Doet ze op de schaamlippen zodat je die goed kan vinden int donker.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:50 schreef Rosbief het volgende:
WTF is lipgloss?
Beter dan een man die het zelf gebruikt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:51 schreef gamepwner het volgende:
[..]
rosbief is een autist die nooit een vrouw heeft gezien
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:51 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Doet ze op de schaamlippen zodat je die goed kan vinden int donker.
jawel hoor, maar geen lipglossquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:49 schreef Rbnn het volgende:
Verkapt-ik-slik-niet-topic
Dat dus, ik ben niet zo'n Mari van de Ven type.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Beter dan een man die het zelf gebruikt.
wat jij in je mond krijgt slik je toch ook niet altijd doorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:47 schreef MissJ het volgende:
Gvd! Ik wil dus even lipgloss op mijn lippen doen en wat doe ik.. Knijp ik te hard in de tube waardoor er een hele kwak naar aardbei smakende lipgloss in mijn mond terecht komt!
Klacht: vieze kwak in mijn mond
Extra klacht: geen emoticons kunnen gebruiken omdat ik dit topic via mijn mobiel schrijf
Bonusklacht: t-mobile sucks! Bereik is klote in de trein ter hoogte van het Brabantse land.
Dit klopt. Succes met je kwak!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:47 schreef MissJ het volgende:
Bonusklacht: t-mobile sucks! Bereik is klote in de trein ter hoogte van het Brabantse land.
Meesterlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:51 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Doet ze op de schaamlippen zodat je die goed kan vinden int donker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |