goed reactie-vermogenquote:Op zondag 14 december 2008 21:16 schreef Strolie75 het volgende:
Wow, Bush kopt bijna een schoen in Irak.
[ afbeelding ]
Gelukt met de handgreepjes?quote:Op maandag 15 december 2008 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Moggel.
Gisteren nog ff last samurai gekeken.
Blijft een mooie film, zeker op groot beeld.
[ afbeelding ]
Nee deze week ff sávonds doen.quote:Op maandag 15 december 2008 08:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gelukt met de handgreepjes?
Was gisteren die andere binnendeur aan het inhangen, met het nodige gescheld..
Eindelijk die deur aan de scharnieren.. dicht draaien, deur een millimeter te breed, kan niet dicht.quote:
Jij leest Kepler's posts ook niet hequote:Op maandag 15 december 2008 08:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/331041/be293f96/ns_fail.html
FAIL!![]()
Gijs, het ziet er fokking goed uitquote:Op maandag 15 december 2008 08:29 schreef Sjotime het volgende:
Tja,.... God of War voor PS3,... mooi,.... maar had er toch meer van verwacht!
[ afbeelding ]
Ja Gijs,... maar kom op zeg! Prachtig hoor,... maar op de PS2 was het ook al ziekelijk mooi. Had voor een next-gen machine als de PS3 misschien toch wel iets anders verwacht,... een iets andere stijl,... meer power in de graphics,... sprekender,.... legendarischer,.... Maar het is meer een GoW3 (2.5) zeg maarquote:Op maandag 15 december 2008 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, het ziet er fokking goed uitDe trailer suckt alleen, hoe kort kan je 'm maken
Dat is dan wel weer een beetje kansloos. Maar hey, het is God of War, ik hoef niets te zien en haal 'm naakt.
Ik denk dat je ietwat te kritisch bent nuquote:Op maandag 15 december 2008 09:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja Gijs,... maar kom op zeg! Prachtig hoor,... maar op de PS2 was het ook al ziekelijk mooi. Had voor een next-gen machine als de PS3 misschien toch wel iets anders verwacht,... een iets andere stijl,... meer power in de graphics,... sprekender,.... legendarischer,.... Maar het is meer een GoW3 (2.5) zeg maar
Tja,.......... die woorden gelezen,... alsof een schilderij tot leven zou komen. Mooiste wat ze ooit hebben gezien,.... dat we geen idee hebben wat ons te wachten staat. Beetje bummer dan he als je gewoon GoW zietquote:Op maandag 15 december 2008 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat je ietwat te kritisch bent nuSowieso waren het maar 30 seconden he!
Gijs,.. ook die link heeft Kepler al gepostquote:Op maandag 15 december 2008 09:16 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/155751/85644402/hebbes_.html
Wwoowww
Don't believe the hype. Sowieso. Weinig games kunnen dat waarmaken uiteindelijk. Kijk gewoon naar hoe God of War 1 en 2 waren, zo wordt 3 ook, maar dan in HD met wat andere wapens. Niets meer, niets minder: Grote epische bossfights, veel verschillende levelthema's en kick-ass referenties naar de Griekse mythologie.quote:Op maandag 15 december 2008 09:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tja,.......... die woorden gelezen,... alsof een schilderij tot leven zou komen. Mooiste wat ze ooit hebben gezien,.... dat we geen idee hebben wat ons te wachten staat. Beetje bummer dan he als je gewoon GoW ziet
Yeah, geschiedenis rocks!quote:Op maandag 15 december 2008 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
en kick-ass referenties naar de Griekse mythologie.
EA is best goed bezig tegenwoordig met nieuwe IP's enzo.quote:After teasing the game earlier tonight, EA has officially announced Dante’s Inferno, an action game based loosely on the first canticle of Dante Alighieri’s 14th-Century epic, The Divine Comedy. Over the course of the poem, the titular character passes through the nine circles of Hell: limbo, lust, gluttony, greed, wrath, heresy, violence, fraud and treachery. Which sounds like a pretty natural setting for a videogame, if you ask us.
“The time is right for the world of interactive entertainment to adapt this literary masterpiece, and to re-introduce Dante to an audience that, until now, may have been unfamiliar with the remarkable details of this great work of art,” said Jonathan Knight, executive producer on the game. “It’s the perfect opportunity to fuse great gameplay with great story.”
The game is being developed by the EA Redwood team which most recently brought us the sci-fi horror thriller, Dead Space. EA has launched an official site for the new game, where users can sign up for a newsletter.
Gijs,.... ik neem aan dat je geen IP adres bedoeld? Je bent me kwijt! Wat is een IPquote:Op maandag 15 december 2008 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is overigens ook wel iets om in de gaten te houden:
http://www.primotechnolog(...)irst-teaser-trailer/
[..]
EA is best goed bezig tegenwoordig met nieuwe IP's enzo.
Wat je met IP bedoeld weet ik nietm maar de trailer is een leuke teaser!quote:Op maandag 15 december 2008 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is overigens ook wel iets om in de gaten te houden:
http://www.primotechnolog(...)irst-teaser-trailer/
[..]
EA is best goed bezig tegenwoordig met nieuwe IP's enzo.
Whahaha, dat had ik ook ja!quote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs,.... ik neem aan dat je geen IP adres bedoeld? Je bent me kwijt! Wat is een IP?
Intellectual Property. Gewoon 'een nieuwe game / franchise'quote:Op maandag 15 december 2008 09:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs,.... ik neem aan dat je geen IP adres bedoeld? Je bent me kwijt! Wat is een IP?
Hier heb je wat intellectueels!quote:Op maandag 15 december 2008 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Intellectual Property. Gewoon 'een nieuwe game / franchise'
Te groot Gijs, kan ik niets mee!quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hier heb je wat intellectueels!
[ afbeelding ]
Je maakt me bang weet je dat?quote:Op maandag 15 december 2008 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Te groot Gijs, kan ik niets mee!
Oeh billen!quote:Op maandag 15 december 2008 09:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Je maakt me bang weet je dat?
[ afbeelding ]
Intellectual property... Gijs please...quote:Op maandag 15 december 2008 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Intellectual Property. Gewoon 'een nieuwe game / franchise'
quote:Op maandag 15 december 2008 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Intellectual property... Gijs please...
Strol, zeg er eens iets vanquote:Op maandag 15 december 2008 09:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
![]()
Had ik ook even,........... of we worden oud,..... of de wereld gaat ineens heel hard. Wat een term voor een nieuwe game of idee
Had even het idee dat ik erg lang geslapen heb ofzo .. wat gemist zeker .. laatste rage... IP's ..quote:Op maandag 15 december 2008 09:55 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
![]()
Had ik ook even,........... of we worden oud,..... of de wereld gaat ineens heel hard. Wat een term voor een nieuwe game of idee
quote:Op maandag 15 december 2008 09:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Had even het idee dat ik erg lang geslapen heb ofzo .. wat gemist zeker .. laatste rage... IP's ..![]()
Speel SR2 maar eens... beter in alle opzichten op gfx na.quote:Op maandag 15 december 2008 09:56 schreef Sjotime het volgende:
Tevens vond ik de motoren poep om te besturen
Je merkt wel dat wij al een tijdje uit de schoolbanken zijnquote:Op maandag 15 december 2008 09:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
![]()
Gijs,... wat zijn jou IP's voor 2009![]()
![]()
Nee,... ik geloof absoluut in het woord IP,... moet er alleen om lachen,... die term die we er ook weer van gemaakt hebben,... een Intellectual property...quote:Op maandag 15 december 2008 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, zitten jullie me nu belachelijk te maken?
Nee Gijs.. dat zijn wijquote:Op maandag 15 december 2008 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, zitten jullie me nu belachelijk te maken?
Zeg Noot,.... nog IP's voor Roy-o-Rama aankomend jaar? Of gebruik ik hem nu niet goed?quote:
Ik ga er serieus antwoord op geven okay?quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zeg Noot,.... nog IP's voor Roy-o-Rama aankomend jaar? Of gebruik ik hem nu niet goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |