quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:31 schreef Reinhilde het volgende:
Ik praat tegen mezelf op het bankje.
verkleedfeestjes zijn leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:33 schreef Reinhilde het volgende:
Moussy! Daar heb je gelijk in. Maar dit is echt een avond-topje. Ik kan het natuurlijk vanavond aantrekken voordat nixxx thuiskomt!
uh oh! niks gebroken hoop ik??quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:43 schreef moussy het volgende:
Onze kat glijdt net van het schuurdakje af![]()
![]()
Als het kleine stukje van het station naar mijn werk telt, dan kan ik je melden dat het niet glad is in Den Haag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:39 schreef Reinhilde het volgende:
nee niet echt ideaal nee. Is 1 van de Hagenaren al buiten geweest?
Nou ja, het zijn allemaal vriendinnnen van elkaar die ik verder niet ken en ik wil niet dat ze zich verplicht moet voelen om ja tegen mij te zeggen. Zoiets bedoel ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Als je met haar naar de film gaat, zal ze dat toch geen opdringerige vraag vinden, Snoop? Hoe zou jij het vinden als zij zoiets aan jou zou vragen? Zou jij dat opdringerig vinden?
kan je niet een beetje slinks vragen hoe zij het aanpakken? dat is dan wat minder verplichterigquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:35 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn allemaal vriendinnnen van elkaar die ik verder niet ken en ik wil niet dat ze zich verplicht moet voelen om ja tegen mij te zeggen. Zoiets bedoel ik eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |