quote:* Crucofilie - crucofielen vinden lange benen aantrekkelijk.
* Acrotomofilie - deze mensen worden opgewonden van vrouwen met geamputeerde ledematen.
* Apotemnofilie - deze mensen worden er sterk tot aangetrokken om zelf een lichaamsdeel te amputeren.
* Mammofilie - deze mensen worden opgewonden van borsten.
* Lactofilie - deze mensen worden opgewonden van borsten van pas bevallen moeders en zijn er ook tot aangetrokken om zelf aan de tepel te zuigen.
* Meiesofilie - deze mensen (dit zijn overigens vooral mannen) raken opgewonden van zwangere vrouwen.
* Xanthippie - deze mensen worden opgewonden door blonde vrouwen.
* Hyproxifilie - deze mensen worden opgewonden als ze in ademnood verkeren en krijgen vaak een orgasme als ze buiten bewustzijn raken.
* Odontofilie - deze mensen worden opgewonden van tanden.
* Coprofagie - deze mensen houden van de geur en smaak van uitwerpselen en eten dat ook.
* Coprolalie - deze mensen worden seksueel opgewonden van vieze praatjes over ontlasting.
* Sitofilie - deze mensen houden van het consumeren van etenswaren tijdens de seks.
* Quasimodie - deze mensen vinden mensen die voor anderen tot zeer onaantrekkelijk zijn juist erg opwindend.
* Nasolingie - deze mensen houden ervan om snot uit andermans neus te zuigen.
* Oculofilie - deze mensen hebben een drang om in andermans ogen te kijken.
* Scoptofilie - deze mensen kijken graag toe hoe anderen seks hebben (vaak mensen die ze kennen).
* Dacryfilie - deze mensen raken opgewonden van huilende mensen.
* Amaurofilie - deze mensen (vaak mannen) zijn seksueel aangetrokken tot blinde of geblinddoekte mensen.
* Aksillie - deze mensen houden van flinke zweetplekken (en dan vooral onder de oksels).
* Ablutofilie - deze mensen worden opgewonden van een bad of douche.
* Undinie - deze mensen zijn gek op seks in het water.
* Gynostikolobomassofilie - deze mensen worden opgewonden als ze oorlelletjes zien.
* Urolagnie - deze mensen vinden het fijn om op iemand te urineren of vinden het fijn om op geürineerd te worden.
* Podofilie - deze mensen worden opgewonden bij het zien of aanraken van voeten.
iddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Er staat niet eens bij hoe het heet als je gefixeerd bent op vrouwenbillen
Vind ik ook wel lekker!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik hou van buikjes (geen dikke fatsige, gewoon een heel klein lief buikje)![]()
Geen fetish, maar toch![]()
vind ik ook wel iets hebbenquote:
Precies! Zo een gezond laagjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:17 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
vind ik ook wel iets hebben
zo net geen vetrolletjes
Oké fetish danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
Dit moet geen kopie zijn van Wat is jouw turn-on #2
Hij heeft het over fetish.. En niet over wat vind je wel geil..
Waarom een zoekfunctie gebruiken he.. Daar issie helemaal niet voorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:49 schreef Aneurism het volgende:
Laatste topic was in 2008 over hetzelfde onderwerp...
Wat voor fetish hebben jullie?
Komt door mijn uberfokskills.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom een zoekfunctie gebruiken he.. Daar issie helemaal niet voor
Dit zijn lang niet alle fetishen.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:32 schreef TNA het volgende:
quote:* Nasolingie - deze mensen houden ervan om snot uit andermans neus te zuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |