quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgend weekend in huis! Je gaat weer genieten van die game, voor de zoveelste keerIk had gister trouwens wel even een 'huh, wat moest ik hier ook weer doen' momentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ja,.... toch wel eens,........... moeilijk om FFVII en deze een plek te geven. Ook OoT zie ik nog steeds als een nummer 1 game. Misschien delen ze het wel allemaal,... maar toch,.. die Chrono,.. het spel heeft wat hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:45 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,.... toch wel eens,........... moeilijk om FFVII en deze een plek te geven. Ook OoT zie ik nog steeds als een nummer 1 game. Misschien delen ze het wel allemaal,... maar toch,.. die Chrono,.. het spel heeft wat hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens heb ik bij FFVII toch een mindere ervaring gehad omdat ik 'm op de PC heb gespeeld. Geweldig genoten, maar niet optimaal... Controls waren traag en de game liep niet 100% vloeiend. Daarom hoop ik ook zo op een PS3 remake... Lijkt me hemels om Aeris in 1080p te zien![]()
Over OoT ga ik niet beginnen, niet mijn ding, te laat mee begonnen. Voor mij zijn Super Mario Kart en Terranigma (SNES beide) ook geweldig, Terranigma ooit gespeeld Gijs?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Geweeeeldig inderdaad Gijsquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terranigma ooit gespeeld Gijs?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geweeeeldig inderdaad GijsCult klassieker!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Crono gaat dood.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
Voor mij hoeven die spoilers niet hoor.
Marle sterft!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
Hoe heet je main character Gijs,... Crono of Chrono?quote:
Crono. Zo was het op de SNES, dus zo moet het nu weer zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hoe heet je main character Gijs,... Crono of Chrono?
VOOR MIJ WEL!!!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:38 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb hem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom staan ze er ook Gijsquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je komende week maar met je donder gaat gamen dan
Wilde ze allebei kijken,..... is de volgorde nog ergens bepalend Strol?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:24 schreef Strolie75 het volgende:
Letters from Iwo Jima gezien.
[ afbeelding ]
Tering, indrukwekkende WW2-film hoor...pfffff....goed verhaal, realistische actie en prachtig gefilmd.
Na Flag of our Father (slecht) was ik een beetje huiverig om deze te zien, maar hij poep van grote hoogte op het Amerikaanse deel van deze Iwo Jima tweeluik.
Deze kan zich zeker meten met Saving Private Ryan en Schindler's List.
Clint Eastwood
Nee, het is dezelfde veldslag, maar dan van beide kanten uit verteld. Maar het zijn wel twee losstaande verhalen. Maar Letters from Iwo Jima is echt vele, vele malen beter dan Flags of our Fathers.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:11 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wilde ze allebei kijken,..... is de volgorde nog ergens bepalend Strol?
Kerstfilms?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, het is dezelfde veldslag, maar dan van beide kanten uit verteld. Maar het zijn wel twee losstaande verhalen. Maar Letters from Iwo Jima is echt vele, vele malen beter dan Flags of our Fathers.
Zou zou ik ze niet willen noemen!quote:
Vanavond Valkyria?quote:Thanks Gijs,... ben benieuwd,... mijn gevoel ging ook uit naar Letters of Iwo Jima!
Zometeen even een eerste start maken! Ben erg benieuwd! Ik post morgenochtend mijn eerste indrukken!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou zou ik ze niet willen noemen!
[..]
Vanavond Valkyria?
quote:NEW YORK - De megafraude door de Amerikaanse belegger Bernard Madoff lijkt wereldwijd slachtoffers te eisen. Madoff tilde beleggers in zijn bedrijf voor ruim 50 miljard dollar op door een piramidespelachtige zwendel. Het is een van de grootste fraudezaken ooit.
Madoff zou zijn miljardenzwendel eerst aan hen hebben toegegeven. Dat liet een advocaat van de twee broers weten aan Amerikaanse media.
Serieus...als ik miljonair/miljardair was zou ik mijn geld gewoon veilig ergens tegen 3,5% wegzetten.quote:
Bij IceSave zeker?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...als ik miljonair/miljardair was zou ik mijn geld gewoon veilig ergens tegen 3,5% wegzetten.
Fantastischquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:16 schreef kepler het volgende:http://www.dumpert.nl/mediabase/155751/85644402/hebbes_.html
Ik ben vlakbij het einde, en het blijft een leuk spelquote:Op zondag 14 december 2008 08:34 schreef Bastard het volgende:
Fable 2 is leuk
Die achievement ook van dat konijn schoppen.. "voel je je nou een vent ofzo"
Die was mooi jaquote:Op zondag 14 december 2008 08:34 schreef Bastard het volgende:
Fable 2 is leuk
Die achievement ook van dat konijn schoppen.. "voel je je nou een vent ofzo"
quote:Op zondag 14 december 2008 09:04 schreef Sjotime het volgende:
Holy shit,......... Trine,.... een PSN fantasy game,... ziet er echt cool uit
http://www.gametrailers.com/player/43402.html
Kan,... maar het is buggy! Sommige quests kan ik niet eens afrondenquote:Op zondag 14 december 2008 11:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik nog wel alle side-quests afmaken als het hoofdverhaal afgelopen is
nog weinig bugs tegen gekomen, behalve dat ik 1 quest opnieuw moest doen (Treasure Island). Ik had hem al gedaan en gesaved, maar blijkbaar ging dat niet helemaal goedquote:Op zondag 14 december 2008 12:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Kan,... maar het is buggy! Sommige quests kan ik niet eens afronden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |