abonnement Unibet Coolblue
pi_66406664
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:19 schreef styliste het volgende:
geslaagd voor mijn theorie examen!!
Gefeliciteerd!!!!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:46:14 #277
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66406975
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:19 schreef toma het volgende:

[..]

Één van m'n beste vrienden heeft nu ongeveer zo'n 3 kwart jaar een vriendin. (Niet z'n eerste maar goed.....) Sinds hij iets met haar heeft is alles anders. Zijn vriendin is zo dominant dat ie nergens meer tijd voor vrij maakt. (kutwijf )

Maar het ergste van alles is dat die vriendin van hem een half jaar geleden zwanger is geraakt!! Ze zeggen tegen ons dat het een ongelukje is. Maar ze willen het wel heel graag houden. Wij weten wel beter want zij wilde heel graag een kindje en hij niet, toen is zij gestopt met de pil en heeft ze hem letterlijk en figuurlijk genaaid.

Nu gaan ze over een paar weken samen wonen in een klein frut-huisje terwijl ze beiden een baantje hebben als medewerker bij een bouwmarkt. (Bijna minimum-loon dus)
Herkenbaar verhaal

Een vriendin van me heeft ongeveer hetzelfde, alleen zij woont thuis, zonder vriend, zonder werk
pi_66407015
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef Messenga het volgende:

[..]

Herkenbaar verhaal

Een vriendin van me heeft ongeveer hetzelfde, alleen zij woont thuis, zonder vriend, zonder werk
Maar ze is zwanger van de buurman?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:01:15 #279
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66407548
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:47 schreef toma het volgende:

[..]

Maar ze is zwanger van de buurman?
Nee, van een 'ex'
pi_66407762
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:01 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nee, van een 'ex'
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:07:50 #281
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66407796
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:06 schreef toma het volgende:

[..]

De spanning hé
pi_66407972
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_66412722
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:12 schreef theKiD het volgende:
www.bobross.fm

pi_66414146
Bob is cool! "Let's paint a happy tree here, It's your world, you can do that in your world"
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_66416422
Hoi. Wat een verhalen allemaal!
pi_66416610
Briljant die OV-chipkaart..

Ik moet morgen naar m'n ouders toe en dan moet ik reizen via Rotterdam, maar nu moet ik dus zo'n tijdelijke chipkaart hebben en die is alleen op te halen bij metrostation Beursplein, dus daar mag ik naar toe gaan lopen vanaf Rotterdam Centraal. Heerlijk geregeld ...
pi_66420668
Zometeen weer werken Lekker rustig hopelijk, als het goed is, is er niemand ivm vakantie
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:48:41 #289
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66421209
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 18:24 schreef VoreG het volgende:
Briljant die OV-chipkaart..

Ik moet morgen naar m'n ouders toe en dan moet ik reizen via Rotterdam, maar nu moet ik dus zo'n tijdelijke chipkaart hebben en die is alleen op te halen bij metrostation Beursplein, dus daar mag ik naar toe gaan lopen vanaf Rotterdam Centraal. Heerlijk geregeld ...
Ik dacht dat die ook op R'dam Centraal te halen was Maar goed, zo ver is dat nu ook weer niet lopen
Maar goed; ik heb mijn "eigen" chipkaart al binnen, moet hem alleen nog een keer opwaarderen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66421243
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:48 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik dacht dat die ook op R'dam Centraal te halen was Maar goed, zo ver is dat nu ook weer niet lopen
Maar goed; ik heb mijn "eigen" chipkaart al binnen, moet hem alleen nog een keer opwaarderen
Alleen voor weekkaarten is die op te halen op Centraal (aldus de RET site). Maar door dat lopen mis ik al m'n aansluitingen waardoor ik nog langer aan het reizen ben ..
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:50:23 #291
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66421267
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Alleen voor weekkaarten is die op te halen op Centraal (aldus de RET site). Maar door dat lopen mis ik al m'n aansluitingen waardoor ik nog langer aan het reizen ben ..
Schiet lekker op ja
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66422886
quote:
Willem II zal dit seizoen hoogstwaarschijnlijk afronden met een begrotingstekort. Dit meldt Omroep Brabant.

Algemeen directeur Frank Molkenboer heeft dit tegenover de regionale omroep bevestigd. De oorzaken van het tekort, dat minimaal 2,5 miljoen euro bedraagt, zijn volgens de directeur de lage sponsorinkomsten en de tv-gelden die zijn afgenomen.

Andries Jonker, die onlangs zijn taken als hoofdcoach links liet liggen en zich wilde focussen op zijn functie als technisch directeur, meldt dat de club moet bezuinigen op het spelersbudget.

Willem II komt niet in acute geldnood, aangezien de club volgens Molkenboer genoeg reserves heeft.
pi_66423286
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:49 schreef VoreG het volgende:
Alleen voor weekkaarten is die op te halen op Centraal (aldus de RET site). Maar door dat lopen mis ik al m'n aansluitingen waardoor ik nog langer aan het reizen ben ..
Ga lekker zwart reizen, mits je aardig door het OV kunt bewegen.

Dat doe ik vrijwel altijd in het weekend in de trein en metro. Bij de treinen doe ik volgens een methode die zich vrijwel altijd bewezen heeft. En nee, dat is niet opsluiten in de wc's. Slechts twee keer gesnapt. .
pi_66423599
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef PlungeStock het volgende:

[..]

Ga lekker zwart reizen, mits je aardig door het OV kunt bewegen.

Dat doe ik vrijwel altijd in het weekend in de trein en metro. Bij de treinen doe ik volgens een methode die zich vrijwel altijd bewezen heeft. En nee, dat is niet opsluiten in de wc's. Slechts twee keer gesnapt. .
Zwart reizen gaat nou net wat lastiger op plekken waar je een OV chipkaart nodig hebt
pi_66423844
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:44 schreef PlungeStock het volgende:

[..]

Ga lekker zwart reizen, mits je aardig door het OV kunt bewegen.

Dat doe ik vrijwel altijd in het weekend in de trein en metro. Bij de treinen doe ik volgens een methode die zich vrijwel altijd bewezen heeft. En nee, dat is niet opsluiten in de wc's. Slechts twee keer gesnapt. .
Die poortjes open duwen gaat wat lastig als er continu beveiliging in de buurt is .
pi_66424627
Ja, duh. Alsof ik naar Rotterdam ga om m'n methodes uit te testen. .
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:15:38 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66424658
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef PlungeStock het volgende:
Ja, duh. Alsof ik ooit nog naar Rotterdam ga. .
Daar ging het toch over
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66427961
Mensen van Tilburg topic, Dit is theKiD hier, en ik ben weer eens een keer gehacked. Jammer genoeg weet ik wie de schuldige is. Dit is dezelfde als mij Maandagnacht een dreig-sms heeft gestuurd. Begin er een beetje de balen van te krijgen, en degene die nog meer bedreig was (in dezelfde sms) overweegt aangifte te gaan doen bij de politie. Degene over wie dit gaat, weet dit zelf wel, en ik verwacht niet excuses of dat het ophoudt, maar zou natuurlijk wel fijner zijn.
Dit keer zijn het geen valse beschuldigingen, aangezien ik nu bewijs heb voor alle bovenstaande beschuldigingen. Het enige wat ik vroeg, was rust. Laat me met rust, en in plaats daarvan, word er nu politie bijgehaald. Zeer fijn, ik hoop dat je trots op jezelf bent. Je hebt 1 fout gemaakt, door er nog iemand meer bij te betrekken. Je weet hoe ik erover denk, en ik neem alles met een korreltje zout, deze persoon daarentegen niet.
Hier komt nog een vervolg op.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:36:02 #299
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66428036
Jemie..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66428059
Dit topic heeft carnaval precies overlapt

Tilburg #81; waar we carnaval ten grave dragen
(disclaimer: TT bedacht door Nint)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')