Bingo op de Boston stranglerquote:Op donderdag 11 december 2008 18:23 schreef Rabsadani het volgende:
Ja ehhh, weet ik hetDe Hillside is de bekendste, maar d'r zijn er nog twintig ofzo
Gokje op een van de bekendere dan... de Boston strangler? Klopt volgens mij wel qua periode..
Waarom speel ik vals?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bingo op de Boston stranglerMaar je speelt wel vals
ah! Son of Sam? David Berkowitz?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:37 schreef Rabsadani het volgende:
Bekende bijnaam, misschien wel de bekendste van allemaal...
e.e.a. gebeurde in 1976-1977.
Ik denk aan Speck maar de tattoo zegt me even niets? Of het is Speck nietquote:
Yeps! Born to raise hell tattoo, da's een van de dingen waar ie op gepakt isquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk aan Speck maar de tattoo zegt me even niets? Of het is Speck niet
Ah, 't is me ontschoten denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yeps! Born to raise hell tattoo, da's een van de dingen waar ie op gepakt is
Ik ga me best doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah, 't is me ontschoten denk ik
Ik zal even een nieuwe zoeken, nieuwe kans BwennieBren
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar denk dat we dezelfde bedoelen ja; Alexander Pichushkin
Toch niet zo verkeerd opgevat dus
Ik dacht exact hetzelfde, een nieuwe hint misschien?quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:29 schreef Rabsadani het volgende:
Hmm, bij advertentie denk ik aan Amelia Dyer, maar dan klopt de rest niet. Ik zou 't niet weten.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:38 schreef Ripley het volgende:
Ik dacht even aan de lonely hearts maard at is later. Is het misschien Belle Guiness?
Goede Mie inderdaad, very goodquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:50 schreef Rabsadani het volgende:
Dat moet dan onze eigen Leidse gifmengster zijn, Maria Zwanenburg.
Zulke verhalen intrigeren me het meestquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:10 schreef Rabsadani het volgende:
Te makkelijk?
Harajuku. 4
roooosje 1
zarGon 3
Bwenniebren 2
Treinhomo 1
Rabsadani 3
Ripley 3
Supernatural is coolquote:Op zondag 14 december 2008 11:25 schreef Rabsadani het volgende:
Meneer Holmes bouwde zijn eigen moordkasteel en vermoordde en ontleed een hele hoop mensen, meestal zijn eigen personeel. En hij verkocht skeletten aan medische instellingen/opleidingenBest fascinerend verhaal. Vaker Supernatural kijken Harajuku., daar kende ik 'm van
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |