abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_231444
Een leuke uitzending
Ik heb heel hard moeten lachen om het gedoe met de kerstboom die verkeerd was. Vooral toen ze 'm gingen vergelijken met het mini-kerstboompje. De gemaakte was echt wel 20 x zo groot. Heel erg komisch!
Wat vonden jullie ervan?

Groetjes, Fannetje

pi_231445
Ja die Kerstboom was wel een sukkel aktie zeg. Het viel me op dat Karin het meteen weer had over dat dit natuurlijk wordt uitgezonden! Volgens mij heeft ze echt geen idee hoe het programma er uit ziet. Denkt ze soms dat het geroddel niet wordt uitgezonden ofzo?
Het leek er een beetje op dat Karin Willem er al vast op aan het voorbereiden was dat zij hem gaat nomineren. Je kunt juist beter iemand waar aan je je irriteert niet nomineren heeft de psych gezegt en ze irriteert zich het meest aan Bart, ha ha ha lijkt me wel lachen als Bart straks niet eens wordt genomineerd
Het valt me ook op dat Voo niets uitzend over het geklaag dat Anouk wel sloffen sigaretten kreeg. Ook wel grappig hoe Bart en de stem met elkaar in discussie gingen over de ruilaktie, je hoorde Barts hersens bijna kraken voor een weerwoord. Bart Rules!
Greetz Tina

pi_231446
Ja vond het wel grappig, vooral Karin, ging in mijn ogen een beetje af. Waarom? omdat zij de hele tijd de lakens wilde uit delen en dat dus ook gedaan heeft. Maar nog mooier toen ze ontdekten dat ze te weinig steentjes hadden en Karin tot 2 keer toe zei dat hij niet fout kon zijn.
Ben ook benieuwd naar die rots hanger, wie van de 2 had er gelijk over die steentjes? heb er niets van op de streams kunnen vinden, dus dat "ruzietje tussen K en B zal achteraf wel mee vallen. Ze zijn dus allebei eigenwijs niet alleen Bart.
By the way dit keer begon Karin met roddelen over Bart en niet Willem.
  dinsdag 14 december 1999 @ 20:08:00 #4
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_231447
Wacht met spanning op het moment dat Karin en Willem tegen Bart gaan zeggen: "Stil eens even, de grote mensen praten nu." Gaat er aankomen, zeker weten.
Ben te zaai voor een signature
pi_231448
Ruud had zijn oude versleten Bont voor dieren tshirt weer aan vandaag. Waar zijn die nieuwe exemplaren eigenlijk gebleven???? Dat is al 1,5 week geleden.
Greetz Tina

pi_231449
HAHA..kep wel gelachen om de uitzending eerlijk gezegd, gossie een mandje eieren ruilen voor een pafke..., arme jongen. Karin kan er niet meer tegen zo te zien alhoewel ik echt moet zeggen dat ze op de streams die ik veel zie en hoor toch veel samen doen echt waar, ze zijn dus wel maatjes van elkaar soms.

Maar jaaaaaaaa ze heeft denk ik, ik durf de naam niet meer te noemen, ik noem hem daarom Pipo..Pipo heeft ze door en lachen die wordt genomineerd..haha...ik ben benieuwd naar zijn gezicht volgende week maandag. Wel moet ik nageven dat Pipo wel zei: "een pakje shag kopen we voor jou van het budget"..wat Lieffffffffffffffff ja toch TINA?..haha.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_231450
ze kunnen zeggen wat ze willen tegen die jongen, maar zijn ego is zo groot dat het zijn hersenen verdrukt.
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_231451
Karin viel een beetje veel door het mandje. Oeps. En het staat haar niet.

Dan de vrouwenstem. Hoezo moet je bij een ruil iets van jezelf opgeven, moet het echt een opoffering zijn? Boer produceert een mud aardappelen. Zijn gezin eet er zelf maar tien op. Die rest ruilt hij voor bijvoorbeeld appelen. Is niet meer dan slim.

Daarbij manipuleert VOO de hele tent bij elkaar wanneer het commerciële belang dat vraagt, maar zodra Bart of een van de anderen inventief wordt, zijn ze in eens zo steil en streng als het maar kan. Ze hebben daar echt een probleempje met macht in dat camerakruis.

En één vraag bleef: ik las op VOO-teletekst dat Karin Wim heeft mogen toespreken in de dagboekkamer voor zijn verjaardag. Waarom is dat niet uitgezonden? Gebeurde bij de anderen ook wanneer ze gelieven feliciteerden. Is hier een privé-tapeje vanuit Almere naar Wim gestuurd? Maar vervolgens wel Bart afzeiken over zijn creatieve ruilhandel.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_231452
De slappe lach van Karin om haar mislukking en de ergernis van Ruud, heel leuk in beeld gebracht (mag misschien ook weleens gezegd worden ?).

Uitspraak van Karin : "Ik ben wel goed in rekenen, heb alleen verkeerd geteld."
Tsja...

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


pi_231453
Inderdaad een beetje lullig dat de vrouwenstem (wie ?) zo gemakkelijk vanuit haar machtspositie Bart probeerde klem te praten (Dit m.b.v andere personen, hoorbaar, om haar heen). Of je dan een beetje ziek bent zeg, wat een bitch.
Een gewoon ja of nee kan ook gewoon nog zonder iemand nodeloos te frustreren. En leuke televisie leverde het al helemaal niet op. Drum of Javaanse Jongens Bart ? Ik hoop dat dat nog wat voor je gaat opleveren nadat BB is afgelopen.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  dinsdag 14 december 1999 @ 21:28:00 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_231454
quote:
op 12-14-1999 om 08:57 PM schreef PLANIX het volgende:
De slappe lach van Karin om haar mislukking en de ergernis van Ruud, heel leuk in beeld gebracht (mag misschien ook weleens gezegd worden ?).

Ja, Ruud deed of ie het leuk vond, alleen lachte hij als een boer met kiespijn. Maar ja, hij kan moeilijk gaan schreeuwen hè tegen Kaatje. Gelukkig zag ze er zelf wel de humor van in. Tja, wat moet je anders doen

Overigens word ik ook misselijk van die mensen van de DBK. De manier waarop ze tegen ze praten, echt zum kotsen ja! Inderdaad, zeg gewoon waar het op staat en ga er niet zo'n semi-psychologisch antwoord op geven, opzouten met die onzin. Wat voor randfiguren zitten er in hemelsnaam in de regiekamer?

Was Mauriesje nou jaloers op Bart z'n lichaam? Oh oh, al die concurrentie

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_231455
Bart is de laatste dagen een beetje erg opstandig. Niet erg hoor maar iedereen begint zich aan hem te ergeren, zelfs Ruud en dat zegt wat. Ik vind wel dat ze die eieren moeten kunnen ruilen, maar alleen als ze het bonnetje nog hebben
pi_231456
Wat opvallend dat Veronica dat gesprek, waarin Bart zegt dat hij denkt dat Maurice jaloers is op zijn lichaam, niet heeft uitgezonden!! Daarmee zou het imago van de jonge held Bart teveel geschaadt worden. Ik vraag me af wat ze nog meer niet uitzenden.
Verder een leuke aflevering. Karin en Bart zijn duidelijk de enige die slim genoeg zijn om die boom van lego te bouwen. En dat er dan een telfout wordt gemaakt is logisch, het is echt hartstikke ingewikkeld! Leuk dat Karin er om moest lachen, ik zou er behoorlijk van balen...
godverdikkie, zeg!
pi_231457
Ik heb me werkelijk helemaal rot gelachen om Karin. Die kreeg een spontane lachbui van die boom en ik met haar!
Het mooiste was nog Ruud zn reactie, die vond het namelijk helemaal niet leuk. En dan de opmerking dat met lego spelen mannenwerk is.... Briljant!

Voor het eerst in tijden dat het weer een hele leuke aflevering was!!

  dinsdag 14 december 1999 @ 22:08:00 #15
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_231458
Leuke en ontspannende uitzending vandaag. Ik moest regelmatig denken aan de discussie over het nut van de streamverslagen.
Nu vond ik het erg leuk dat ik telkens die legoboom zag groeien terwijl ik dus al wist dat het allemaal weer afgebroken moest worden Ik weet, dit wordt niet bedoeld met die discussie maar de voorkennis door de streamverslagen hebben mijn plezier tijdens het tv-kijken vandaag erg verhoogd.
Terug uit het enge bos
  dinsdag 14 december 1999 @ 23:01:00 #16
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_231459
quote:
op 12-14-1999 om 08:18 PM schreef tina het volgende:
Ruud had zijn oude versleten Bont voor dieren tshirt weer aan vandaag. Waar zijn die nieuwe exemplaren eigenlijk gebleven???? Dat is al 1,5 week geleden.



Tina,de shirts die ze nu gekregen hebben zijn sweaters met lange mouwen, en aangezien het in het huis niet benenden de 20 graden is, zijn ze denk ik een beetje te warm.

pi_231460
Was ook wel leuk met die losse kip. Iemand (karin? o wat zielig" maar ik vond Ruud ook iets zieligs hebben daar in die stromende regen.
pi_231461
Ik snap de redeactie niet, met betrekking tot het ruiltje dat Bart voorstelde: mandje eieren tegen een pakje shag.
Ik zou daar onmiddellijk in hebben toegestemd omdat dat weer een perfect televisiemoment zou hebben opgeleverd.

Wat zou Bart op zijn neus hebben gekeken als hij zich bij het in ontvangst nemen van de shag opeens realiseert dat hij vergeten is om ook vloeitjes te vragen!

pi_231462
quote:
op 12-14-1999 om 11:19 PM schreef Max het volgende:
Wat zou Bart op zijn neus hebben gekeken als hij zich bij het in ontvangst nemen van de shag opeens realiseert dat hij vergeten is om ook vloeitjes te vragen!

Zou inderdaad grappig zijn Maar, volgens mij heeft hij nog vloei... (hij probeerde immers van de week een shaggie te rollen van thee )

  dinsdag 14 december 1999 @ 23:36:00 #20
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_231463
Het had mij wel leuk geleken om Bart een tabaksplant te geven, dat is pas "bek toe beesik"
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  woensdag 15 december 1999 @ 00:03:00 #21
1198 Fly (on the wall)
kijkt wel en zegt iets
pi_231464
Fraai staaltje fröbelwerk aan het begin van de uitzending.

Karin in de teaser die voorafgaat aan de leader: "Maurice is jaloers op mijn lichaam."

Wij: "Is het dan toch een duikinstructrice die geboren is in het lichaam van een autoverkoper?"

Karin in de uitzending: "Bart zegt: Maurice is jaloers op mijn lichaam."

Wij: "Gelukkig, de montagekamer maakt ook eens een Freudiaans foutje."

  woensdag 15 december 1999 @ 01:28:00 #22
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_231465
kan aan mij liggen: Wie heb ik nu vaker met ontbloot bovenlijf gezien: Maurice of Bart?
Wie stond er vaker en langer voor de spiegel: Maurice of Bart?
Karin heeft wel een selectief geheugen of heeft het zelf nooit zo gezien.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_231466
quote:
op 12-14-1999 om 11:36 PM schreef zonnedauw het volgende:
Het had mij wel leuk geleken om Bart een tabaksplant te geven, dat is pas "bek toe beesik"

Volgens mij staat er een tabaksplant in het huis. Ik zag hem gisteren staan, toen Bart begon over die ruilhandel. Ik zal nog eens goed opletten waar hij precies staat. Als ik hem weer spot meld ik dat wel.

Om dat ff als bruggetje te gebruiken: ik vind al vanaf het begin dat al die bewoners een behoorlijk "Jantje Beton"-gehalte hebben. Ik heb zelden of nooit iemand bezig gezien met de 'toekomst'. Als ik 100 dagen in het huis zou moeten zitten, zou ik iets verstandiger met de mij ter beschikking staande middelen omgaan. Een beetje strikt rantsoeneringsbeleid, bijvoorbeeld als het gaat om de aanschaf en consumptie van de wekelijkse voorraden. Als ze iets verstandiger waren omgegaan met het weekbudget door het aanschaffen van wat echt nodig is (back to basic), i.p.v. 'onnodige' (dure merk)artikelen zoals koekjes en limonade , hadden ze nu gebulkt van het geld en hadden ze een copieuze kerstmaaltijd en voor Bart wat shag kunnen kopen.
Ik had daar best een tijdje ranja en goedkopere vleeswaren voor willen eten. Spaarzin, zoals het een echte Nederlander betaamt. Dat ze nu een overschot aan eieren hebben komt niet bepaald door hun eigen zuinigheid. Da's gewoon de kip z'n natuur.
Ik heb ook zelden iets van hun tuinelarijkwaliteiten mogen aanschouwen. Die moestuin heb ik niet vaak in beeld gehad. Gebruik(t)en ze die eigenlijk wel?
En om op die tabaksplant terug te komen: echte avonturiers als Bart, Maurice en Ruud zouden toch moeten kunnen bedenken dat die plant gedroogd en gerookt kon worden? En Bart had wat weed-zaadjes mee naar binnen kunnen smokkelen. Dan had die moestuin nog nut gehad. Had Bart niet zo hoeven klunzen met een pakje Chinese Melange van DE. Zo te zien wist hij wel hoe je een blowtje draait want er zat keurig een filterje in.

Ik klink misschien een beetje als Zeeuws Meisje met een bijstandsuitkering die een survival-opleiding heeft gehad. Maar met een Belgisch biertje en een fijne sigaar van achter mijn pc'tje is het ook wel makkelijk praten.

Maar om on-topic te blijven: Wat een stelletje knurften met die boom! Mijn neefje van drie zou al bij de begin van de bouw gezien hebben dat dat gedrocht veel te groot zou worden. Hier vallen vier volwassen mensen qua rekenkunde toch behoorlijk door de mand. Ik ben benieuwd wat voor uit de kluiten gewassen marshmellow-man die Santa wordt.

Ik weet niet precies waarom, maar ik vond vandaag (en gisteren) toch wel weer hele leuke uitzendingen. Soms is het echt een half uur bagger-tv, waarin niets gebeurt. Misschien waren het wel de trouwe honde(n?)ogen van Bart toen hij zo onheus werd behandeld in de DBK? Of was het de getergde blik van Ruud toen hij opeens inzag dat de anderen misschien wel dommer zouden kunnen zijn dan hij? Maar het kan ook de heerlijk glijerige Willem zijn. Een tv-personage die je het liefst wel in een donker steegje tegenkomt. En je dan eens lekker uitleven op dat intrigantje (het spijt me, oerdriften nemen soms de overhand). En anders was het Karin wel. Roach kon het niet beter verwoorden:

quote:
op 12-14-1999 om 20:08 schreef Roach het volgende:
Wacht met spanning op het moment dat Karin en Willem tegen Bart gaan zeggen: "Stil eens even, de grote mensen praten nu." Gaat er aankomen, zeker weten.
Daar moet je toch van !

Morgen nog maar eens goed kijken.

  woensdag 15 december 1999 @ 03:48:00 #24
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_231467
Erg leuk, die Ruud, die wel honderd keer herhaalde dat hij het nu toch echt eens goed ging uitrekenen met dat Duplo gevaarte... wat duidt dat het hem echt boven de pet gaat.
Willem merkte als eerste op dat dat voorbeeldboompje i.p.v 8 wel 88 keer paste in dat grote monster, en hij had ook een goed systeem in het begin geintroduceerd maar ja, al snel sloeg iedereen voor zichzelf aan het bouwen...
pi_231468
In het echt past het modelboompje 8*8*8 is 512 keer in de boom die zij moeten maken. Erg stom dat ze niet controleerden dat de basis van het boompje, dus daar waar je mee begint, niet 8 keer zo groot is. Nu moet hij 13 keer zo groot zjn geweest, toch een verschil dat je niet zo snel over het hoofd ziet.
En wat ik me nog steeds afvraag is of ze niet beter de onderste lag van hun boom af hadden kunnen halen, aangezien het bovenste gedeelte wel klopt.
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')