Ja, Laarrrrrrrrrrren duh...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een hoop blanke kinderen daar zeg
Brandi staat in de top 3 bij het publiek verwacht ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja, het is een aardige meid, maar ook de enige die nog best goed kan zingen ook.
Overigens wat ik er van gezien heb, staat Brandi overal bovenaan maar Steffie volgt als enige redelijk, de 3 jongens steeds ver onder.
Bwahahahaha!quote:
We zijn bang van niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:54 schreef Anonymousz het volgende:
1 domme vraag: draagt Brandi een pruik?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:49 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een hoop blanke kinderen daar zeg
Ja, ik snap het ook echt niet hoor. Ze ziet er misschien het meest apart uit, maar die zang is toch echt walgelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef Svensational het volgende:
Brandi overkrijst de anderen en krijgt een 9!
Precies, maar ze past niet in het pláátjequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:57 schreef marky het volgende:
Steffie heb ik toch als enige horen zingen. Brandi vooral horen schreeuwen
Ja natuurlijk wel!quote:
quote:
... en een snufje Stefano.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is er met Deon gebeurd. Hij lijkt nu op een jaren 90 backstreetboy met een vleugje stargate john shepperd
I hope so.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel!
Haar groeit geen 40 cm. in 2 maanden hoor!
Een pruik of één en al blonde extension (ik gok eigenlijk het laatste).
Amenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:58 schreef Janetje het volgende:
Ik stem toch echt voor Norman en Sidney eruit.
Daar vreesde ik ook voor, maar zij zingt als enige gewoon echt goedquote:En de volgende zal Steffie zijn
quote:
Dat hoop ik ook zo, Tashaquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef Tasha het volgende:
[..]
Daar vreesde ik ook voor, maar zij zingt als enige gewoon echt goed
Ik denk dat ze, ondanks het afzeiken van de jury, het onverwachts erg leuk gaat doen
Groter dan dit wordt het nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:09 schreef Tasha het volgende:
Je kon de hele week stemmen hč.
Voor dit moment?
ik heb het misquote:
"Erg slecht, erg slecht."quote:
gtstquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Welke? Toch niet van Days of our Lives hae
Feestenquote:
Ik ook, maar dat zal vast niet gebeurenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:14 schreef Tasha het volgende:
Eigenlijk vind ik dat hierna Deon er uit moet...
Ja he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:16 schreef Ripley het volgende:
norman's haar was zo groot veel leuker
Begrijp ik nou goed dat iedereen zich afgelopen week een slag in de rondte mocht stemmen tot afgelopen afvaller?quote:ik sms me blauw
Ik deel Henk Jans kritiekquote:
voor wie? nou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |