O ja, dat dusquote:
Ehm... afgelopen vrijdag?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och 1tje kan ik wel missenen als jij me kan vertellen hoe lang geleden ik deze link heb neergezet
Jij ook al? Ik heb er ook om in een deuk gelegen, vooral omdat Roos er niks van snapte.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik lag vanmiddag dubbel: http://bambuser.com/channel/michielveenstra/broadcast/67727
Let op de vrouw aan de telefoon
Ik dacht eerst dat het Maricha was, maar zelfs als je de stem niet zou herkennen hoorde je nog dat het Roosmarijn wasquote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik heb er ook om in een deuk gelegen, vooral omdat Roos er niks van snapte.
Whehequote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef Againzender het volgende:
Kut zaeg, moet ik opeens een topic openen zo tijdens de afwas
Wat herrie betreft hoort dit wel bij de beste platen van de 00's. Maar als we het over muziek hebben dan komt het niet in aanmerking.quote:
Mwah... ik zie wat je probleem is, maar ik vind 't eigenlijk wel gaan. Als ik 'm geel maak is 'ie niet duidelijk genoeg.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf wat vond je van mijn opmerking over kleur van 3fm logo in de PSB Banner
vond je het onzin ?
Mooi omschrevenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat herrie betreft hoort dit wel bij de beste platen van de 00's. Maar als we het over muziek hebben dan komt het niet in aanmerking.
Jaja, rustig. Ik ben er al!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |