SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
Ik heb er ook geen ervaring mee, nog niet. Maargoed ik had gelezen dat het eigenlijk het genot kan verhogen. Dus ik vroeg me af zijn jullie ervaringen ook zo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:23 schreef eNGine10 het volgende:
nooit - ook nog nooit geprobeerd trouwens, gaat altijd goed zonder maar ben dan ook niet van de anale sex
ik heb tot nu toe wel goede ervaringen ermee. Als je lange tijd aan het neuken ben gaat het vaak pijn doen bij de vrouw glijmiddel helpt daar vaak bij en is dus prettiger voor de vrouwquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:29 schreef makkie88 het volgende:
durex glijmiddel met allerlij geurtjes enzo,
doen wel leuke dingen, prikkelingen warmte enzo, is wel grappig.. maar kan ook pijnlijk zijn voor de vrouw
ik heb zelf 120 keer gekekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef genakt het volgende:
zo'n 140 vieuwers en nog maar 6 keer gepost![]()
viezerikken
4 verschillende mensenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef genakt het volgende:
zo'n 140 vieuwers en nog maar 6 keer gepost![]()
viezerikken
Idem. Al schiet de massage wel eens uit.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef Locusta het volgende:
Wij hebben glijmiddel dat ook gebruikt kan worden voor massages, dus daar gebruiken wij het meestal voor
Durex Play zeker ? Ik stond laatst op het punt het te kopen, maar ik gebruik eigenlijk nooit glijmiddel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:45 schreef Locusta het volgende:
Wij hebben glijmiddel dat ook gebruikt kan worden voor massages, dus daar gebruiken wij het meestal voor
Herkenbaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:57 schreef ManAtWork het volgende:
Idem. Al schiet de massage wel eens uit.
Nee, zoet spulquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef elcastel het volgende:
Durex Play zeker ? Ik stond laatst op het punt het te kopen, maar ik gebruik eigenlijk nooit glijmiddel.
Dan zouden ze beter een andere partner zoeken denk ik?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:44 schreef Modus het volgende:
Ja net alsof vrouwen hier gaan zeggen "ja ik gebruik het elke keer want mijn kut wordt nauwelijks nat"..
Ik heb een keer een flesje Play O gekocht, da's geen glijmiddel maar stimulerende gel. Voor de afwisseling pakken we die er wel eens bij, vooral als ze het niet verwachtquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Durex Play zeker ? Ik stond laatst op het punt het te kopen, maar ik gebruik eigenlijk nooit glijmiddel.
Juist tijdens het voorspel gebruiken wij het regelmatig.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:57 schreef Sessy het volgende:
Mijn vriend en ik gebruiken eigenlijk altijd glijmiddel. Misschien omdat hij nogal erop los stoot, en omdat we allebei niet zo van het voorspel zijn.
Wij hebben ook Pjur. Inderdaad, ideaal spul!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:03 schreef Locusta het volgende:
Wij hebben Pjur (maar dan het witte flesje), ideaal! Je ruikt het niet, smaakt nergens naar en blijft lekker zachtEigenlijk is dit het enige "speeltje" dat wij gebruiken.
Wel uitkijken dat je het niet verward met pur. Ik stond een keer bijna de honinggrot dicht te stoppen met pur in plaats van pjur.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef Sessy het volgende:
[..]
Wij hebben ook Pjur. Inderdaad, ideaal spul!
Ik kreeg overal irritatie van, behalve van Pjur. En het blijft nat, ook na een half uur of zo!
Dat hoeft niet, sommige vrouwen zijn nu eenmaal minder vochtig dan anderen en dan wenselijk kan zijn. Ook de spanning kun je minder vochtig zijn als vrouw, terwijl je wel een geschikte partner hebt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:06 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dan zouden ze beter een andere partner zoeken denk ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |