abonnement Unibet Coolblue
pi_64396404
Bijgewerkt lijstje:

Allan24
alledagenheeldruk
Apekoek
Barcaconia
Bobooo
Bravebart
ChipsZak.
Discovery.
freako
Frollo
Frosting
Isabeau
JediMasterLucia
Lente_ninja
Little_Acorn
Maria2.0
Marmex
Mendeljev
Miriampje
MisterO
Morgane
Nad-ja
Nantes
oh-oh
PartyHardy
RayMania
Re
sigme
Sneeuwwit
TheWizz
Timoot
Tonio-mcdo
Warrel

Kerst gehaald, al dan niet ongeschonden. Nu door voor een tienvingerige jaarwisseling!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64397387
Ook mijn nagels (en nagelriemen) hebben de kerst overleefd!
Er ging bij mij een knop om eind november en sindsdien heb ik nergens meer aan gebeten.
Ik hoop dat ik het allemaal blijf volhouden, maar tot nu toe gaat het erg goed.
pi_64507940
die van mij zien er echt niet uit!..

[ Bericht 2% gewijzigd door Bobooo op 30-12-2008 20:56:14 ]
pi_64508434
ik heb eergisteren m'n nagels gelakt, dat helpt best wel om er vanaf te blijven op de 1 of andere manier
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_64509739
ik ben alleen niet echt heel erg van de nagellak..
pi_64510528
I want to join the club

Zit al heel wat jaren met dit probleem + het bevordert niet echt m'n omgeving ofzo.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:46:34 #132
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_64510767
Het gaat hier ook niet zo best Ik vergeet elke keer dat ik moet stoppen... Zo werkt het allemaal niet.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_64511551
Wauw, ik dacht altijd dat ik de enige was die dit deed Nagels bijten doen veel mensen, maar velletjes pulken.. Ik ga ook stoppen. Ik heb het anderhalve maand volgehouden de vorige keer, tot er een rottig velletje kwam dat inscheurde.. Au!

Ik ga morgen mijn nagels lakken, dan lukt het beter om ervan af te blijven
pi_64511691
ik heb meer stimulatie en motivatie nodig om te stoppen.. zeker nu lukt het niet met examens etc.
pi_64533540
Mijn vingers leven ook nog, maar m'n huid ziet er niet uit met dit weer.. Dus alsnog: ik vind niet dat m'n handen er mooier van worden..
I will take the sun in my mouth
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 31 december 2008 @ 14:53:55 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_64533614
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:51 schreef warrel het volgende:
Mijn vingers leven ook nog, maar m'n huid ziet er niet uit met dit weer.. Dus alsnog: ik vind niet dat m'n handen er mooier van worden..
Handcrème?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_64534276
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Barcaconia het volgende:
Het gaat hier ook niet zo best Ik vergeet elke keer dat ik moet stoppen... Zo werkt het allemaal niet.
Ja en dan daarna denk je: ''Ach, dan is dit écht de laatste keer.''
pi_64535089
De handcrème van Vaseline (intense rescue) is echt ideaal voor droge handen met velletjes. Kost geloof ik ¤ 3 bij een willekeurige drogist
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:34:56 #139
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_64573017
Ik ben nu 3 maanden gestopt met nagelbijten.
Ik heb het mn hele leven gedaan, en nu kan ik ze lakken. Ik heb altijd tot bloedens toe gebeten en gepulkt.
Ik heb nooit geweten dat nagels lakken zo leuk kan zijn.

Nu nog leren van de velletjes af te blijven. Bijt ik niet, pulk ik wel.
Dus... zet mij ook maar op de lijst. Bij mooie nagels horen mooie vingers toch?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:07:43 #140
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_64583708
Ongemerkt gaat het de laatste dagen toch weer wat beter. Blijkbaar minder saaie of stress momenten gehad waarbij ik aan mijn vingers ga pulken.
Alleen de komende maand staan er toch wat stress-momenten op de planning, dus denk dat het niet beter gaat worden.
pi_64591687
hier gaat het goed.
met oud en nieuw feestje had ik genoeg afleiding dat ik niet aan de velletjes gepielt heb
maar blijft toch moeilijk om er vanaf te blijven, zeker omdat ik er zonder er aan te denken aan mijn vingers ga pielen (raar gezicht: mooie nagels, lelijke vingers)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  zondag 4 januari 2009 @ 05:16:46 #142
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64638159
Ik verneuk al sinds mijn vierde of zo de zijkanten van mijn duimen Zit ook een dikke laag eelt op en dat pulkt lekker En zeker met het winterweer is het lekker hard zodat je nagels goed houvast hebben. Maar het ziet er niet uit. Ik wil ook stoppen!

Ik heb wel een tip Calendula zalf. Als je wondjes hebt gekregen, genezen die met dat spul sneller/mooier zodat je minder korstjes/harde randjes hebt. Eventueel met pleister.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_64645630
Ik heb weer gezondigd.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_64668448
Hier gaat het nog steeds goed . Ondanks de stress situaties waar ik op dit moment inzit.
And dragons... Dragons breathe fire
pi_64724277
Ik ben al 1,5 week gestopt met zowel nagelbijten als vingertopvelletjes bijten (maar die velletjes gaan ook niet zo goed meer als je nagels langer zijn). De velletjes/dingetjes naast m'n nagels gaan wel nog steeds gedachteloos m'n mond in ><
pi_64726015
Nagelbijter/velbijter meldt zich! Ben gestopt sinds 1-1 en ik ga het volhouden. Ziet er eigenlijk niet uit met die afgekloven vingers
pi_64729251
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef TiMPiN het volgende:
Nagelbijter/velbijter meldt zich! Ben gestopt sinds 1-1 en ik ga het volhouden. Ziet er eigenlijk niet uit met die afgekloven vingers
Haha inderdaad he, het is heel lelijk in het begin. Maar straks gaan je nagels weer vastgroeien aan je vingers en wordt het beter
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:44:18 #148
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_64747392
Ik kan maar niet van die velletjes afblijven.
Het erge is dat ik niet eens weet dat ik het doe.
pi_64747776
hehe nog meer mensen met dit probleem. Ik bijt ook nagels, velletjes en op mijn linkerduim. Ziet er niet uit, en het moet over zijn.

Ben iets meer dan 15 maanden terug succesvol gestopt met roken, maar dit kon ik er niet bij hebben toen. Sinds eind vorig jaar voel ik me klaar om ook hiermee te stoppen, ben dan ook gestopt op 1 januari. Af en toe heb ik nog onbewust een velletje te pakken, maar de nagels denk ik steeds net op tijd aan.

Tis net als met roken, de gewoonte.... de gewoonte... Want het is niet lekker of mooi
pi_64817211
Gisteravond ging het mis. Ik zou een paar velletjes wegknippen en voor ik het wist was ik fanatiek aan het peuteren incl peuteren totdat het bloedde..
Damn! Nu weer opnieuw beginnen.
Ik geef de schuld aan het aankomende tentamen wetenschapsleer, buuh wat een stom vak
I will take the sun in my mouth
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')