Hebben ze bij ijshockey eigenlijk ook falende gooi-mannetjes?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat mensen leuker vinden aan schaatsen over een sloot dan op een ijsbaan die 200 dagen per jaar open is.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom schaatsen zo leuk is. Tenzij er contact bij komt. IJshockey
En daarnaast; schaatsen met contact? Heb jij dan zitten masturberen bij Sterren Dansen op het IJs?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet niet wat mensen leuker vinden aan schaatsen over een sloot dan op een ijsbaan die 200 dagen per jaar open is.
Ik begrijp eigenlijk helemaal niet waarom schaatsen zo leuk is. Tenzij er contact bij komt. IJshockey
Eerst de lente nogquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:20 schreef Inverted_World het volgende:
Eens met klacht, beter weer snel zomer.
Ik heb er nu ook weinig mee, maar toen k jong was weet k wel dat we enorm veel lol haddenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
quote:
Laat me raden:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef HzHertz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als we dan toch bezig zijn
Ahw
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Laat me raden:
Diepvriesreiger
Diepvriesmol
Diepvriespoes
Ik heb het over ijshockey bijdehandje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:23 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En daarnaast; schaatsen met contact? Heb jij dan zitten masturberen bij Sterren Dansen op het IJs?
Diepvrieskikker en Diepvriesdolfijn bestaat ookquote:
Schaatsen met contact is niet per definitie ijshockey lampekap.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb het over ijshockey bijdehandje.
In andere landen hebben ze geen sloten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJshockey![]()
Heerlijk de hele dag lopen Fokken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gelukkig zijn er ook mensen die van het winterweer houden. Geen vieze insecten en de voor de rest van de dag zweten als je even met je ogen knippert. Vanmiddag was het een prachtige koude dag met een lekker zonnetje.
Weinig zo fijn als een koude winterdag met strakblauwe lucht inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gelukkig zijn er ook mensen die van het winterweer houden. Geen vieze insecten en de voor de rest van de dag zweten als je even met je ogen knippert. Vanmiddag was het een prachtige koude dag met een lekker zonnetje.
Ook al vind ik schaatsen leuk, ik vind de OP erg sterk. Klopje op de schouder van TS.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef TeChNo2 het volgende:
maar vooral (huiver): "mogen we al gaan denken aan de tocht der tochten?" jeukjeukjeuk
Wat is dat toch voor massahysterie:
* geen enkel ander land doet zo achterlijk over een bevroren sloot
samenvatting: schaatsen is stom en koud en zeker niet geschikt voor eigenwijze bejaarden
Nee hoor, ik ben een ouwe lul en toch al een watje, en een afweersysteem bouw ik wel op met dat yoghurtdrankjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef KosterT het volgende:
TS is er zeker een van de nieuwe generatie die met de kou liever binnen achter de computer een watje wordt ipv een goed afweersysteem bouwen op de winderige bevroren slootjes.
OMGquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:51 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een ouwe lul en toch al een watje, en een afweersysteem bouw ik wel op met dat yoghurtdrankje![]()
Trouwens: smash-it en rockstah: dankje
Je vindt schaatsten "gezellig" ? Laat mij maar op een andere manier gezellig doen, ben het trouwens wel met je eens dat achter de computer zitten saai is...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:57 schreef Badabingea het volgende:
Ga een keer gezellig doen ipv. saai met je luie ass achter je pc te gaan zitten
quote:Schaatsende minister loopt botbreuk op
Uitgegeven: 11 januari 2009 10:31
Laatst gewijzigd: 11 januari 2009 10:30
DEN HAAG - Minister Eimert van Middelkoop van Defensie heeft een botbreuk opgelopen door een valpartij tijdens een schaatstocht op natuurijs. Zijn pols zit in het gips.
Dat bevestigde een woordvoerder van zijn ministerie zondag naar aanleiding van een bericht in De Telegraaf.
Van Middelkoop nam zaterdag deel aan de dertig kilometer lange Rottemerentocht tussen Bleiswijk en Zevenhuizen. Hij ging onderuit op een slecht stuk ijs.
Het was de tweede keer in korte tijd dat de bewindsman, een fervent duursporter, een toertocht reed. Schaatsen zit er voorlopig niet meer in voor Van Middelkoop, aldus de woordvoerder.
© ANP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |