abonnement Unibet Coolblue
pi_67174468
Er is daarover een enorme discussie losgebarsten op het algemene gastenboek van Orca.


Reglement zegt: "Men dient in alle velden die meetellen te starten met een ploeg die voldoet aan de bepalingen voor een eerstejaars ploeg (art. 13.4 van het Reglement voor Roeiwedstrijden):

Een roeier is eerstejaars in het eerste roeiseizoen dat hij als senior start in een klasserend veld. Het roeiseizoen voor eerstejaars loopt van 1 september tot en met 31 augustus. "

Coach zegt: "Goed de regels lezen is niet makkelijk. Maar ben gerust. Dat hebben wij wel gedaan. Kop op, goed verliezen is ook een kunst. "

Skoll meisje had geen klasserende wedstrijden gestart. Bovendien gaat het niet zozeer om 'ervaren' zijn maar om het aantal klasserende blikken (=geen). Ofwel, niets aan de hand, en knap dat ze met drie invallers geblikt hebben. Of dat met de originele ploeg ook gelukt was is de vraag, maar vooralsnog is dit Orca EJD.

/edit, waarom sta ik altijd bovenaan een pagina Zo lijkt het alsof ik het hele topic volspam
Hey en Orionis, de volgende keer mag je wel hoi zeggen? Of fietste ik te hard?
pi_67175934
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Bellah het volgende:
Er is daarover een enorme discussie losgebarsten op het algemene gastenboek van Orca.


Reglement zegt: "Men dient in alle velden die meetellen te starten met een ploeg die voldoet aan de bepalingen voor een eerstejaars ploeg (art. 13.4 van het Reglement voor Roeiwedstrijden):

Een roeier is eerstejaars in het eerste roeiseizoen dat hij als senior start in een klasserend veld. Het roeiseizoen voor eerstejaars loopt van 1 september tot en met 31 augustus. "

Coach zegt: "Goed de regels lezen is niet makkelijk. Maar ben gerust. Dat hebben wij wel gedaan. Kop op, goed verliezen is ook een kunst. "

Skoll meisje had geen klasserende wedstrijden gestart. Bovendien gaat het niet zozeer om 'ervaren' zijn maar om het aantal klasserende blikken (=geen). Ofwel, niets aan de hand, en knap dat ze met drie invallers geblikt hebben. Of dat met de originele ploeg ook gelukt was is de vraag, maar vooralsnog is dit Orca EJD.

/edit, waarom sta ik altijd bovenaan een pagina Zo lijkt het alsof ik het hele topic volspam
Hey en Orionis, de volgende keer mag je wel hoi zeggen? Of fietste ik te hard?
Ik las het hele verhaal ja..
En winnen met drie invallers is een kunst..
Laatste worden met 3 invallers is daarentegen best makkelijk (WW)
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_67186508
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Bellah het volgende:
/edit, waarom sta ik altijd bovenaan een pagina Zo lijkt het alsof ik het hele topic volspam
Hey en Orionis, de volgende keer mag je wel hoi zeggen? Of fietste ik te hard?
Is dat niet zo dan? Je fietste behoorlijk hard. De volgende keer zeg ik even hoi, beloofd!
Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
pi_67190568
Dat is overduidelijk niet zo.

En je kunt m'n hard fietsen niet kwalijk nemen, gezien hoe vaak ik heb gespind de afgelopen weken ben ik m'n lage versnellingen makkelijk de baas.. Mijn fiets is daar eigenlijk nog niet aan gewend, en daarom trap ik m'n ketting nu naar de klote op mijn toch-al-niet-zo-jofele-blauwe-fietsje.

Voor wie het boeit overigens; ik moet waarschijnlijk om gaan boorden, snik.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2009 @ 23:24:20 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67191391
Oudere jaars mogen er sowieso niet in, althans niet meer dan drie. Op het moment dat ze geen klasserende blikken heeft maar wel oudere jaars is mag zij er gewoon niet in. Tot een max van 3 uiteraard.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_67193633
Uit artikel 13.4 van het Reglement voor Roeiwedstrijden:
quote:
4. Naast de velden gebaseerd op overwinningen op klasserende wedstrijden bestaat er nog een bijzonder veld, het Eerstejaarsveld (mannen, lichte mannen en vrouwen, uitsluitend in acht met stuurman).

  • Een roeier is eerstejaars in het eerste roeiseizoen dat hij als senior start in een klasserend veld. Het roeiseizoen voor eerstejaars loopt van 1 september tot en met 31 augustus.
  • In het Eerstejaars veld mogen alleen ploegen deelnemen die bestaan uit eerstejaarsroeiers, eventueel aangevuld met maximaal 3 roeiers die geen eerstejaars zijn, maar nog wel op 1 september van het lopende roeiseizoen voor eerstejaars de beginnelingenstatus in het boordroeien hebben. Geen van de acht
    roeiers mag hebben gestart op een WK junioren.
  • Kortom: wanneer ze geen klasserende wedstrijden gestart is, is er niks aan de hand. Lijkt me gewoon een eerstejaarsploeg dit dus. Imo met invallers een knappe prestatie!
    Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it. -Banksy
    pi_67195064
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Bellah het volgende:
    Er is daarover een enorme discussie losgebarsten op het algemene gastenboek van Orca.


    Reglement zegt: "Men dient in alle velden die meetellen te starten met een ploeg die voldoet aan de bepalingen voor een eerstejaars ploeg (art. 13.4 van het Reglement voor Roeiwedstrijden):

    Een roeier is eerstejaars in het eerste roeiseizoen dat hij als senior start in een klasserend veld. Het roeiseizoen voor eerstejaars loopt van 1 september tot en met 31 augustus. "

    Coach zegt: "Goed de regels lezen is niet makkelijk. Maar ben gerust. Dat hebben wij wel gedaan. Kop op, goed verliezen is ook een kunst. "

    Skoll meisje had geen klasserende wedstrijden gestart. Bovendien gaat het niet zozeer om 'ervaren' zijn maar om het aantal klasserende blikken (=geen). Ofwel, niets aan de hand, en knap dat ze met drie invallers geblikt hebben. Of dat met de originele ploeg ook gelukt was is de vraag, maar vooralsnog is dit Orca EJD.

    /edit, waarom sta ik altijd bovenaan een pagina Zo lijkt het alsof ik het hele topic volspam
    Hey en Orionis, de volgende keer mag je wel hoi zeggen? Of fietste ik te hard?
    Voor wat ik op de skollsite gelezen heb was het skollmeisje gewoon een comporoeier, en valt ze dus niet onder de 3 ervaren wedstrijdroeiers.
    pi_67196170
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 03:08 schreef Thrawn het volgende:

    [..]

    Voor wat ik op de skollsite gelezen heb was het skollmeisje gewoon een comporoeier, en valt ze dus niet onder de 3 ervaren wedstrijdroeiers.
    Ze roeide vorig jaar Club8 als het goed is.
    pi_67200097
    Ik ga volgende week in Tilburg starten
      Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2009 @ 11:41:33 #210
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_67201451
    12:30 - 004 - 4eDiH8+
    000 - Nereus (Ogtrop, Pal van)
    000 - Vidar (Brouwers, Thom)
    000 - Aegir (Blitterswijk, Menno)
    000 - Skadi (Kleywegt, Jeffrey)
    000 - Triton (Deckers, Gijs)
    000 - Gyas (Wiggers, Dick)
    000 - Orca (Martijn, Krupers)
    000 - Njord (Godlieb, Christian)
    000 - Lag/Ner/Bor (Roeske, P)
    000 - Laga/Njord (Lange, R.M. de)
    000 - Euros/Argo (Hennepe, Harm te)
    000 - Thêta (Brauns, Daniël)
    000 - Skøll (Muller, Gilles)
    000 - Okeanos (Heemskerk, Bart)
    000 - Proteus (Blokland, Maarten van)

    Prima loting.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_67202067
    vindt dan niemand het op zijn minst opmerkelijk dat een comporoeister van Skoll opeens in de ejd8 van orca zit? ik bedoel: waarom zou je een onervaren comporoeier zo laat nog vragen? waarom niet iemand van orca? waarom gaat dat meisje uberhaupt naar orca? waarom laat ze zich zelfs lid maken?

    want dat laatste is ook onderdeel van de bepalingen van ejk: maximaal twee invallers van andere verenegingen... dat meisje moest dus per se onder de vlag van orca starten om het een geldige ejd8 te maken
    pi_67202303
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef De_Ananas het volgende:
    Ik ga volgende week in Tilburg starten
    In wat voor boot

    Ik zal er waarschijnlijk ook te vinden zijn
    Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
    pi_67202793
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 12:04 schreef Teteteterek het volgende:

    [..]

    In wat voor boot

    Ik zal er waarschijnlijk ook te vinden zijn
    Gladde vier, heb 3x geroeid in een jaar tijd
    pi_67202941
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
    12:30 - 004 - 4eDiH8+
    000 - Nereus (Ogtrop, Pal van)
    000 - Vidar (Brouwers, Thom)
    000 - Aegir (Blitterswijk, Menno)
    000 - Skadi (Kleywegt, Jeffrey)
    000 - Triton (Deckers, Gijs)
    000 - Gyas (Wiggers, Dick)
    000 - Orca (Martijn, Krupers)
    000 - Njord (Godlieb, Christian)
    000 - Lag/Ner/Bor (Roeske, P)
    000 - Laga/Njord (Lange, R.M. de)
    000 - Euros/Argo (Hennepe, Harm te)
    000 - Thêta (Brauns, Daniël)
    000 - Skøll (Muller, Gilles)
    000 - Okeanos (Heemskerk, Bart)
    000 - Proteus (Blokland, Maarten van)

    Prima loting.
    Mogen de beste inhalen
    jij ook opslag zie ik? of is dat net zoals de H4K weer terug gewisselt?
    pi_67203027
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:

    [..]

    Gladde vier, heb 3x geroeid in een jaar tijd
    Ach ja, het draait eigenlijk toch alleen om dat feest
    Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
    pi_67204352
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 12:29 schreef Teteteterek het volgende:

    [..]

    Ach ja, het draait eigenlijk toch alleen om dat feest
    Precies
      Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2009 @ 13:21:52 #217
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_67204749
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 12:26 schreef seekfaM het volgende:

    [..]

    Mogen de beste inhalen
    jij ook opslag zie ik? of is dat net zoals de H4K weer terug gewisselt?
    Wanneer zullen we Skoll ingehaald hebben? Voor de kilometer?

    Het is alweer terug zit weer vrolijk op 6.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_67204914
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:

    [..]

    Wanneer zullen we Skoll ingehaald hebben? Voor de kilometer?

    Het is alweer terug zit weer vrolijk op 6.
    Eerste kilometer is rond de berlagebrug, ongezonde plek om in te halen
    Maar daarna is het wel makkelijk, gewoon binnenbocht omval pakken en als je een beetje snelheids verschil hebt stoom je er zo overheen.
      Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2009 @ 13:29:41 #219
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_67205022
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 13:26 schreef cryforhelp het volgende:

    [..]

    Eerste kilometer is rond de berlagebrug, ongezonde plek om in te halen
    Maar daarna is het wel makkelijk, gewoon binnenbocht omval pakken en als je een beetje snelheids verschil hebt stoom je er zo overheen.
    Ja inderdaad, en daarna aanhaken bij Thêta zal wel een beetje het idee worden. Sowieso denk ik dat de huidige top 6 wel kans maakt op de overwinning of een andere ploeg heeft opeens een goede dag ofzo..

    NJORD
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_67206286
    vanwaar je plotselinge enthousiasme over njord?
      Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2009 @ 14:15:43 #221
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_67206506
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 14:08 schreef De_Brok het volgende:
    vanwaar je plotselinge enthousiasme over njord?
    Oh, ze waren bijna omgegaan toen ze instapte voor de 5K op de H4K, sindsdien vind ik ze wel leuk

    Verder gewoon sarcasme natuurlijk
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_67222226
    zooo, vandaag mooi voor het eerst getweezondert! m'n slag, die al een hééél jaar getweezondeert heeft, zei dat het best aardig ging, dus dat is best wel mooi! was wel even wennen want in tegenstelling tot vieren of achten moet je echt je kop d''r bij houden,en ik heb verdorie een stijve nek van het achterom kijkenn.

    maar dit is wel handig wanneer we geen stuurtje kunnen vinden, enzoz.
    pi_67224352
    trouwens, auw blaren...
    pi_67257433
    En toen was het weer tijd voor de head, iemand die zich aan voorspellingen durft te wagen?

    Boeit het jullie eigenlijk? Ik moet zeggen dat ik het als stuur altijd wel leuk vond om te varen, maar als wedstrijd een tikkeltje loos, en dat is ook niet beter geworden met het nieuwe parcours.
    pi_67264267
    loos, ja goed woord. maar er zijn punten te verdienen dus je start als ej8...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')