zou zeggen mam hou dan en dan vrij , we gaan avondje amsterdam doenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie net dat er nog kaarten zijn voor in de Arena, is nog lekker dichtbij ook![]()
Ik ga haar morgen wel even subtiel polsen...
Van hetzelfde!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef Broekie het volgende:
Mensen, bij deze nogmaals allemaal prettige kerstdagen morgen en overmorgen.
Ik duik m'n bedje in, post waarschijnlijk op z'n vroegst tweede kerstdag weer hier. Truste
Klopt! erg geestig was dat inderdaad om te zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
het was ook enorm grappig te zien bij dichte topics en bij wachten op het nieuwe topic , sprongen de views per refresh met 20 omhoog van het dichte topic
Fijne dagen. Tot ziens.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga ff sociaal doen zonder technische ondersteuning. Prettige gourmetkerstdagen allemaal! Ik kom straks en anders morgen wel weer langs
Tof ! zou leuk zijn als je blijft hangen in deze reeks.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:54 schreef tha_dark het volgende:
Wat een eindresultaat!![]()
Het was weer een geweldige SR en tot volgend jaar weer iedereen!
(al is de kans groot dat ik nu in dit topic blijf hangen.)
Trustenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
peepz ik ga film kijken
toedeloe![]()
Tot wederziensquote:Op woensdag 24 december 2008 22:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga ff sociaal doen zonder technische ondersteuning. Prettige gourmetkerstdagen allemaal! Ik kom straks en anders morgen wel weer langs
Hetzelfdequote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga al fluitend ook maar eens wat anders doen... Allemaal prettige kerstdagen toegewenst en tot morgen/ooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |