abonnement Unibet Coolblue
pi_65943401
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 11:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Herkenbaar met de ruggegraattransplantatie (scrabbelwoord ). ik doe het nog één keer zonder en mocht het falen dan loop ik ook langs de huisarts . Maar vooralsnog voelt het nog wel goed. Normaal begin ik binnen 4 uur weer met roken, of rook ik alleen niet op mijn werk en thuis shag maar dat zet geen zoden aan de dijk. Nu zit ik in mijn 2de dag volledig rookloos zonder zware drang waar ik het anders allang had opgegeven.
Je doet het al hartstikke goed! Je 2e dag al. Hoeveel 4 uren heb je dan al overleefd? Zet hem op!
4 Uren zijn ook hier cruciaal. Dan slaat de paniek toe. Ik stond een dag te vroeg bij de huisarts. Ik rook mijn hersenen dood.
Go hard or go home
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 februari 2009 @ 12:00:02 #177
163650 Greys
pi_65944118
Noekbeeb, heb jij Allen Carr gelezen? Want die haalde bij mij het scherpe randje van de paniek af.
Verder hielp het geen ruk, nou ja, een beetje soms. Dat nicotinemonstertje visualiseren helpt echt!
Bij mij ziet hij er ongeveer zó uit:



En daar gil je dan af en toe tegen dat ie op moet sodemieteren en dat hij niets meer krijgt.
Gaat hij steeds minder zeuren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65945096
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
Noekbeeb, heb jij Allen Carr gelezen? Want die haalde bij mij het scherpe randje van de paniek af.
Verder hielp het geen ruk, nou ja, een beetje soms. Dat nicotinemonstertje visualiseren helpt echt!
Bij mij ziet hij er ongeveer zó uit:

[ afbeelding ]

En daar gil je dan af en toe tegen dat ie op moet sodemieteren en dat hij niets meer krijgt.
Gaat hij steeds minder zeuren!
Ja, die heb ik gelezen en terwijl ik het las vond ik de sigaretten vies en dodelijk maar ja, ik moest blijven roken hè. Ik was blij dat het boek uit was want toen kon ik eindelijk stoppen. Vier uur later kreeg ik ruzie met 2 huisgenotes en of ik mepte ze stuk met de pan waar we ruzie over hadden of ik ging roken. Ik had ze moeten meppen! Ik ga iig het boekje even opzoeken, die heb ik vast nog wel ergens.
Gisteravond heb ik de hele avond niet gerookt want ik was bij de Librije (verkapt zie mij eens tof doen), dan ga je niet ordinair lopen doen natuurlijk en het na elke gang wilde ik roken, dat waren er maar 10 ofzo maar idd het gevoel is dan even heel sterk maar zwakt ook weer af. Net een wee.
Go hard or go home
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:12:55 #179
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_65946331
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 10:23 schreef Greys het volgende:

Navvy, moet je al in een dwangbuis of gaat het nog?
Ja,het gaat heel goed!Ik ruik alles weer,kom zonder moeite de trap op en heb helemaal geen behoefte aan een sigaret!!

Nee hoor, werd vanochtend wakker en begon aan mijn gebruikelijke ritueel; nespresso maken, krantje uit de bus halen en jawel...mijn hand reikte naar het pakje dat op tafel lag. Toen deze leeg bleek moest ik even nadenken wat hier in godsnaam aan de hand was. Ow ja, ik zou stoppen vandaag. Om hier 100% zeker van te zijn heb ik dit topic er maar even bij gehaald, en verdomd.....ik ben gestopt. Nog even over nagedacht om al mijn post te editten en jullie volkomen belachtelijk te maken maar vooralsnog vind ik dit een zielig plan.

Een paar uur verder moet ik zeggen dat het wel gaat maar ik moet nodig de deur uit want ik ga mezelf in de weg zitten (ik heb zelfkennis). Morgen weer aan het werk en dan heb ik overdag tenminste wat afleiding.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_65946568
Ga lekker een eind wandelen, Navvy!
Hoe meer afleiding vandaag, hoe beter.
Als je vandaag doorkomt, heb je het ergste gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 februari 2009 @ 13:24:14 #181
163650 Greys
pi_65946744
Overdag werken helpt echt, je moet iets te doen hebben!

Wat bij mij ook werkt (maar ik heb ze dan ook niet helemaal op een rijtje...) is Cola Light en dan elke keer als het gevoel rot wordt een slokje nemen, gedurende de hele avond. En je dan inbeelden dat het een soort 'blussend toverdrankje' is waar het Nicotinemonstertje niet tegen kan

NIET!

LACHEN!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65946776
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:24 schreef Greys het volgende:
Overdag werken helpt echt, je moet iets te doen hebben!

Wat bij mij ook werkt (maar ik heb ze dan ook niet helemaal op een rijtje...) is Cola Light en dan elke keer als het gevoel rot wordt een slokje nemen, gedurende de hele avond. En je dan inbeelden dat het een soort 'blussend toverdrankje' is waar het Nicotinemonstertje niet tegen kan

NIET!

LACHEN!

sorry... het was al te laat om niet te lachen..

maar als het werkt... who gives a fuck?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 februari 2009 @ 13:26:20 #183
163650 Greys
pi_65946803
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

sorry... het was al te laat om niet te lachen..

maar als het werkt... who gives a fuck?
Nou hoor! *pruillip*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65946838
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou hoor! *pruillip*
aai.gif
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:27:55 #185
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_65946865
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 09:42 schreef Noek het volgende:

[..]

Als het jou lukt dan moet ik het ook kunnen. Jij bent raar.

Ik ga straks naar de niet roken juf.
Kijk dat lijkt me nou ook wel wat; een niet roken juf. In mijn ideale wereld zou ze er zo uitzien:



Maar ik zou dan waarschijnlijke een ouwe tang krijgen met whiskystem en een rokershoestje
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:35:21 #186
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65947101
1 December was mn officieuse stopdag.. met kerst en oud en nieuw wel gerookt, een paar (pakjes) en daarna weer opgegeven.... ik bedacht mij dat ik toch gestopt was.

Dus stel ik dan maar 1 januari als stopdatum.. gestopt met roken na 15 jaar, gestopt met blowen na 14 jaar en om dat laatste ben ik eigenlijk nog wel blijer!
En om het af te maken, ook gestopt met drinken.
The truth was in here.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 februari 2009 @ 13:41:04 #187
163650 Greys
pi_65947278
Bastard, wat goed van je!

Navvy, als je echt zo'n stoppen met roken juf had ging je alleen maar meer roken.
Qua ehm... na de... whatever. Je begrijpt me wel. Dus wees blij dat je die niet hebt.

En als Noek nou hier meldt wat ze daar geleerd heeft, dan heb je ook een juf.
Heb je Noek wel eens gezien? Ik wel! In het eggie! Lekkerder dan jouw plaatjesjuf!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65947426
Hoezo rokers sterven jonger?

Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:49:14 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65947522
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef rudedeltadude het volgende:
Hoezo rokers sterven jonger?

[ afbeelding ]
hebben meer kans om jonger te sterven, dat dan weer wel. Als je tien mensen tijdens spitsuur geblindoekt over de A4 laat rennen heb je ook kans dat er een paar het overleven natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_65947564
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je tien mensen tijdens spitsuur geblindoekt over de A4 laat rennen heb je ook kans dat er een paar het overleven natuurlijk.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:51:50 #191
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_65947610
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:41 schreef Greys het volgende:
Bastard, wat goed van je!

Navvy, als je echt zo'n stoppen met roken juf had ging je alleen maar meer roken.
Qua ehm... na de... whatever. Je begrijpt me wel. Dus wees blij dat je die niet hebt.

En als Noek nou hier meldt wat ze daar geleerd heeft, dan heb je ook een juf.
Heb je Noek wel eens gezien? Ik wel! In het eggie! Lekkerder dan jouw plaatjesjuf!
Ze had zich gisteren even voor kunnen stellen, ik woon vlak bij De Librije. Maar haar ervaringen met de niet roken juf mag ze idd wel met ons delen (en eventueel een pic van die juf ter bevestiging dat alle niet roken juffen onaantrekelijk zijn)

Enne Rude: geniaal plaatje .
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_65947632
Hoe gaat het niet roken Nav?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 11 februari 2009 @ 13:57:43 #193
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_65947793
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:52 schreef rudedeltadude het volgende:
Hoe gaat het niet roken Nav?
Ik moet al een tijd stevig aan de wandel maar zit hier ar weel veel te lang achter m'n laptopje (ik stomp af van de maatschappij). Trek begint aardig te komen dus ik ga een paar flessen cola-light halen! Ik zie eigenlijk wel tegen vanavond op, voetbal kijken met een biertje erbij. Dat wordt wel de ultieme test! Gewoon geen sigaretten in huis hebben dus, mijn fietsbanden preventief lek prikken voordat ik het in m'n hoofd haal om op de fiets springen en naar de snackbar te gaan en te scoren.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:15:52 #194
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_65948429
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:35 schreef Bastard het volgende:
1 December was mn officieuse stopdag.. met kerst en oud en nieuw wel gerookt, een paar (pakjes) en daarna weer opgegeven.... ik bedacht mij dat ik toch gestopt was.

Dus stel ik dan maar 1 januari als stopdatum.. gestopt met roken na 15 jaar, gestopt met blowen na 14 jaar en om dat laatste ben ik eigenlijk nog wel blijer!
En om het af te maken, ook gestopt met drinken.
Dit vind ik echt G E W E L D I G
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:03:18 #195
202014 JJH
Knetter. O+
pi_65950158
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:45 schreef rudedeltadude het volgende:
Hoezo rokers sterven jonger?

[ afbeelding ]
Is dat geen meisje van 14e op de verjaardag van haar betovergrootmoeder?
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 13:49 schreef jogy het volgende:

[..]

hebben meer kans om jonger te sterven, dat dan weer wel. Als je tien mensen tijdens spitsuur geblindoekt over de A4 laat rennen heb je ook kans dat er een paar het overleven natuurlijk.



Wat een klotedag gister zeg.
Het lijkt letterlijk met de dag moeilijker te worden Ik bedenk me op letterlijk elk dood moment dat ik zin heb in een peuk, we hadden bijvoorbeeld gisteravond nog ff eten gehaald en toen dat op was zat mijn hand alweer in mijn zak op zoek naar een peuk. Daarnaast loop ik er serieus over na te denken om mensen niet meer bij mij binnen te laten roken, terwijl ik echt niet zo'n chagrijnige ex-roker wil worden. Net was hier namelijk ff een vriendin over de vloer, en ik heb echt letterlijk 5 minuten naar haar peuk zitten kijken terwijl zij hem rookte...
Daarnaast merk aan mezelf dat ik steeds humeuriger begin te worden.

Maar dat alles zal vast wel met een paar dagen over zijn
4dagen 17uur 12minuten
94 niet gerookt en ik leef al 7u 50min langer.
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:10:07 #196
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65952702
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:03 schreef JJH het volgende:


Maar dat alles zal vast wel met een paar dagen over zijn
4dagen 17uur 12minuten
94 niet gerookt en ik leef al 7u 50min langer.
Dat wat je beschrijft is in de eerste 4 dagen het ergste inderdaad.. daarna word dat minder, maar het ligt denk ik ook aan je instelling. Wil je stoppen of niet? Je lichaam vraagt geen nicotine meer, je geest blijft nog in de gewenning hangen.. maar echt, eigenlijk heb je geen behoefte. Sterker nog, als je nu zou roken is hij niet zo lekker als dat je herrinerde, en je word ineens draaierig.. wat nog maar eens aangeeft wat voor rotzooi het eigenlijk is.
The truth was in here.
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:14:47 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65952900
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat wat je beschrijft is in de eerste 4 dagen het ergste inderdaad.. daarna word dat minder, maar het ligt denk ik ook aan je instelling. Wil je stoppen of niet? Je lichaam vraagt geen nicotine meer, je geest blijft nog in de gewenning hangen.. maar echt, eigenlijk heb je geen behoefte. Sterker nog, als je nu zou roken is hij niet zo lekker als dat je herrinerde, en je word ineens draaierig.. wat nog maar eens aangeeft wat voor rotzooi het eigenlijk is.
Die 'eerste peuk' vind ik altijd het lekkerst stiekem . Maar mijn probleem (EN DAT MOET IK NIET VERGETEN!) ermee is dat de peuken zelf gewoon een stuk chemischer smaakte, echt zo'n smerige bijsmaak die uren bleef hangen. Dus, voordeel, mijn laatste paar pakjes smaakte nog niet eens zo lekker en dat moet ik voor me blijven houden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:18:52 #198
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65953031
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Die 'eerste peuk' vind ik altijd het lekkerst stiekem . Maar mijn probleem (EN DAT MOET IK NIET VERGETEN!) ermee is dat de peuken zelf gewoon een stuk chemischer smaakte, echt zo'n smerige bijsmaak die uren bleef hangen. Dus, voordeel, mijn laatste paar pakjes smaakte nog niet eens zo lekker en dat moet ik voor me blijven houden.
Kan ook niet zeggen dat roken vies is Die eerste op de zondagochtend, met een heerlijk bakkie koffie.. heerlijk! Maar dat weegt niet op tegen .. nou ja je kan alle nadelen wel invullen.
Eerste dagen ging ik compenseren met snoepjes, altijd beter dan peuken.

Dus 2 gestopt-met-roken mods op TRU

Eerste week had ik echt van die woedeaanvallen innerlijk
The truth was in here.
  woensdag 11 februari 2009 @ 18:41:13 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65957924
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kan ook niet zeggen dat roken vies is Die eerste op de zondagochtend, met een heerlijk bakkie koffie.. heerlijk! Maar dat weegt niet op tegen .. nou ja je kan alle nadelen wel invullen.
Eerste dagen ging ik compenseren met snoepjes, altijd beter dan peuken.
In de avond een paar crackers met kaas en die melatonine tabletten tegen de avond onrust, vrder is het goed te doen. Ik kan nu dus wel zeggen dat ik het roken daadwerkelijk vies vind, die gedachte vasthouden en ik ben al een stuk verder . Alleen nog even niet naar de vrijdagavond borrel op het werk, niet mee naar buiten met de collega's op een zonnige dag om even te roken ( of dus vanaf nu gewoon gezellig meelopen). Ah well. Komt wel goed.
quote:
Dus 2 gestopt-met-roken mods op TRU

Eerste week had ik echt van die woedeaanvallen innerlijk
Nog niet gehad maar wie weet . Ik zal me niet afreageren in TRU
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 februari 2009 @ 18:42:35 #200
163650 Greys
pi_65957972
Ik heb ook wel eens een soort agressiegevoel hoor, van binnen.
Nog steeds wel eigenlijk, na meer dan drie weken niet roken. Soms heb ik echt even het gevoel dat ik iets in elkaar wil schoppen Maar het gaat heel snel weer weg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')