Gemeente
Begin augustus een verstopping gehad die het halve huis verneukte..de drollen dreven letterlijk in de kelder..Wij natuurlijk laten ontstoppen direct via ontstoppingsservice maar het was buiten kantooruren dus gemeenteloket was niet bereikbaar om de kosten met hen te bespreken nadat bleek dat de verstopping enkele meters op gemeentegrond zaten. Wij dus overlegd met dat bedrijf en zij, die dit dagelijks meemaken, gaven hun verslag en icm de bon is dit dan te declareren bij de gemeente. Vandaag, na fucking maandenlang wachten dus, komt er eindelijk een antwoord op met excuses voor de late reactie blabla en een of ander sneu denigrerend toontje met mededelingen als "schijnbaar belde u op het ene moment dat het loket niet bereikbaar was (
) en omdat u geen analyse van de gemeente hebt afgewacht krijgt u de kosten niet vergoed.
Zijn die gasten nou zo dom of denken ze echt dat mensen zoiets accepteren? Echt logisch om tot maandagochtend 9 uur te wachten om een afspraak te maken met iemand van de gemeente die de zaken komt beoordelen als iets spoed heeft en dan ook nog eens zo'n reactie van friggin 4 maanden later..