abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229435
Hee, een filmpje van Willem. En niet eens negatief...
Blijft zich verbazen
pi_229436
Sorry Ziggy, jij was dus een minuutje eerder, maar goed. Het gaat hier dus verder.

Karin, maar ook de anderen, leken wel ERG ontdaan bij het laatste liveshot van het BB huis.

en wat kwam die Maurice moeilijk en traag uit zijn woorden zeg... GAAAP.

O ja, die sponsoring achteraf, die Israelier met die dikke buik die die duikreis nog even mocht aanbieden....pffff

Blijft zich verbazen
  donderdag 9 december 1999 @ 23:40:00 #3
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_229437
Maurice heeft naar mijn mening wel de duidelijktste meningen verspreid na binnenkomst in de studio. Dat was bij de andere ex-bewoners wel anders, veelal compleet overdonderd. Maurice, wel met een hartslag van 180, kwam met zinnige dingen.
En dat viel me heel erg mee, vooral omdat al was gebleken dat hij niet echt een prater is.

OJA, mag Karin haar man gewoon briefjes geven? What's up wi'that ???

bogus.


Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_229438
Ach ik ben de slechtste niet! Maar toch even weer reageren: Petra is ziek? Het gezicht van mama zei wat anders nl. Nee, Maurice het is uit maar dat vertellen we je nog wel!

Moet zeggen dat ik het toch echt een toffe peer vind ondanks zijn gebreken, het is wel een persoon die staat voor wie die is! Dus hulde voor de dagen dat je er was Maurice!

De reclame van D.E. maakte een foutje in het reclameblok? Welkom thuis Bart of bedoelde ze wat anders?

En waar was de platine plaat gebleven en wat was de laatste verrassing Rolf? Toch beter je huiswerk doen.

Maurice is bekend en geloof me hij krijgt het zwaar te verduren met die bekendheid, ik hoop dat hij goed begeleid wordt.

Correct me if I´m wrong!!
pi_229439
Dan denk je dat je alle reisverhalen tig keer hebt gehoord. Blijkt dat ie allemaal duikbrevetten heeft! Gek dat hij dat nooit vetreld heeft, hij had Bart, Ruud en Willem daar toch mooi tuk mee kunnen hebben.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229440
Kierewiet ik ben niet boos, alleen teleurgesteld!! En Rem Cow zet je klokkie ff goed!
Correct me if I´m wrong!!
pi_229441
Even twee dingetjes:

De late uitzending is afgelopen en Douwe Egberts heeft zijn volgende reclame al klaar: WELKOM THUIS BART??????

Nou ja, we zullen zien. Over de uitzending, we vinden het toch wel een beetje jammer dat de ex-bewoners in de studio toch wat sympathieker over komen dan die hele tijd in de studio. Maurice stond ook onderaan onze lijst maar het was toch wel diep triest toen die arme jongen na zoveel dagen in dat huis alleen maar een duik-instructeur-opleiding aangeboden kreeg. Heel jammer van Veroni dat ze niet nog ergens een Harley hadden slingeren.
Verder heeft Maurice zich er nog best wel goed uitgewerkt, zo tijdens dat gesprek met Rolf. Rolf had het er zelf ook maar moeilijk mee, zoals gewoonlijk.

Toch?

pi_229442
Whoow, wat een indrukken. Ach, lieffie Maurice, zo zich zelf (zonder wat voor vorm van spot dan ook). Bianco moest het uitkrijsen, Maurice zegt niets terwijl het van hem afdruipt: broeder- en zusterliefde, dat is pas liefde!

Petra door een griepje geveld: ja, ja. Ik zag de liefde, die o.a. leeftijd kan ontstijgen, tussen Karin en Maurice. Die krijgen het nog moeilijk bij hun hereniging later.

Tot zover en tot ziens.

Maurice, ik zal je missen!

pi_229443
quote:
op 12-09-1999 om 11:42 PM schreef Hunter het volgende:
Gek dat hij dat nooit vetreld heeft, hij had Bart, Ruud en Willem daar toch mooi tuk mee kunnen hebben.

Mauries hoeft zichzelf niet zonodig te bewijzen

Waar was tara trouwens? Verder waren alle ex-en er (behalve petra, maar die is aanstaande ex )

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_229444
Die scene aan het begin van de uitzending was ook mooi. Bart, Ruud en Willem zaten er toch wel mee dat maurice opeens weg moest. En Ruud en bart hadden hem toch nog wel een beetje zitten knijpen.

Willem stond zelfs wat tranen te verbijten, en daar was niks gespeelds aan.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229445
Briefje aan je man meegeven?? Gezien alle "back to basic" aanpassingen moet dit kunnen of niet ???? !!!!!!!!!
Inderdaad - de uitzending was erg taai . Het koste me moeite om Muis te blijven volgen . Op elke vraag hetzelfde verhaal weer en weer en weer..Soms dacht ik dat ik al zijn lippen kon lezen..
Het filmptje van Willem, wel ardig toch ? Alle goede shots in een paar minuten neergezet..en wat ik nooit erder had gezien..hij rookte? Moet ik gemist hebben en de eerste uitzendingen.
Afsluitend blijft te zeggen...hoe gaat het verder met Muis? Zou di ook zo gevraagd zijn in talkshows ( HIHI ) ? of in Playgirl ?
Sorry- ik verdwaal van deze topic...
pi_229446
quote:
op 12-09-1999 om 11:46 PM schreef Charisma het volgende:
Het koste me moeite om Muis te blijven volgen . Op elke vraag hetzelfde verhaal weer en weer en weer..

Tja, als Rolf steeds dezelfde vraag blijft stellen...

pi_229447
Vergis ik me nou of kwam dat briefje van Willem en sloeg M. gelijk door toen Rolf er naar vroeg?

Op de streams was te horen dat Willem een telefoonnummer van zijn jarige vader aan Maurice zou geven. Nu blijkt het een briefje van karin aan Wim te zijn. En Maurice is de boodschapper (Karin: je weet wat hem moet zeggen, hé?). Ik zou die ontmoeting weleens willen zien.

Maurice keek ook wat ongemakkelijk bij de beelden van Karin en hem.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229448
Pinball:

Waar was Cyrille?

Toch?

  donderdag 9 december 1999 @ 23:57:00 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_229449
quote:
op 12-09-1999 om 11:54 PM schreef Little Sister het volgende:
Pinball:
Waar was Cyrille?

Oops!
Vergeten!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 9 december 1999 @ 23:59:00 #16
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229450
quote:
op 12-09-1999 om 11:46 PM schreef Hunter het volgende:
Die scene aan het begin van de uitzending was ook mooi. Bart, Ruud en Willem zaten er toch wel mee dat maurice opeens weg moest. En Ruud en bart hadden hem toch nog wel een beetje zitten knijpen.

Willem stond zelfs wat tranen te verbijten, en daar was niks gespeelds aan.


Klopt wat Willem betrefd inderdaad Hunter, ik zag het ook, maar ik kan het ook verkeerd gezien hebben want ik heb een paar borreltjes op. Volgens mij waren dit wel degelijk ECHTE tranen.

  vrijdag 10 december 1999 @ 00:04:00 #17
632 Big Mamma
The one and only
pi_229451
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje twijfel of die relatie nog wel zo goed is. Want al ben je nog zo ziek in dit geval probeer je er toch te zijn lijkt mij. En dat is toch wel sneu, want Maurice is wel een aardige gevoelige jongen. Tenminste geen opschepper ofzo.
quote:
op 12-09-1999 om 11:42 PM schreef Ziggy het volgende:
Ach ik ben de slechtste niet! Maar toch even weer reageren: Petra is ziek? Het gezicht van mama zei wat anders nl. Nee, Maurice het is uit maar dat vertellen we je nog wel!

Moet zeggen dat ik het toch echt een toffe peer vind ondanks zijn gebreken, het is wel een persoon die staat voor wie die is! Dus hulde voor de dagen dat je er was Maurice!

De reclame van D.E. maakte een foutje in het reclameblok? Welkom thuis Bart of bedoelde ze wat anders?

En waar was de platine plaat gebleven en wat was de laatste verrassing Rolf? Toch beter je huiswerk doen.

Maurice is bekend en geloof me hij krijgt het zwaar te verduren met die bekendheid, ik hoop dat hij goed begeleid wordt.


Dat wou ik even kwijt!!!!


pi_229452
quote:
op 12-09-1999 om 11:45 PM schreef Little Sister het volgende:
De late uitzending is afgelopen en Douwe Egberts heeft zijn volgende reclame al klaar: WELKOM THUIS BART??????

Ik denk dat ze een foutje maakten

Op de streams verscheen vanavond dit (met dank aan Oliebol2000):


------------------
Klik hier voor mijn Big Brother Nieuws & Stripjes site

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 10 December 1999).]

  vrijdag 10 december 1999 @ 00:20:00 #19
242 Pinball
Electric Monk
pi_229453
quote:
op 12-10-1999 om 12:14 AM schreef Kozzmic het volgende:
Ik denk dat ze een foutje maakten
Op de streams verscheen vanavond dit (met dank aan Oliebol2000):

volgende

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_229454
Heb net een samenvatting van de uitzending geplaatst op mijn site:
http://home.wanadoo.nl/goodyman/

... hoop dat ik daarin volledig ben geweest!

net niet te oud
pi_229455
Die innige zoen van Karin en Maus bij de wastafel...is die al eerder uitgezonden...of heb ik nou tóch wat gemist??? (in de compilatie van Maus)
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  vrijdag 10 december 1999 @ 07:33:00 #22
1829 Jewel
De enige echte!
pi_229456
Wat was het een geladen sfeer in de studio bij Rolf, zelf ik voelde me een beetje onwennig. Ondanks het feit dat Maurice netjes overal antwoord op gaf had je toch het gevoel dat die met een bek vol tanden stond
Ik had het gevoel dat die niet graag naar zichzelf terug keek, alleen bij de stukjes met Karin erin zag je z'n gezicht opfleuren.(Leuk voor Petra.) Het was echt z'n leven geworden, het BBhuis. En terug bij al die mensen, daar zal die nog wel even aan moeten wennen. Maar de goeie dingen in het leven wennen snel.
Ik ben benieuwd hoe het de volgende(n) zal vergaan.
pi_229457
quote:
op 12-09-1999 om 11:52 PM schreef Hunter het volgende:
Vergis ik me nou of kwam dat briefje van Willem en sloeg M. gelijk door toen Rolf er naar vroeg?

Op de streams was te horen dat Willem een telefoonnummer van zijn jarige vader aan Maurice zou geven. Nu blijkt het een briefje van karin aan Wim te zijn. En Maurice is de boodschapper (Karin: je weet wat hem moet zeggen, hé?). Ik zou die ontmoeting weleens willen zien.

Maurice keek ook wat ongemakkelijk bij de beelden van Karin en hem.



Het waren briefjes van karin en van Willem, ivm zijn vader zijn verjaardag, dat klopt dat is gezegd op het moment dat hij het uitdeelde, ik heb het gehoord en ook verslag van gelegd zoals hunter al zei . Verder heeft hij ook Ruud zijn nummer genoteerd en daar belt Maurice ook naartoe...haha dus beter de streams lezen ehm .

Verder heb ik geen reclame van Bart gezien met welkom thuis, ook dat staat in de streams , zoals kozzmic hierboven ook al zegt, ik begon haast te geloven dan de we voor niets zitten te tikken..HAHA, het was dus "welkom Maurice".

Verder de uitzending was wel aardig niet echt spectaculair vondt ik, wat me wel opviel was dat Willem en Ruud in bad bleven toen de rest een biertje zat te drinken dat was niet echt top van ze. Maar ach Mauriesje is eruit en hij was zo te zien blij. Het filmpje van Willem zoals Kierewiet al zei was inderdaad best leuk om te zien, maar tja ze pikken ook de leukste momenten uit he

Maar zag ik het nu goed dat Willem ook een sigaret in zijn vingers had?
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 10 december 1999 @ 08:22:00 #24
521 ruby
Hell yeah!
pi_229458
quote:
op 12-10-1999 om 12:42 AM schreef MissAverage het volgende:
Die innige zoen van Karin en Maus bij de wastafel...is die al eerder uitgezonden...of heb ik nou tóch wat gemist??? (in de compilatie van Maus)


Ik kan me niet herinneren deze scene eerder gezien te hebben, dus vroeg ik me af of ik het nou goed zag.....maar blijkbaar wel. Dat zal Petra in ieder geval erg leuk hebben gevonden, niet dus en Maurice heeft thuis een hoop uit te leggen vrees ik.
Wat die verrassingen betreft, ik hoop dat VOO die jongen nog wat poen heeft gegeven zeg, want Rolfje had toch inderdaad nog wat voor 'm? Wat heb je in godesnaam aan de gouden videoband? Ze verzinnen ook van alles. Oké vakantie naar Israël is leuk, maar aangezien ze Bianca en Mona toentertijd ook ƒ 10.000,-- aanboden, leek me dat toch wel het minste wat ze hem erbij konden geven.

Groetjs

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_229459
Ik heb alleen maar 5 minuten aan het eind gezien, maar het viel me wel op dat Maurice met trillende handjes zn biertje vasthield!
Blijft vertederend zoiets!
pi_229460
quote:
op 12-10-1999 om 12:42 AM schreef MissAverage het volgende:
Die innige zoen van Karin en Maus bij de wastafel...is die al eerder uitgezonden...of heb ik nou tóch wat gemist??? (in de compilatie van Maus)

Op een van de TV-uitzendingen is wel een stukje van dit moment uitgezonden, nl. toen K. en M. in de hoek bij de wc-deur elkaar zoenden. K. zei toen zoiets van: "we doen het voor de camera's". De rest van dat moment is dus niet uitgezonden, maar wel gisteravond bijgemixt in de compilatie. Extra 'trapje na' van VOO, nu M.'s ouders en Petra meekijken ?

M.'s verschijning en woorden bij Rolphie zijn tekenend voor iemand die 85 dagen de BB-setting achter de rug heeft. Omdat hier bijna geen referenties voor bestaan, vergelijkt iedereen het met 'normaal functioneren' en merkt hoogstens zenuwachtigheid. M.i. is het beter te vergelijken met iemand die ettelijke dagen opgesloten heeft gezeten, zoals mijnwerkers die er na lange tijd uitgehaald worden. De onwennigheid van plots zoveel mensen om je heen werd door M. duidelijk onder woorden gebracht, maar volkomen genegeerd door Rolphie. Wel wilde deze nog ff 'for the record' horen dat M. 'er niet psychologisch van ondersteboven was'. HULDE aan VOO dus: toch geen gevaarlijk of beschadigend spelletje. Zie je nou wel !, zegt VOO bij monde van Rolphie, en wij zijn zelfs nog veel aardiger dan we hadden aangekondigd, wij geven ook nog kado'tjes !! Oi, oi, oi - wat 'n Sinterklaas die VOO ....

pi_229461
Al met al vind ik toch dat Maurice het goed heeft gedaan ,maar ik werd wel een beetje misselijk van die Bainca die weer als een achterlijke idioot stond te gillen
  vrijdag 10 december 1999 @ 13:19:00 #28
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229462
Nounounu wat een zelfingenomen mannetje zeg die Xwoutersrolf.
Precies wat Moor zegt, Goh, wat is VOO toch goed en lief en geweldig en sjonge hee, we zijn nog slimmer als echte psychologen en zie je nou wel, psychs van NL? Was nergens voor nodig hoor die voorafgaande dicussies.

Ik geloof pas wat de bewoners zeggen als we een jaartje ofzo verder zijn en ze geen spreekverbod meer hebben.

Jaha, zei Xje, en VOO zou VOO niet zijn als we jou, net als de andere vertrekkers, niet toch belonen met een kado, of beter gezegd, een aantal kadoos want VOO IS GUL!
NOU!

Dus hierbij een opleiding blablabla gesponsord door blabla en om er nog eens een schepje bovenop te doen, want we zijn vandaag errug gul, nog een weekje blablaeilatindezonblabla erbij ook, gesponsord door blablabla.

Heeft ons niets gekost maar wat hullen wij ons graag in erekleden.

Gatverdamme.

Nouja, alle maurice haters ten spijt:
Bijzonder jammer dat ik deze jongen na bijna drie maanden kwijt ben. Deze 1-van-de-hoofdrolspelers is eruit en zal niet naar een andere soap gaan waar ie beter wordt betaald, nee, terug naar mama Petra. Mijn hart huilde voor Karin. En over mijn wang rolde er ook een druppel vocht. Best wel onmenselijk dat programma.

Maar natuurlijk heeft niemand ergens last van.

Als Xje vind dat het niet schadelijk is dan is het zo.

Hmm-hmm.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 10 december 1999 @ 13:27:00 #29
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_229463
Maurice = Hoi wim ik heb een briefje voor je
Wim = Wat deed je met mijn wijf
Maurice = Ooo dat was manipulatie
Wim = Hier heb je mijn manipulatie
Wim = Klap dreun Klap
Maurice = Auw
Back On track&lt;P&gt;
pi_229464
quote:
op 12-09-1999 om 11:54 PM schreef Little Sister het volgende:
Pinball:

Waar was Cyrille?


ze was bij barend en van dorp wat tegelijk was

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  vrijdag 10 december 1999 @ 13:36:00 #31
242 Pinball
Electric Monk
pi_229465
Badgirl en moor:

Ben het wel met jullie eens over V. ( ), maar ik heb goede hoop voor maurice. Hij is imho nuchter genoeg om dit uiteindelijk te kunnen relativeren, en het gezonde gebrek aan publiciteitsgeilheid zal er hopelijk voor zorgen dat hij zich niet mee laat slepen in de Waku-Waku-afgrond.

Misschien is hier de wens vader van de gedachte, maar volgens mij komt hij er (meer ondanks dan dankzij V.) wel overheen.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 10 december 1999 @ 14:34:00 #32
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229466
Wat een teleurstelling voor Mauries moet het geweest zijn toen VOO met dat lullige reisje aan kwam zetten. Rolf een heel verhaal over dat VOO zo lullig niet is, geeft hij ipv 10.000 piek die ik en Mauries vast ook verwachtten, een gesponsort reisje weg. OP zijn minst had VOO dat reisje aan kunnen vullen met de reclamegelden die de organisator ook vast wel betaald moet hebben. En dan net doen of het zo aardig is van voo- hypokrite klootzakken.

Wel geweldig was de vraag van Dekme Daphners aan de ouders van Karin. Blondjes zijn vaak het leukst als ze het zelf niet doorhebben. Even de herinnering ophalen?

DD- Karin is een persoon die goed over de dingen nadenkt. Waarom zit ze dan in Big Brother?

Yes denk je dan.

Groetjes, Casey

  vrijdag 10 december 1999 @ 14:34:00 #33
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_229467
Even over D.E.: heb ze allebei gezien, dus met Maurice EN met Bart.
Me verder inderdaad ook weer bijzonder geirriteerd aan Bianca, wat een aanstellerige muts zeg...
Voor de rest viel mij iets op aan Maurice... hij liep de poort uit en zag zijn ouders-helemaal opgelaten. Een stukje verder zijn motorvrienden -zijn gezicht klaarde helemaal op. Hij ging de studio in, weer in de buurt van zijn familie - weer helemaal in elkaar en timide. Volgens mij moet hij nodig het huis uit...
Voorts vind ik een paar gesponsorde cadeautjes voor 85 dagen BB ERRUG karig, zeker als zo'n klote-Mona na een paar weken al 10.000,- toucheert...
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_229468
Maus weg..tja..wie had het niet verwacht?
Zoals ik had voorspeld zo'n 73 % van de stemmen (ik zei 75% dus ik zat aardig in de buurt).
Wat me erg opviel was dat het afscheid binnen het huis helemaal niet zo ontzettend emotioneel op me over kwam.
Ik bedoel, Maurice hoort dat hij weg moet, gaat douchen, de rest gaat gewoon met vanalles en nog wat verder. Zo van: life goes on! Maurice die al bij de deur stond voordat daar iets over gezegd was..nee..niet echt emotioneel. Een paar woordjes van "sterkte", een paar zoenen van Karin. Maar nee, neit de emoties die ik toch wel enigzins verwacht had.
Denk eens terug aan het vertrek van Sabine, die er "pas" 36 dagen in zat. Schreeuwen, huilen, krijsen, knuffelen. Heel wat anders.
Wat ik wel leuk vond om te zien, was dat de ex-bewoners op hem stonden te wachten. Maurice zichtbaar blij ze te zien. Blijkbaar schept het toch een band, zoiets.

Ik ben zeer benieuwd wat ons nu nog staat te wachten met de laatste nominatieronde. Ik zie nl. iets gebeuren wat ik niet wil --> Bart moet vertrekken...

Groetjes, Fannetje

  vrijdag 10 december 1999 @ 15:05:00 #35
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_229469
Vreemde momenten:

Toen Maurice de rode loper afliep richting ouders et al. keek de rest van de bewoners allemaal naar rechts, richting ???. Lekker supportive...

In de studio:
Maurice kreeg zijn glas bier. Eerst was het Heineken, maar na een paar shots werd dit onopvallend vervangen door een glas Grolsch. Ben ik de enige die dit gezien heeft?

Bianca: "Wat ben ik blij dat ik je eindelijk weer kan aanraken"
???!!!!!!!!???????!?!?!?!?!?!

[Dit bericht is gewijzigd door Doorsneu Opdroef (Datum 10 December 1999).]

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

pi_229470
quote:
op 12-10-1999 om 02:34 PM schreef Casey het volgende:

DD- Karin is een persoon die goed over de dingen nadenkt. Waarom zit ze dan in Big Brother?




Deze vraag werd vanavond door Karin zelf beantwoord. Ik moest direct aan de uitzending van gister denken.

fake a dream
  vrijdag 10 december 1999 @ 20:50:00 #37
521 ruby
Hell yeah!
pi_229471
Even over die compilatie van Willem dat ie zei: ik heb een heel goed inschattingsvermogen

Geestig!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_229472
[quote]op 12-10-1999 om 02:38 PM schreef Fannetje het volgende:
Wat me erg opviel was dat het afscheid binnen het huis helemaal niet zo ontzettend emotioneel op me over kwam.
Ik bedoel, Maurice hoort dat hij weg moet, gaat douchen, de rest gaat gewoon met vanalles en nog wat verder. Zo van: life goes on! Maurice die al bij de deur stond voordat daar iets over gezegd was..nee..niet echt emotioneel. Een paar woordjes van "sterkte", een paar zoenen van Karin. Maar nee, neit de emoties die ik toch wel enigzins verwacht had.
Denk eens terug aan het vertrek van Sabine, die er "pas" 36 dagen in zat. Schreeuwen, huilen, krijsen, knuffelen.

/quote]

Ik denk dat die onderkoelde reacties komen door het feit dat M. zelf aan geeft geen gestress te willen. Het blijkt later dat bv K. het er toch wel moeilijk mee heeft (zie je ook aan haar gezicht als het wordt bekend gemaakt) Je ziet vaak dat hoe geemotioneerder mensen zijn hoe koeler ze reageren. Ik vermoed dat in het geval van sabine bij een boel bewoners het schuldgevoel en besef van dat zij hier de hand in hadden heeft meegespeeld bij de emoties gepaard gaand met haar vertrek. Bij Maurice wilde niemand echt dat hij ging..... maar iemand moest gaan. Tot zover mijn reactie op de quote. Wat betreft het niet aanwezig zijn van Petra: Ik ben al 16 jaar bij mijn man en dat is natuurlijk wel iets anders dan drie maanden met onderbreking, maar zelfs toen ik net verkering had hadden geen tien paarden me bij hem vandaan kunnen houden. Al had ik 41 graden kooorts gehad, ze hadden me maar op een brancard opgehaald, maar iik was er geweest. Denk je dat als Karin eruit komt dat een van haar kinderen met griep op de bank ligt???? Wat de duikbrevetten (en daarmee gepaard gaande school betreft) als K. echt zoveel om M blijkt te geven regelt ze wel met haar man een investerinkje in Australie. M toch z'n duikschool, hij blij dat M uit de weg is.
nu wordt echt ik vals, ik stop ermee.

pi_229473
Marice is door Veronica gedupeerd!

Een opleiding van Dolfijn Duikschool, een reis van Overheim of wat dan ook. Puzzels liedjes, telefoontjes en video's (laat staan reclame tijd) hebben Veronica veel rijker gemaakt en inderdaad, geen echte goede kado. Ik had 20 duizend verwacht. Bianca kreeg poen om als lafaard de deur uit te lopen en Mona was er zo kort vergeleken! Echt verassend oneerlijk en als ik veronica was, en zeker Rolf, als drager van de boodschap, zou ik me diep schamen!

Verder, Ik vond Maurice behoorlijk spraakzaam en emotioneel in de studio, en dat heeft me goed gedaan. Lekker voor de jongen.

Willem kwam over als de smeerlap roddelaar dat hij is in dat filmpje.

Karin en Maurice konden geen echte afscheid van elkaar nemen vanwege de camera's (zou alleen prive kunnen)

Na de uitzending was ik enorm pissig.

Dikke Snikkel
pi_229474
Ok, Ziggy en Little Sister hebben het al ver hierboven gezegd (en wie weet wie nog meer), maar ik zag het net per ongeluk pas, op zoek naar een bepaalde opname (van Cyrille bij B&vD) in mijn ongeordende video puinhoop.

Na de uitzending waarin Maurice het BB huis verliet, de eerste reclame in het reclameblok:

Heh heh heh heh. Dat zijn nou de kleine leuke dingetjes in het leven. Welkom thuis Ruud!

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 12 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')