Eens!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef Svensational het volgende:
Steffie, de enige goeie vandaag!
quote:
Dat wél natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
na vier biertjes ziet alles er beter uit
Norman was geweldig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef Svensational het volgende:
Steffie, de enige goeie vandaag!
Dat negeer ik al weken, die superlatieven [<- mooi woord]quote:Ohja, en die opening . Heb niks teruggelezen, maar hadden jullie ook plaatsvervangende schaamte bij al dat "de grootste show" enz.?
Nee, het is voor de 34e keer reclame.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef mirannie het volgende:
Zijn er al cijfers voor Steffie? Ik zit op mijn werk en volg het alleen aan via Fok, haha
Waar ik me al aan irriteerde dat er bij het einde van die musical film kwam te staan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Norman was geweldig.
Ohja, en die opening. Heb niks teruggelezen, maar hadden jullie ook plaatsvervangende schaamte bij al dat "de grootste show" enz.?
Vandaag mag ik hopen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Wordt het trouwens vandaag beslist of trekken ze het weer over twee dagen?
Hey.. kom op.. het is SBS6..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Waar ik me al aan irriteerde dat er bij het einde van die musical film kwam te staan.
Nog 10 minuten, nog 7 minuten, nog...etc etc etc
Wat fokking triest is dat zeg
SBS doet dat altijd idd, maar nu gewoon minstens de eerste 5 minuten. Ik vind het zo grappig dat die mensen serieus denken dat zoiets indruk maakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Tasha het volgende:
[..]
Dat negeer ik al weken, die superlatieven [<- mooi woord]
Wat meer indruk zou maken zou een aflevering zijn zonder technische problemen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
SBS doet dat altijd idd, maar nu gewoon minstens de eerste 5 minuten. Ik vind het zo grappig dat die mensen serieus denken dat zoiets indruk maakt.
Zeggen dat iets het grootste, beste, mooiste, meest geweldige op aarde is, hoort bij SBS en zij denken echt zelf niet dat ze dat zijn, maar de gemiddelde kijker vreet het als zoete koek hoorquote:SBS doet dat altijd idd, maar nu gewoon minstens de eerste 5 minuten. Ik vind het zo grappig dat die mensen serieus denken dat zoiets indruk maakt.
Vandaag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Wordt het trouwens vandaag beslist of trekken ze het weer over twee dagen?
Bullshitquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey.. kom op.. het is SBS6..
Wat verwacht je dan?
Dat zou nog best eens de bedoeling kunnen zijn, bah.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef Janetje het volgende:
Hoe naai je Steffie een popgroep uit, les 1.
wat zei je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Let op he, krijgt Deon (leuke vent hoor, maar niet de beste zanger) negens, krijgt Steffie mindere cijfers...
Iedereen hemelen ze op en de beste van de avond tot nu toe slingeren ze toe dat ze een drol op d'r hoofd heeft. Zucht.
Belachelijk toch, dat commentaar?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Let op he, krijgt Deon (leuke vent hoor, maar niet de beste zanger) negens, krijgt Steffie mindere cijfers...
Iedereen hemelen ze op en de beste van de avond tot nu toe slingeren ze toe dat ze een drol op d'r hoofd heeft. Zucht.
Vind ik wel ja. Vooral Norman vond ik stukken beter zingen dan de voorgaande twee keer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef Adelante het volgende:
Zingen ze zo veel beter dan drie weken geleden dat er nu negens worden gegeven, of is dat alleen omdat het een finale is?
9, 8, 9quote:
Naja, ze kunnen sowieso niet te veel uit elkaar liggen om te laten zien dat de groepleden écht, nee, écht! door het publiek gekozen zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:34 schreef vermaeck het volgende:
[..]
Belachelijk toch, dat commentaar?
Gelukkig toch hoge cijfers. Maar niet hoog genoeg naar mijn smaak.
Als mijn vriendin op d'r 65e er zo uit ziet teken ik daar voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:36 schreef marky het volgende:
Iedere keer al ik naar Patries kijkt dan zie ik die tieten die neppe tieten en dat leidt af
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:37 schreef Patries86 het volgende:
sidney en zijn eeuwige westlife nummers....
Ja hoor, denk het ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef mirannie het volgende:
Gelukkig hebben ze niet al weken geleden aangegeven wie ze in het groepje willen![]()
Zal me dus verbazen als het niet Deon, Norman en Brandi worden
Denk het wel ja....die uithaal was echt niet goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Wat een naaiers trouwens, ze knippen van Steffie het slechtste stukje!
Of leek dat nou maar zo?
Tja, ze willen gewoon niet dat ze er in komt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Of leek dat nou maar zo?
5'en.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:46 schreef mirannie het volgende:
Groepsoptreden met z'n 5-en tegelijk? Of weer de bekende 3 en dan Sidney en Steffie apart?
Wat heb jij met Steffie, vorige keer was je ook al zo fanatiek.. aandelen?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tja, ze willen gewoon niet dat ze er in komt.
Je zou je toch schamen als kapperquote:
Nee, dat was bewust gedaan, ze mág gewoon niet in de groepquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Of leek dat nou maar zo?
Nou ja, het is een aardige meid, maar ook de enige die nog best goed kan zingen ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat heb jij met Steffie, vorige keer was je ook al zo fanatiek.. aandelen?!.
Mooi hequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een hoop blanke kinderen daar zeg
Duh, Laren!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef dronkeykong het volgende:
Ja, Laarrrrrrrrrrren duh...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef dronkeykong het volgende:
Brandi staat in de top 3 bij het publiek verwacht ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja, het is een aardige meid, maar ook de enige die nog best goed kan zingen ook.
Overigens wat ik er van gezien heb, staat Brandi overal bovenaan maar Steffie volgt als enige redelijk, de 3 jongens steeds ver onder.
Bwahahahaha!quote:
We zijn bang van niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
1 domme vraag: draagt Brandi een pruik?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef dronkeykong het volgende:
Ja, ik snap het ook echt niet hoor. Ze ziet er misschien het meest apart uit, maar die zang is toch echt walgelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef Svensational het volgende:
Brandi overkrijst de anderen en krijgt een 9!
Precies, maar ze past niet in het pláátjequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef marky het volgende:
Steffie heb ik toch als enige horen zingen. Brandi vooral horen schreeuwen
Ja natuurlijk wel!quote:
quote:
... en een snufje Stefano.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is er met Deon gebeurd. Hij lijkt nu op een jaren 90 backstreetboy met een vleugje stargate john shepperd
I hope so.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel!
Haar groeit geen 40 cm. in 2 maanden hoor!
Een pruik of één en al blonde extension (ik gok eigenlijk het laatste).
Amenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:58 schreef Janetje het volgende:
Ik stem toch echt voor Norman en Sidney eruit.
Daar vreesde ik ook voor, maar zij zingt als enige gewoon echt goedquote:En de volgende zal Steffie zijn
quote:
Dat hoop ik ook zo, Tashaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef Tasha het volgende:
[..]
Daar vreesde ik ook voor, maar zij zingt als enige gewoon echt goed
Ik denk dat ze, ondanks het afzeiken van de jury, het onverwachts erg leuk gaat doen
Groter dan dit wordt het nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:09 schreef Tasha het volgende:
Je kon de hele week stemmen hè.
Voor dit moment?
ik heb het misquote:
"Erg slecht, erg slecht."quote:
gtstquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Welke? Toch niet van Days of our Lives hae
Feestenquote:
Ik ook, maar dat zal vast niet gebeurenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:14 schreef Tasha het volgende:
Eigenlijk vind ik dat hierna Deon er uit moet...
Ja he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Ripley het volgende:
norman's haar was zo groot veel leuker
Begrijp ik nou goed dat iedereen zich afgelopen week een slag in de rondte mocht stemmen tot afgelopen afvaller?quote:ik sms me blauw
Ik deel Henk Jans kritiekquote:
voor wie? nou?quote:
en straks was je voor steffie, make up your mind woman!quote:
Ik ben vrouw.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
en straks was je voor steffie, make up your mind woman!
Slim gekozen dan dus!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:27 schreef marky het volgende:
Lekker makkelijk zitten geen lange noten in dus das makkelijk
Norman ging twee keer op supersave, Deon scoort deze keer naar mijn idee echt hoge ogen.quote:Dit was pas een simpel nummer
Zonde, wat ze heeft de beste stem.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef Adelante het volgende:
Zij kan echt niet bewegen en staat als een rebecca op dat podium
Ja als LUV weer eens ruzie heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Zonde, wat ze heeft de beste stem.
Maar popgroepmateriaal...?!...
Steffi zingen de andere mogen dansenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Zonde, wat ze heeft de beste stem.
Maar popgroepmateriaal...?!...
Juist!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:33 schreef marky het volgende:
[..]
Steffi zingen de andere mogen dansen
Duidelijk, da's 3x een 10quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Dit gaat schreeuwerig worden ben ik bang
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef dronkeykong het volgende:
Wie zaten er te klagen dat ze er niet in de popgroep wilden hebben
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef Janetje het volgende:
Oh, een nummer waarbij ze mág schreeuwen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef happyme28 het volgende:
Lekker een schreeuwnummer voor Brandi.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef MissJ het volgende:
Oh jee ze gaat Listen zingen... dan kan ze extra hard gaan schreeuwen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Dit gaat schreeuwerig worden ben ik bang
En dat allemaal bedacht door die zogenaamde stylisten die het allemaal zo goed denken te wetenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik vind haar echt qua looks getransformeerd van een frisse origenele vrouw naar een dragqueen.
En qua personality van een frisse originele vrouw naar een dramaqueen.
quote:
Nee, kloptquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
Duidelijk.
Wij hebben er allemaal geen verstand van.
Jij weet toch ook dat hij die Brandi over 3 maanden alweer finaal zal afzeiken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:41 schreef marky het volgende:
Hoe zit het met Hind HJ... dat was toch de beste
die heeft een drol op d'r kopquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:42 schreef dronkeykong het volgende:
Hoe kan Steffie dan 2 tienen krijgen?
Ja prachtig hè.... hahahaha, niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:43 schreef BVO het volgende:
De strengste jury van Nederland.........................
Of verrassend - not - een kwartet, en half puberend Nederland heeft voor niks geSMStquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Dat wordt dus een groepje met 2 meiden en 1 gozer... lastig....
quote:
In het kader van de grootste show en de beste talenten etcquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:43 schreef BVO het volgende:
De strengste jury van Nederland.........................
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
Of verrassend - not - een kwartet, en half puberend Nederland en Greys heeft voor niks geSMSt
Jaaaaaja..quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee kutje, ik zei bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna!
Staat ie nog steeds op één met dat duet met die dooie?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:47 schreef dronkeykong het volgende:
Popstars nummer die Gerard van de eerste plaats zal verdrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |