abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 9 juni 2009 @ 20:44:57 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_69875528
Ik doelde op de Obama reportage. We gaan hier geen West Wing zitten uitwisselen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:50:31 #77
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69875731
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:44 schreef Breuls het volgende:
Ik doelde op de Obama reportage. We gaan hier geen West Wing zitten uitwisselen.
Natuurlij niet....
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:47:35 #78
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69877974
Ik heb de special ondertussen gevonden op de site van NBC zelf. Erg leuk om eens een te zien.
Voor degene die het niet erg vinden om in stream te kijken en tussendoor steeds een reclame te zien hier de link

Daar kun je overigens ook de specials zien die gemaakt zijn van Truman t/m Bush Jr.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:24:02 #79
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_69879522
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb de special ondertussen gevonden op de site van NBC zelf. Erg leuk om eens een te zien.
Voor degene die het niet erg vinden om in stream te kijken en tussendoor steeds een reclame te zien hier de link

Daar kun je overigens ook de specials zien die gemaakt zijn van Truman t/m Bush Jr.
Die van Obama staat er sinds deze week op
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  donderdag 25 juni 2009 @ 00:02:36 #80
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70344741
Vanmorgen laatste aflevering van WW weer gezien. Nu twee keer hele serie rond gekeken. Seizoen 5,6 en 7 afgelopen vijf dagen in 1x afgekeken. Wat deed het laatste seizoen weer pijn zeg, met jeweetwelwie waar jeweetwelwat mee gebeurt (Leo). zucht.

Wordt weer weken afkicken. Net weer half internet overhoop zitten halen op zoek naar nieuwe interviews, artikelen, etc.

Was me eerste keer trouwens al opgevallen, maar er zijn vast mensen die het niet gezien hebben: is het jullie opgevallen dat in de laatste aflevering, als Jed afscheid neemt van zijn staf, tegen assistente Nancy (dus niet Nancy McNally) zegt 'I look forward to seeing your mother'?

En snappen jullie wat de grap daarvan is? (ik wel)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 25 juni 2009 @ 00:08:47 #81
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_70344915
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef darktower het volgende:

En snappen jullie wat de grap daarvan is? (ik wel)
Yep las het toevallig pas nog op IMDB
pi_70345230
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef darktower het volgende:
Was me eerste keer trouwens al opgevallen, maar er zijn vast mensen die het niet gezien hebben: is het jullie opgevallen dat in de laatste aflevering, als Jed afscheid neemt van zijn staf, tegen assistente Nancy (dus niet Nancy McNally) zegt 'I look forward to seeing your mother'?

En snappen jullie wat de grap daarvan is? (ik wel)
Wel gezien, maar de grap is me ontschoten. Enlighten us?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 25 juni 2009 @ 00:42:33 #83
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_70345722
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wel gezien, maar de grap is me ontschoten. Enlighten us?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70346200
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehehe...cool maar dat zag ik nergens terug op imdb
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 25 juni 2009 @ 03:46:47 #85
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_70347474
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 01:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Whehehehe...cool maar dat zag ik nergens terug op imdb
Dat komt waarschijnlijk omdat Martin Sheen eigenlijk Ramón Estévez heet. Renee heeft haar echte achternaam gehouden net als zoons Emilio en Ramón. Terwijl Carlos Estévez zijn naam wel verranderd heeft naar Charlie Sheen.
Martin heeft trouwens ook nog een acterende broer, Joe Estevez.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:46:38 #86
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_70353512
Ik ben inmiddels een aardig eind in Studio60. Ik moest even wennen, maar vind het nu toch wel een hele gave serie. De 1-2-tjes tussen Matt en Josh Danny (:') ) zijn geweldig en Danny Cal is hilarisch... Gisteren de uitzending gekeken met Allison Janney als host. Toen ze in beeld kwam riepen we tegelijk "CJ"!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_70355001
wat is Studio60 dan voor iets?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:37:21 #88
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_70357467
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:30 schreef zwaaibaai het volgende:
wat is Studio60 dan voor iets?
Van Aaron Sorkin na de West Wing. En met een paar dezelfde acteurs.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:06:10 #89
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70362700
Ik heb net sports night binnengehaald, pre-west wing serie van Sorkin. Ben benieuwd.

Niet alleen Renee Estevez zat in WW overigens, Emilio ook, die op tv te zien was als een jongere Bartlet.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:32:38 #90
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_70363719
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef darktower het volgende:
Ik heb net sports night binnengehaald, pre-west wing serie van Sorkin. Ben benieuwd.

Niet alleen Renee Estevez zat in WW overigens, Emilio ook, die op tv te zien was als een jongere Bartlet.
Klopt ja, Als zij ontvoerd is zie je hem bij de "beelden van vroeger", van Bartlet die met Zoey aan het spelen is.

Bij Two and a half men zijn Martin en Emilio ook al eens voorbij gekomen in gastrollen. De familie zorgt wel goed voor elkaar
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 28 juni 2009 @ 23:29:20 #91
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70462948
de west wing trivia quiz op facebook is trouwens bizar. Hebben al 22.000 mensen aan meegedaan. Ik sta na weken meedoen pas in de top 1500. Pittige vragen vaak!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 28 juni 2009 @ 23:38:28 #92
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_70463266
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef darktower het volgende:
de west wing trivia quiz op facebook is trouwens bizar. Hebben al 22.000 mensen aan meegedaan. Ik sta na weken meedoen pas in de top 1500. Pittige vragen vaak!

Linkje?
  maandag 29 juni 2009 @ 11:37:57 #93
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70472737
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:57:10 #94
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70523926
sports night valt vooralsnog beetje tegen
is maar half uur
met ingeblikte lach (!)
en gaat
nou ja
...
over sport.

is wel effe wat anders dan hoe het er achter de schermen bij het witte huis aan toegaat
ietsje minder interessant zeg maar
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin dinsdag 30 juni 2009 @ 20:20:16 #95
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70524672
Maar, hoe is het geschreven/geacteerd?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:27:27 #96
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_70526650
quote:
[b]Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef
met ingeblikte lach (!)
Dat klopt, althans in het begin. Was namelijk een eis van de televisiemaatschappijen. Die lach wordt in de loop van seizoen 1 steeds minder en verdwijnt ook op den duur. Je merkt dat Sorkin in de loop van de twee seizoenen steeds meer in vorm begint te komen en dat de dialogen steeds beter worden. Even doorzetten dus Ik raakte al snel verslaafd!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:28:52 #97
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_70526710
Ik vond Sport Night wel goed. Het is natuurlijk wel minder goed dan TWW maar zeker niet slecht. De serie draait, net als TWW, vooral om de karakters en die zijn, zoals we gewend zijn van Sorkin, goed uitgewerkt.
Ook de acteerprestaties van de cast vond ik gewoon goed. Sowieso zitten er veel dezelfde acteurs in als in TWW. De meeste overigens wel in bijrollen.
Dat ingeblikte gelach is inderdaad een beetje vervelend en was dan ook niet het idee van Sorkin maar van de studio. Gelukkig gaat word deze gedurende het eerste seizoen zachter gezet en in het tweede seizoen is hij helemaal verdwenen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:38:25 #98
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_70527084
Ik heb de eerste drie afleveringen nu gekeken. Valt me op dat er telkens in de laatste 5 a 6 minuten een soort lange politieke 'rant' zit. Heel erg formatted dus nog. Ik erger me ook aan 'Will Bailey' (Josh Malina) die een grote rol heeft. Ik ergerde me namelijk ook aan hem in TWW.

Maar verder.. ik zal braaf blijven kijken en me weer melden na seizoen 1.

Ondertussen heb ik trouwens ook -en dit is even heel erg off topic- Virtuality zitten kijken vandaag. Dat is de pilot van wat een nieuwe serie op Fox had moeten worden. Eindelijk weer iets goeds, blijkt nu dat Fox er toch maar niet aan wil en het dus als tv-film heeft uitgezonden. Wat het overduidelijk niet is.

Kortom: er zijn nog steeds geen goeie series op tv. Echt goeie that is. Niveau West Wing.
(alsof dat uberhaupt zou kunnen)

Ik blijf dus nog maar even hangen bij alle B-series die nog lopen. Van Lost tot Heroes en van Dexter tot... nou.. dat was het wel. En verder 'natuurlijk' South Park, Simpsons en Top Gear.

Allemaal vermaak. Maar ik mis WW!!!!!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:53:56 #99
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_70527702
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:38 schreef darktower het volgende:
Ik heb de eerste drie afleveringen nu gekeken. Valt me op dat er telkens in de laatste 5 a 6 minuten een soort lange politieke 'rant' zit. Heel erg formatted dus nog. Ik erger me ook aan 'Will Bailey' (Josh Malina) die een grote rol heeft. Ik ergerde me namelijk ook aan hem in TWW.

Maar verder.. ik zal braaf blijven kijken en me weer melden na seizoen 1.

Ondertussen heb ik trouwens ook -en dit is even heel erg off topic- Virtuality zitten kijken vandaag. Dat is de pilot van wat een nieuwe serie op Fox had moeten worden. Eindelijk weer iets goeds, blijkt nu dat Fox er toch maar niet aan wil en het dus als tv-film heeft uitgezonden. Wat het overduidelijk niet is.

Kortom: er zijn nog steeds geen goeie series op tv. Echt goeie that is. Niveau West Wing.
(alsof dat uberhaupt zou kunnen)

Ik blijf dus nog maar even hangen bij alle B-series die nog lopen. Van Lost tot Heroes en van Dexter tot... nou.. dat was het wel. En verder 'natuurlijk' South Park, Simpsons en Top Gear.

Allemaal vermaak. Maar ik mis WW!!!!!
Dan zit je geloof ik een beetje met een dilemma want Joshua Malina zit, op Studio 60 na, in al het werk van Sorkin
Als je nog andere goede series zoek zou ik The Wire aan willen raden. Totaal een ander genre, politie en criminaliteit in Baltimore, maar erg goed geschreven en geproduceerd. Zoals je van HBO mag verwachten.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:14:59 #100
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_70546435
Ik ben ondertussen erg blij met Studio60. Inhoudelijk (onderwerp) is het niet zo interessant als de WW, maar vind het erg gaaf en snap niet dat het maar één seizoen heeft gelopen. Heb nog maar twee afleveringen over en dan is deze serie ook weer afgelopen...

Dan gaan we maar eens aan the Wire beginnen....
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')