Voor het geval dat je het over mij had, ik heb dit als de nieuwe:quote:Op donderdag 4 december 2008 01:03 schreef Harajuku. het volgende:
de winnaar komt met een nieuwe.
! PI
quote:Van adel, 1560, martelde graag jonge meisjes en vrouwen, veroordeeld voor 80 moorden, maar absolute aantal onbekend.
Oh pardon, ik las dat niet goed.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor het geval dat je het over mij had, ik heb dit als de nieuwe:
[..]
Jawel!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh pardon, ik las dat niet goed.
My beloved Elizabeth?
1957, 2, Brits, 10quote:Op donderdag 4 december 2008 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel!
Harajuku. 1
zarGon 1
Kom maar op,.
Nog ergerquote:
Mary Bell.quote:
Harajuku. 1quote:Op z'n 14 zijn eerste moord, molesteert kinderen, 1950, 30 bekentenissen.
Zweed, kinderverkrachter, necrofiel, man, 30 bekentenissen en voor 8 daarvan veroordeeld, leeft nog steeds, wordt momenteel vastgehouden in een psychiatrische instelling voor criminelen.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:44 schreef Harajuku. het volgende:
Geen idee
Ja. Thomas Quick, maar ook bekend als inderdaad, Sätermannen.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:51 schreef Harajuku. het volgende:
Sätermann oid?
Gilles de Rais.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:11 schreef Harajuku. het volgende:
1404, kidnapping, misschien 600
quote:Op donderdag 4 december 2008 02:38 schreef Harajuku. het volgende:
Haaaaaaaa, wij zijn de beste van heel Fok mên! ()
Ik weet hem niet denk ik. Wellicht nog iets te 'jong' voor mij. Mijn kennis gaat toch '90 ongeveerquote:Op donderdag 4 december 2008 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
Nieuwe:
Actief tussen mei 2005 en februari 2006, 6 moorden, in 2007 geëxecuteerd.
Chinees, vastgezet in 1996 voor het verkrachten van een jong meisje, werd vrijgelaten in 2004 na 8 jaar gevangenis.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet hem niet denk ik. Wellicht nog iets te 'jong' voor mij. Mijn kennis gaat toch '90 ongeveer
Ik weet het!quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Chinees, vastgezet in 1996 voor het verkrachten van een jong meisje, werd vrijgelaten in 2004 na 8 jaar gevangenis.
Jeffrey Dahmer ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:55 schreef BwennieBren het volgende:
1953, jaren 76/77, 6 dodeljke slachtoffers, 9 gewonde slachtoffers.
Lees het morgen wel
quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:13 schreef Treinhomo het volgende:
Waar ik 'Jeffrey Dahmer' zei, moet 'David Berkowitz' (son of Sam) zijn.
Stop de tijd.
Ik zet geen joker in.
Bingo op de Boston stranglerquote:Op donderdag 11 december 2008 18:23 schreef Rabsadani het volgende:
Ja ehhh, weet ik hetDe Hillside is de bekendste, maar d'r zijn er nog twintig ofzo
Gokje op een van de bekendere dan... de Boston strangler? Klopt volgens mij wel qua periode..
Waarom speel ik vals?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bingo op de Boston stranglerMaar je speelt wel vals
ah! Son of Sam? David Berkowitz?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:37 schreef Rabsadani het volgende:
Bekende bijnaam, misschien wel de bekendste van allemaal...
e.e.a. gebeurde in 1976-1977.
Ik denk aan Speck maar de tattoo zegt me even niets? Of het is Speck nietquote:
Yeps! Born to raise hell tattoo, da's een van de dingen waar ie op gepakt isquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk aan Speck maar de tattoo zegt me even niets? Of het is Speck niet
Ah, 't is me ontschoten denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yeps! Born to raise hell tattoo, da's een van de dingen waar ie op gepakt is
Ik ga me best doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah, 't is me ontschoten denk ik
Ik zal even een nieuwe zoeken, nieuwe kans BwennieBren
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar denk dat we dezelfde bedoelen ja; Alexander Pichushkin
Toch niet zo verkeerd opgevat dus
Ik dacht exact hetzelfde, een nieuwe hint misschien?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef Rabsadani het volgende:
Hmm, bij advertentie denk ik aan Amelia Dyer, maar dan klopt de rest niet. Ik zou 't niet weten.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:38 schreef Ripley het volgende:
Ik dacht even aan de lonely hearts maard at is later. Is het misschien Belle Guiness?
Goede Mie inderdaad, very goodquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:50 schreef Rabsadani het volgende:
Dat moet dan onze eigen Leidse gifmengster zijn, Maria Zwanenburg.
Zulke verhalen intrigeren me het meestquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:10 schreef Rabsadani het volgende:
Te makkelijk?
Harajuku. 4
roooosje 1
zarGon 3
Bwenniebren 2
Treinhomo 1
Rabsadani 3
Ripley 3
Supernatural is coolquote:Op zondag 14 december 2008 11:25 schreef Rabsadani het volgende:
Meneer Holmes bouwde zijn eigen moordkasteel en vermoordde en ontleed een hele hoop mensen, meestal zijn eigen personeel. En hij verkocht skeletten aan medische instellingen/opleidingenBest fascinerend verhaal. Vaker Supernatural kijken Harajuku., daar kende ik 'm van
![]()
quote:
Danny Rolling, ook wel bekend als The Gainesville Ripper?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:37 schreef Ripley het volgende:
1954
5 mannelijke slachtoffers
Begin jaren 90
Rare overeenkomst met 2 andere serial killers
Ripley heeft 't topic doodvermoord.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:45 schreef BwennieBren het volgende:
Jammer van dit topic. Zijn er zo weinig seriemoordenaars dat het niet meer loopt?
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:08 schreef Klussert_ het volgende:
Mag ik ook een keer meedoen?
quote:Issei Sagawa ?
Sorry!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ripley heeft 't topic doodvermoord.
Doe dan maar 's een joekel van een hint.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:47 schreef Ripley het volgende:
Sorry!!!
Het antwoord was trouwens niet goed
Europees, homoquote:Op zondag 18 januari 2009 23:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Doe dan maar 's een joekel van een hint.
Yep! Puntje voor jouquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef BwennieBren het volgende:
Next:
1981
De Sadist
4 slachtoffers
2006
kan je nog meer info geven? ik kan niets vinden met deze gegevens.quote:
quote:In a January 15, 2000, interview with East Bay Express journalist Katy St. Clair, Parnell said that he kidnapped and molested the boy because his wife was pregnant and that he "had to find another outlet."
Yeah, zn eerste slachtoffer Steven Stayner heeft zijn nieuwe slachtoffer Timmy White helpen ontsnappen en daardoor was hij ook eindelijk vrij na 7 jaar (7 tot zijn veertiende) en negen jaar later volgende een dodelijk ongeluk.quote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef zarGon het volgende:
Kenneth Parnell?
[..].
Leuke mugshot ook:
[ afbeelding ]
Ja, die ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:35 schreef shibal het volgende:
Keith Wayne Jesperson aka happy face killer?
Ted Kaczynski volgens mij.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:54 schreef shibal het volgende:
Oke mijn beurt. Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen daar ik dit topic niet heb gevolgd:
Man, Sociaal kritisch en wiskundige. Hoogbegaafd, child prodigy.
3 moorden en 23 of 24 gewond (tegenstrijdige bron).
Ik vind het goed.quote:
Edmund Kemper.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:21 schreef shibal het volgende:
En Gein had maar een gemiddeld IQ^^.
Nog meer hints dan maar: vermoorde zijn grootmoeder, grootvader en moeder.
quote:Het is volgens mij ook de bedoeling dat degene die hem raadt, de volgende doet.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Das stimmt! Heb even geen inspiratie voor een volgende, mn encyclopedie ligt niet binnen handbereik
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 13:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook de bedoeling dat degene die hem raadt, de volgende doet.
quote:Ik ga mijn hersens eens even er aan pijnigenOp vrijdag 29 oktober 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus raad mijne, dan kun jij een nieuwe doen.
quote:Nah, t is van voor 1900
Peter Stumpp.quote:
Nope.quote:
John Wayne Gloverquote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef Lo-Fi het volgende:
• Geboren in Engeland, maar emigreerde op latere leeftijd.
• Zijn slachtoffers waren bejaarde vrouwen.
• Pleegde een x-aantal jaar geleden zelfmoord in zijn cel.
Correct.quote:
te moeilijk neem ik aan? nog een hint: ze hield ervan om haar slachtoffers in haar armen te omhelsen terwijl ze stierven.quote:Op zondag 7 november 2010 03:08 schreef shibal het volgende:
Vrouw, rond de dertig moorden. actief eind 18e eeuw. vermoorden haar slachtoffers door middel van gif.
Belle Gunness.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:57 schreef shibal het volgende:
[..]
te moeilijk neem ik aan? nog een hint: ze hield ervan om haar slachtoffers in haar armen te omhelsen terwijl ze stierven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |