abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:17:30 #1
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_63695638




Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:



Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

    IGN Footage...



    Meer

    Handig links voor WOTLK:
    http://www.wow-pro.com/le(...)_guide_howling_fjord
    http://www.wow-pro.com/le(...)_guide_borean_tundra
    http://www.wow-pro.com/le(...)g_guide_dragonblight



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













    Official sites

  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

    News and general sites

    Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

    Item databases

    Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

    Media sites

    Warcraft Movies
    WoW Radio

    Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

    Overig

  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

    More Fansites

    Zones

    Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

    Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

    Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 24,50 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/realm/JOUWSERVER/, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem tijdelijk NIET mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden. (Mocht die weer eens verneukt zijn dan staat hier nog een copy.)

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes

    Retrieved from "http://wiki.wyrihaximus.net/wiki/Fok%21_GAM_WoW_OP"
    Views

    * Page
    * Discussion
    * Edit
    * History

    Personal tools

    * Log in / create account

    Navigation

    * Main Page
    * Community portal
    * Current events
    * Recent changes
    * Random page
    * Help

    Search

    Toolbox

    * What links here
    * Related changes
    * Special pages
    * Printable version
    * Permanent link

    Powered by MediaWiki

    * This page was last modified on 24 November 2008,
  • Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:19:25 #2
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63695700
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
    De meeste DK's zijn noobs, niets aan te doen. Maar weet je, het grootste gedeelte van de spelers zijn bagger. Mijn advies: pug zo min mogelijk!
    Kan goed gaan, maar meestal is een pug drama
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:20:50 #3
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63695740
    Kan iemand die topic title editen met " Behalve de FOK!ers" ?

    Vind mezelf geen noob,

    retard / yes
    Noob / not
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:22:03 #4
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63695763
    <TVP>
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:23:03 #5
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63695801
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:20 schreef magge het volgende:
    Kan iemand die topic title editen met " Behalve de FOK!ers" ?

    Vind mezelf geen noob,

    retard / yes
    Noob / not
    hehe
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63695819
    Slechte DK's zijn dubbel slecht, want ze zijn slechte hunters en slechte warriors in één doordat ze niet met melee aggro weten om te gaan EN ze hebben geen pet control.

    Wat dat betreft zouden goede BM hunters de beste DK tanks zijn. Die hebben het meeste ervaring met tanken en pets tegelijkertijd.
    pi_63695869
    Inderdaad. Scheelt wel dat er op Turalyon een groot aantal vaste pug-ers zijn die wel goed zijn en waar ik vaak mee group. Nu staan die onderhand wel allemaal in m'n friend list, dus de LFG ingaan hoeft ook niet meer .
    Die 25 man Archavon gisteren was ook een PuG. Eerst 1 run gedaan, daarna iedereen met een dps onder de 1200 eruit gekicked (hoe verrassend ook weer 3 dk's met een dps van 800 ofzo ) en goede vervangers gezocht. Vervolgens weer 25 man bij elkaar gezocht en hem neer gehaald. Scheelt ook heel erg als je een goede, duidelijke raid leader hebt, in plaats van een noob die denkt stoer te zijn en een run bij elkaar te scharrelen.
    pi_63695878
    Maar weer eens een TPV'tje.
    Hopelijk donderdag voor de eerste keer naar Naxx... Nog hunters hier die een bepaalde spec kunnen aanraden?
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:27:51 #9
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63695930
    Die Archavon kerel is echt een grap. Jammer genoeg dropt ie ook pvp gear, en is de enige keer tot nu toe dat de shadowpriest pants dropten geninja'd door een holy priest .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63695979
    Haha ja idd, stelde niet echt veel voor. En zoiets had ik dus ook, epic belt met berg spellpower en hit rating, neemt de healer hem. Ja hit rating heb je hard nodig als healer, straks missen je heals de target .
    pi_63696240
    Ik heb gister een lvl 80 DK afgemaakt, zelf een 79 rogue Wel een potion moeten gebruiken omdat me health dropte, maar dat boeit niet.

    Daarna wel moeten rennen voordat hij terug van AFK was.
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:47:17 #12
    177079 incognitoomuch
    Kin op je borst!
    pi_63696307
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:26 schreef Jessah het volgende:
    Maar weer eens een TPV'tje.
    Hopelijk donderdag voor de eerste keer naar Naxx... Nog hunters hier die een bepaalde spec kunnen aanraden?
    Kzeg go Survival!
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
    Casual MMA fan :')
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:48:10 #13
    44855 Rkatier
    Si vis pacem, para bellum
    pi_63696331
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef Sapstengel het volgende:
    Haha ja idd, stelde niet echt veel voor. En zoiets had ik dus ook, epic belt met berg spellpower en hit rating, neemt de healer hem. Ja hit rating heb je hard nodig als healer, straks missen je heals de target .
    Ook daar kom je noobs tegen.

    Nu schiet me ineens het verhaal te binnen van die gast in een van mijn PUG's
    Die was nooit in Stratholme geweest (undead zijde) maar had wel de key
    En nam een casters ketting mee, omdat hij geen ketting had en ik wel
    Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
    last.fm
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:50:21 #14
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63696370
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
    (hoe verrassend ook weer 3 dk's met een dps van 800 ofzo
    Boo. Maar idd, we hadden 't over slechte DK's..
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:44 schreef VatosLoco het volgende:
    Ik heb gister een lvl 80 DK afgemaakt, zelf een 79 rogue Wel een potion moeten gebruiken omdat me health dropte, maar dat boeit niet.

    Daarna wel moeten rennen voordat hij terug van AFK was.
    Hehehe
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      dinsdag 2 december 2008 @ 14:51:58 #15
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63696409
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:30 schreef Sapstengel het volgende:
    Haha ja idd, stelde niet echt veel voor. En zoiets had ik dus ook, epic belt met berg spellpower en hit rating, neemt de healer hem. Ja hit rating heb je hard nodig als healer, straks missen je heals de target .
    Moet je je eens voorstellen als je als Healer wel hitrating nodig had.. hehehe good luck.


    " Yeah, sorry, heal missed.."
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63696494
    Haha ja idd. En dan heb je nog meer healers die je items wegsnatchen .
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:00:08 #17
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63696617
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
    Haha ja idd. En dan heb je nog meer healers die je items wegsnatchen .
    Zal nog wel meer voorkomen

    Hoe zit dat trouwens met +haste voor healers, is dat wat, of niet?
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:02:35 #18
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63696673
    Terug Vind Horde:

    (Wtf mag ik mee vliegen? !)
    phluphy for president!
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:09:19 #19
    177079 incognitoomuch
    Kin op je borst!
    pi_63696872
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Zal nog wel meer voorkomen

    Hoe zit dat trouwens met +haste voor healers, is dat wat, of niet?
    Lijkt me wel handig om de casting speed wat te versnellen, maar heb zelf geen ervaring daarmee.
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
    Casual MMA fan :')
    pi_63697085
    Ja haste kan je als healer wel gebruiken, verkort die casting speed een stuk. Hangt ook van je class af natuurlijk, shamans en priests hebben dacht ik meer instant casts en healing over time dingen, dan heb je het niet heel erg nodig, maar bijvoorbeeld met holy light/flash of light van een pala is het makkelijker als de casting time wat omlaag gaat.
    pi_63697173
    tvp
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:22:52 #22
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63697216
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
    Ja haste kan je als healer wel gebruiken, verkort die casting speed een stuk. Hangt ook van je class af natuurlijk, shamans en priests hebben dacht ik meer instant casts en healing over time dingen, dan heb je het niet heel erg nodig, maar bijvoorbeeld met holy light/flash of light van een pala is het makkelijker als de casting time wat omlaag gaat.
    Hmm, dat dacht ik zelf ook ja.
    Bij mij in de guild zit dus 1 priest die niks met haste aanraakt en de ander heeft wel eea aan haste gear.
    Zal wel...
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63697238
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:02 schreef WyriHaximus het volgende:
    Terug Vind Horde:
    [ link | afbeelding ]
    (Wtf mag ik mee vliegen? !)
    Ik wil ook guns op mijn engineering mount! Dan kan ik tenminste ff een leuke airbattle starten met die dingen!
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_63697295
    Haste is wel erg de shit trouwens in WoTLK. Ben met mn mage van ongeveer 90 haste op 70, naar 299 gegaan op level 80. Fireball cast van 2.75 sec nu.
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:31:10 #25
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63697464
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef DikkeSmikkel het volgende:

    [..]

    Ik wil ook guns op mijn engineering mount! Dan kan ik tenminste ff een leuke airbattle starten met die dingen!
    Idd, maar in Wintergrasp zaten toch ook vliegtuigjes?
    phluphy for president!
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:31:16 #26
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63697468
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:00 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Zal nog wel meer voorkomen

    Hoe zit dat trouwens met +haste voor healers, is dat wat, of niet?
    JA

    Verkort GLOBAL COOLDOWN

    ookal heb je instands -> meer renews -> meer rejuvs -> meer pewpews!
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63697682
    Waarom is de Europese Armory zovaak down en bijna altijd traag die Amerikaanse loopt altijd perfect
    pi_63697703
    Haste heeft toch geen enkel effect op de global cooldown? Alleen op de cast time/weapon speed.

    [edit] Okay wel dus na patch 2.4. Weer iets geleerd . Ja dan hebben instant cast healers er ook wel iets aan.
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:39:57 #29
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63697715
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
    Haste is wel erg de shit trouwens in WoTLK. Ben met mn mage van ongeveer 90 haste op 70, naar 299 gegaan op level 80. Fireball cast van 2.75 sec nu.
    Er zit veel te veel haste op de cloth items en veel te weinig crit .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63697803
    omg, geef me aub een epic flyer..
    pi_63697817
    Gisteren tijdens Arch trouwens een dps van 2043 over de hele fight, viel bijna van verbazing van m'n stoel, nooit verwacht dat het zo hoog zou zijn . Maarja met een stuk of 15 buffs en flasks gaat het ook een stuk sneller .
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:48:15 #32
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63697945
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
    Gisteren tijdens Arch trouwens een dps van 2043 over de hele fight, viel bijna van verbazing van m'n stoel, nooit verwacht dat het zo hoog zou zijn . Maarja met een stuk of 15 buffs en flasks gaat het ook een stuk sneller .
    Best nice, je bent mage toch? Ik haalde 2110 . Stond als derde op de lijst, shadowpriest is echt goed nu .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:50:55 #33
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63698024
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:42 schreef sanakthe het volgende:
    omg, geef me aub een epic flyer..
    Grinden zal je (Gaat nu best rap trouwens beetje minen en quests doen, geld stroomt sneller binnen dan toen ik me epic flyer aan het halen was .)
    phluphy for president!
    pi_63698154
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:39 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Er zit veel te veel haste op de cloth items en veel te weinig crit .
    Voor BM hunters zit er zoveel haste op T7, dat meer dan 2x T7 items overkill is.
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:56:13 #35
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63698161
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:48 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Best nice, je bent mage toch? Ik haalde 2110 . Stond als derde op de lijst, shadowpriest is echt goed nu .
    Ik dacht dat die SP's juist generft waren..
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63698214
    BM Hunter, 3 wotlk epics, gisteren bij Anub'Raken 2300 DPS. Waarvan 1100 van mijn Dino
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:59:14 #37
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63698243
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Voor BM hunters zit er zoveel haste op T7, dat meer dan 2x T7 items overkill is.
    Klopt. Dat is ook voornamelijk omdat ze niet willen overdrijven op T7 en de overgebleven punten dus maar in bijna zinloze haste gooien.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63698319
    SP's zijn echt te ziek nu. Ik sta meestal 3e met 1800-1900 DPS, 2e is een mage met 1900-2000, 1e is een SP met 2100-2300
    pi_63698356
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:50 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Grinden zal je (Gaat nu best rap trouwens beetje minen en quests doen, geld stroomt sneller binnen dan toen ik me epic flyer aan het halen was .)
    Aye, gaat zeker snel! Maar ik moet er even goed voor zitten en een dag alleen herbs farmen en op AH zetten. En nog een dag om Storm peaks en Icecrown te doen.
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:04:12 #40
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63698377
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Voor BM hunters zit er zoveel haste op T7, dat meer dan 2x T7 items overkill is.
    Hmm, dit deed me denken, dus ipv atributes te " stacken" gaat wotlk over een " general" improvement. Hoe ik dit bedoel:
    Eerst wilde je " zoveel " crit halen. Dit was te doen met raid e.d. gear. Toen had je je " zoveel " crit. En toen ging je pas voor je " hit " of je "haste." Terwijl ik nu denk, dat je alles moet hebben, dus je stackt hit/crit en haste.

    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:06:28 #41
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63698426
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef sanakthe het volgende:
    SP's zijn echt te ziek nu. Ik sta meestal 3e met 1800-1900 DPS, 2e is een mage met 1900-2000, 1e is een SP met 2100-2300
    Ik haalde 1900 op die baas in VH? op 79
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:09:16 #42
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63698509
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:04 schreef magge het volgende:

    [..]

    Hmm, dit deed me denken, dus ipv atributes te " stacken" gaat wotlk over een " general" improvement. Hoe ik dit bedoel:
    Eerst wilde je " zoveel " crit halen. Dit was te doen met raid e.d. gear. Toen had je je " zoveel " crit. En toen ging je pas voor je " hit " of je "haste." Terwijl ik nu denk, dat je alles moet hebben, dus je stackt hit/crit en haste.

    Ehm. Je gaat natuurlijk altijd eerst voor de hitcap.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63698536
    Als hunter iig heb je x hit nodig, meer is overkill (197 met talent, 291 zonder)
    Dan als BM heb je x haste nodig, alles meer is overkill, als MM of Surv is dat een stuk hoger
    De rest kan in crit

    Maar ik vermoed dat als BM zo'n 100 haste meer dan genoeg is. Op T7 zit over de 200.
    pi_63698750
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:48 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Best nice, je bent mage toch? Ik haalde 2110 . Stond als derde op de lijst, shadowpriest is echt goed nu .
    Ben mage idd . Scheelt natuurlijk een stuk met raid buffs, in heroics vond ik het al hoog als ik de 1700 haalde .Stond 6e in totaal, ben vergeten een screenie te nemen van de DPS tabel, maar deze is vrijwel hetzelfde alleen die Badzula die op 8 staat komt er dan nog boven.



    Oja en over die hitrating, moet dat nog steeds gewoon 17% zijn? Zit met m'n mage op 190 hit nu, met talents is dat zo'n 9% hit, dus zou ik nog ongeveer 200 hit erbij moeten hebben.
      dinsdag 2 december 2008 @ 16:24:48 #45
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63698954
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:18 schreef Sapstengel het volgende:


    Oja en over die hitrating, moet dat nog steeds gewoon 17% zijn? Zit met m'n mage op 190 hit nu, met talents is dat zo'n 9% hit, dus zou ik nog ongeveer 200 hit erbij moeten hebben.
    Ja, de cap is 17%. Hoeveel krijg je van talents? En heb je normaal gesproken een shadowpriest in de raid?
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63699097
    Ik heb 3% met elemental precision of hoe het precies heet, die talent uit de frost tree. Oja en 161 hit nu trouwens, dat is 6,14%, dus 9,14% in totaal.

    Normaal gesproken hebben we niet altijd een shadowpriest in de raid, enige twee high lvl priests in m'n guild zijn holy, dus kan helaas geen rekening houden met de 3% hit van misery, dat was het doel van de vraag denk ik .
    Er gaat er af en toe wel eentje mee, maar dat is te sporadisch om voor 14% hit te gaan.
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:05:49 #47
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63700220
    Ok, en je bent Horde, dus dat is nog een nadeel. Dan denk ik dat je 368 rating nodig hebt.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:10:34 #48
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_63700370
    Level 80 met mijn Warlock . Ik ben er alleen nog niet uit of ik straks mijn DK of mijn priest ga levelen.
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:23 schreef stbabylon het volgende:
    Wat dat betreft zouden goede BM hunters de beste DK tanks zijn. Die hebben het meeste ervaring met tanken en pets tegelijkertijd.
    Mijn felguard was anders ook altijd een prima offtank . Ik ben nu echter PvE affliction gespecced.
    pi_63700920
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
    Ok, en je bent Horde, dus dat is nog een nadeel. Dan denk ik dat je 368 rating nodig hebt.
    Tering, niet te zuinig . Hoezo heeft Ally een voordeel? Alle allies? Had namelijk wel iets gelezen over Draenei en een racial met hit, maar van de rest wist ik het niet.

    Nouja doe sowieso overal een hit gem in en denk dat hit op gloves ook wel nodig is. Dan zie ik wel hoever ik kom en als ik de cap niet haal, ja dan niet, zo lang ik er maar in de buurt kom. 340 hit zal bijvoorbeeld ook geen ramp zijn.

    [ Bericht 16% gewijzigd door Sapstengel op 02-12-2008 17:34:56 ]
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:40:48 #50
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63701233
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:31 schreef magge het volgende:

    [..]

    JA

    Verkort GLOBAL COOLDOWN

    ookal heb je instands -> meer renews -> meer rejuvs -> meer pewpews!
    cast time toch ook? Ik deed heroism in Nexus... die hunter in de party leek wel alsof ie een machine geweer aan het afschieten was
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      dinsdag 2 december 2008 @ 17:49:45 #51
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63701476
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:29 schreef Sapstengel het volgende:

    [..]

    Tering, niet te zuinig . Hoezo heeft Ally een voordeel? Alle allies? Had namelijk wel iets gelezen over Draenei en een racial met hit, maar van de rest wist ik het niet.

    Nouja doe sowieso overal een hit gem in en denk dat hit op gloves ook wel nodig is. Dan zie ik wel hoever ik kom en als ik de cap niet haal, ja dan niet, zo lang ik er maar in de buurt kom. 340 hit zal bijvoorbeeld ook geen ramp zijn.
    Stukje van warlock gedeelte van guild website;
    quote:
    Something else of value, not just for affliction , but for all builds;

    Hit rating.
    At level 80 the cap is 447 (against a level ?? Boss); so each 26 points of +hit gives us 1% more.

    Broken down this gives;

    Untalented hit:
    Level 80 target 105
    Level 82 target (trash) 157
    Level ?? (83) Boss 447

    With 3% talented
    Level 80 target 26
    Level 82 target (trash) 78
    Level ?? (83) Boss 368

    With 3% talented and 3% debuff (Misery or Faerie Fire for example)
    Level 80 target 0
    Level 82 target (trash) 0
    Level ?? (83) Boss 289

    With 3% talented, 3% debuff and a draenei in the raid
    Level 80 target 0
    Level 82 target (trash) 0
    Level ?? (83) Boss 263
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63701540
    Ah, die Draenei hebben dus effect op de gehele raid. En als ik dat zo bekijk zit ik dus in de tabel voor "with 3% talented" en is het zoals Firefly idd zei 368. Dan zit ik op ongeveer de helft dus nu .
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:00:59 #53
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63701732
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:52 schreef Sapstengel het volgende:
    Ah, die Draenei hebben dus effect op de gehele raid. En als ik dat zo bekijk zit ik dus in de tabel voor "with 3% talented" en is het zoals Firefly idd zei 368. Dan zit ik op ongeveer de helft dus nu .
    Ik heb maar 264 nodig als Draenei shadowpriest .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63701760
    Da's helemaal een goede combinatie idd .
      dinsdag 2 december 2008 @ 18:33:36 #55
    161413 xswords
    Professionele Kaas Schaaf
    pi_63702556
    Na een lange tijd weggeweest te zijn, ben ik weer van plan terug te keren naar WoW. Ik was gestopt voordat de 1e expansie uit kwam. Mijn vraag was dus of je 1 maand gratis krijgt bij het aanschaffen van TBC/WOTLK en helemaal of dat ook geldt als je electronisch upgrade.
    Only facts matter...
    pi_63703585
    <tvp>
      dinsdag 2 december 2008 @ 21:51:45 #57
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_63709192
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:33 schreef xswords het volgende:
    Na een lange tijd weggeweest te zijn, ben ik weer van plan terug te keren naar WoW. Ik was gestopt voordat de 1e expansie uit kwam. Mijn vraag was dus of je 1 maand gratis krijgt bij het aanschaffen van TBC/WOTLK en helemaal of dat ook geldt als je electronisch upgrade.
    Nope geen gratis maanden.
    pi_63710238
    Is mijn zeppelin post verwijderd?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63712109
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 18:33 schreef xswords het volgende:
    Na een lange tijd weggeweest te zijn, ben ik weer van plan terug te keren naar WoW. Ik was gestopt voordat de 1e expansie uit kwam. Mijn vraag was dus of je 1 maand gratis krijgt bij het aanschaffen van TBC/WOTLK en helemaal of dat ook geldt als je electronisch upgrade.
    als je iemand kent met WoW kan die je een scroll of resurection geven of iets. Heb je 10 dagen gratis, heb ik nu ook.. Ben nu level (bijna) 65 DK
    pi_63712423
    Pew pew, You critted snow bunny for 2009 with steady shot
    Fear is the grease of society.
      dinsdag 2 december 2008 @ 23:21:12 #61
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_63712511
    tvp
    .
    pi_63713561
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 17:10 schreef Thormodo het volgende:
    Level 80 met mijn Warlock . Ik ben er alleen nog niet uit of ik straks mijn DK of mijn priest ga levelen.
    [..]

    Mijn felguard was anders ook altijd een prima offtank . Ik ben nu echter PvE affliction gespecced.
    Felguards kunnen best redelijke offtanks zijn, maar kunnen in verre mate niet op tegen BM pets. Ik heb iig nog nooit gehoord over Felguards die op level 60 MC hebben ge-offtanked, of op level 70 hebben ge-maintanked.
      woensdag 3 december 2008 @ 00:43:05 #63
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63714813
    Spiderwing clear in 25 met half-pug, nu wachten op de slackers in guild om te gearen, sommige die nu bezig zijn om hun fishing achievements te krijgen en willen raiden in greens.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      woensdag 3 december 2008 @ 08:40:05 #64
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63717128
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 16:03 schreef sanakthe het volgende:

    [..]

    Aye, gaat zeker snel! Maar ik moet er even goed voor zitten en een dag alleen herbs farmen en op AH zetten. En nog een dag om Storm peaks en Icecrown te doen.
    Aye, gister me eerst Titansteel bar op de AH gezet . Kan niet wachten tot i verkocht is . Ow btw weet iemand nog een leuke PvP/PvE hybrid rogue spec om en een leuke stapel DPS vol te kunnen houden in heroics straks op 80 maar ook om leuk arena en BG;s te kunnen doen?
    phluphy for president!
    pi_63717215
    Ik ben nu lvl 20 en ik vind het wel weer tof, alleen mage is niet helemaal mijn class, denk ik. Heeft iemand een goede fire build voor me? Ik heb echt geen idee waar ik mijn talent points in moet zetten (nu in fireball en ignite gedaan).
      woensdag 3 december 2008 @ 08:49:02 #66
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63717252
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 08:40 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Aye, gister me eerst Titansteel bar op de AH gezet . Kan niet wachten tot i verkocht is . Ow btw weet iemand nog een leuke PvP/PvE hybrid rogue spec om en een leuke stapel DPS vol te kunnen houden in heroics straks op 80 maar ook om leuk arena en BG;s te kunnen doen?
    Om me eigen vraag ff te beantwoorden deze builds maar eens gaan uitproberen binnekort:
    http://www.wowhead.com/?forums&topic=47096&p=466101#p466097
    http://www.wowhead.com/?forums&topic=54107&p=539884
    Vooral deze ziet er interesant uit:
    http://www.wowhead.com/?talent=f0ef0exoVboIzAo0xVZeb
    phluphy for president!
    pi_63717362
    Crystallized Water

    Ook bekend onder de naam:

    Ijs
      woensdag 3 december 2008 @ 08:56:09 #68
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63717370
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 08:46 schreef Ancient het volgende:
    Ik ben nu lvl 20 en ik vind het wel weer tof, alleen mage is niet helemaal mijn class, denk ik. Heeft iemand een goede fire build voor me? Ik heb echt geen idee waar ik mijn talent points in moet zetten (nu in fireball en ignite gedaan).
    Op level 20 is dat het beste om te doen

    Armory is down dus kani k niet mijn build laten zien maar fullfire ! is heerlijk. Ik klik even wat bij elkaar in de talentcalculator voor je
      woensdag 3 december 2008 @ 09:01:24 #69
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63717452
    http://www.wowhead.com/?talent=oZfEcrohIuVurhst

    Dat is een goede om naar toe te streven. Er zijn een paar punten discutabel te nomen op zijn minst.

    Impact is niet nodig, maar verdomde handig als je aan het solo'en bent. Afentoe een mob 2 seconden stunned kan je leven redden

    Fiery Payback is ook discutabel maar voor solo'en erg prettig op zijn minst. Kan je vergeten als je gaat raiden ofzo, maar voor solo en levellen heeft hij mijn leven al een paar keer gered.

    Molten Fury is net zoiets.

    En zo is het merendeel te bediscussieren, maar FULL FIRE! Is heerlijk. DAMAGEBURNMUAHAUHUHAA! enzo.
    pi_63717585
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 09:01 schreef GI het volgende:
    http://www.wowhead.com/?talent=oZfEcrohIuVurhst

    Dat is een goede om naar toe te streven. Er zijn een paar punten discutabel te nomen op zijn minst.

    Impact is niet nodig, maar verdomde handig als je aan het solo'en bent. Afentoe een mob 2 seconden stunned kan je leven redden

    Fiery Payback is ook discutabel maar voor solo'en erg prettig op zijn minst. Kan je vergeten als je gaat raiden ofzo, maar voor solo en levellen heeft hij mijn leven al een paar keer gered.

    Molten Fury is net zoiets.

    En zo is het merendeel te bediscussieren, maar FULL FIRE! Is heerlijk. DAMAGEBURNMUAHAUHUHAA! enzo.
    Heel erg bedankt! Ik ga die build maken, denk ik (al zal het nog wel een hele lange tijd duren voordat ik 80 ben). Maar dan heb ik tenminste iets om naar toe te streven. Living bomb lijkt me trouwens heel tof. Deed Garr in Molten Core dat niet?

    En heeft iemand trouwens al uitgeprobeerd wat Nefarion doet als je met een Death Knight hem aanvalt? (zoals de mages die gepolymorphed worden enzo)

    Misschien leef ik nog een beetje te veel in classic WoW :p Heb zelf ook nog niet WotLK gekocht ofzo, dat komt wel als ik lvl 70 ben.
      woensdag 3 december 2008 @ 09:17:32 #71
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63717706
    De build die ik link heeft als 'needed level 71'. Ik zit zelf ook nog een beetje te zoeken wat ik waar ga doen met de 9 andere points

    Als je dan toch 'niet kan wachten'


    wow. Fucking wow! En ik kan aan de ene kant niet wachten tot ik die kan gebruiken.
      woensdag 3 december 2008 @ 09:55:00 #72
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63718552
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 08:40 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Aye, gister me eerst Titansteel bar op de AH gezet . Kan niet wachten tot i verkocht is . Ow btw weet iemand nog een leuke PvP/PvE hybrid rogue spec om en een leuke stapel DPS vol te kunnen houden in heroics straks op 80 maar ook om leuk arena en BG;s te kunnen doen?
    Zo heb ik nu een stack arctic fur op AH staan (75g p/s)
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      woensdag 3 december 2008 @ 10:02:16 #73
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63718684
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 09:55 schreef Ps2K het volgende:
    Zo heb ik nu een stack arctic fur op AH staan (75g p/s)
    Gisteren 2 Artic Fur verkocht voor 85 p/st. Mag van mij zo blijven.
    Droprate vind ik namelijk best meevallen. Vorige week 5 binnen 1 uur ofzo.
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      woensdag 3 december 2008 @ 10:05:30 #74
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63718744
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 10:02 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Gisteren 2 Artic Fur verkocht voor 85 p/st. Mag van mij zo blijven.
    Droprate vind ik namelijk best meevallen. Vorige week 5 binnen 1 uur ofzo.
    En ik kan het geld goed gebruiken aangezien ik leatherworking ga droppen voor engineering.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      woensdag 3 december 2008 @ 10:06:40 #75
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63718769
    Droprate van frostweave is ook netjes trouwens, ik ben nog lang niet heel hoog met mijn skills maar ik heb dan ook tailoring en first-aid om omhoog te krijgen.
    pi_63718862
    Vanavond 10man naxx hopelijk een paar mooie epics erbij
    pi_63719039
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 10:05 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    En ik kan het geld goed gebruiken aangezien ik leatherworking ga droppen voor engineering.
    Waarom? (ik ben zelf al zo'n 3 jaar engineer)
    pi_63719234
    Artic fur verkoopt bij mij (Twisting Nether, alliance) voor zo'n 125G per stuk
      woensdag 3 december 2008 @ 10:38:19 #79
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63719515
    Woosh nog 4500rep voor Mn Bloodsail tile! >_<
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63719523


    Wrecking Ball achievement gehaald.Gewoon keihard lopen farmen op Horde GY. Uiteindelijk dood gegaan door een Mage (Frost Nova), sPriest (Mind Flay-spam), Rogue (stun lock-ish) en een twink Enhancement Shaman, tegelijkertijd. Net eentje te veel van het goeie.

    Armory linkje
    pi_63719668
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 10:19 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Waarom? (ik ben zelf al zo'n 3 jaar engineer)
    Voor de ubert choppah! Met natuurlijk The Makers Signature on it...
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
    Casual MMA fan :')
    pi_63719994
    Niemand levelled engineering puur ende alleen voor de chopper. Kost je ongeveer 15k om engineering te maken, dan kun je voor 20k de motor maken. 35k voor een mount dat je ook kunt gebruiken zonder engineering, is gewoon waanzin!
    pi_63720167
    http://www.wowhead.com/?talent=jcEGqI0Isf0xzhZZb

    is dit een goede build voor een levelende DK (ben nu bijna 65)
    en heb geleveld als unholy
      woensdag 3 december 2008 @ 11:09:11 #84
    200912 excited
    Drs. in de weet-niet-kunde
    pi_63720359
    Even een vraagje,

    Ik speel al een hele tijd mee, en ik weet dat Blizzard zich nagenoeg NOOIT houdt aan hun eigen maintenenance window.
    Ik vindt het nu alleen vreemd dat de website al de hele tijd in maintenance mode staat en dat ik niet eens kan inloggen in het spel.. Blijft de hele tijd op "Authenticating" staan. Eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit meegemaakt.
    Iemand anders hetzelfde opgevallen?
    I don't care if it hurts. I want to have control
    I want a perfect body. I want a perfect soul
    I want you to notice, when I'm not around
    You're so fucking special. I wish I was special
    pi_63720461
    Dit is mijn fire build op 80 http://www.wowhead.com/?talent=oZMEc0RhIhVubhstVIc0oM . Is wel puur raid enzo, als je gaat farmen of aan het questen bent is deze build wat minder fijn. Ik heb toen idd iets genomen wat erg op die van GI lijkt, met blast wave, impact enzo en daarna gerespecced op 80.
    pi_63720525
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:09 schreef excited het volgende:
    Even een vraagje,

    Ik speel al een hele tijd mee, en ik weet dat Blizzard zich nagenoeg NOOIT houdt aan hun eigen maintenenance window.
    Ik vindt het nu alleen vreemd dat de website al de hele tijd in maintenance mode staat en dat ik niet eens kan inloggen in het spel.. Blijft de hele tijd op "Authenticating" staan. Eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit meegemaakt.
    Iemand anders hetzelfde opgevallen?
    Gewoon ff uurtje wachten
      woensdag 3 december 2008 @ 11:15:41 #87
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63720539
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef stbabylon het volgende:
    Niemand levelled engineering puur ende alleen voor de chopper. Kost je ongeveer 15k om engineering te maken, dan kun je voor 20k de motor maken. 35k voor een mount dat je ook kunt gebruiken zonder engineering, is gewoon waanzin!
    Kun je de chopper ook gebruiken zonder engi??
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      woensdag 3 december 2008 @ 11:17:02 #88
    200912 excited
    Drs. in de weet-niet-kunde
    pi_63720561
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
    Dit is mijn fire build op 80 http://www.wowhead.com/?talent=oZMEc0RhIhVubhstVIc0oM . Is wel puur raid enzo, als je gaat farmen of aan het questen bent is deze build wat minder fijn. Ik heb toen idd iets genomen wat erg op die van GI lijkt, met blast wave, impact enzo en daarna gerespecced op 80.
    Ah.. De Frostfire build. Ik gebruik deze ook. Waanzinnige DPS, Crits met Frostfire van minstens 7K en dat in nagenoeg blauwe gear en 2 80 epics. Ik verheug me nu al op de T7 set om te zien wat ik dan voor damage doe
    I don't care if it hurts. I want to have control
    I want a perfect body. I want a perfect soul
    I want you to notice, when I'm not around
    You're so fucking special. I wish I was special
    pi_63720638
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Kun je de chopper ook gebruiken zonder engi??
    Ja

    Staat toch niet bij: req engi xxx of BoP?
    pi_63720663
    Ja inderdaad, ik ben ook benieuwd . Zit nu met vooral lvl 80 blues en nog 4 lvl 70 epics al rond de 2k dps.
    pi_63720871
    tot 12.30 is die down
      woensdag 3 december 2008 @ 11:30:06 #92
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63720891
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:20 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ja

    Staat toch niet bij: req engi xxx of BoP?
    Oh dear... ik heb net gezien wat dat ding ongeveer gaat kosten...
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63720940
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef DownForZ het volgende:
    tot 12.30 is die down
    Ja altijd. Is er maintenance als ik een dag vrij ben, sta ik om 10 uur op, ff eten douchen en die shit en dan wil ik inloggen, moet ik nog een paar uur wachten. . De laatste keer dat de realms ook echt om 11 weer terugkwamen is volgens mij zeker een half jaar geleden .
      woensdag 3 december 2008 @ 11:33:34 #94
    200912 excited
    Drs. in de weet-niet-kunde
    pi_63720975
    Hoe kom je op die 12:30 btw?

    Ik zie nergens iets anders staan als 11:00

    Ah.. nvm. Breaking news is nu eindelijk bij mij ook geupdate
    I don't care if it hurts. I want to have control
    I want a perfect body. I want a perfect soul
    I want you to notice, when I'm not around
    You're so fucking special. I wish I was special
    pi_63720983
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:30 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Oh dear... ik heb net gezien wat dat ding ongeveer gaat kosten...
    Zo'n 20k ja Zonder crafting fee. En dan zitten er aan het berijden ook nog eens nadelen (geen speed buffs, 1 seconde afstap delay).

    Maar ja, blijft een chopper...

    Ik kan hem bijna maken (op mats/gold na dan), maar ik ga niet extra snel alle mats verzamelen.
    pi_63721068
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef DownForZ het volgende:
    http://www.wowhead.com/?talent=jcEGqI0Isf0xzhZZb

    is dit een goede build voor een levelende DK (ben nu bijna 65)
    en heb geleveld als unholy
    http://www.wowhead.com/?talent=jf0GqI0IcfRxzAoZb

    ik neem die nu
    pi_63721078
    Die Titansteel destroyer http://www.wowhead.com/?item=41257 is dat wat om te maken? Vrij duur, maar zit er aan te denken om die voor m'n offspec retri paladin te nemen, omdat ik als healer in sowieso vrijwel niet kan rollen op dps gear. Wil echter wel een fatsoenlijk setje hebben gewoon voor als ik een keer wil dps-en of als ik ga farmen of pvp-en.
    pi_63721440
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:36 schreef DownForZ het volgende:

    [..]

    http://www.wowhead.com/?talent=jf0GqI0IcfRxzAoZb

    ik neem die nu
    http://www.wowhead.com/?talent=jf0GqI0IcfRxzAoZb

    Mijn huidige spec. Icy Talons in de Frost tree is erg lekker, aangezien DK's het meeste damage via hun white swings doen (ik iig) en dan +20% haste (== white dmg), goddelijk gewoon. Unholy vind ik wel cool, Frost vond ik maar niks maar Blood is echt de shizzle!

    Die Rune Strike is ook gruwelijk trouwens. Zoals Blizzard het zelf al aangeeft: een 'Rogue Killer'. 2-3x 4k crits in a row tegen een rogue, heerlijk.
      woensdag 3 december 2008 @ 11:49:59 #99
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63721493
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:17 schreef excited het volgende:

    [..]

    Ah.. De Frostfire build. Ik gebruik deze ook. Waanzinnige DPS, Crits met Frostfire van minstens 7K en dat in nagenoeg blauwe gear en 2 80 epics. Ik verheug me nu al op de T7 set om te zien wat ik dan voor damage doe
    Die frostfire build ziet er voor level 80 inderdaad erg prettig uit.
    Al zou ik hem een klein beetje tweaken en wat punten uit de firebuild halen en de frost iets anders doen :
    http://www.wowhead.com/?talent=oZrqc0RhIuVubhstVI0co0h

    Mana,shmana.
    pi_63721664
    Die dragon's breath en blast wave zijn wel okay als je aan het levellen bent of pvp doet oid, maar ik heb het vrijwel nooit in dungeons ofzo gebruikt, ook toen ik het wel in m'n spec had meegenomen, dus vandaar dat ik die over sloeg.
    Punten uit improved fireball valt nog aan te denken idd, omdat je sowieso frostfire bolt gebruikt. Alleen Shatter weet ik niet of je er heel veel aan hebt, ze zijn toch namelijk pas frozen als je ze vangt in een frost nova? Zou icm improved blizzard wel weer erg fijn zijn voor AoE farmen.
      woensdag 3 december 2008 @ 11:57:51 #101
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63721781
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
    Die dragon's breath en blast wave zijn wel okay als je aan het levellen bent of pvp doet oid, maar ik heb het vrijwel nooit in dungeons ofzo gebruikt, ook toen ik het wel in m'n spec had meegenomen, dus vandaar dat ik die over sloeg.
    Punten uit improved fireball valt nog aan te denken idd, omdat je sowieso frostfire bolt gebruikt. Alleen Shatter weet ik niet of je er heel veel aan hebt, ze zijn toch namelijk pas frozen als je ze vangt in een frost nova? Zou icm improved blizzard wel weer erg fijn zijn voor AoE farmen.
    De fireball heb je in principe niet meer als primary nuke als ik het zo begrijp, vooral aangezien je met frostfire crits uit beide trees pakt.

    Ik raid niet, en doe niet heel erg veel dungeons. Om respeccing te voorkomen is het ook meer een solo/pvp/pug build die ik eigenlijk nooit hoef te veranderen. Op zo'n moment is shatter wel weer handig, in ieder geval met meer waarde dan de mana-discount.

    En idd, aoe farmen is ook iets wat er met blizzard bij erg makkelijk mee word.
    pi_63721825
    Ja daarvoor werkt ie goed idd. Ik kan geen zak solo, omdat de enige mogelijkheid die ik tot kiten heb frost nova is. Ja werkt opzich wel, maar als ik een elite versla die toevallig iets meer hp heeft kan ik hem niet zo lang op afstand houden. Dat werkte altijd weer fijn aan een blast wave met een blink daarna, toch genoeg afstand voor weer 1-2 casts en daarna is je frost nova CD ook weer voorbij.
      woensdag 3 december 2008 @ 12:01:03 #103
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63721868
    Ik weet iig wat ik op lvl 80 ga doen. Moet eerst nog even vier levels wegspelen maar daarna word het deze build.

    *topic aan bookmarks toevoegt*
    pi_63721918
    Nog 300k tot 80 en morgen de hele dag vrij
    pi_63721951
    Ik moet echt even een shotgun voor veel verkopen. Dan kan ik Enchanting flink gaan levellen
    pi_63722084
    Ik zit met tailoring, die cloth is allemaal veel te duur . Maarja m'n rogue met ongeveer 3 miljoen rested xp staat in warsong hold, dus straks maar ff een uurtje borean leather/nerubian chitins farmen en op de AH zetten.
      woensdag 3 december 2008 @ 12:12:44 #107
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63722197
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:03 schreef VatosLoco het volgende:
    Nog 300k tot 80 en morgen de hele dag vrij
    Vanavond 2 uurtjes questen en je hebt het .
    phluphy for president!
      woensdag 3 december 2008 @ 13:13:11 #108
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63723671
    Al dat gepraat over mages!

    Doet me denken aan mijn eigen gnompje!
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63723783
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
    Ik zit met tailoring, die cloth is allemaal veel te duur . Maarja m'n rogue met ongeveer 3 miljoen rested xp staat in warsong hold, dus straks maar ff een uurtje borean leather/nerubian chitins farmen en op de AH zetten.
    Ik ben al 450/450 Mining/Engineering, maar ik ga Mining dropen En het erge is, bij de volgende uitbreiding level ik mining weer
    pi_63723863
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:17 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ik ben al 450/450 Mining/Engineering, maar ik ga Mining dropen En het erge is, bij de volgende uitbreiding level ik mining weer
    waarom drop je dan weer mining, zit genoeg gold in toch?
    pi_63724394
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:12 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Vanavond 2 uurtjes questen en je hebt het .
    Yep, heb nog een hoop daily's staan

    Zal iets van 10-15 quests zijn.
      woensdag 3 december 2008 @ 13:43:19 #112
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63724456
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:40 schreef VatosLoco het volgende:

    [..]

    Yep, heb nog een hoop daily's staan

    Zal iets van 10-15 quests zijn.
    79-80 heb ik zooo haastig gedaan

    3-6 mobs tergelijk om maar snel te gaan, halver wege de laaste mob weer een aantal erbij pakken etc.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63724684
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef DownForZ het volgende:

    [..]

    waarom drop je dan weer mining, zit genoeg gold in toch?
    Klopt wel, maar ik heb het voornamelijk om mijn engineering snel te levellen. Heb nu de dingen die ik nodig had voor engineering gemaakt (head, eigen gun, paar verkoops guns) en de rest van de toekomstige verkopen van engineering kan ik maken van winst uit engineering. Had mining voornamelijk in de eerste paar weken nodig om goedkoop aan ore te komen.

    Nu heb ik zelf geen ore meer nodig (of iig, nauwelijks, makkelijker om het van de AH te halen). En ik ben niet iemand die rondjes gaat vliegen elke dag om tig stacks ore op de AH te zetten.

    Al met al betekent dat, dat ik pas weer hoef te minen als ik engineering van 450 naar 525 moet levellen.

    Enchanting daarintegen betekent ring enchants, goedkope chants voor mijn eigen gear. En dat telkens weer als ik nieuwe gear heb. En dat gebeurt best vaak de komende 2 jaar vermoed ik.
      woensdag 3 december 2008 @ 13:56:06 #114
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63724753
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:53 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Klopt wel, maar ik heb het voornamelijk om mijn engineering snel te levellen. Heb nu de dingen die ik nodig had voor engineering gemaakt (head, eigen gun, paar verkoops guns) en de rest van de toekomstige verkopen van engineering kan ik maken van winst uit engineering. Had mining voornamelijk in de eerste paar weken nodig om goedkoop aan ore te komen.

    Nu heb ik zelf geen ore meer nodig (of iig, nauwelijks, makkelijker om het van de AH te halen). En ik ben niet iemand die rondjes gaat vliegen elke dag om tig stacks ore op de AH te zetten.

    Al met al betekent dat, dat ik pas weer hoef te minen als ik engineering van 450 naar 525 moet levellen.

    Enchanting daarintegen betekent ring enchants, goedkope chants voor mijn eigen gear. En dat telkens weer als ik nieuwe gear heb. En dat gebeurt best vaak de komende 2 jaar vermoed ik.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63728153
    Lol, een vriend van me is ook vorige week weer begonnen en is inscriptor op zijn Death Knight. Hij heeft nu voor me de Minor glyph: polymorph gemaakt, nu veranderen alle wezens die ik polymorph in pinguins

    Ben zelf herbalist zodat ik hem planten kan leveren, glyphs zijn leuk
      woensdag 3 december 2008 @ 16:45:32 #116
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63728622
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:26 schreef Ancient het volgende:
    Lol, een vriend van me is ook vorige week weer begonnen en is inscriptor op zijn Death Knight. Hij heeft nu voor me de Minor glyph: polymorph gemaakt, nu veranderen alle wezens die ik polymorph in pinguins

    Ben zelf herbalist zodat ik hem planten kan leveren, glyphs zijn leuk
    Dat gebeurde bij mij in de BG... niet alleen poly maar ook nog eens een stomme pinguin

    Dat maakte mij best pissig (Goede investering dus)
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      woensdag 3 december 2008 @ 16:47:16 #117
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63728659
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 16:45 schreef Ps2K het volgende:
    Dat gebeurde bij mij in de BG... niet alleen poly maar ook nog eens een stomme pinguin
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      woensdag 3 december 2008 @ 17:50:39 #118
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63730254
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef magge het volgende:
    Al dat gepraat over mages!

    Doet me denken aan mijn eigen gnompje!
    Toen ik je nog aan het spit rijgde
    phluphy for president!
    pi_63734382
    De meeste DK's zijn echt een stel noobs. Dusver 1 _1_ >ÉÉN< goede DK tank gehad. Ik heb echt liever een paladin tank (ik)

    Ga volgende week 25-man Naxx doen... hoorde dat het best makkelijk is, toch jammer..
    pi_63739345
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 14:44 schreef VatosLoco het volgende:
    Ik heb gister een lvl 80 DK afgemaakt, zelf een 79 rogue Wel een potion moeten gebruiken omdat me health dropte, maar dat boeit niet.
    Nou nou, poeheeeeeeeeeeejjjj

    Ik heb een 80 dk gekilled met m'n 75 priest. 1 op 1 dus he. Maar het is niet echt iets waar je je druk over maakt. Iedereen loopt wel eens tegen idioten aan.
    quote:
    Daarna wel moeten rennen voordat hij terug van AFK was.
    Rogues hebben stealth. Lees je je eens in en er gaat een wereld voor je open.
    pi_63739503
    Vandaag HoL Heroic gedaan. De 3 bazen achievements gehaald + de Heroic achievement

    Maar wat ik vooral erg opvallend vond:
    1 Owlkin 2570681 (1611.1, 31.7%) Druid
    2 Babylon 2138846 (1571.7, 26.4%) Hunter (ik)
    3 Keinor 1804230 (1453.2, 22.3%) Mage
    4 Barnslig 1576259 (1177.8, 19.4%) Paladin

    Mogen jullie raden wie er tankte...
    pi_63740394
    Bear tank? .
      woensdag 3 december 2008 @ 23:03:16 #123
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_63741198
    whoah net Ced's Carver als drop gekregen, zal die nog wat op kunnen leveren denken jullie?
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_63742780
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
    Dit is mijn fire build op 80 http://www.wowhead.com/?talent=oZMEc0RhIhVubhstVIc0oM . Is wel puur raid enzo, als je gaat farmen of aan het questen bent is deze build wat minder fijn. Ik heb toen idd iets genomen wat erg op die van GI lijkt, met blast wave, impact enzo en daarna gerespecced op 80.
    Je hebt een paar punten echt verkeerd gespendeerd.

    Dit is veel beter:

    http://www.wowhead.com/?talent=oZfVcbRhIuVubhcxbIccoc

    imp. fireball en imp. frostbolt zijn useless als je ffb gebruikt.
    piercing ice geeft 6%! meer dmg op je ffb.
    blastwave voor een extra interrupt en lifesaver soms. (kan ook dragonsbreath zijn, maar ik heb liever blastwave)
    flame throwing voor de range op je pyroblast en scorch, zodat je max range kan blijven en niet heen en weer hoeft te lopen.
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 23:03 schreef Killjoy het volgende:
    whoah net Ced's Carver als drop gekregen, zal die nog wat op kunnen leveren denken jullie?
    weinig denk ik, zal wel 20g zijn ofzo.
      donderdag 4 december 2008 @ 00:05:24 #125
    160473 Rossoneri
    Daar hoorden zij engelen zinge
    pi_63743091
    Heb vanmiddag de quest gedaan van Undercity.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Nu lekker de Grizzly hills in
    Ben nu lvl 74 Blood Elf Warlock op Magtheridon.
    Ben een beetje traag
    AJAX AJAX AJAX!!
    PSN: Rossoneri15
    pi_63746356
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
    Bear tank? .
    Ja. Sinds wanneer doen die zo ziek veel dps :S Nou waren die jongens ook allemaal al redelijk uitgerust met heroic en naxx gear maar dan nog.
    pi_63746513
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 06:57 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ja. Sinds wanneer doen die zo ziek veel dps :S Nou waren die jongens ook allemaal al redelijk uitgerust met heroic en naxx gear maar dan nog.
    Tanks moeten meer dps doen sinds 3.0
    pi_63746546
    Tsja, dat hij meer dps deed dan mij snap ik. Ik had 3 epics aan. Maar zoveel meer dan zijn Mage en Retridin maaat die ook in epics rondliepen...

    (Ja, door mijn uber-hunter-skills kan ik vaak meer dps doen dan mensen een tier boven mij /flex)
    pi_63746634
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 07:42 schreef stbabylon het volgende:
    Tsja, dat hij meer dps deed dan mij snap ik. Ik had 3 epics aan. Maar zoveel meer dan zijn Mage en Retridin maaat die ook in epics rondliepen...

    (Ja, door mijn uber-hunter-skills kan ik vaak meer dps doen dan mensen een tier boven mij /flex)
    Ah zo, ja dat klopt. Misschien was ie gewoon heel erg goed?:P
    pi_63746716
    Ik denk het dan. Wacht maar tot ik ook weer full epic ben!
      donderdag 4 december 2008 @ 09:04:41 #131
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63747311
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 07:57 schreef uwbftp het volgende:

    [..]

    Ah zo, ja dat klopt. Misschien was ie gewoon heel erg goed?:P
    Durids prwanen!
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      donderdag 4 december 2008 @ 09:05:32 #132
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63747330
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Guus Muisarm het volgende:

    [..]

    Nou nou, poeheeeeeeeeeeejjjj

    Ik heb een 80 dk gekilled met m'n 75 priest. 1 op 1 dus he. Maar het is niet echt iets waar je je druk over maakt. Iedereen loopt wel eens tegen idioten aan.
    [..]

    Rogues hebben stealth. Lees je je eens in en er gaat een wereld voor je open.
    Hahahahaahahahahahaha

    Jij snapt 't niet helemaal he?
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      donderdag 4 december 2008 @ 09:06:02 #133
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63747337
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 17:50 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Toen ik je nog aan het spit rijgde
    Toen ik je nog sheepte..
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63747467
    En dan fuckte?

    mmm, sheeps
      donderdag 4 december 2008 @ 09:46:16 #135
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_63747930
    Damn, ik krijg nu ook zin om m'n mage te levelen. Die staat nog te idlen in Borean Tundra op 80% in level 70

    Maar goed, m'n DK is nu 80, en doet nog 1 questline om met de giants te kunnen gaan traden. Ondertussen heroics indien mogelijk en wat Naxxramas 2x per week max.
    Als er niks te doen is, gaat mn 'alt' nummer 1 richting 80 en dat zal mn mage of priest zijn of tegelijk, beetje rested levelen.
    Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
      donderdag 4 december 2008 @ 09:57:08 #136
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63748152
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:46 schreef Draz het volgende:
    1 questline om met de giants te kunnen gaan traden. Ondertussen
    Hmm, welke giants zijn dat
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63748849
    DING lvl 80 (tja gister al)
    pi_63749138
    Gratz
      donderdag 4 december 2008 @ 10:43:32 #139
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_63749283
    net me eerste heroic gedaan! appeltje eitje
    .
    pi_63749290
    Ben nu 67 (gaat snel) en kreeg gister een archievement Terror Of Terrokar dus ben nu ook bezig met quests in Hellfire (mis er nog 1, die ik echt niet kan vinden, idee?) en 1 quest in zangarmarsch (ik denk met de spirit towers, waar haal ik die Q?)

    alvast bedankt
      donderdag 4 december 2008 @ 11:01:29 #141
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63749732
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:06 schreef magge het volgende:

    [..]

    Toen ik je nog sheepte..
    Idd . Heb een leuk plekje gevonden om me mats voor Titansteel Bars te grinden . Helaas lopen er af en toe ook allies rond. Maar goed 2 a 3 uurtjes grinden op maandag betekend voor een week aan mats dus vind het prima . En het geld stroomt ook nog eens binnen dus dat zit ook wel goed .
    phluphy for president!
      donderdag 4 december 2008 @ 11:02:05 #142
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63749745
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 10:43 schreef DownForZ het volgende:
    Ben nu 67 (gaat snel) en kreeg gister een archievement Terror Of Terrokar dus ben nu ook bezig met quests in Hellfire (mis er nog 1, die ik echt niet kan vinden, idee?) en 1 quest in zangarmarsch (ik denk met de spirit towers, waar haal ik die Q?)

    alvast bedankt
    Deze al gedaan? Is makkelijk te missen nl.
    Outland Sucks!
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63749993
    Hellfire quests nu wel gedaan, vergat the questchain af te maken dat je naar OG moet, en dan weer terug (ik was te snel met OG verlaten want thrall ging weer praten )
      donderdag 4 december 2008 @ 11:43:13 #144
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63750763
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:13 schreef stbabylon het volgende:
    En dan fuckte?
    Yes.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      donderdag 4 december 2008 @ 11:43:47 #145
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_63750782
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:57 schreef Murloc het volgende:

    [..]

    Hmm, welke giants zijn dat
    Sons of Hodir
    Die verkopen shoulder enchants vanaf honored reputation

    Je bent eerst hostile met ze, en door een questline kan je friendly worden. Door dailies kan je daarna meer rep krijgen.
    Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
      donderdag 4 december 2008 @ 11:45:32 #146
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63750818
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 09:46 schreef Draz het volgende:
    Maar goed, m'n DK is nu 80
    Kerel, wat is je dps spec? Ik zit namelijk zwaar te twijfelen, tussen dat wat ik nu heb (51/13/7) en tussen 50/0/21. Hierdoor wordt wel de Obli rotatie anders. Maar je krijgt " betere" witte damage, nog een disease en 5/6(weet't zo niet) % meer str.

    Hmm..
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      donderdag 4 december 2008 @ 11:47:55 #147
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63750876
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef Draz het volgende:

    [..]

    Sons of Hodir
    Die verkopen shoulder enchants vanaf honored reputation

    Je bent eerst hostile met ze, en door een questline kan je friendly worden. Door dailies kan je daarna meer rep krijgen.

    NICE
    En waar kan ik die vinden?
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63751230
    Ligt het nou aan mij of verkoopt elke faction alleen maar rogue daggers .

    Oja en rechtsklik, die build die je poste komt wel redelijk overeen met die van mij, armory was down dus wist hem niet zeker, maar ik heb punten in piercing ice idd, alleen wel 2/3. Ik snap dat je improved fireball niet echt nodig vind, dus daar ga ik een vervanger voor zoeken. Denk dat ik gewoon 3/3 piercing ice, 3/3 frost channeling, dan 2 in die extra range talent en de laatste

    Blastwave en dragonsbreath is leuk, maar de kans dat ik er echt iets aan heb is zo klein dat ik er geen punten aan wil verspillen, de ene keer dat een mob losbreekt is of de rest van de group al dood, dus kan ik ook net zo goed wipen, of hij raakt me toevallig en 1 shot me alsnog. En ik heb frost nova + blink, werkt altijd prima. Vandaar dat ik die punt liever in living bomb doen, erg handig om op bijvoorbeeld de 4e kill target te doen, terwijl je een groep van 4 mobs aan het doden bent. Toch weer wat extra damage en ik gebruik het vrijwel elke pack. Blastwave/Dragonsbreath had ik in de tijd dat het wel in m'n spec zat, ongeveer 2 keer gebruikt in een dungeon, makkelijk voor soloen, maar in raids is het te verwaarlozen.

    Nouja iig samengevat kwam ik uit op het volgende:

    http://www.wowhead.com/?talent=oZfVcbRhIhVubhctbIccoc

    [ Bericht 80% gewijzigd door Sapstengel op 04-12-2008 12:18:48 ]
      donderdag 4 december 2008 @ 12:07:14 #150
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63751398
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
    Ligt het nou aan mij of verkoopt elke faction alleen maar rogue daggers .
    Ik ben ook enorm teleurgesteld in de hoeveelheid shaman elemental mail... alles heeft AP tegenwoordig
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63751573
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 11:47 schreef magge het volgende:

    [..]

    NICE
    En waar kan ik die vinden?
    The Storm Peaks.
    pi_63751732
    Ja of iets van een caster weapon, zoals dat Thrallmar zwaard in TBC. Enige goede reward voor mij is een ring van Argent Crusade en heel misschien die robe van Kirin Tor, maar die mist flink wat hit en imo ook sockets http://www.wowhead.com/?item=44180 .

    Daarom maar exalted met Argent Crusade aan het worden en daarna gewoon met wyrmrest voor de draak mount .
      donderdag 4 december 2008 @ 12:26:01 #153
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63751820
    De Kirin Tor revered dagger zou je inmiddels wel moeten hebben .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63752036
    Da's idd de enige goede die er tussen zit, maar nog niet. Nog zo'n 1.5k rep te gaan, dus moet vandaag wel lukken . Dan m'n eerste badges uitgeven aan de offhand http://www.wowhead.com/?item=40698

    Alleen de meeste PuG's zijn zo ongelooflijk kut, lijkt wel alsof heel WoW is overgenomen door noobs. Zoeken we een tank, nou gevonden dus wij summonen hem en doen ff een inspect. Ja hoor, 3 greens en 410 def rating. Dan nog een healer met 12k mana en een stapel greens, dus heb het niet eens geprobeerd. Wat is dat toch met die mensen, ga jezelf eens een beetje gearen voordat je heroics gaat doen.
    pi_63752289
    http://www.wowhead.com/?item=39878 nu maar wachten en hopen op de green proto drake
      donderdag 4 december 2008 @ 12:46:16 #156
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63752353
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 12:43 schreef Hanstin het volgende:
    http://www.wowhead.com/?item=39878 nu maar wachten en hopen op de green proto drake
    Die dingen zien er fucking bruut uit trouwens wil er ook 1 !
    phluphy for president!
      donderdag 4 december 2008 @ 12:51:56 #157
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_63752506
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 12:43 schreef Hanstin het volgende:
    http://www.wowhead.com/?item=39878 nu maar wachten en hopen op de green proto drake
    Oracles ftw
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_63752872
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 12:07 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Ik ben ook enorm teleurgesteld in de hoeveelheid shaman elemental mail... alles heeft AP tegenwoordig
    Is toch niet erg? Agi en AP zijn voor alle mail gebruikers goed (behalve voor healing shammans). Betekent dat Str niet meer op mail hoeft te zitten. Daardoor is er veel meer mogelijke gear bij gekomen voor beide classes.
      donderdag 4 december 2008 @ 13:07:53 #159
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63752947
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:05 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Is toch niet erg? Agi en AP zijn voor alle mail gebruikers goed (behalve voor healing shammans). Betekent dat Str niet meer op mail hoeft te zitten. Daardoor is er veel meer mogelijke gear bij gekomen voor beide classes.
    Ik moet zeggen ik heb eigenlijk helemaal niet zitten kijken naar die items, en weet je waarom niet? ik ben gewoon bang dat je alles kan vervangen met een simpele HC run. Of helemaal in de 10m NAX.

    Ik weet 't nie zeker natuurlijk, en 't is leuk om ergen naar toe te grinden terwijl je Shards en Badges krijgt.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63752978
    Zo alle Qs uit Hellfire, Zangarmarsh & Terrokar forest gedaan! Nu nagrand, daarna blade edge? Vanaf welk lvl kan ik naar het nieuwe continent, of zal ik eerst alle Qs uit Outland doen?

    (instance Qs doe ik wel @ lvl 80)
    pi_63753000
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:05 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Is toch niet erg? Agi en AP zijn voor alle mail gebruikers goed (behalve voor healing shammans). Betekent dat Str niet meer op mail hoeft te zitten. Daardoor is er veel meer mogelijke gear bij gekomen voor beide classes.
    Wat? Elemental heeft dat niet nodig hoor
    pi_63753005
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:07 schreef magge het volgende:

    [..]

    Ik moet zeggen ik heb eigenlijk helemaal niet zitten kijken naar die items, en weet je waarom niet? ik ben gewoon bang dat je alles kan vervangen met een simpele HC run. Of helemaal in de 10m NAX.
    Klopt, alleen je hebt vaak wel wat gear nodig om die heroics of naxx te kunnen doen, dat lukt je niet als je 80 dinged in volledige quest reward gear .
    pi_63753052
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
    Alleen de meeste PuG's zijn zo ongelooflijk kut, lijkt wel alsof heel WoW is overgenomen door noobs. Zoeken we een tank, nou gevonden dus wij summonen hem en doen ff een inspect. Ja hoor, 3 greens en 410 def rating. Dan nog een healer met 12k mana en een stapel greens, dus heb het niet eens geprobeerd. Wat is dat toch met die mensen, ga jezelf eens een beetje gearen voordat je heroics gaat doen.
    Ik werd gisteren afgewezen voor een PuG omdat de andere hunter 800 AP meer had (ik 3000, hij 3800). Ik heb ze geluk gewenst en gehoopt dat die andere hunter zijn pet net zo goed gebruikt als ik. Ben namelijk nog niemand op mijn server tegen gekomen die dat beter of net zo goed doet als ik. Met als gevolg dat ik elke hunter die niet meer dan een complete tier betere gear heeft dan ik, er uit-dps. (ik T4 > andere T5, ik T4 < andere T6).

    Ja, dat klinkt arrogant, maar de cijfers bewijzen het.
    pi_63753085
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:

    [..]

    Wat? Elemental heeft dat niet nodig hoor
    .... *zucht* daarvoor is dat broken mail spul met die spellpower er op.
      donderdag 4 december 2008 @ 13:16:02 #165
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63753170
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:

    [..]

    Wat? Elemental heeft dat niet nodig hoor
    Agi voor crit
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      donderdag 4 december 2008 @ 13:18:39 #166
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_63753244
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 12:43 schreef Hanstin het volgende:
    http://www.wowhead.com/?item=39878 nu maar wachten en hopen op de green proto drake
    Ik hoop met je mee (heb hem ook sinds gisteren ), maar ik zal wel Aged Yolk krijgen -,-.
    Hoewel je natuurlijk wel steeds weer een nieuwe kan kopen.
      donderdag 4 december 2008 @ 13:19:14 #167
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63753265
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:05 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Is toch niet erg? Agi en AP zijn voor alle mail gebruikers goed (behalve voor healing shammans). Betekent dat Str niet meer op mail hoeft te zitten. Daardoor is er veel meer mogelijke gear bij gekomen voor beide classes.
    Als elemental gebruik ik totaal geen strenght, agility of AP
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63753312
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ik werd gisteren afgewezen voor een PuG omdat de andere hunter 800 AP meer had (ik 3000, hij 3800). Ik heb ze geluk gewenst en gehoopt dat die andere hunter zijn pet net zo goed gebruikt als ik. Ben namelijk nog niemand op mijn server tegen gekomen die dat beter of net zo goed doet als ik. Met als gevolg dat ik elke hunter die niet meer dan een complete tier betere gear heeft dan ik, er uit-dps. (ik T4 > andere T5, ik T4 < andere T6).

    Ja, dat klinkt arrogant, maar de cijfers bewijzen het.
    Ja maar zoiets slaat dan ook nergens op. 3000 of 3800, het is allebei voldoende voor heroics. DPS zijn we ook niet zo kieskeurig op, zolang je maar redelijk wat schade doet (dps van 1300+ oid moet wel voldoende zijn).
    Het is echter wel belangrijk dat de tank crit immune is en weet hoe die moet spelen. En een healer die niet na 3 heals OOM is, werkt ook een stuk makkelijker.
    pi_63753480
    Daar ben ik het helemaal mee eens Sapstengel.
    pi_63753521
    Misschien waren het allemaal matties en wilden ze niet dat die onbekende hunter er met de loot vandoor ging .

    Gisteren trouwens ook een leuke roll, 3 mages (waaronder ik) en een holy priest rollen alle vier need op http://www.wowhead.com/?item=37258 en ik won .
      donderdag 4 december 2008 @ 13:28:20 #171
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63753525
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ik werd gisteren afgewezen voor een PuG omdat de andere hunter 800 AP meer had (ik 3000, hij 3800). Ik heb ze geluk gewenst en gehoopt dat die andere hunter zijn pet net zo goed gebruikt als ik. Ben namelijk nog niemand op mijn server tegen gekomen die dat beter of net zo goed doet als ik. Met als gevolg dat ik elke hunter die niet meer dan een complete tier betere gear heeft dan ik, er uit-dps. (ik T4 > andere T5, ik T4 < andere T6).

    Ja, dat klinkt arrogant, maar de cijfers bewijzen het.
    Hehe, laat ik dan maar even met gaan op je ego tripje.
    Gistere werd er geroepen voor LF1M DPS Blabla Heroic.
    Ik whisperde de gast op 't zelfde moment dat ie t zei, en toch was er iemand voor mij. Ik begon met hem te praten, en vroeg of hij mij de dps kon laten weten van de groep.
    Even laten whisperde hij mij "1300 - 1500 - 1700". Om daar geen commentaar op te geven, of te vragen wat de classes waren lulde ik mijzelf eruit door te zeggen dat ik gewoon graag wilde weten wat de standaard was.

    Even laten zat ik zelf in een party, met een Rogue, Hunter en twee full nax geared kerels: Shaman en warrior (die Shaman had overigens 20.000 MANA - WTF )anyways. Ik heb de heletijd met de rogue om de eerste spot gevochten, toen het in mij op kwam om eventjes de dps te checken. Dus dus rond de 1800 / 1900 lag. En ik haalde op de " ene " baas 2600 (Totems,trinkets, Hysteria,Ghoul,rune blade,hunter buff,armory ignore, en Bloodlust(heroism voor de mietjes hier) en besloot dat eens naar de andere speler te linken. En die gaf niet meer dan de reactie. " What the fuck, we just wiped before of lack of dps."

    * magge flexes. Ooh so strong.

    Ik moet wel toegeven, dat 't een leuk gevecht was om de dps spot, en we eindigde met

    1.Rogue 29%
    2. DK 28.55%
    3.Hunter 24%
    4. TANK 19%

    hehehe
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63753719
    Ja het is sowieso een momentopname en dan heb je idd nog dat verschil met damage done en dps. Op sommige trash (per 1/2 tegelijk) is mijn dps bijvoorbeeld redelijk hoog, maar qua damage kom ik niet boven de tank uit, simpelweg omdat nadat ik 2 casts heb gedaan de mobs al dood zijn. Maar die 2 casts hadden dan wel weer een redelijke dps.

    Alleen dan heb je van die gasten die zeggen: "omfg je komt niet eens boven de tank uit qua damage". Nee nogal logisch als alle mobs in 5 seconden dood zijn en mijn cast time is 2.7 seconden, dan doe je ook niet zoveel schade .
    pi_63753867
    Ik begrijp iets niet, jullie hebben het altijd over dat je 1200 of 1800 of 2000 etc. dmg heb gedaan in een instance. Maar wat bedoelen jullie daar dan mee, is dat een addon die zegt hoeveel dmg je de hele run hebt gedaan ofzo?
    pi_63753930
    Da's de DPS oftewel damage per second. En daar zijn idd addons voor, Recount bijvoorbeeld.



    Achter de naam staat totale schade, dps, percentage van het totaal aantal schade tussen de haakjes en nog 300 andere statistieken als je dan op een naam klikt.
      donderdag 4 december 2008 @ 13:45:03 #175
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63753989
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:28 schreef magge het volgende:

    1.Rogue 29%
    2. DK 28.55%
    3.Hunter 24%
    4. TANK 19%

    hehehe
    En de shaman?
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63754050
    Die was resto? .
    pi_63754169
    DPS = Damage Per Second.
    Dan heb je ook nog gewoon Damage, daarmee kan bedoelt worden de schade die een spel of wapen doet, maar het kan ook gebruikt worden wanneer er DPS bedoelt wordt
    pi_63754181
    Heroic MgT ge-3-aoe-manned. Echt piss-easy.
      donderdag 4 december 2008 @ 13:52:02 #179
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63754215
    Hmm ja ga ik ook nog een keer doen. Ik wil die orb hebben dat je in een belf verandert .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63754240
    Ik wil nog steeds binnenkort een keer Kara doen, gewoon om te kijken hoe snel het kan. En idd, heroic MgT staat ook op m'n lijstje .
    pi_63754497
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:52 schreef Fir3fly het volgende:
    Hmm ja ga ik ook nog een keer doen. Ik wil die orb hebben dat je in een belf verandert .
    Dat werkt alleen op die manier als jezelf Draenei bent.
    Orc <> Human
    Tauren <> Gnome
    Undead <> Nightelf
    Troll <> Dwarf
    Bloodelf <> Draenei

    Orb of Diception. World drop.
    pi_63754602
    Tauren <-> Gnome . Da's echt van XXL naar XXS .
      donderdag 4 december 2008 @ 14:10:33 #183
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63754774
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 14:01 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Dat werkt alleen op die manier als jezelf Draenei bent.
    Orc <> Human
    Tauren <> Gnome
    Undead <> Nightelf
    Troll <> Dwarf
    Bloodelf <> Draenei

    Orb of Diception. World drop.
    Ik bedoel http://www.wowhead.com/?item=35275
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63755542
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ik bedoel http://www.wowhead.com/?item=35275
    Die had ik op m'n eerste heroic al daar
    pi_63755592
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
    Tauren <-> Gnome . Da's echt van XXL naar XXS .
    Zo heb ik dus wel eens een rondspringende Tauren Rogue gezien...
      donderdag 4 december 2008 @ 14:38:51 #186
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63755603
    Ik vind het een kutinstance, dus ik ben er vrij weinig geweest. Maar om er een paar keer doorheen te zergen vind ik geen probleem.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      donderdag 4 december 2008 @ 14:39:01 #187
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63755606
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:45 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    En de shaman?

    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63755626
    Overigens, met de transporter naar Tolstey of Area52 kun je ook een debuff krijgen. Dan verandert alleen je class, je gear en class blijft hetzelfde. Gnome Hunter FTW
      donderdag 4 december 2008 @ 14:39:39 #189
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63755627
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Zo heb ik dus wel eens een rondspringende Tauren Rogue gezien...
    Neehee, that was the drugs talking!!
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63755770
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 14:39 schreef magge het volgende:

    [..]

    Neehee, that was the drugs talking!!
    Nope, geen enkele vorm van drugs op op dat moment, we moesten nog aan ZG beginnen.

    Overigens wil ik een petitie starten die het onmogelijk maakt om met Mammoets te springen in Dalaran, straks dondert de hele bende naar beneden!
      donderdag 4 december 2008 @ 14:48:32 #191
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63755879
    Nieuwe PC besteld want mn oude draait wow niet meer goed Binnenkort een nvidia 9800 GT geforce, dualcore moederbord, 1000mhz, 4 gig werkgeheugen, 640 gig hardeschijf, windows vista premium. Moet gaan lukken denk ik zo!
      donderdag 4 december 2008 @ 14:54:39 #192
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63756045
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 14:01 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Dat werkt alleen op die manier als jezelf Draenei bent.
    Orc <> Human
    Tauren <> Gnome
    Undead <> Nightelf
    Troll <> Dwarf
    Bloodelf <> Draenei

    Orb of Diception. World drop.
    + nog 15% op wat elites dacht ik . Ook maar eens gaan farmen als ik 80 ben wil dat dicht toch echt wel hebben ! Leuk als fucking grote dwarf door org gaan rennen of door het horde gedeelte in dalaran .
    phluphy for president!
    pi_63756084
    Ja gaat zeker wel werken . Ik heb sinds wotlk echt mega artifacts en andere crap in beeld als ik dualbox, het lijkt wel alsof mijn 2e Wow instance half door de andere heen komt ofzo, echt heel vaag.
    Nouja heb sowieso maar 1 account, dus was niet van plan om te dualboxen, maar het is volgens mij een stuk zwaarder geworden.
    pi_63756132
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
    Da's de DPS oftewel damage per second. En daar zijn idd addons voor, Recount bijvoorbeeld.

    [ afbeelding ]

    Achter de naam staat totale schade, dps, percentage van het totaal aantal schade tussen de haakjes en nog 300 andere statistieken als je dan op een naam klikt.
    Oh oke Thnx
      donderdag 4 december 2008 @ 15:00:00 #195
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63756209
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
    Ja gaat zeker wel werken . Ik heb sinds wotlk echt mega artifacts en andere crap in beeld als ik dualbox, het lijkt wel alsof mijn 2e Wow instance half door de andere heen komt ofzo, echt heel vaag.
    Nouja heb sowieso maar 1 account, dus was niet van plan om te dualboxen, maar het is volgens mij een stuk zwaarder geworden.
    Mja dualboxen ga ik ook niet, een account vind ik genoeg, ik heb een dualcore en dat betekend gewoon een snellere pc Maar zit nu wel 3 weken zonder wow zo lang is de levertijd
    pi_63756336
    Ja dat snap ik . Alleen je hebt dus geupgrade omdat WoTLK een stuk zwaarder is? Want dat was namelijk wat ik merkte, niks aan de instellingen veranderd, alleen wotlk geinstalleerd en mn pc trekt dualbox ineens niet meer. Heb nog wel 2 accounts, maar 1 wotlk account, bedoelde ik.
      donderdag 4 december 2008 @ 15:08:29 #197
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63756414
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
    Ja dat snap ik . Alleen je hebt dus geupgrade omdat WoTLK een stuk zwaarder is? Want dat was namelijk wat ik merkte, niks aan de instellingen veranderd, alleen wotlk geinstalleerd en mn pc trekt dualbox ineens niet meer. Heb nog wel 2 accounts, maar 1 wotlk account, bedoelde ik.
    Ah ok ik snap je Nee ik kreeg op mijn oude account error 132, wat betekend dat je hardware niet meer stabiel is. Mijn drivers zijn beschadigd en ik kan wow niet meer installeren (ook geen anderen games trouwens) dus het werd hoog tijd voor een nieuwe. Mijn probleem was dat ik deze pc van een vriend had overgekocht die hem had overclocked, en ik heb dat teruggezet maar kennelijk was het toch voldoende om deze pc na een jaar wow-en echt te doen flippen. Mijn nieuwe ga ik dus zeker niet overclocken, bovendien is hij van zichzelf meer dan goed genoeg
    pi_63756552
    Nee idd, moet uit zichzelf al wel snel genoeg zijn . Gewoon alles op high en full details enzo .
      donderdag 4 december 2008 @ 15:18:30 #199
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63756689
    Edit: Foutje he
      donderdag 4 december 2008 @ 15:19:06 #200
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63756707
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
    Nee idd, moet uit zichzelf al wel snel genoeg zijn . Gewoon alles op high en full details enzo .
    Ja kan haast niet wachten Mijn oude pc had 512 mb ram, 2 gig werkgeheugen, 210 gig harde schijf, nvidia 7600 gt geforce dus hij gaat er meer dan twee keer op vooruit qua prestaties..Ben echt heel erg benieuwd hoe alles er uit gaat zien.
    Ik ben zo benieuwd naar Northrend en nieuwe graphics enzo!
      donderdag 4 december 2008 @ 15:28:53 #201
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63756972
    Weet iemand eigenlijk of de versies van Wow die het op windows XP doen het ook op vista doen?
      donderdag 4 december 2008 @ 15:49:51 #202
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63757539
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:28 schreef Windigo het volgende:
    Weet iemand eigenlijk of de versies van Wow die het op windows XP doen het ook op vista doen?
    Jahoor prima. Heb mijn wow install zelfs gewoon van me oude XP bak naar me nieuw Vista bak gecopieerd en kon zonder problemen gewoon spelen . (Zet hem wel ff buiten program files aangezien dat probelemen schijnt te kunnen veroorzaken, heb hem zelf direct in C:\ staan .
    phluphy for president!
      donderdag 4 december 2008 @ 15:52:05 #203
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63757594
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:49 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]
    (Zet hem wel ff buiten program files aangezien dat probelemen schijnt te kunnen veroorzaken, heb hem zelf direct in C:\ staan .
    Eh, hoe doe je dat? gewoon manual install en dan /C: doen? Dat doe ik namelijk altijd al.
      donderdag 4 december 2008 @ 15:53:27 #204
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63757637
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Ja kan haast niet wachten Mijn oude pc had 512 mb ram, 2 gig werkgeheugen, 210 gig harde schijf, nvidia 7600 gt geforce dus hij gaat er meer dan twee keer op vooruit qua prestaties..Ben echt heel erg benieuwd hoe alles er uit gaat zien.
    Ik ben zo benieuwd naar Northrend en nieuwe graphics enzo!
    Met de hardware die je er straks in heb zitten kan je het echt wel vol uit spelen + de mmo-champion macro om het er echt tof uit te laten zien .
    phluphy for president!
      donderdag 4 december 2008 @ 15:54:40 #205
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63757675
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Eh, hoe doe je dat? gewoon manual install en dan /C: doen? Dat doe ik namelijk altijd al.
    Dunno heb wow al bijna 4 jaar niet meer geinstalled . Heb serieus me eerste wow install nog steeds en gewoon steeds over het netwerk heen een copy gemaakt . Is dat geen optie voor jouw? Of wil je alles vers geinstalleerd hebben deze keer?
    phluphy for president!
      donderdag 4 december 2008 @ 15:56:42 #206
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63757739
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:53 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Met de hardware die je er straks in heb zitten kan je het echt wel vol uit spelen + de mmo-champion macro om het er echt tof uit te laten zien .
    Ja kan niet wachten, ik weersta nog net de neiging om bij de paradigit op de stoep te gaan liggen tot mijn nieuwe pc er is

    Was net op een nieuwe server begonnen, heb op Aszune een level 23 mage nu, die wil ik tot het einde gaan levellen en dan ga ik op mn gemakje een DK bouwen. Maar ja, pas over +- 3 weken...
      donderdag 4 december 2008 @ 15:57:58 #207
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63757783
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:54 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Dunno heb wow al bijna 4 jaar niet meer geinstalled . Heb serieus me eerste wow install nog steeds en gewoon steeds over het netwerk heen een copy gemaakt . Is dat geen optie voor jouw? Of wil je alles vers geinstalleerd hebben deze keer?
    Mja het probleem is dat op deze PC geen wow meer staat vanwege de errors die ik eerst had, en ik heb maar een pc. Ik ben dan wel een nerd, maar geen rijke nerd Heb lang moeten sparen voor mijn nieuwe pc
      donderdag 4 december 2008 @ 16:07:55 #208
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63758043
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:57 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Mja het probleem is dat op deze PC geen wow meer staat vanwege de errors die ik eerst had, en ik heb maar een pc. Ik ben dan wel een nerd, maar geen rijke nerd Heb lang moeten sparen voor mijn nieuwe pc
    Whehe fresh install dus . Zou gewoon een map games in C:\ aanmaken en daar in een map voor wow waar je het in zet .
    phluphy for president!
      donderdag 4 december 2008 @ 16:09:50 #209
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63758085
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 15:56 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Ja kan niet wachten, ik weersta nog net de neiging om bij de paradigit op de stoep te gaan liggen tot mijn nieuwe pc er is

    Was net op een nieuwe server begonnen, heb op Aszune een level 23 mage nu, die wil ik tot het einde gaan levellen en dan ga ik op mn gemakje een DK bouwen. Maar ja, pas over +- 3 weken...
    Kan je niet tijdelijk een laptop van iemand lenen waar je op kan spelen?
    phluphy for president!
      donderdag 4 december 2008 @ 16:09:55 #210
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63758090
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:07 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Whehe fresh install dus . Zou gewoon een map games in C:\ aanmaken en daar in een map voor wow waar je het in zet .
    Ah ok zo deed ik het al Bedankt voor de hulp Op naar Northrend!

    Hoe bevalt Wotlk jou?
      donderdag 4 december 2008 @ 16:11:19 #211
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63758134
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Kan je niet tijdelijk een laptop van iemand lenen waar je op kan spelen?
    Helaas ken ik niemand met laptops, ik geloof dat ik de enige in mijn omgeving ben die zo dol op pc games is (en ik ben nog een vrouw ook!). Ik dood mijn tijd dus maar met Guild Wars tot hij er is. GW is echt lang zo leuk niet..
    pi_63758177
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:11 schreef Windigo het volgende:

    [..]
    GW is echt lang zo leuk niet..
    Inderdaad,

    Käyhän että tuon kannettavani saunaan?
      donderdag 4 december 2008 @ 16:13:56 #213
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63758229
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Ah ok zo deed ik het al Bedankt voor de hulp Op naar Northrend!

    Hoe bevalt Wotlk jou?


    Yeah geweldig tot nu toe . Goud stroomt binnen, leuke quests, leuke instances (al doe ik die nu redelijk weinig maar goed), nieuw BG is ook tof net als de arena's en wintergrasp !
    phluphy for president!
    pi_63758233
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:11 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Helaas ken ik niemand met laptops, ik geloof dat ik de enige in mijn omgeving ben die zo dol op pc games is (en ik ben nog een vrouw ook!). Ik dood mijn tijd dus maar met Guild Wars tot hij er is. GW is echt lang zo leuk niet..
    Andere vrienden zoeken

    Nee hoor grapje, is juist goed, doe je ook eens wat anders dan WoW
      donderdag 4 december 2008 @ 16:17:20 #215
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63758356
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:14 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Andere vrienden zoeken

    Nee hoor grapje, is juist goed, doe je ook eens wat anders dan WoW
    Precies, daar heb ik ze toch op uitgezocht, anders dan is de neiging achter de pc te blijven iets te groot
      donderdag 4 december 2008 @ 16:17:38 #216
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_63758366
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:11 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Helaas ken ik niemand met laptops, ik geloof dat ik de enige in mijn omgeving ben die zo dol op pc games is (en ik ben nog een vrouw ook!). Ik dood mijn tijd dus maar met Guild Wars tot hij er is. GW is echt lang zo leuk niet..
    Sucks . Whehe en je vriendje (if any) vind dat vast niet erg .
    phluphy for president!
    pi_63758490
    Vanavond even door alle vanilla instances heen rennen. Enchanting levellen
      donderdag 4 december 2008 @ 16:26:24 #218
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63758597
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:17 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Sucks . Whehe en je vriendje (if any) vind dat vast niet erg .
    Die heb ik ook al niet : Ik zie het al, ik moet meer mede-nerds in mijn vriendenkring
      donderdag 4 december 2008 @ 16:26:24 #219
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_63758599
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:17 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..] en je vriendje (if any) vind dat vast niet erg .
    Smooth.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_63758621
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Smooth.
    #2
      donderdag 4 december 2008 @ 16:27:53 #221
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63758634
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:12 schreef uwbftp het volgende:

    [..]

    Inderdaad,

    Käyhän että tuon kannettavani saunaan?
    Mijn Fins is in die mate goed dat ik me in de supermarkt/bus/trein/kroeg kan redden met simpele bestellingen Ik versta het beter dan ik het spreek, en ik kan het al helemaal niet schrijven helaas. Gelukkig heb ik een goede vriend in Finland die alles voor me vertaald
    pi_63758637
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Smooth.
    #3
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Die heb ik ook al niet : Ik zie het al, ik moet meer mede-nerds in mijn vriendenkring
    Fobo-kijk-uitlok-post
    pi_63758766
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:27 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Mijn Fins is in die mate goed dat ik me in de supermarkt/bus/trein/kroeg kan redden met simpele bestellingen Ik versta het beter dan ik het spreek, en ik kan het al helemaal niet schrijven helaas. Gelukkig heb ik een goede vriend in Finland die alles voor me vertaald
    Ah ok,

    Ik kan het redelijk, dankzij mijn vriendin die fins is. Raar land soms.

    --ontopic :p

    Ik ga vandaag eindelijk naar Northrend... Welke zone is het beste voor Alliance, als er al één beter is?
      donderdag 4 december 2008 @ 16:38:01 #224
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63758905
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:28 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    #3
    [..]

    Fobo-kijk-uitlok-post
    Lol veel plezier ermee
      donderdag 4 december 2008 @ 16:51:36 #225
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63759248
    Foutje haal maar weg

    [ Bericht 95% gewijzigd door Windigo op 04-12-2008 18:29:20 ]
      donderdag 4 december 2008 @ 16:56:11 #226
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63759349
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:33 schreef uwbftp het volgende:

    Ik ga vandaag eindelijk naar Northrend... Welke zone is het beste voor Alliance, als er al één beter is?
    Ik ben op 68 naar Borean Tundra gegaan en op 70 Howling Fjord. Vind ze beide leuk maar Borean was toch iets makkelijker imo.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63759646
    Yay, nieuwe belt http://www.wowhead.com/?item=37408 en genoeg rep voor die kirin tor dagger in 1 run dus ook maar direct die offhand erbij gehaald http://www.wowhead.com/?item=40698 .
    pi_63759900
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Ik ben op 68 naar Borean Tundra gegaan en op 70 Howling Fjord. Vind ze beide leuk maar Borean was toch iets makkelijker imo.
    Ok mooi, maar je bent niet in de problemen gekomen ofzo tijdens het lvlen naar 80?
    pi_63760706
    Hoe ongelooflijk snel het levelen gaat zodra de flying mount weer gebruikt kan worden....
    [ tribute to Fedor ]
    [ tribute to Jon Jones ]
    Casual MMA fan :')
      donderdag 4 december 2008 @ 17:56:52 #230
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_63760710
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 17:22 schreef uwbftp het volgende:

    [..]

    Ok mooi, maar je bent niet in de problemen gekomen ofzo tijdens het lvlen naar 80?
    Nee viel reuze mee! De meeste mobs zijn lvl69 dus dat is prima te doen. Howling Fjord vond ik toch een wat lastigere area.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_63761904
    Enchanting gaat best rap, nu 400g kwijt tot 180 enchanting
    pi_63762124
    Weet iemand waarom ik wowmapviewer niet kan opstarten? (modelviewer doet 't wel. )
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 4 december 2008 @ 20:15:11 #233
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63764130
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 07:42 schreef stbabylon het volgende:
    Tsja, dat hij meer dps deed dan mij snap ik. Ik had 3 epics aan. Maar zoveel meer dan zijn Mage en Retridin maaat die ook in epics rondliepen...

    (Ja, door mijn uber-hunter-skills kan ik vaak meer dps doen dan mensen een tier boven mij /flex)
    Hunters scalen nu te veel en blizzard is erop op aan het letten naar zegt men, hunters de nieuwe ret paladins? Zou eerlijk gezegd eens tijd worden, maar ja, de populairste class ook de hoogste dps laten doen is dan natuurlijk ook voor het spel zelf. Je kunt lastig je grootste populatie de grond in nerfen.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      donderdag 4 december 2008 @ 20:15:55 #234
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63764151
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 17:56 schreef incognitoomuch het volgende:
    Hoe ongelooflijk snel het levelen gaat zodra de flying mount weer gebruikt kan worden....
    En snel levelen is slecht?
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      vrijdag 5 december 2008 @ 00:24:05 #235
    100593 Catch_me
    Donateur Asielactie 2009
    pi_63771972
    Op elke fokker past een bril.
    pi_63773056
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 20:15 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    Hunters scalen nu te veel en blizzard is erop op aan het letten naar zegt men, hunters de nieuwe ret paladins? Zou eerlijk gezegd eens tijd worden, maar ja, de populairste class ook de hoogste dps laten doen is dan natuurlijk ook voor het spel zelf. Je kunt lastig je grootste populatie de grond in nerfen.
    Daar hadden ze in het verleden anders geen enkel probleem mee
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_63773320
    Het is 2 uur in de nacht en je verveelt je. Wat doe je dan?



    Je duo-t Onyxia met een lvl 60 vanilla holydin.
    pi_63773790
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 02:10 schreef SharQueDo het volgende:
    Het is 2 uur in de nacht en je verveelt je. Wat doe je dan?

    [ afbeelding ]

    Je duo-t Onyxia met een lvl 60 vanilla holydin.
    Hoop echt dat ze de DK niet de grond in nerfen volgende patch. Volgens mij kom je solo nog aardig ver tegen Ony
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_63774595
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 20:15 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    Hunters scalen nu te veel en blizzard is erop op aan het letten naar zegt men, hunters de nieuwe ret paladins? Zou eerlijk gezegd eens tijd worden, maar ja, de populairste class ook de hoogste dps laten doen is dan natuurlijk ook voor het spel zelf. Je kunt lastig je grootste populatie de grond in nerfen.
    Wat??? Dat hebben ze anders zeer voldoende gedaan. En zolang ze hunters nog niet hebben gefixed voor Arena, moeten ze heel erg oppassen dat bepaalde pve nerfs niet hun weerslag hebben op Arena. Niet dat dat nodig is, want we scalen helemaal niet zo goed.
      vrijdag 5 december 2008 @ 07:59:11 #240
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_63774794
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 07:22 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Wat??? Dat hebben ze anders zeer voldoende gedaan. En zolang ze hunters nog niet hebben gefixed voor Arena, moeten ze heel erg oppassen dat bepaalde pve nerfs niet hun weerslag hebben op Arena. Niet dat dat nodig is, want we scalen helemaal niet zo goed.
    Arena interreseerd me niet, PVE aspect met alleen steady shot + sting rotation en dan 3k+ halen met kut gear vind ik zeer frustrerend als iemand die echte moeite moet doen voor zn gear en rotation en dan ook aan pet management moet doen met een channeled heal spell in plaats van een HoT.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_63774851
    Heb met een level 58 frost dk een lvl 60 blood dk verslagen. Meerdere keren achter elkaar.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 5 december 2008 @ 08:16:53 #242
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63774947
    Zo, mijn subscription voor na 14 december weer geregeld. Nu is't wachten op mijn nieuwe pc, en dan levellen maar! Ik ga mn level 36 retri pally van mijn oude server ook naar mijn nieuwe doen, dan kan ik tegelijk mage en pally gaan levellen Kan niet wachten!
    pi_63775038
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    Arena interreseerd me niet, PVE aspect met alleen steady shot + sting rotation en dan 3k+ halen met kut gear vind ik zeer frustrerend als iemand die echte moeite moet doen voor zn gear en rotation en dan ook aan pet management moet doen met een channeled heal spell in plaats van een HoT.
    En goeie hunter is niet alleen bezig met SS + Serpent Sting + KC. Ik merk dat mijn DPS al meteen een stuk hoger is doordat ik weet hoe ik goed met mijn pet moet omgaan. Daarnaast moet je weten wanneer je het beste naar Viper moet gaan. Komt dan nog bij Multi-Shot en Volley en snel weer terug naar de shot rotation als het aantal vijanden onder de 3 komt.
    Alles bij elkaar bij een normaal gevecht tegen 5 mobs in een Heroic gebruik ik de volgende skills:
    pet-attack
    mark
    serpent sting
    ss
    auto
    kc
    multi-shot
    volley
    dragonhawk
    viper
    arcane shot
    iwin button (bw, blood fury, trinket, rapid)
    intimidate
    growl on/off
    explosive trap
    fire trap
    feign death

    Tijdens specifieke gevechten wordt dat uitgebreid. Maar voor een normaal gevecht als bm hunter vind ik dat ik toch nog best wel wat buttons gebruik.
    pi_63775706
    Ik heb wow ook eens aangeschaft. Ben nu lvl 17. Wel grappig spelletje. Heb ook die questhelper geinstalleerd. Men wat scheelt dat tijd in zoeken.
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:04:58 #245
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63775707
    Yay " Bloodsail Admiral" op mn Death Knight.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63775860
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 08:16 schreef Windigo het volgende:
    Zo, mijn subscription voor na 14 december weer geregeld. Nu is't wachten op mijn nieuwe pc, en dan levellen maar! Ik ga mn level 36 retri pally van mijn oude server ook naar mijn nieuwe doen, dan kan ik tegelijk mage en pally gaan levellen Kan niet wachten!
    Wat is je hoogste level char?
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:17:04 #247
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63775925
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:13 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Wat is je hoogste level char?
    Het was een level 60 hunter, en die heb ik gedelete omdat ik hem meer dan zat was Ben nu dus overnieuw begonnen.
    pi_63775948
    opnieuw

    Maar goed, geen 70+ dus. Hmm, daar gaat je nerd-aandacht wel van omlaag denk ik
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:21:15 #249
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63776011
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:18 schreef stbabylon het volgende:
    opnieuw

    Maar goed, geen 70+ dus. Hmm, daar gaat je nerd-aandacht wel van omlaag denk ik
    Haha nou ik speel al 3 jaar, dus aan game experience kom ik niet zo veel tekort. Maar ik ben geen raider type inderdaad, ik vind levellen en een beetje dungeonen veel leuker. Daar besteed ik heel veel tijd aan

    Heb er uberhaupt 2 jaar over gedaan om mijn hunter naar 60 te krijgen toen, omdat ik haar eigenlijk saai vond en dus steeds nieuwe chars aan het bouwen was. Nu na die tijd weet ik gelukkig wel wat ik ECHT leuk vind dus ik ben nu wel aan t doorlevellen met een mage en pally, wil nu de endgame wel eens gaan zien.
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:21:34 #250
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_63776020
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    Arena interreseerd me niet, PVE aspect met alleen steady shot + sting rotation en dan 3k+ halen met kut gear vind ik zeer frustrerend als iemand die echte moeite moet doen voor zn gear en rotation en dan ook aan pet management moet doen met een channeled heal spell in plaats van een HoT.
    Dan moet je een keer een hartig woordje met de healers in jouw guild voeren. Ik raid hybrid op dit moment met felguard. Gisteren 3 wings in naxx heroic gedaan, niet een keer gefunneled en felguard is welgeteld een keer neergegaan. Op Heigan, dus das niet zo gek.

    Daarnaast haal ik ook ruimschoots 3k+ dps zonder een al te moeilijke rotation. Nog 7 tier6/tier5 items aan. Het is maar net waar je voor kiest. Omdat jij zelf een moeilijke spec wil spelen, moet je niet gaan haten op mensen die een simpelere spec spelen. Ik verkies gewoon dps boven een bepaalde speelstijll. Met name melee scoort op dit moment gewoon vrij slecht in de dps-meters. De rest moet imho niet zeuren.
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
    pi_63776147
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Haha nou ik speel al 3 jaar, dus aan game experience kom ik niet zo veel tekort. Maar ik ben geen raider type inderdaad, ik vind levellen en een beetje dungeonen veel leuker. Daar besteed ik heel veel tijd aan

    Heb er uberhaupt 2 jaar over gedaan om mijn hunter naar 60 te krijgen toen, omdat ik haar eigenlijk saai vond en dus steeds nieuwe chars aan het bouwen was. Nu na die tijd weet ik gelukkig wel wat ik ECHT leuk vind dus ik ben nu wel aan t doorlevellen met een mage en pally, wil nu de endgame wel eens gaan zien.
    Ok, nu dan even de ultieme vraag die je kan maken of breken..

    Horde of Alliance
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:37:26 #252
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63776304
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:29 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Ok, nu dan even de ultieme vraag die je kan maken of breken..

    Horde of Alliance
    Hahahaha Ik weet wat de standaart gedachtengang is..Alliance is voor noobs, kinderen en watjes. Horde is voor de die-hards, kenners en pvp'ers

    Nou, ik doe lekker alles tegen de conventies. Ik ben een vrouw, en ik speel graag met mooie chars, ik vind alliance nou eenmaal leuker voor het oog.

    Ja, er zitten een hoop noobs bij, en een hoop kindjes, maar dat neem ik voor lief. Ik speel voor mijn lol, op mijn manier, ongeacht of anderen dat leuk vinden. Het is alleen erg jammer dat hordes bij de BG's zo veel beter samenwerken, alliance is helaas niet zo bekend om zijn teamwork >_<

    Bovendien, nu ik zo lang op ally speel, ken ik gelukkig ook mensen die daar wel degelijk weten waar ze mee bezig zijn.

    /Cast nerd appeal : Epic Fail
      vrijdag 5 december 2008 @ 09:58:35 #253
    14843 Merkowitz
    Loismustdie@yahoo.com
    pi_63776757
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 08:24 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    En goeie hunter is niet alleen bezig met SS + Serpent Sting + KC. Ik merk dat mijn DPS al meteen een stuk hoger is doordat ik weet hoe ik goed met mijn pet moet omgaan. Daarnaast moet je weten wanneer je het beste naar Viper moet gaan. Komt dan nog bij Multi-Shot en Volley en snel weer terug naar de shot rotation als het aantal vijanden onder de 3 komt.
    Alles bij elkaar bij een normaal gevecht tegen 5 mobs in een Heroic gebruik ik de volgende skills:
    pet-attack
    mark
    serpent sting
    ss
    auto
    kc
    multi-shot
    volley
    dragonhawk
    viper
    arcane shot
    iwin button (bw, blood fury, trinket, rapid)
    intimidate
    growl on/off
    explosive trap
    fire trap
    feign death

    Tijdens specifieke gevechten wordt dat uitgebreid. Maar voor een normaal gevecht als bm hunter vind ik dat ik toch nog best wel wat buttons gebruik.
    Tuurlijk, maar in een heroic raid gebruik je dat echt niet meer. In een raid, gooi je je pet op autoattack en doe je vooral autoshot and steady shot. Je pet doet dan ongeveer 30-40 procent van de dmg en je autoshot/SS ongeveer 40-50%. De rest is in principe bijzaak.

    Er zijn reports van hunters die meer dan 7k op patchwerk doen, met een simpele autoshot/steady shot rotation. Ik denk dat Offsprngr daar op doelde
    Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
    pi_63776932
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    Hahahaha Ik weet wat de standaart gedachtengang is..Alliance is voor noobs, kinderen en watjes. Horde is voor de die-hards, kenners en pvp'ers

    Nou, ik doe lekker alles tegen de conventies. Ik ben een vrouw, en ik speel graag met mooie chars, ik vind alliance nou eenmaal leuker voor het oog.

    Ja, er zitten een hoop noobs bij, en een hoop kindjes, maar dat neem ik voor lief. Ik speel voor mijn lol, op mijn manier, ongeacht of anderen dat leuk vinden. Het is alleen erg jammer dat hordes bij de BG's zo veel beter samenwerken, alliance is helaas niet zo bekend om zijn teamwork >_<

    Bovendien, nu ik zo lang op ally speel, ken ik gelukkig ook mensen die daar wel degelijk weten waar ze mee bezig zijn.

    /Cast nerd appeal : Epic Fail
    Zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Ik bedoelde het meer dat de Horde veel eervoller is en dat Alliance gerund wordt door leugenachtige mensen, gierige dwergen en xenofobe night elfs (oftewel, vanuit een RP perspectief)

    Daarbij zijn Orc vrouwtjes de lekkerste in het spel
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:58 schreef Merkowitz het volgende:

    [..]

    Tuurlijk, maar in een heroic raid gebruik je dat echt niet meer. In een raid, gooi je je pet op autoattack en doe je vooral autoshot and steady shot. Je pet doet dan ongeveer 30-40 procent van de dmg en je autoshot/SS ongeveer 40-50%. De rest is in principe bijzaak.

    Er zijn reports van hunters die meer dan 7k op patchwerk doen, met een simpele autoshot/steady shot rotation. Ik denk dat Offsprngr daar op doelde
    En dan weet ik dus zeker dat ik dat soort hunters er uit-dps. Want een hunter kan altijd meer dps doen als hij meer doet dan as/ss/kc.
    pi_63777033
    In short:
    Lok'Tar Ogal!
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:14:43 #256
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63777042
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
    Daarbij zijn Orc vrouwtjes de lekkerste in het spel
    Dude.
    pi_63777183
    Ik speel een Orc, dus vind ik Orc vrouwtjes de lekkerste. Ik als de speler zijnde heb niet iets van ooooo, wat een geile stapel pixels. Ik zit iig niet met de broek op de enkels naar mijn blood elf te kijken.
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:24:37 #258
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63777230
    Ik speel alleen maar mijn eigen geslacht. Maar de squidgirls !
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:26:02 #259
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63777266
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:14 schreef GI het volgende:

    [..]

    Dude.
    [ afbeelding ]
    Hehe ik speel alleen Draenei Een pally en een Mage
    pi_63777272
    dude... pixels...
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:27:20 #261
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63777293
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:

    [..]

    Zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Ik bedoelde het meer dat de Horde veel eervoller is en dat Alliance gerund wordt door leugenachtige mensen, gierige dwergen en xenofobe night elfs (oftewel, vanuit een RP perspectief)

    Dat klopt wel denk ik
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:28:38 #262
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63777310
    Mijn Farlad:
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:29:22 #263
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_63777329
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:26 schreef stbabylon het volgende:
    dude... pixels...
    Ja Maar jij begint over 'mooiste' dus ik corrigeer je even Het zijn maar pixels, maar ook over pixels kan je smaak hebben
    pi_63777519
    Ik heb laatst nog wel een screenie gemaakt, maar nog niet ge-upload.
    pi_63777579
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef Catch_me het volgende:
    http://www.wowhead.com/?item=40384

    Geloot denet
    Nice man
    pi_63777957
    that's a hunter weapon btw

    pi_63777986
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:55 schreef stbabylon het volgende:
    that's a hunter weapon btw

    Nah beste wapen voor DK nu
    pi_63778490
    Trouwens irritant, van die healers die rollen op cloth met hit rating. Vooral als je zelf de bazen ervoor passt op gear met mana per second enzo, omdat dat in mijn ogen meer healing gear is. Hit rating is nu gewoon de stat om dps gear te onderscheiden, nu het allebei spellpower is, dus healers ga weg! .
    pi_63778686
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 11:18 schreef Sapstengel het volgende:
    Trouwens irritant, van die healers die rollen op cloth met hit rating. Vooral als je zelf de bazen ervoor passt op gear met mana per second enzo, omdat dat in mijn ogen meer healing gear is. Hit rating is nu gewoon de stat om dps gear te onderscheiden, nu het allebei spellpower is, dus healers ga weg! .
    In raids kan ik het wel begrijpen, maar 5 mans kan je elke dag weerdoen. Zoveel maakt het toch niet uit?

    Tevens is een beetje hit rating echt niet verkeerd voor healers. (Bij bepaalde bossfights moet je als healer ook wel eens interrupten, shackle doen etc. )
    pi_63778831
    Nee maakt ook niet heel veel uit, doe ik hem idd de volgende dag weer, maar het is wel irritant.
      vrijdag 5 december 2008 @ 11:31:16 #271
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63778834
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:14 schreef GI het volgende:

    [..]

    Dude.
    [ afbeelding ]
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63778872
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 11:31 schreef Sapstengel het volgende:
    Nee maakt ook niet heel veel uit, doe ik hem idd de volgende dag weer, maar het is wel irritant.
    Ik snap je punt wel, zou me waarschijnlijk zelf ook een beetje ergeren Vooral als je de run 100x doet. Gewoon vragen of iemand wil tpassen helpt wel vaak
      vrijdag 5 december 2008 @ 11:36:14 #273
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63778963
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 09:21 schreef Merkowitz het volgende:

    [..]
    Ik verkies gewoon dps boven een bepaalde speelstijll. Met name melee scoort op dit moment gewoon vrij slecht in de dps-meters. De rest moet imho niet zeuren.
    Dat vind ik een hele mooie zin, ik moet zeggen dat ik mijzelf daar ook eens aan ga houden. Ik speelde Blood. Met leuke dps. En nu ben ik Unholy om te kijken of ik "pve" wise meer dps kan krijgen. Kijk mijn gear is nog niet super, maar ik wil 't beste eruit halen.

    En stiekem miste ik Bonechewer wel menne moat!!
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63778971
    Ja idd. Had eerst uit beleefdheid alle healing drops gepassed en gezegd dat de healer ze wel kon hebben, verwachte dat hij dat ook wel zou doen op de dps items, maar dat helpt niet. Volgende keer maar gewoon vragen idd .
    pi_63779664
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 10:24 schreef GI het volgende:
    Ik speel alleen maar mijn eigen geslacht. Maar de squidgirls !
    Bij ons in de guild speelt echt bijna iedereen female Human of female Nelf. We hebben overigens niet 1 gnome in de guild zitten. Draenei en Dwarf weet ik zo niet.
    pi_63779790
    En terecht, kutgnomes . Ik speel alleen met female, gewoon omdat ik liever 4 uur lang naar het achterwerk van een vrouw kijk dan naar dat van een man. Het zijn dan wel pixels, maar toch .
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:13:38 #277
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63779903
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:04 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Bij ons in de guild speelt echt bijna iedereen female Human of female Nelf. We hebben overigens niet 1 gnome in de guild zitten. Draenei en Dwarf weet ik zo niet.
    Mja ik speel een female Draenei, want ik ben zelf een vrouw, maar zelfs ik heb af en toe het gevoel dat dat afgezaagd is
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:14:32 #278
    223197 VatosLoco
    Ik stem PVV!
    pi_63779924
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:04 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Bij ons in de guild speelt echt bijna iedereen female Human of female Nelf. We hebben overigens niet 1 gnome in de guild zitten. Draenei en Dwarf weet ik zo niet.
    Wij hebben 1 gnome, en een guild message "Spank the gnome if you see him"
    pi_63779930
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
    En terecht, kutgnomes . Ik speel alleen met female, gewoon omdat ik liever 4 uur lang naar het achterwerk van een vrouw kijk dan naar dat van een man. Het zijn dan wel pixels, maar toch .
    Idd. Same reason.

    * een argument mompelt, iets met fappen en pixels anyway
    pi_63779933
    Enige belfs bij ons zijn denk ik pala en dk. Binnen Horde is volgens mij de rest wel evenredig vertegenwoordigt. Maar ja, undead IS cool, troll IS cool, orc IS cool en taurens zijn ZEKER cool
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:16:28 #281
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63779978
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:14 schreef stbabylon het volgende:
    Enige belfs bij ons zijn denk ik pala en dk. Binnen Horde is volgens mij de rest wel evenredig vertegenwoordigt. Maar ja, undead IS cool, troll IS cool, orc IS cool en taurens zijn ZEKER cool
    WoW is gewoon cool (Op sommige spelers na dan )
    pi_63780003
    Ik kan dus totaal niet tegen Taurens. Het ergste vind ik nog de onderkant van hun voeten als ze lopen, zo'n enorm plat vlak. Helaas dat je geen troll druids ofzo kan maken, anders had ik er direct een gerolled.
    pi_63780051
    Wtf!? Ik ben geband! Ze zeggen dat ik goud heb gekocht maar dat heb ik nog nooit gedaan!
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63780067
    Dit soort grappen hebben ze elke keer en het duurt maanden om ze op te lossen. kut blizzard..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63780078
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:16 schreef Windigo het volgende:

    [..]

    WoW is gewoon cool (Op sommige spelers na dan )


    En wat je zegt, de ally spelerbase komt (bij ons iig) veelal over als immature kiddo's die veelal na schooltijd /2 [Trade]-chat lopen te spammen (gevolgd met een "oh, school is out again?"). Alleen als je je plekje hebt gevonden in een goeie guild (in mijn geval een social raiding guild) dan is het echt supergezellig. Gister weer relaxed met 10 man Naxx wezen raiden. Speelt echt heel relaxed met deze guild, in tegenstelling tot een paar van mijn vorige guilds.

    DK Wing gecleared, overigens. Wel na 8 tries, maargoed. Was wel 1e keer voor ons allen. ^^

    pi_63780082
    Wtf. Toevallig iets voor veel verkocht op de neutral AH? Om gold van ally naar horde ofzo te krijgen. Guildie van me is daarom een keer gebanned .
    pi_63780137
    Nee zit nooit op de neutral AH. Ik heb wel een paar maand geleden geld van een guildmate gekregen voor een normal mount.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63780148
    Mijn leven!!!
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63780161
    Mm dat lijkt me ook niet de reden, zal misschien een paar honderd gold zijn geweest? Niet iets wat je zou kopen iig .
    pi_63780234
    50gold verder kan ik me niks bedenken. Ben wel eens op een goldsite geweest maar heb er nooit overnagedacht om ook nog wat te kopen.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63780246
    Ik ben de laatste tijd af en toe cool. brew of the month stopt je af en toe in een iceblock
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:29:48 #292
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63780282
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
    En terecht, kutgnomes . Ik speel alleen met female, gewoon omdat ik liever 4 uur lang naar het achterwerk van een vrouw kijk dan naar dat van een man. Het zijn dan wel pixels, maar toch .
    hmm
    Ik speelde altijd graag een female gnome, maar je zag mij bijna niet zonder noggerfogger elixer
    op een of andere manier vond ik de undead altijd gave mages/lock omdat ze " gaaf" casten, springen etc.

    Vandaar ook mijn undead death knight
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    pi_63780285
    Deze wil ik trouwens:

    Deputy Pa'trolla Badge
    Binds when picked up
    Unique
    Trinket
    Equip: Everyone sees just how awesome you are.
    "A valuable member of the Pa'Troll!"

    http://www.wowhead.com/?item=43555

    (deze buff krijg je dan:
    Pure Awesome
    Everyone sees just how awesome you are, because you're Just. That. Amazing. )
    pi_63780359
    zeg leef eens even met me mee! M'n WoW acc is net geband..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63780410
    Ik vind een undead rogue met twee zwaarden er altijd vet uitzien. Ze lopen ook een beetje zo naar voren gebogen. en Undead warlocks natuurlijk .

    Wat ik trouwens wel echt een grappige combinatie vind zijn gnome warriors . Misschien dat ik die ooit nog eens roll.
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:36:34 #296
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_63780462
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef drumstickNL het volgende:
    zeg leef eens even met me mee! M'n WoW acc is net geband..
    *Zakdoekje en glaasje water aanbied* *Knuffel geeft*

    Zo, nu wat beter?
    pi_63780507
    Wordt ik dan ook gebanned? Heb net 4k gekregen voor epic flying van een maat maar ik wil niet gebanned worden gvd. :/
    pi_63780715
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef drumstickNL het volgende:
    zeg leef eens even met me mee! M'n WoW acc is net geband..
    Ik vind het echt zwaar kut voor je. Als hier iemand gebanned hoort te worden ben ik het wel (zie paar topics terug). Tempban mag ik hopen?

    * ervaring met tempbans heeft

    R.I.P. aan de nabestaanden.
    pi_63780767
    Heb een mailtje gestuurd dat het onwaarschijnlijk is dat ik goud heb gekocht omdat ik amper de maandelijkse fee kan betalen. Dus wil ik graag bewijs zien dat ik goud heb gekocht online.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_63780839
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:44 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Ik vind het echt zwaar kut voor je. Als hier iemand gebanned hoort te worden ben ik het wel (zie paar topics terug). Tempban mag ik hopen?

    * ervaring met tempbans heeft

    R.I.P. aan de nabestaanden.
    Nee een ban voor altijd. Dus heb gewoon wotlk voor niets gekocht. dure twee weken..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:59:50 #301
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_63781080
    quote:
    Op vrijdag 5 december 2008 12:47 schreef drumstickNL het volgende:
    Heb een mailtje gestuurd dat het onwaarschijnlijk is dat ik goud heb gekocht omdat ik amper de maandelijkse fee kan betalen. Dus wil ik graag bewijs zien dat ik goud heb gekocht online.
    Ehm

    Worse case senarion - Ik heb nog wel een account. Alle details, gamecards, cd's de helemeuk. PM me maar.
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')