abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_235447
Sabine werd gisteren thuis bezocht door Willibrord Frequin. Ze is uitgeroepen Tot Vamp van het Jaar en kreeg een grote beker. Op de achtergrond zag je Bart's (beruchte) foto op het kastje staan.

In dit zelfde programma kreeg John de Mol jr een beker voor de beste programmamaker van het jaar, vanwege het succes van BB. Willibrord zei dat hij ook wel een steentje had bijgedragen aan de populairiteit door de parachutesprong. John de Mol gaf hem groot gelijk en gaf hem daarom als prijs een gratis cursus parachutespringen.

Verder waren Maurice, Mona en Sabine (met nieuwe haarextentions) te gast bij Rtl live.
Minoush bood haar excuses aan aan Maurice omdat ze hem eens Die autoverkoper had genoemd of zoiets. Maurice wilde daarom niet eerder in het programma komen omdat hij boos was. Nu was hij er dus wel en ze hadden het een beetje over Willem. Sabine was blij dat ze gelijk had gekregen over Willem. Maurice en Mona deden vaag met toch een beetje negatieve ondertoon.

Ik ben benieuwd wanneer Karin zich weer laat zien.

Ik las dat de NCRV op zoek is naar een nieuwe presentator voor: Vraag het Willem Wever!............. iets voor Bart?

Greetz Tina

pi_235448
quote:
op 12-24-1999 om 08:15 PM schreef tina het volgende:

Ik las dat de NCRV op zoek is naar een nieuwe presentator voor: Vraag het Willem Wever!............. iets voor Bart?



Vind ik een heel erg goede suggestie Tina. Hij houdt van weetjes, heeft een vlotte babbel. Lijkt me echt iets voor hem. Alleen vrees ik dat VOO Bart zal claimen.

Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 24 december 1999 @ 21:18:00 #3
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_235449
quote:
op 12-24-1999 om 08:15 PM schreef tina het volgende:

Minoush bood haar excuses aan aan Maurice omdat ze hem eens Die autoverkoper had genoemd of zoiets. Maurice wilde daarom niet eerder in het programma komen omdat hij boos was. Nu was hij er dus wel en ze hadden het een beetje over Willem. Sabine was blij dat ze gelijk had gekregen over Willem. Maurice en Mona deden vaag met toch een beetje negatieve ondertoon.


Van de week noemden ze in een promo voor RTL Live Willem openlijk een gluiperd !
Dat is erg goed voor het journalistieke imago van RTL4. Ik vind dat televisie makers zich van dergelijke uitspraken dienen te onthouden, wat dit is echt een zeer onbehoorlijk staaltje van stemmingmakerij.

Dit wil niet zeggen dat Willem mijn favoriet is, maar iemand zoo afmaken in de media (en daar bedoel ik ook internet mee), is voor mij beneden alle peil. We hebben het nog wel steeds over een mens, en ik heb al vergelijkingen gelezen (ook hier op FOK) met Nazi Duitsland en de NSB. Ik hoop dat het nieuwe millenium meer gezond verstand met zich meebrengt.

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 25 december 1999 @ 01:33:00 #4
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_235450
Ja, het is weer een goed voorbeeld voor kleine meisjes: Ben vooral oerdom, roep veel domme dingen, neuk alleen wanneer je verzekerd bent van een groot publiek, dan ben je heel wat. Dan heb je zoveel gedaan en heb je zo'n mysterieuze waas om je persoonlijkheid dat je vanzelf Vamp van het jaar wordt!
  Redactie Frontpage zaterdag 25 december 1999 @ 02:21:00 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_235451
Ik hoorde vanavond al meer dat Willem een gluiperd was... Zei Thomas Acda niet zoiets ?
En ik kijk nu al uit naar de Playboy met Sabine, die over 3 week bij mij in de bus beland. Laat mijn moeder dit niet lezen, die vermoordt me als ze weet dat ik lid van Playboy ben....
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 25 december 1999 @ 02:26:00 #6
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_235452
Inderdaad, Thomas Acda in het overigens beste programma van de Nederlandse tv, wist Willem heel goed te omschrijven.
Als hij inderdaad pas drie afleveringen gezien heeft (wat ik betwijfel) en nu al tot een goede omschrijving van Willem komt, heeft hij veel mensenkennis (inderdaad meer als veel Nederlanders die er maanden over deden).
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_235453
[quote
<kniperdeknip>
...... journalistieke imago van RTL4 ......
[/quote]

Minousch, moet die dan het journalistiek imago van RTL4 hoog houden. Dacht ut niet, nog nooit zo'n dom, stom en nietszeggend stel bij elkaar gezien als bij RTL-live.
Deze uitspraak verbaast me dan ook niets.
Trouwens ook raar dat M. er wel gaat zitten als ie zich beledigd voelen (waarom eigenlijk? Hij is toch autoverkoper). Of zou dat bij die verplichte tien optredens horen?

  zaterdag 25 december 1999 @ 11:48:00 #8
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_235454
Ik vind het een leuk stel juist.
Ze zegt wel wat ze denkt, en bied ook nog openlijk haar excuus aan.
Zoals Willem een mens is is zij dat ook.
Maurice heeft er minder moeite mee dan de mensen hier want hij zat er toch maar
pi_235455
Bart als nieuwe Willem Wever ja leuk. Hij is slim weet alleen niet alt alles goed onder woorden te brengen, kan hij dat nog mooi leren met de kinderen.

Ja bart Wever leuk

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.


pi_235456

Tina, wat heb je een raar plaatje?

Karin vandaag of morgen bij Barend en Van Dorp

Jusqu'ici tout va bien...
pi_235457
quote:
op 12-25-1999 om 02:26 AM schreef evert het volgende:
Als hij inderdaad pas drie afleveringen gezien heeft ... en nu al tot een goede omschrijving van Willem komt, heeft hij veel mensenkennis (inderdaad meer als veel Nederlanders die er maanden over deden).


Je hoeft maar twee keer de stemmingmakerij van de BB redactie wat men de dagelijkse Big Brother uitzending noemt te zien en je concludeert wat de BB redactie je wil laten concluderen. Daar komt geen gram mensenkennis bij kijken. Pas als je -ondanks- de verknipte scenes in de BB uitzendingen een juist beeld van de bewoners kunt vormen (nmm onmogelijk) kun je spreken van mensenkennis.

Thomas Acda is niet meer dan een leuke knul en maakte gewoon weer een geintje. Verwar leuk doen niet met wijsheid aub.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')