Tot drie keer toe betrapte ik mijzelf met een vinger richting mijn mondhoeken. Het is absurd maar dankzij dit topic heb ik de verleiding weerstaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:22 schreef JediMasterLucia het volgende:
@Mendeljev: je staat er bij. veel suc6 met stoppen

(Ga rokenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ik heb weer een zwak moment gehad, had van de week weer een wondje gebeten, gelukkig geen diepe, zodat het gelukkig weer snel genezen was,
het probleem blijft toch: hoe blijf ik van mijn vingers af als ik in gesprek of tv kijk of iets aan het doen ben dat ik niks in mijn handen heb.

weer emand aan de lijst toegevoegdquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
geupdatede lijst:
Stoppers:
MisterO
Timoot
Apekoek
Frollo
sigme
oh-oh
Nad-ja
Bobooo
Re
Frosting
Morgane
JediMasterLucia
Warrel
Marmex
Maria2.0
Little_Acorn
Bravebart
ChipsZak.
RayMania
Lente_ninja
Tonio-mcdo
PartyHardy
Nantes
Allan24
Miriampje
Isabeau
Barcaconia
alledagenheeldruk
Mendeljev
Sneeuwwit

heheh, is een idee, maar hoe doe je dat onopvallend tijdens een feestje?quote:Op zondag 21 december 2008 17:24 schreef sigme het volgende:
[..]
(Ga roken)
Pak een pen. Of een vijl - kan je gelijk alle haakjes gladvijlen.

Bij feestjes dient 1 hand gevuld te zijn met een glas en het ander met een handje chips. Of een oliebol. Of een vuurpijl. Handjes bezighouden!quote:Op zondag 21 december 2008 18:50 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
heheh, is een idee, maar hoe doe je dat onopvallend tijdens een feestje?

quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:43 schreef freako het volgende:
OK, ik sluit me ook aan. Nagelbijten doe ik al een stuk minder dan vroeger, maar ik blijf maar aan die velletjes pulken. Dat moet ook maar eens over zijn..

Vies goedje?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:57 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben nu twee weken (ofzo) bezig met proberen... maar het lukt voor geen meter
Steeds als ik naar mijn vingers kijk, denk ik WAAROM lukt dat niet en dan ineens weet ik het; kort daarvoor toch weer, geheel onbewust, zitten pulken/bijten. Écht onbewust, ik weet dan niet eens meer wanneer ik dat deed maar het resultaat is zichtbaar.

Ik ga als man zijnde ook mijn nagels lakken als ze weer helemaal gaaf zijn!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:Ik heb mijn nagels kunnen lakken.
Roze met veel glitters,.

Welke kleur,quote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik ga als man zijnde ook mijn nagels lakken als ze weer helemaal gaaf zijn!

Handcrème?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:51 schreef warrel het volgende:
Mijn vingers leven ook nog, maar m'n huid ziet er niet uit met dit weer.. Dus alsnog: ik vind niet dat m'n handen er mooier van worden..

Ja en dan daarna denk je: ''Ach, dan is dit écht de laatste keer.''quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Barcaconia het volgende:
Het gaat hier ook niet zo bestIk vergeet elke keer dat ik moet stoppen... Zo werkt het allemaal niet.

Haha inderdaad he, het is heel lelijk in het begin. Maar straks gaan je nagels weer vastgroeien aan je vingers en wordt het beterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef TiMPiN het volgende:
Nagelbijter/velbijter meldt zich! Ben gestopt sinds 1-1 en ik ga het volhouden. Ziet er eigenlijk niet uit met die afgekloven vingers

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |