Hebben ze bij ijshockey eigenlijk ook falende gooi-mannetjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat mensen leuker vinden aan schaatsen over een sloot dan op een ijsbaan die 200 dagen per jaar open is.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom schaatsen zo leuk is. Tenzij er contact bij komt. IJshockey
En daarnaast; schaatsen met contact? Heb jij dan zitten masturberen bij Sterren Dansen op het IJs?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat mensen leuker vinden aan schaatsen over een sloot dan op een ijsbaan die 200 dagen per jaar open is.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom schaatsen zo leuk is. Tenzij er contact bij komt. IJshockey
Eerst de lente nogquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef Inverted_World het volgende:
Eens met klacht, beter weer snel zomer.
Ik heb er nu ook weinig mee, maar toen k jong was weet k wel dat we enorm veel lol haddenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
quote:
Laat me raden:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef HzHertz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als we dan toch bezig zijn
Ahw
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Laat me raden:
Diepvriesreiger
Diepvriesmol
Diepvriespoes
Ik heb het over ijshockey bijdehandje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En daarnaast; schaatsen met contact? Heb jij dan zitten masturberen bij Sterren Dansen op het IJs?
Diepvrieskikker en Diepvriesdolfijn bestaat ookquote:
Schaatsen met contact is niet per definitie ijshockey lampekap.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over ijshockey bijdehandje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |