Gewoon een board en gaan, niks geen gezeik met zeilen, vliegers of bootjesquote:Op zondag 23 november 2008 01:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kite-surfen lijkt me tof, alleen nog nooit gedaan
Wel wake-boarden
quote:
Hier zijn geen golvenquote:Op zondag 23 november 2008 01:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gewoon een board en gaan, niks geen gezeik met zeilen, vliegers of bootjes![]()
Watdan?quote:
quote:
Ik woon niet in een flatquote:
hm logisch, maar die flat zijn om de hoekquote:Op zondag 23 november 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik woon niet in een flat![]()
En ik ga dat niet zeggen op internet
Woon je zelf in Den Haag?quote:Op zondag 23 november 2008 01:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
hm logisch, maar die flat zijn om de hoek
of woon je soms in die nieuwe wijk in het bos?
Wateringen zeker...quote:
Delft ?quote:
Westland...quote:Op zondag 23 november 2008 01:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
kwintsheul/naaldwijk/h'dijk/delft etc etc
vrouwenquote:Op zondag 23 november 2008 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Westland...
Klasgenote van mij woont in s Gravezande en ze dacht dat ze max. een half uur nodig had om naar hollandspoor te reizen...
Wat is er mis met het westland?quote:Op zondag 23 november 2008 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Westland...
Klasgenote van mij woont in s Gravezande en ze dacht dat ze max. een half uur nodig had om naar hollandspoor te reizen...
Ja, maar dit is een apart gevalquote:
pics ?quote:Op zondag 23 november 2008 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een apart geval
Eh.. niets?quote:
Nee, tenzij je visueel gehandicapt wilt raken.quote:
just in casequote:Op zondag 23 november 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh.. niets?
Ik typ: Westland...
Meer niet hoor
zo erg?quote:Op zondag 23 november 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tenzij je visueel gehandicapt wilt raken.
Mwoah, bovendien heb ik niet eens pics..quote:
Volgens mij wel veel paarden in het westland...quote:
Er wonen er wel een aantal in de wijk hier ja..quote:Op zondag 23 november 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij wel veel paarden in het westland...
Whehe het failen met richtingsgevoel is bijzonder herkenbaar met 'quote:Op zondag 23 november 2008 01:58 schreef gers het volgende:
vrouwen zijn heel![]()
alleen ze failen met richtingsgevoel en schatten
quote:Op zondag 23 november 2008 02:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er wonen er wel een aantal in de wijk hier ja..
quote:Op zondag 23 november 2008 02:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe het failen met richtingsgevoel is bijzonder herkenbaar met ''.
Ze verdwaalt nog steeds elke keer als ze m'n huis zoekt dus ik moet haar steeds ophalen.
Wilde ze een keer onverwachts langskomen, belde ze in paniek op dat ze was verdwaald![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 01:58 schreef gers het volgende:
vrouwen zijn heel![]()
alleen ze failen met richtingsgevoel en schatten
ik heb er één keer 1 gehad..quote:Op zondag 23 november 2008 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie echt HEEL weinig vrouwelijke buschauffeuses in Den Haag.
Dat vind ik wel prettig eigenlijk...
wat liefquote:Op zondag 23 november 2008 02:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Whehe het failen met richtingsgevoel is bijzonder herkenbaar met ''.
Ze verdwaalt nog steeds elke keer als ze m'n huis zoekt dus ik moet haar steeds ophalen.
Wilde ze een keer onverwachts langskomen, belde ze in paniek op dat ze was verdwaald![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |