ruim 60 miljoen haal je twee veel betere spelers. Ik noem een Xabi en Ribery bijvoorbeeld.
Oh vergeef me, we hebben de laatste 2 jaar echt intens van hem genoten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Kaka over de hill. Leg dat eens uit
Dus dan concludeer je dat hij over de hill is? Topspelers excelleren nooit alleen en Milan is inderdaad in verval.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh vergeef me, we hebben de laatste 2 jaar echt intens van hem genoten.
Nee maar even serieus. De ware klasse mis ik nu toch wel behoorlijk lang bij hem. Natuurlijk, hij heeft de nodige pech gehad met zijn blessureleed maar wanneer hij fit was nam hij zelden het team, welke de laatste twee jaar steeds meer afbrokkelt, op sleeptouw. De Kaka uit 2007, die wil ik zien.
Ik denk dat het feit dat niemand wil komen niks te maken heeft met de resultaten van de enquete. De mensen zullen stemmen wat ze graag willen, niet wat ze verwachten. Als er gevraagd wordt welke spelers er moeten komen noemen ze allemaal sterren, niet namen van wie ze denken dat die wel of niet kunnen komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:37 schreef TheClown1 het volgende:
denk dat ramos zoveel stemmen kreeg omdat er gewoonweg niemand anders wil maar ik denk dat real in de zomer echt wel iets beter kan vinden dan ramos.
hij deed het wel beter dan schuster maar ben zeker niet tevreden over de manier van spelen. het is tijd om grote veranderingen te doen.
Dit is mijn reden waarom dergelijke trainers naar Real moeten komen. De ploeg krijgt veel doelpunten tegen en hoopt eigenlijk te winnen door er zelf meer te maken. Is een tactiek wat in de basketbalwereld als run and gun gezien wordt. Ik ben zelf geen voorstander hiervan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef jojomen4 het volgende:
Aantrekkelijker dan een Ancelotti of Mourinho, die imo toch altijd redelijk verdedigend ingesteld spelen. Dat is denk ik ook de reden waarom ze zo slecht uit de enquetes komen. Als jij denkt dat er in de zomer wel een betere trainer te vinden is, dan hoor ik graag welke.
Als je even kijkt naar de reeks in de Primera division vanaf toen Ramos kwam zie je dat hij na de eerste wedstrijd van Barcelona 17 van de 18 wedstrijden heeft gewonnen waarbij 12x de 0 is gehouden. Dat is best indrukwekkend te noemen. Dat Barcelona zo weinig punten verspeeld is gewoon pech voor Real. En na Barcelona thuis is het al gespeeld zoals WeebI al zei.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef TheClown1 het volgende:
3 tegen doelpunten tegen Real Mallorca
3 tegen uit bij Villarreal
3 tegen uit bij Valencia
6 tegen thuis tegen Barca
4 tegen uit bij liverpool
82 gemaakt en 50 tegen gekregen. ik weet niet precies hoeveel tegen onder ramos maar deze cijfers hierboven zijn niet al te best.
Dat zei jojo, maar ik ben het er wel mee eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Rejected het volgende:
En na Barcelona thuis is het al gespeeld zoals WeebI al zei.
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat zei jojo, maar ik ben het er wel mee eens.
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:08 schreef TheClown1 het volgende:
3 tegen doelpunten tegen Real Mallorca
3 tegen uit bij Villarreal
3 tegen uit bij Valencia
6 tegen thuis tegen Barca
4 tegen uit bij liverpool
82 gemaakt en 50 tegen gekregen. ik weet niet precies hoeveel tegen onder ramos maar deze cijfers hierboven zijn niet al te best.
4 thuis tegen Sevilla![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |