SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:11 schreef donroyco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Sterker nog, hoe wil je een review schrijven zonder te vertellen wat jij er van vindt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:08 schreef cablegunmaster het volgende:
als ik een review geef stop ik mijn mening erin.
zit een punt in maar gebruikers op Tweakers zijn lamequote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef Thomass het volgende:
Je kan er in ieder geval fatsoenlijke informatie en hulp vinden. Een fatsoenlijke search moeten ze hier nog bouwen. Als die er ooit komt heb je er waarschijnlijk geen bal aan omdat de noise/nuttige info ratio ongeveer 10/1 is; maar toch hè, fok <3
En nee ik ben geen tweaker
helemaal mee eens , geen idee ze schijnen neutraliteit in een review te waarderenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:21 schreef Henno het volgende:
*blablabla *
Sterker nog, hoe wil je een review schrijven zonder te vertellen wat jij er van vindt?
Tadadaquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef Thomass het volgende:
Je kan er in ieder geval fatsoenlijke informatie en hulp vinden. Een fatsoenlijke search moeten ze hier nog bouwen. Als die er ooit komt heb je er waarschijnlijk geen bal aan omdat de noise/nuttige info ratio ongeveer 10/1 is; maar toch hè, fok <3
En nee ik ben geen tweaker
Hey, was dat niet bij jou thuis toen JP??quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:57 schreef jpjedi het volgende:
Zat pas een review van goedkope Chinese speakers te lezen. Staat er in het artikel een foto van de mensen die samen de review hebben gemaakt naar aanleiding van een uitgebreide test bij iemand thuis.
Echt he...revenge of the nerds is er niets bij.![]()
[ afbeelding ]
Echter de info is er wel nuttig maar een forum met 75% moraalridders. Topic openen is daar inderdaad niet te doen..moet je eerst 6 weken topics doorspitten.![]()
Ik postte eens wat over de iphone.. maar je mag in dat topic niet praten over waar je hem gekocht hebt want dat is een ander topic, je mag alleen over jailbreak praten in een bepaald topic maar owee als je het woord unlock gebruikt. en ga zo maar door. 3 pagina`s instructies over hoe je moest posten in een topic over een telefoon.
BAN!!! Eerst zelf research verrichten!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, was dat niet bij jou thuis toen JP??
de kledingstijl ook.quote:
k zie t al helemaal voor me..quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
de kledingstijl ook.
echt prototype nerds.. ik dacht dat die vandaag de dag niet meer zo bestonden
only on tweakers.net
+1 voor de gordijnen dicht trouwens
goh je username zegt er ook niks overquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef pisnicht het volgende:
Heb al bijna 9 jaar een account bij tweakers maar de achterlijke christenmoraal die er heerst is zo storend dat ik er maar wegblijf. Postte een keer een grappig plaatje in het grappige plaatjes topic waarop 2 mm penis was te zien en kreeg daar direct een ban voor van een week
Vroeg ik me ook af!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
ik vraag me af wat er in de tubes zit die in die schoenendoos zitten
En in mexico leven miljoenen reïncarnaties van Jezus!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goh je username zegt er ook niks overwat voor user je bent!
Nou! Als je een vraag stelt wordt je topic gesloten met de opmerking dat je de search moet gebruiken. Gebruik je de search, vind je alleen maar topics die gesloten zijn met de opmerking dat je de search moet gebruikenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:16 schreef Thomass het volgende:
Je kan er in ieder geval fatsoenlijke informatie en hulp vinden.
Volgens mij is het Erwinbeyquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter hè, is dat Cerror niet?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef MrFl0ppY het volgende:
Vind het beleid van GoT eigenlijk wel goed. Het dwingt mensen om zelf ook eens wat op te zoeken ipv. het maar snel iemand anders te laten doen. Zoals de mensen die hierboven reageren. Zelf heb ik al verschillende topics geopend en deze zijn allemaal open gebleven. Als je een beetje serieus forum wilt hebben moeten er ook strengere regels zijn. Als iedereen een topic gaat openen met "mijn pc is langzaam" dan wordt het natuurlijk 1 onoverzichtelijke boel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |