abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:27:47 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699046
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waar bemoeien ze zich mee zeg! . Al lees ik Anna Kafka voor!
Nou idd he! Nu snap ik wel dat er volwassenpasjes (niet gratis) en kinderpasjes (gratis) zijn, dus dat ze daar een scheiding in aanbrengen, soit, en er staan idd ook kleurencodes op de kinderboeken, met de leeftijd enzo, waar het boek voor is, maar dat lijken me toch echt richtlijnen en geen juridische statements ofzo .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:28:29 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699062
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Vivi: je hebt helemaal gelijk hoor. Dat haar kind nou toevallig te dom is voor Roald Dahl...
Daar was ze zelf ook te dom voor als je het mij vraagt.....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:29:16 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699088
Kon je mijn vet er maar afvegen na een badje met groene zeep...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:29:39 #104
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63699101
Wat een belachelijk verhaal, Vivi! Waar bemoeit ze zich mee?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:30:58 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63699140
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoevaak stofzuigen jullie eigenlijk thuis?

Wij zijn twee hardwerkende/studerende mensen en ik moet bekennen dat het er maar weinig van komt . Misschien 1 keer in de twee weken? Eigenlijk pas als ik het ook echt begin te zien .
Waaaaaaaaaaaaaaat???

Hier elke dag!
Maar ja, hier lopen ook 2 harige wezentjes rond.

Ik zie het al als het een dag niet gedaan is! Maar ik hou dan ook wel van squeeky clean.
pi_63699158
Nou ja!! Wat een muts die bieb-miep!! En wat als je Roald Dahl nu zelf zou willen lezen?? Ik lees hem ook graag heur!

En de 16e ben ik wél in Amsterdam, maar niet in de galerie, dus dan kunnen we wat leuks doen, of je komt eten of lunchen of zo?? (of borrelen )


En Blaatschaap: ik ben een slons hoor, dus ik stofzuig ook alleen maar als ik hele stofnesten zie rondvliegen. Laat je niet foppen door m'n spiegelend fornuis!
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:32:13 #107
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63699183
Wij hebben dan ook geen dieren of planten of enig ander afgevend spul . En in huis dragen we ook amper schoenen.

.
pi_63699192
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat mensen met pyjama's moeten. Waarom zou je kleren aantrekken als je gaat slapen?
Een pyjama doe je toch aan als je uit bed komt? Ik wel - ik heb het niet zo op kamerjassen.

Ik ben begonnen met het 'start-to-run'programma van de belgische dame. Al twee keer gerend .
Dus nu ga ik ook strak, slank & gelukkig worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:33:41 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63699224
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:31 schreef conleche het volgende:
Nou ja!! Wat een muts die bieb-miep!! En wat als je Roald Dahl nu zelf zou willen lezen?? Ik lees hem ook graag heur!

En de 16e ben ik wél in Amsterdam, maar niet in de galerie, dus dan kunnen we wat leuks doen, of je komt eten of lunchen of zo?? (of borrelen )


En Blaatschaap: ik ben een slons hoor, dus ik stofzuig ook alleen maar als ik hele stofnesten zie rondvliegen. Laat je niet foppen door m'n spiegelend fornuis!
Oh oke, dat wordt dan een late lunch..of een vroege borrel

Of een combi daarvan .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:33:52 #110
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63699234
Ik moet trouwens ook echt een pyjama dragen als ik niet als ijsklontje teruggevonden wil worden 's ochtends . Lekkere broek, shirt en de laatste tijd ook weer sokken. En dan helemaal tegen m'n warme vriend aangekropen. Dan krijg ik het misschien wel warm .
pi_63699260
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Elektrische deken onder het hoeslaken leggen?
Hij is vooral nogal bang dat 'ie in brand vliegt.
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef Miss_S het volgende:
Aha bedankt voor de uitleg nou hopelijk is ie snel weg want ziet er niet echt charmant uit
Ik help het je hopen.
Die van mij (tgv een paaltje en niet door het trekken van een kies) zit er al zes weken.
Begint wel minder te worden, maar is nog steeds geen gezicht.
pi_63699272
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
pi_63699295
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh oke, dat wordt dan een late lunch..of een vroege borrel

Of een combi daarvan .
Gezellig!! Ik zet het in mijn agenda die ik vond onder heel veel kleding....
pi_63699364
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Een pyjama doe je toch aan als je uit bed komt? Ik wel - ik heb het niet zo op kamerjassen.

Ik ben begonnen met het 'start-to-run'programma van de belgische dame. Al twee keer gerend .
Dus nu ga ik ook strak, slank & gelukkig worden.
Dat was jouw kont toch, op je avatar? Sieht mal gut aus!!
pi_63699385
Ik ben m'n daggemiddelde aan het opkrikken, hebben jullie het in de gaten?
pi_63699389
Voor het vette schoonmaakwerk gebruik ik Dasty Geel en voor ruiten en spiegels Dasty Roze.
Dat koop je voor een prikkie bij de Wibra. Het produkt heeft in bepaalde kringen een cultstatus.

@Vivi: afgezien van de raarheid van het afstempelmens vind ik het feit dat ze de boeken nog écht åfstempelt, nog vreemder
Hier hebben we van die scangevallen, er komt geen mens meer aan te pas!
pi_63699402
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hij is vooral nogal bang dat 'ie in brand vliegt.
[..]

Ik help het je hopen.
Die van mij (tgv een paaltje en niet door het trekken van een kies) zit er al zes weken.
Begint wel minder te worden, maar is nog steeds geen gezicht.
Een paaltje komt natuurlijk wel iets harder aan
Gebruik je nu veel makeup?
pi_63699446
En over stofzuigen: ik heb 1 katje, maar stofzuig niet vaker dan eenmaal per week!
pi_63699560
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:
Gebruik je nu veel makeup?
Niets. Nog nooit gebruikt ook.

Ik streef ernaar om elke dag te stofzuigen.
In de praktijk komt dat neer op om de dag, en dan vliegen de kattenharen je ook aan alle kanten om de oren.
pi_63699587
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat was jouw kont toch, op je avatar? Sieht mal gut aus!!
Jah, aber ik probeerde eergister een hoger sluitende broek und daarin pas ich doch nicht mehr.

Dat broekje op de avatar is al jaren mijn meetlat - ik moet daar ietwat charmant in passen. Ik durf niet te kijken (koud! mijn klerenkast is onverwarmd) of het uberhaubt nog past, ik weet sowieso zeker dat de buik er nu oncharmant overheen rolt.

Wat kan ik voor resultaat verwachten van een beetje hardlopen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63699604
Er loopt hier sinds kort een harig beestje rond en twee in het gezin zijn zeer allergiegevoelig, dus hier wordt tegenwoordig iedere dag gestofzuigd. Daarvoor alleen als je de troep zag liggen .

@Vivi: leuk mens ja . Ik had vroeger ook altijd problemen daarmee, moest ik werkstukken oid maken, nam ik volwassenboeken en kreeg ik ze soms niet mee. Of leesboeken, had op mn 12e de halve bieb al uit en wilde wel eens wat moeilijkers ... maar dat mocht niet met een gratis pas ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 16:46:15 #122
70532 loveli
N
pi_63699611
Totaal niet slank gerelateerd, maar wat mij nou weer opviel...
Ik ging tanken bij de Total en bedacht dat ik voor X euro en 02 cent contant ging afrekenen (cheap, ik weet het, maar soms pleeg ik kleinschalig verzet tegen verplicht afronden). Gaat de teller van 01 naar 03! Ook bij 06 sprong het naar 08. Stelletje afzetters hebben de tweetjes en zevens gewoon weggelaten.

Voor de vorm maar een lijstje:
O: havermoutpap
L: yoghurt met stukjes appel
T: 4 boterhammen met gerookte zalmsalade
D: kip met iets en rijst
T: hopelijk kan ik vanavond de Bossche bollen weerstaan
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:49:27 #123
163650 Greys
pi_63699732
Welkom Jarno! Heb jij een dikke kont?

Viev! Stoer dat je haar even lieflijk je eigen visie hierop hebt medegedeeld.
Ik was waarschijnlijk iets van 'Oh... euh.....' gaan mompelen. En nee, ik had de boeken niet teruggelegd, dát dan weer niet. Maar eenmaal buiten had ik waarschijnlijk haar allerlei verwensingen naar het hoofd toegeslingerd. Buiten gehoorsafstand natuurlijk, zo dapper ben ik dan ook wel weer
Ik vind het top van je! Dat die mevrouw het bemoeien maar fijn af mag leren

Co, die wondersponsjes... dat doet mij er aan denken dat ik even het Fok! Flyladies-topic en het Wondersponsjes topic omhoog moet schoppen. Het lezen van die topics gaaf mij altijd erg veel aanmoediging om zelf ook iets nuttigs te gaan doen... hell... ik kreeg er gewoon ZIN in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 2 december 2008 @ 16:50:28 #124
70532 loveli
N
pi_63699759
De meeste mensen zeggen niet wat ze denken, Vief is eerlijk.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 december 2008 @ 16:51:32 #125
163650 Greys
pi_63699796
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
O en MB, als je vlamdingetjes (hoe heet dat eiks??) echt heel zwart zijn, kan je ze ook koken in het sodawater, dan gaat het er nog beter af!
En.. ik durf het bijna niet te zeggen... maar CILLIT BANGGGGGGGGGGGGGG werkt ook echt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')